INTERBLOK ZESPÓ Ł SZKÓ Ł W NAGAWCZYNIE. REALIZATORZY PROJEKTU INTERBLOK BARBARA SZCZERBIŃSKA DYREKTOR SZKOŁY SŁAWOMIR GWÓŹDŹ KOORDYNATOR AGATA WIATERURSZULA.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Innowacyjne narzędzia dydaktyczne w zakresie przedsiębiorczości
Advertisements

Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Przez wiedzę i kompetencje do sukcesu
PROGRAM EDUKACYJNY DLA SZKÓŁ - 14.X.2005 XI Polskie Forum Kapitałowo-Finansowe TWOJE PIENIĄDZE października 2005 Pałac Kultury i Nauki, Warszawa.
Poznawanie metody projektu
Inwestycje giełdowe Grupa III w składzie: Angelika Hejna Julita Pabian.
Aksjomaty Euklidesa a geometrie nieeuklidesowe
Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym Przekonujemy się
PROJEKT EDUKACYJNY AKTYWNY W SZKOLE AKTYWNY W ŻYCIU REALIZOWANY PRZEZ UCZNIÓW Z KLAS I.
INTERBLOK Łukasz Słoniowski Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt Innowacyjny w ramach.
Autorami i pomysłodawcami projektu są: Fundacja Młodzieżowej
Ekonomia eksperymentalna
LEKCJA MATEMATYKI WYKŁADOWCA TADEUSZ SUCHOŻEBRSKI.
SZKOŁY DLA EKOROZWOJU 2010/2011
CZYLI PO CO JA SIĘ TEGO UCZĘ?
Informacja o Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym Przekonujemy się do prywatyzacji dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Projekt jest organizowany przez.
Centrum Kariery i Sukcesu przy OSP w Budziszowie Wielkim Społeczeństwem obywatelskim jest społeczeństwo, w którym istnieją aktywni, myślący o interesach.
Technologia Informacyjno-Komunikacyjna
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w gimnazjum Biologia, Chemia, Fizyka, Geografia, Informatyka.
Pokazy interaktywne w ramach XV Dolnośląskiego Festiwalu Nauki
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt realizowany w Gimnazjum w Chybicach. Zajęcia przeprowadzane w ramach projektu są ciekawe dla naszych uczniów; są nimi w większości zainteresowani,
KLUB OPIEKI POZALEKCYJNEJ WSPÓLNA CHATA. Klub Opieki Pozalekcyjnej w naszej szkole istnieje od 1995 r. Jest integralną częścią świetlicy szkolnej. Zajęcia.
Małe miasto w woj. podkarpackim, powiecie krośnieńskim przy granicy ze Słowacją Liczy około 2200 mieszkańców.
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Mały pieniądz – wielka sprawa Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Siedlcach.
Witam w module I. Powołanie zespołu, który w szkole wykonuje zadania z uczniami, a na zakończenie dostarcza informacje z wykonanych zadań
Dokumentacja realizacji projektu w ramach konkursu „Granty dla Szkół”
Gimnazjum Integracyjne nr 75
mgr Karolina Góryjowska
W realizacji projektu biorą udział: W realizacji projektu biorą udział: Klasa I a – 22 osoby Klasa III a – 24 osoby.
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w Gimnazjum - INTERBLOK Gimnazjum im. Królowej Jadwigi.
Matematyka w centrum uwagi. Jak możemy pomóc dziecku w uczeniu się?
Tego roku chętni uczniowie klasa pierwszych zgłosili się do projektu unijnego Rozwój przez kompetencje. Chcemy pokazać w naszej prezentacji jak przebiegały.
Rodzice jako sprzymierzeńcy w działaniach profilaktycznych szkoły
Finanse i Rachunkowość Przedsiębiorstw
ZESPÓ Ł SZKÓ Ł NR 94 W WARSZAWIE. SUKCES NA MIARĘ MOŻLIWOŚCI I POTRZEB KAŻDEGO UCZNIA BEZPIECZNA I ŻYCZLIWA SZKOŁA.
KLOCKOMANIA.
KLASA: V TEMAT: Pole trapezu.
Zajęcia rozwijające inteligencje wielorakie.
MŁODZI BADACZE Gimnazjum nr 1 w Tarnobrzegu
W GIMNAZJUM W PRUSICACH
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Racjonalnie korzystam z energii dla dobra mojego
Bezpieczne wakacje.
PROCENTY %.
Konkurs Fizyka da się lubić!
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka Autorzy: Renata Gromulska, Oksana Kinasz, Radosław Dors, Dominika Latus, Jerzy Zambrowski, Marta Żebrowska-Puchalska.
WIZYTA UPOWSZECHNIAJĄCA D a l i k ó w część 1 „N a s z a Droga do Projektu”
Omówienie znaków drogi ewakuacji
Projekt uczniowski „Jak ekonomicznie wykorzystać wodę” podsumowanie pracy Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Borkach.
Wielkopolska Konferencja dla Nauczycieli pt.: Akcja KŁADKA
Karolczak Monika Ćwiczenia z informatyki. Celem naszych ćwiczeń, było stworzenie strony internetowej, która miała ukazywać postępy każdego z osobna. Mieliśmy.
Gramy z TIK-iem, nasze pomysły na gry edukacyjne dla małych i dużych To tytuł naszego projektu edukacyjnego, który realizujemy w ramach Programu Szkoła.
Prezentacja dla klasy II gimnazjum
Szkoła Kluczowych Kompetencji luty 2009 rok – grudzień 2012 rok. Zespoły Szkół Ponadgimnazjalnych w Lipsku i Siennie.
Badania,doświadczenia i eksperymenty przyrodnicze
Świadome planowanie – świadomy wybór, czyli zajęcia z doradztwa zawodowego w gimnazjum Dorota Cebulak, Jolanta Wydmuch – doradca zawodowy w Gimnazjum nr.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Jak wyznaczyć masę przedmiotu codziennego użytku bez użycia.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
KONKURS ZADANIE 1 KONKURS ZADANIE 1 Długość średnicy Marsa wynosi około 6,8 ・ 103 km, a średnicy Merkurego —około 4,8 * 103 km. Mars ma średnicę dłuższą.
ORLIK W ŻURAWCU Jest kompleksem boisk sportowych wybudowanym w ramach projektu „ moje boisko – Orlik 2012 „. Jest to pierwszy taki nowoczesny obiekt w.
AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
Innowacja pedagogiczna „Szkolne programowanie”
Realizacja projektu "Edukacja globalna
PROJEKT.
Przedmiot obieralny ekonomiczny
WAŻĘ PIERZĘ Gabriela Nowak.
Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej
Dzień Ziemi Uczniowie uczęszczający do świetlicy szkolnej poznawali dzieje naszej planety Ziemi: jak powstała, jaki ma kształt, jak się porusza, zapoznali.
Zapis prezentacji:

INTERBLOK ZESPÓ Ł SZKÓ Ł W NAGAWCZYNIE

REALIZATORZY PROJEKTU INTERBLOK BARBARA SZCZERBIŃSKA DYREKTOR SZKOŁY SŁAWOMIR GWÓŹDŹ KOORDYNATOR AGATA WIATERURSZULA MĄDROIRENA WOŚKO UCZNIOWIE KLASY IIIA I IIIB GIMNAZJUM ALICJA CEBULSKATOMASZ GÓRA

Jak matematyka rozwiązuje problemy ekonomiczno – społeczne. Jak matematyka rozwiązuje problemy ekonomiczno – społeczne. Przeskalowaliśmy odległości pomiędzy miejscowościami tak, żeby zmieściły się na płycie.

Jak matematyka rozwiązuje problemy ekonomiczno – społeczne. Jak matematyka rozwiązuje problemy ekonomiczno – społeczne. W miejscach gdzie znajdują się trzy wsie, wywierciliśmy wiertarką okrągłe otwory średnicy 1cm.

Jak matematyka rozwiązuje problemy ekonomiczno – społeczne. Jak matematyka rozwiązuje problemy ekonomiczno – społeczne. Makietę drewnianą z wyżłobionym otworami podparliśmy bokami na dwóch osobnych stolikach.

Jak matematyka rozwiązuje problemy ekonomiczno – społeczne. Jak matematyka rozwiązuje problemy ekonomiczno – społeczne. Sznurek podzieliliśmy na trzy równe części i związaliśmy końcami w mocny supeł. Do pozostałych końców sznurka doczepiliśmy odważniki.

Jak matematyka rozwiązuje problemy ekonomiczno – społeczne. Jak matematyka rozwiązuje problemy ekonomiczno – społeczne. Supeł, którym związane były odważniki wyznaczył miejsce, w którym powinna powstać oczyszczalnia.

Jak matematyka rozwiązuje problemy ekonomiczno – społeczne. Jak matematyka rozwiązuje problemy ekonomiczno – społeczne. Wykonaliśmy makietę gminy z masy solnej.

Jak matematyka rozwiązuje problemy ekonomiczno – społeczne. Jak matematyka rozwiązuje problemy ekonomiczno – społeczne. Makieta gminy z oczyszczalnią ścieków, osiedlem domków wypoczynkowych i mostami na rzece przepływającej przez gminę.

GRA EKONOMICZNA Od kieszonkowego do gracza giełdowego Przygodę z ekonomią rozpoczęliśmy od nauki planowania własnego budżetu i umiejętnego gospodarowania własnymi środkami finansowymi.

GRA EKONOMICZNA Od kieszonkowego do gracza giełdowego Uczyliśmy się, jak planować swój czas, dzień zajęć oraz jak ustrzec się Pułapek czasowych.

GRA EKONOMICZNA Od kieszonkowego do gracza giełdowego Poznaliśmy sposoby inwestowania i dowiedzieliśmy się, jak możemy pomnażać swoje pieniądze ?

GRA EKONOMICZNA Od kieszonkowego do gracza giełdowego Ćwiczyliśmy inwestowanie w waluty naszej wygranej 10000zł.

GRA EKONOMICZNA Od kieszonkowego do gracza giełdowego Poznawaliśmy mechanizmy działania Giełdy Papierów Wartościowych oraz próbowaliśmy zagrać na giełdzie.

Budujemy pojazd napędzany powietrzem PRECYZYJNY MONTAŻ POZESPOŁÓW POJAZDU

Budujemy pojazd napędzany powietrzem

WYKONUJEMY PRÓBĘ TESTOWĄ

Budujemy pojazd napędzany powietrzem WYKONUJEMY PRÓBĘ TESTOWĄ

Budujemy pojazd napędzany powietrzem WYKONUJEMY PRÓBĘ TESTOWĄ

OPAKOWANIE NA POMIDORA MONTAŻ CZĘŚCI OPAKOWANIA

OPAKOWANIE NA POMIDORA EFEKT KOŃCOWY - OPAKOWANIE

OPAKOWANIE NA POMIDORA EFEKT KOŃCOWY - TESTOWANIE OPAKOWANIA

OPAKOWANIE NA POMIDORA TESTOWANIE OPAKOWANIA

PROTOTYP NOWEGO INSTRUMENTU STRUNOWEGO KAROLINA OMAWIA ZASADĘ DZIAŁANIA INSTRUMENTU STRUNOWEGO

PROTOTYP NOWEGO INSTRUMENTU STRUNOWEGO PREZENTACJA EFEKTU WŁASNEJ PRACY

PROTOTYP NOWEGO INSTRUMENTU STRUNOWEGO PREZENTACJA EFEKTU WŁASNEJ PRACY

OAZA BUDOWA OAZY

OAZA BUDOWA OAZY

OAZA DRUGA WERSJA OAZY

URZĄDZENIE DO DOMOWEJ UPRAWY ZIÓŁ FAZA PROJEKTOWANIA

URZĄDZENIE DO DOMOWEJ UPRAWY ZIÓŁ WYSIEW NASION

URZĄDZENIE DO DOMOWEJ UPRAWY ZIÓŁ OCZEKUJEMY NA PLONY

URZĄDZENIE DO DOMOWEJ UPRAWY ZIÓŁ SZKLARNIA – WERSJA AUTORSKA Z NAWADNIANIEM

OSUWISKO ZASTANAWIAMY SIĘ JAK ZBUDOWAĆ OSUWISKO

OSUWISKO PRZYGOTOWANIE BAZY POD BUDOWĘ OSUWISKA

NASZA PRACA NA INTERPLATFORMIE Po zajęciach z interbloku logowaliśmy się na interplatformie, aby podzielić się naszymi spostrzeżeniami.

NASZA PRACA NA INTERPLATFORMIE Na interplatformie publikowaliśmy zajęcia z zajęć interbloku oraz wypowiadaliśmy się na forum.

DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM POMYSŁODAWCOM I REALIZTOROM PROJEKTU INTERBLOK ZA WSPANIAŁE PRZEŻYCIA I MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI