Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela Opracowanie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
mgr inż. Tadeusz Pietrzak
Advertisements

Zasady tworzenia prezentacji multimedialnej
Hit reklamowy … WebQuest dla klasy pierwszej gimnazjum
TEMAT: ŚWIĘTA WIELKANOCNE WebQuest skierowany jest dla uczniów klasy V Szkoły Podstawowej w Pielgrzymowicach. Stworzony został przez bibliotekarza i.
ENGLISH AROUND THE WORLD
JEM ZDROWO PROJEKT EDUKACYJNY W RAMACH PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0
ENCYKLOPEDIE I SŁOWNIKI
W poszukiwaniu ewolucji…
Co słychać Panie Darwinie?
Jak cało i zdrowo przyszedłem na świat
TWORZENIE PREZENTACJI POWER-POINT
Pasożyty wokół nas Kozieł Mirosława.
Segregacja to rewelacja WebQuest dla uczniów gimnazjum
ANNE FRANK WebQuest dla uczniów klasy III gimnazjum
Rośliny - nie tylko tlen i ozdoba
Budowa atomu Katarzyna Chojnacka.
SYLWETKI WIELKICH POLSKICH SPORTOWCÓW
WebQuest dla uczniów klasy IV Cyfrowa historia Jolanta Wuzik
Symbolika i ceremoniał olimpijski
Moja wymarzona podróż po Europie
2009- Rok Wojciecha Korfantego Polskiego przywódcy narodowego Górnego Śląska Strona GłównaStrona Główna/Wstęp/Zadanie/Procedura/Źródła/Ewaluacja/KonkluzjaWstępZadanieProceduraŹródłaEwaluacjaKonkluzja.
Ten WebQuest przeznaczony jest dla uczniów klas VI szkoły podstawowej
WebQuest wykonane w ramach projektu BelferOnLine
IWONA SOKOŁOWSKA-DZIUK KURS BELFER ON LINE
Być może, że już za chwilę staniesz przed życiową decyzją kupna lub budowy swojego własnego M. Ale gdzie?!! Wieś czy miasto, spokój czy hałas, nuda.
Jak ocieplenie zmienia klimat?
Webquest dla członków Klubu SAS MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO.
Maszyny proste i ich wykorzystanie w życiu codziennym
WebQuest Tropem Pluszowego Misia A. Schneefuhs W. Koczubik.
WEBQUEST JOLANTA MUSIALIK KURS BELFER ONLINE 21/SM/K/2011
WALORY TURYSTYCZNE POLSKI
Technologia informacyjna
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
WebQuest dla klasy III szkoły podstawowej Wędrówka po Będzinie
Polskie Parki Narodowe autor: Izabela Lara
Jak przygotować dobrą, interesującą prezentację multimedialną?
Webquest Wojciech Korfanty
Warzywa i owoce, czyli to co reguluje moje moce.
Jak przygotować dobrą prezentacje???
Webquest dla uczniów klasy VI
„Ja wiem, ty wiesz, ale czy oni wiedzą, że mamy rezerwat?!”
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Źródła energii na świecie
Znaczenie produktów zbożowych
Zabytki Berlina Sehenswürdigkeiten in Berlin
Szkoła Podstawowa w Kotulinie
WebQuest Król Maciuś I miał na imię Janusz
Prezentacja w Power Point
HISTORIA POLSKI W LEGENDACH
Webquest Rośliny - nie tylko tlen i ozdoba „Więcej pokarmów roślinnych dla zdrowia, lepsze naturalne produkty roślinne na co dzień”
Przygotowanie dobrej prezentacji
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Grodziec jakiego nie znacie Projekt edukacyjny klas III gimnazjum w Miejskim Zespole Szkół nr 3 Będzin.
„CZY WIESZ CO JESZ ?” WebQuest dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej autor: Gabriela Gurgul Edukacja zdrowotna w ramach wychowania fizycznego.
Szkoła Podstawowa nr 7 im. Erazma z Rotterdamu w Poznaniu Jak tworzymy prezentacje czyli kilka zasad, których należy przestrzegać Andrzej Gągało.
Web Quest dla uczniów klasy drugiej gimnazjum przygotowała: Marlena Partyka – Koperek.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
WebQuest Barbara Skoczewska. Spis treści Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela.
Klasa matematyczno- informatyczna w Świętej Katarzynie.
Nadia Stankiewicz Portale edukacyjne. Jeden z lepszych... ● interklasa.pl ● interklasa.pl - największy portal edukacyjny, podzielony na trzy części: dla.
1. Rozpocznij wyszukiwanie wpisując w googlach poszukiwany temat lub słowa klucze pokrewne temu tematowi 2. np. „historia hip-hopu” lub „subkultury młodzieżowe”
WEBQUEST JAKO METODA Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Modelowy program praktyk podnoszący jakość.
prezentacji multimedialnej na konkurs „Tajemniczy świat Bałtyku”
WYPRAWY PO PRZYPRAWY Barbara Świątek.
Jak przygotować dobrą, interesującą prezentację multimedialną?
Wojny Rzeczpospolitej w I połowie xVII wieku
Jak przygotować dobrą, interesującą prezentację multimedialną?
WebQuest Legendy Głogowa Dla klasy V szkoły podstawowej zaprojektowany przez Joannę Pytel, Marzenę Rokaszewicz
KOMÓRKA Web Quest przeznaczony jest dla uczniów gimnazjów. Jego celem jest zwiększenie zainteresowania uczniów biologią i pozyskiwaniem nowych informacji.
Zapis prezentacji:

Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela Opracowanie

O Sporcie, tyś jest Sprawiedliwością! Słuszna miara zasług, której daremnie poszukują ludzie w ustanowionych prawach rodzi się sama z siebie w twym kręgu. Nikt nie wzleci wyżej nad poprzeczkę, nie pobiegnie dłużej o chwilę niż naprawdę zdoła: tylko moc ciała i ducha wyznaczyć może granice zwycięstwa. Pierre de Coubertin Oda do sportu

Celem tego WebQuestu jest zapoznanie się z dorobkiem medalowym polskich sportowców w nowożytnych Igrzyskach Olimpijskich oraz poznanie sylwetki jednego z wybranych olimpijczyków. Projekt skierowany jest dla uczniów klas I-IV szkół ponadgimnazjalnych.

Korzystając z bazy internetowej lub innych źródeł: stwórz tabelę, obrazującą osiągnięcia polskich sportowców na Igrzyskach Olimpijskich, przygotuj prezentację multimedialną w programie PowerPoint, dotyczącą sylwetki wybranego polskiego olimpijczyka (życiorys, kariera i osiągnięcia sportowe, fotografie).

1) Pracuj indywidualnie. 2) Informacji szukaj w Internecie, książkach, czasopismach o tematyce sportowej, filmach edukacyjnych. 3) Zgromadź potrzebne informacje tekstowe. 4) Zgromadź potrzebne fotografie. 5) Wyniki swojej pracy przedstaw w formie tabeli oraz prezentacji multimedialnej.

6) Tabelę stwórz według wzoru: 7) Masz 2 miesiące na wykonanie zadań. 8) Podczas pracy możesz prosić o konsultacje nauczyciela wychowania fizycznego. 9) Gotowy projekt zaprezentujesz na forum klasy. RokMiejsceMedalNazwisko i imięDyscyplinaWynik 1976MontrealZłotySzewińska IrenaBieg 400 m49,29

Możesz skorzystać z podanych poniżej źródeł: Polski Komitet Olimpijski Wikipedia Onet.pl Olimpiady Wiem Olimpiada YouTube

WymaganiaPodstawoweRozszerzająceDopełniająceWykraczającePunktacja Zawartość merytoryczna opracowania Informacje chaotyczne, niepełne, duża pobieżność w opracowanym materiale. Temat opracowany poprawnie, lecz dość pobieżnie. Wyczerpujące przedstawienie tematu. Wyczerpujące przedstawienie tematu, dużo ciekawych informacji. 1-4 punkty Wizualne wrażenie pracy Układ treści mało czytelny, źle dopasowane kolory i czcionka. Układ treści czytelny, źle dobrane kolory i czcionka. Treści poprawnie rozmieszczone, dobrze dobrana kolorystyka i czcionka. Treści rozmieszczone przejrzyście, właściwa kolorystyka i wielkość czcionki. Zastosowana np. animacja niestandardowa, film itp. 1-4 punkty Ortografia, stylistyka Błędy ortograficzne, stylistyczne. Brak błędów ortograficznych, kilka stylistycznych i literówek. Niewielka ilość literówek, brak błędów ortograficznych i stylistycznych. Brak błędów ortograficznych, stylistycznych i literówek. 1-4 punkty

WymaganiaPodstawoweRozszerzająceDopełniająceWykraczającePunktacja Oprawa graficznaPrezentacja nieestetyczna, uboga. Brak zdjęć i ilustracji. Niewielka, uboga ilość zdjęć, ilustracji. Wystarczająca ilość zdjęć, ilustracji. Zdjęcia, ilustracje ciekawe, dobrze dobrane do przedstawionych treści. 1-4 Sposób prezentacjiPrezentacja mało ciekawa, brak pewności siebie, brak przygotowania. Prezentacja ciekawa, lecz mało widoczne zaangażowanie w realizację projektu. Bardzo ciekawa prezentacja, dobry styl, przedstawienie wszystkich informacji w dobrze uporządkowany sposób. Wzorowa, oryginalna prezentacja, przedstawienie informacji w interesujący sposób, widoczne zaangażowanie w pracę, duża pewność siebie. 1-4

Punktacja: 20 pkt. - ocena celująca 19 pkt pkt. - ocena bardzo dobra 15 pkt pkt. - ocena dobra 11 pkt. - 8 pkt. - ocena dostateczna 7 pkt. - 4 pkt. - ocena dopuszczająca 3 pkt. i mniej - ocena niedostateczna

Dzięki temu zadaniu dowiesz się, od ilu lat Polacy uczestniczą w Igrzyskach Olimpijskich, jakie są ich zdobycze medalowe oraz poznasz sylwetki niektórych sportowców. W przyszłym roku w Londynie odbędą się Igrzyska XXX Olimpiady. Liczymy na to, że powiększymy nasz dorobek medalowy…

Powodzenia w realizacji zadania!

WebQuest przeznaczony jest dla uczniów klas I-IV szkół ponadgimnazjalnych. Uczniowie pracują indywidualnie. Czas na wykonanie zadania to 2 miesiące. Produktem pracy będzie prezentacja stworzona w programie PowerPoint. Informacji należy szukać w Internecie oraz książkach sportowych i filmach edukacyjnych.

Przykładowa bibliografia: B. Tuszyński, H. Kurzyński – Od Chamonix i Paryża do Vancouver, Wydawnictwo Fundacja Dobrej Książki, 2010 B. Tuszyński – Polscy olimpijczycy XX wieku, Wydawnictwo Europa, Wrocław 2004 A. Pawlak – Olimpijczycy. Polscy sportowcy w latach , Wydawnictwo AWF Kraków, Kraków 2000 Z. Głuszek - "Leksykon polskich olimpijczyków", Wydawnictwo "Sprint", Warszawa 1999 Multimedialny leksykon Igrzysk Olimpijskich, Wydawnictwo PWN, Warszawa 2000

Agata Światły Kurs Belfer Online 43/SM/TG/2011