Wyniki skonsolidowane BOŚ S.A. 2009 r. Założenia rozwoju 2010 r. [ Nowa Strategia BOŚ ]
Wyniki skonsolidowane BOŚ S.A. 2009 r. ZYSK NETTO 26,893 mln zł + 7 605,7 % 0,349 mln zł 2008 r. 2009 r. 3,8% - wzrost wyniku odsetkowego 8,9% - wzrost wyniku z tytułu opłat i prowizji
Wyniki skonsolidowane BOŚ S.A. 2009 r. AKTYWA 11 978 mln zł 11 092 mln zł +8 % 2008 r. 2009 r.
Wyniki skonsolidowane BOŚ S.A. 2009 r. WZROST PORTFELA KREDYTÓW 9 296 mln zł +19,4 % 7 788 mln zł 2008 r. 2009 r.
Wyniki skonsolidowane BOŚ S. A. 2009 r Wyniki skonsolidowane BOŚ S.A. 2009 r. SPRZEDAŻ KREDYTÓW W ROKU 2008 i 2009 5 487 mln zł +51,7 % 3 618 mln zł 2008 r. 2009 r.
50,5% - w 2009 roku ponad połowa kredytów Wyniki skonsolidowane BOŚ S.A. 2009 r. SPRZEDAŻ KREDYTÓW HIPOTECZNYCH W ROKU 2008 i 2009 897 mln zł 728 mln zł + 23,2 % 2008 r. 2009 r. 50,5% - w 2009 roku ponad połowa kredytów hipotecznych udzielona w euro
37% - wzrost skali działalności kredytowej Wyniki skonsolidowane BOŚ S.A. 2009 r. GMINY SIĘGAJĄ PO KREDYTY BANKOWE Wzrost portfela kredytów dla JST 3 299 mln + 37 % 2 409 mln 2008 r. 2009 r. 37% - wzrost skali działalności kredytowej na rynku JST
Wyniki skonsolidowane BOŚ S. A. 2009 r Wyniki skonsolidowane BOŚ S.A. 2009 r. WZROST PORTFELA DEPOZYTÓW – KLIENCI DETALICZNI 3 819 mln zł + 20,3 % 3 173 mln zł 655,8 mln zł Lokata na Dzień Dobry – koniec 2009 r. 536,8 mln zł Lokata Jednodniowa Każdy Dzień Dobry – koniec 2009 r. 31 % - taką część wszystkich środków stanowiły depozyty zgromadzone na dwóch nowych lokatach w obszarze detalicznym 2008 r. 2009 r.
Wyniki skonsolidowane BOŚ S.A. 2009 r. WZROST ROR 112,9 tys. szt. + 75,6 % 64,3 tys. szt. 2008 r. 2009 r.
Wyniki skonsolidowane BOŚ S.A. 2009 r. WIĘCEJ KART PŁATNICZYCH 121,6 tys. szt. 89,6 tys. szt. + 35,7 % 2008 r. 2009 r.
Podpisanie umowy z Asseco na wdrożenie Centralnego Systemu Bankowego KAMIENIE MILOWE 2009 r. Nowa strategia BOŚ S.A. Podpisanie umowy z Asseco na wdrożenie Centralnego Systemu Bankowego Zwiększenie kapitałów: Emisja obligacji podporządkowanych Podwyższenie kapitału akcyjnego
Sprzedaż ROR – wzrost liczby nowych Klientów Nowe kredyty hipoteczne POLA EKSPANSJI SUKCESY BOŚ W 2009 ROKU Sprzedaż ROR – wzrost liczby nowych Klientów Nowe kredyty hipoteczne Kampanie depozytowe: Lokata Na Dzień Dobry, Każdy Dzień Dobry, Lokata Internetowa 12
CELE NA ROK 2010 DETAL Dalszy wzrost udziałów w rynku detalicznym – nasz plan to 100 tysięcy nowych ROR-ów! Rozwój oferty dla grup zawodowych – m.in. nowe grupy mundurowe, wolne zawody Dynamiczna sprzedaż kredytów hipotecznych – w przygotowaniu są kolejne promocje
CELE NA ROK 2010 KORPORACJA Dynamiczny wzrost udziałów w sektorze mikrofirm i MSP. Nowa filozofia – Klient płaci tylko za to, z czego naprawdę korzysta – odejście od tzw. „pakietów” Nowe rachunki dla przedsiębiorców Zagraniczne linie kredytowe Atrakcyjny kredyt w koncie Wejście na rynek faktoringu
CELE NA ROK 2010 BANK Rozwój sieci sprzedaży – mobilni doradcy. Do czerwca 2010 roku jest planowane wprowadzenie w całej Polsce 100 mobilnych doradców .
W trosce o Ciebie i Nasze środowisko Rzetelny Bank W trosce o Ciebie i Nasze środowisko Dziękujemy za uwagę!