Czerwiec 2007 Przygotowała Kinga Soczewka BRIEFINDEX - wyniki piętnastej fali badania.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Warszawa 2008.
Advertisements

D-Link Technology Trend Wyniki badania
D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007.
Urządzenia elektroniczne i Internet w domach Polaków
Prezentacja Konkursu TERAZ POLSKA
D-Link Technology Trend sprzęt komputerowy i internet w gospodarstwach domowych Wyniki badania.
Społeczności w Internecie
Wrzesień Kilka słów o nas Przedstawienie kadry GOBLL Aeroklub Polski – sytuacja i plany Wyniki finansowe 2009, 2010 GOBLL na tle naszej konkurencji.
Analiza dystrybucji uwagi organizacyjnej w firmie "Majster-Plus" s.c.
1 Wyniki za IV kwartał 2003 Warszawa, luty 2004.
Struktura zatrudnienia w przedsiębiorstwach
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Czy możliwy jest wzrost inwestycji przedsiębiorstw w 2011 r.?
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Raport z badania ilościowego CATI wśród liderów komunikacji Kwiecień 2006 Autor: Olga Wagner Koordynacja:
Raport z badania Capibus
Zespół konsultantów: Michał Kłos Jarosław Piszczek Michał Jędrzejczak
Ul. Rolna 14 Wronki Zespół konsultantów: Robert Lewicki
Raport o rynku franczyzowym w Polsce Edycja 2009.
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
1. BAROMETR NASTROJÓW EKONOMICZNYCH STYCZEŃ 2009 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1. BAROMETR NASTROJÓW EKONOMICZNYCH WRZESIEŃ 2008 Badanie zrealizowane zostało w dniach 5-11 września 2008 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1. BAROMETR NASTROJÓW EKONOMICZNYCH LISTOPAD 2008 Badanie zrealizowane zostało w dniach listopada 2008 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1. BAROMETR NASTROJÓW EKONOMICZNYCH GRUDZIEŃ 2008 Badanie zrealizowane zostało w dniach grudnia 2008 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1. Czerwiec 2010 Barometr nastrojów ekonomicznych Badanie zrealizowane zostało w dniach czerwca 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
Reklama jest zjawiskiem ściśle związanym z gospodarką rynkową i stanowi jej integralną część.
Przedstawienie Raportu z badań satysfakcji klientów i Jakości wody w opinii mieszkańców Gdańska i Sopotu.
Raport o sytuacji mikro i małych przedsiębiorstw w roku 2010 Województwo lubelskie.
Kampanie reklamowe typu DRA – nowe podejście do badań efektywności kampanii reklamowych.
Profesjonalizacja branży eventowej
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Uwarunkowania ekonomiczne a gospodarka zeroemisyjna Jan Brzóska Jan Pyka 24 luty 2011.
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
Naukowiec i nauka – obraz społeczny Wyniki badań CAPIBUS
EDI NET - badania.
Metodologia badań wydatków reklamowych
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży Wyniki badań omnibusowych zrealizowanych dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów.
Problemy wychowawcze dzieci
Opieka rodzicielska Wyniki badania dla Fundacji Rodzin Adopcyjnych.
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Wybrane wyniki badań Listopad 2004.
ZOW czytelnictwo ostatniego wydania – centrale cała Polska RMT- Retail Media Track – SMG/KRC MillwardBrown.
Konferencja Fundacji Wszechnicy Budowlanej Budownictwo indywidualne w maju 2011 r. Małgorzata Walczak Dyrektor Generalny, Członek Zarządu ASM – Centrum.
Rada Statystyki Warszawa 19 maj Agenda Cel badania: Poznanie opinii właścicieli przedsiębiorstw i kluczowych menedżerów na temat statystyki publicznej,
Prognoza nastrojów i działań przedsiębiorców w perspektywie najbliższego półrocza (IVQ2013/IIQ2014)
26 kwietnia - 01 sierpnia 2013 r. na losowej próbie 1500 MSP.
Raport o sytuacji i perspektywach rozwoju mikro i małych firm w województwie kujawsko-pomorskim Tomasz Kierzkowski Departament Klienta Biznesowego Bydgoszcz,
Gdzie klienci szukają informacji o pożyczkach pozabankowych?
TECHNIK HANDLOWIEC.
ESS a badania rynku i opinii EUROPEJSKI SONDAŻ SPOŁECZNY, RUNDA 4 „Polska a Europa. Kontynuacje i zmiany” Warszawa, 13 stycznia 2010 Prezentujący: Stanisław.
Konferencja Prasowa Warszawa, 2 września 2015 r..
Konferencja Prasowa Warszawa, 2 września 2015 r..
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
OPTYMALIZACJA KOSZTÓW RESTAURACJI opracowanie: Marcin Mordal
Raport o sytuacji mikro i małych firm – poprawa nastrojów polskich przedsiębiorców Warszawa, 4 lutego 2015.
Konferencja Prasowa Warszawa, 3 marca 2016 r.. 2 Barometr Rynku Pracy V IV Podsumowanie I Zdaniem Pracownika II Zdaniem Pracodawcy III Wyzwania pracodawców.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
Open space 1 Open space Zespół: Piotr Jaworski, Bartłomiej Kołodziejski,Piotr Kopyra, Paweł Podgórski, Radosław Matrzak, Michał Pindor.
Prognoza nastrojów i działań przedsiębiorców w perspektywie najbliższego półrocza Data badania: II półrocze 2015.
Motoryzacja w Polsce i Europie 2016 r.
Contents 1 Informacje o badaniu 3 2 Wyniki badania 5.
Raport z badania efektywności marketingu sensorycznego (aroma- oraz audiomarketingu łącznie) w ogólnopolskiej sieci usługowej z kategorii ”rozrywka”
Raport z badania ilościowego przygotowany na zlecenie:
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
HOOP - Dzień Przytulania
Rola sektora MŚP w gospodarce rynkowej dr Krystyna Kmiotek
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
Zapis prezentacji:

czerwiec 2007 Przygotowała Kinga Soczewka BRIEFINDEX - wyniki piętnastej fali badania

Metodologia u Badanie realizowane jest za pomocą wywiadów telefonicznych przez instytut MillwardBrown SMG/KRC. u Respondenci, to eksperci w dziedzinie mediów i reklamy, których o udział w badaniu poprosił magazyn Brief. u Osoby te stanowią panel ekspercki - biorą udział w kolejnych falach naszego przedsięwzięcia u W razie potrzeby panel ten uzupełniany jest przez kolejne osoby wskazane przez Brief. Wielkość próby- około 100 osób. Ostatnia fala badania przeprowadzona została w dniach

OBECNA SYTUACJA I OCZEKIWANIA

Jak ocenia Pan(i) obecną sytuację na rynku mediów i reklamy?

u Niezmiennie pozytywny wpływ na ocenę sytuacji na rynku reklamy i mediów ma bardzo dobra kondycja gospodarki w Polsce; –dobra sytuacja na rynku mediów i reklamy jest odzwierciedleniem dobrej sytuacji ekonomicznej kraju. u Potrzebę reklamy deklarują już nie tylko koncerny międzynarodowe, ale także mniejsze firmy; –widać niezwykłą aktywność firm, które dotychczas były nieobecne, firm lokalnych, o mniejszym zasięgu. –firmy produkcyjne (spożywcze, budowlane) wychodzą na zewnątrz, chcą się pokazać nie tylko w Polsce i zaczynają dostrzegać potrzebę komunikacji z rynkiem, potrzebę reklamy. u W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku powstają nowe agencje, w rezultacie rośnie konkurencja na rynku mediowym i reklamowym; –powstało dużo małych fajnych agencji. u Nasycenie tradycyjnych nośników reklamy powoduje otwarcie na nowe kanały reklamowe. –wykupione są czasy antenowe, wykupione są powierzchnie reklamowe w mediach, brakuje czasu antenowego. –coraz bardziej poszukiwane są różnego typu rozwiązania komunikacyjne (…) tutaj należy wymienić outdoor i Intenet. –dodanie nowych mediów jak Internet i mobile. –jest otwartość klientów na nowe media. –wydatki na reklamę internetową to jest jakiś absolutny boom. –…wejście w nowe formy, kiedyś luksusem wydawały się takie rzeczy jak ambit media. –coraz więcej pomysłów i kategorii marketingowych wykraczających poza tradycyjne ATL czy BTL.

Czy w ciągu najbliższych 3 miesięcy spodziewa się Pan(i), że sytuacja na rynku mediów i reklamy...?

u Oczekiwania dalszej poprawy sytuacji w branży niezmiennie wynikają z: –wiary w utrzymanie się dobrej koniunktury w przemyśle, a długoterminowo także z organizacji EURO »czeka nas 5 lat wzrostu gospodarczego, prawdopodobnie będzie to 7 lat, bo Euro 2012 będzie miało na to wpływ. –szykowanych zmian na rynku mediowym. »na rynku mediów szykują się do wyjścia duzi gracze tacy jak Rupert Murdoch ze swoim projektem z Pulsem, PolskaPresse szykuje nowy dziennik. »będą się rozwijali nowi gracze chociażby poprzez np. Telewizję Puls, generalnie małe telewizje małe media lokalne zaczną zdobywać rynki lokalne kosztem czasu przeznaczonego na media ogólnopolskie. u Jednocześnie wydaje się, że niższe wskazania niż ostatnio wynikają głównie ze: –zbliżającego się okresu wakacyjnego: »Ze względu na wakacje w okresie wakacyjnym, nie będzie nowych projektów i zleceń, ze względu na sezon. »jest to okres tzw. posezonowy, więc sądzę że te najbliższe 3 miesiące letnie, jak zwykle przyniosą zastój. »Bo idą wakacje i nikt nie będzie miał czasu żeby rozmawiać, spotykać się i omawiać budżety reklamowe.

Czy obecnie ma Pan(i) wrażenie, że w obecnych warunkach ekonomicznych...?

Opinie na temat rynku mediów i reklamy- porównanie fal-opinie zdecydowanie/raczej zgadzam się.

BRIEFINDEX

50-stagnacja

BRIEFINDEX i jego składowe

BRIEFINDEX - wyniki unormowane 100=średni BRIEFINDEX w roku 2004

BRIEFINDEX i jego składowe-wyniki unormowane 100=średni wynik w roku 2004

BRIEFINDEX a wskaźnik koniunktury w przemyśle

PODSUMOWANIE u Poziom BriefIndexu jest obecnie nieco niższy niż w ostatnim miesiącu; vs –W porównaniu do poprzedniej fali badania spadł przede wszystkim wskaźnik mówiący o oczekiwaniach rynku. »Wydaje się jednak, że ma to przede wszystkim charakter sezonowy, związany ze zbliżającymi się wakacjami. u Mimo wszystko wynik z czerwca 2007 (105.8) jest znacznie wyższy w porównaniu z tym samym przedurlopowym okresem lat ubiegłych (ca ). –Zdaniem ekspertów jest to wynik: »dobrej kondycji polskiej gospodarki, »umacnianiem się mniejszych polskich firm, »ruchu na rynku mediów: u poszukiwaniem nowych kanałów dotarcia z reklamą do wyznaczonych targetów. u Nowymi projektami (TV PLUS).

Opinie na temat festiwali i konkursów reklamowych

Festiwale o największe renomie w świecie i w Polsce Na świecieW Polsce

Opinie na temat festiwali i konkursów reklamowych nagrody uzyskiwane w międzynarodowych festiwalach i konkursach reklamowych są efektywnym narzędziem w pozyskiwaniu budżetów reklamowych dla agencji reklamowych w Polsce nagrody otrzymane na międzynarodowych konkursach lub festiwalach są dobrym narzędziem marketingowym umożliwiającym podniesienie prestiżu marki w Polsce nagrody uzyskiwane na międzynarodowych konkursach lub festiwalach przyczyniają się bezpośrednio do zwiększenia sprzedaży nagrodzonych marek w Polsce