Na co jeszcze czekamy, czyli o nieuchronności Michał Kociankowski

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
5 największych sekretów produktywności
Advertisements

Literatura Tyszka T., Falkowski A. Psychologia zachowań konsumenckich. GWP Gdańsk 2001 Falkowski A. Praktyczna psychologia poznawcza, marketing i reklama.
Wirtualny system spo ł ecznego wsparcia dla budowania pozytywnych relacji mi ę dzyludzkich w ś wiecie rzeczywistym.
PSYCHOLOGIA REKLAMY wykład 7
Kierowanie twórczością w organizacji
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Wolność a wyniki gospodarcze ze szczególnym uwzględnieniem Polski MINH VIET NGUYEN.
Michał Dyrda Dobre praktyki – przykład firmy działającej w sieci i świadczącej e-usługę.
Człowiek z opaską na oku, czyli w poszukiwaniu sensu rzeczy niezrozumiałych Michał Kociankowski Synergion.
Michał Kociankowski synergion
Dobra reklama, czyli coś między małpą a robotem
Dalai Lama Test na osobowość
W poszukiwaniu granic BEx Michał Kociankowski
Jak budować więzi z dziećmi?
Lojalność w świetle analizy relacji konsument - marka
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
1 Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży Salamon Consulting Zdjęcia ze stron:
Rola matki i ojca w wychowaniu dziecka.
Intencje zakupowe w sieci AdProfile.
Żeby nie żałować....
Czym dojeżdżasz do szkoły? a) Samochodem b) Autobusem c) Pociągiem.
Życie.
RADY DLA WSZYSTKICH, KTÓRZY CHCĄ BYĆ DOBRYMI RODZICAMI
o roli państwa w gospodarce
Przemyślenia....
Myślenie magiczne u marketerów i konsumentów
Projekt Znajdź niszę – wspieranie przemysłów kreatywnych współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
O korzeniach i skrzydłach…
Z czego jest zbudowany otaczający nas świat?
SZEŚĆ ZASAD REALIZMU POLITYCZNEGO
  Wszystko zostało wymyślone, z wyjątkiem tego jak żyć.
,,Filozofia pozytywnego myślenia’’
MÓJ (NIE) PEŁNOSPRAWNY BRAT
Umiejętność obserwacji.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Reklama społeczna Co to jest?.
KOCHAĆ TO ZNACZY WYMAGAĆ - WYCHOWUJ MĄDRZE
Propozycja cross-promocji – batonik Milky Way z kawą Tchibo
„Nowa torebka? Nie w tym miesiącu” „Wygodne adidasy? Miałem sobie je kupić, ale rozwaliłem wszystkie pieniądze od rodziców i teraz wystarczy mi tylko na.
Marketing usług agroturystycznych
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Marka i jej znaczenie Michał Białek.
KIEROWANIE WŁASNYM ROZWOJEM – WARUNEK SUKCESU ŻYCIOWEGO
Czym jest Wybór Konsumenta? Badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najlepszych marek dostępnych na rynku polskim. Wybór Konsumenta Jest.
Kulturowe uwarunkowania zarządzania jakością
Jak rozwijać karierę zawodową młodego człowieka? Przewodnik dla kluczowych aktorów - rodziców.
Będę obok JJ.
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Supermarkety i dyskonty
Michał Nowiński 1D METody komunikacji.
Kiedy nikogo nie będzie i pomyślisz, że nikomu nie zależy
Asertywność w relacjach społeczno – zawodowych w ramach projektu „Licencja pracownika ochrony fizycznej I-go stopnia pierwszym stopniem do zatrudnienia”
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.
Gimnazjum Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Olecku PREZENTACJA Z DORADZTWA ZAWODOWEGO,, FILOZOFIA POZYTYWNEGO MYŚLENIA ’’
Jak zmieniła się moda na gadżety na przestrzeni lat?
Rodzice nie muszą być samotni
POWOŁANIE znakiem nadziei opartej na wierze. MIEĆ NADZIEJĘ to znaczy ufać Bogu wiernemu, który dochowuje obietnic przymierza.
nie klikać. Samo się zmienia
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
Przemyślenia.
Dalai Lama Test na osobowość
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Radosne chwile!.
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
Reguły Cialdiniego Niedostępność Zygmunt Korzeniewski.
Zapis prezentacji:

Na co jeszcze czekamy, czyli o nieuchronności Michał Kociankowski

Marketing i reklama są jedynie odbiciem swoich czasów. Pilot preparation Reklama potrzebuje czegoś więcej niż tylko słowa. Bezgraniczne przechwalanie się straciło swój sens. Trzeba w szczególny sposób zapisać się w umyśle konsumenta. Historia reklamy jest długa.. Programowanie myślenia konsumentów już nie wystarcza, trzeba wyjść poza racjonalność wpływać bezpośrednio na ich uczucia. Emocje nie mogły tak po prostu zawisnąć. Wymagały podmiotu. Tym podmiotem stała się osobowość marki. Konsumenci nie wierzą już reklamie, to czemu wierzą? SOBIE. I swoim emocjom. Teraz ważne, aby ich poruszać, dać im przeżycie, doświadczenie.

W roku 2001 słowo doświadczenie nabrało innego sensu Atak na WTC zmienił sposób oceny wielu zjawisk. mniejsze poczucie bezpieczeństwa spadek zaufania społecznego zgoda na ograniczenie wolności jednostki zgoda na inwigilację nie zmienił jednak potrzeby doświadczania czegoś na prawdę Doświadczenia, przeżycia, życie bardziej Bezpieczeństwo, oparcie, przewidywalność Sprzeczne dążenia zmieniły konsumentów i stworzyły przestrzeń dla nowych kategorii.

Trudny rynek generuje trudnego konsumenta RynekKonsument Energia i pieniądze płyną w zupełnie nowych kierunkach Tak zwany konsument post-modernistyczy, konsument świadomy, prosument... Realizują jednocześnie różne role, czasem wymagające sprzecznych postaw. Akceptują swoją niekompetencję i subiektywizm, cenią doświadczenie wyżej od wiedzy. W bardzo podobnych kategoriach zachowują się całkiem różnie - audiofil może nie mieć telewizora (!) Są otwarci, poszukujący i skupieni na sobie. Przestali być spójni - segmentowanie nadal ma wiele uroku, ale coraz trudniej połączyć segmentacje produktowe i lifestylowe. Firmy po prostu używają kilku, ale nie są pewne żadnej. Grupy docelowe skupiają się wokół jednej potrzeby czy zachowania, ale pod względem wielu cech mogą być bardzo różne - łatwiej stworzyć dla nich tylko produkt lub tylko markę, trudno jedno i drugie. Granice rywalizacji stają się nieostre - kawę pije się dla ochłody, piwo aby się rozgrzać, a wodę dla podkreślenia postawy życiowej. O zaspokojenie głodu rywalizują baton i serek, a zupa instant jest chwilą przerwy. Kategorie rywalizują silniej niż marki - ważne, czy jeździsz rowerem czy samochodem, a nie jakim samochodem. Gigantyczny postęp technologii cyfrowej zmienia wszystkie obszary życia i daje ogromną przestrzeń autoprezentacji.

Adaptacja jest szybka Kategorie budujące poczucie jakości życia Kategorie budujące poczucie racjonalności życia Dziś marka musi naprawdę wpisać się w świat konsumenta, wnosząc tam to, co jest dla niego rzeczywiście ważne