RODZAJE KLIENTÓW.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STYLE SPRZEDAŻY Autor: Richard Forster Przekład: Wioleta Dąbrowska
Advertisements

Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
Komunikacja interpersonalna
AUTOPREZENTACJA.
Rola i zadania systemów CRM w e-biznesie
Jak prawidłowo publikować wyniki badań? Mgr Magdalena Szpunar.
UTRACONA SZTUKA SŁUCHANIA Autor: Richard Forster
Niestandardowe techniki badań marketingowych.
PRYWATNE UBEZPIECZENIA ZDROWTNE
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
SŁOWA, które doprowadzą nas do KLIENTA
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
Zastosowania Internetu
Usługi dodane dla produktów bankowości detalicznej - standard idealizacyjnej teorii Piotr Szawiec Marcin Idzik luty ‘2006.
AUTOPREZENTACJA.
Podejmowanie interwencji w sytuacjach szczególnych zagrożeń
1 Jak przekonać pracodawcę by zatrudnił kobietę? Jolanta Czarniecka imię i nazwisko wykonawcy prezentacji grupa Prezentacja.
tel.: Marynino 28, Serock.
FLOW Rzecz o efektywności w biznesie Jacek Rozenek Jan Marcinowski.
Rzecz o efektywności w biznesie
Nowoczesne metody sprzedaży.
Ankieta ma na celu badanie opinii publicznej Gminy Nasielsk. W ankiecie wzięło udział 500 osób. 100 mieszkańców miasta Nasielsk i 400 mieszkańców wsi.
CECHY DOBREGO SPRZEDAWCY
Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży
psycholog Ewa Rubaj - Biskupska
Tak ! - dla lokalnych producentów. Wyniki ankiety z zakresu znajomości zagadnienia: Wyniki ankiety z zakresu znajomości zagadnienia: ŚWIADOMOŚĆ MŁODYCH.
Sztuka sprzedawania.
Różnicowanie cen na rynku hotelarskim
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem -
Str. 1. Celem było przeprowadzenie badania jakości obsługi, oferty sklepu w wybranych przez nas sklepach sportowych oraz wskazanie ich mocnych i słabych.
Mistrzowskie techniki negocjacji cenowych
Jak napisać wywiad Krok po kroku.
POLACY O SPRZEDAWANIU ALKOHOLU NIELETNIM WYNIKI BADAŃ ANKIETOWYCH
ROZMOWY SPRZEDAŻOWE W HANDLU DETALICZNYM
Głosujesz swoimi pieniędzmi
Sztuka prezentacji wymaga doświadczenia. Im częściej występujesz publicznie, tym lepiej radzisz sobie ze stresem. Jednak do wszystkiego trzeba dojść małymi.
Zakup pozorowany Pizzeria DaGrasso
Dylematy budowy struktury organizacyjnej
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
Jak bezpiecznie kupować przez Internet.
Przykłady analiza i projektowanie
Na czym polega istota i praktyczna użyteczność w CRM modelu „sześciu rynków” Filip Tadaj
Z S E i m. M. K o p e r n i k a, u l. D r u k a r s k a 5 0, W r o c ł a w.
Rozmowa z trudnym klientem
Zakupy przez Internet – PRAWA Konsumenta
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Prezentacja nowego produktu Tytuł. Cel długoterminowy  Podaj cel, który ma zostać zrealizowany.
Pytanie 2: Czy lubisz uczyć się j.angielskiego? Dzieci bez dyslekcji Dzieci z dyslekcją 1.Czasami30%42% 2.Tak66%33% 3.Nie4%25% Wniosek: Więcej dzieci z.
TECHNIK HANDLOWIEC.
RESPEKTOWANE SĄ NORMY SPOŁECZNE.
Targowiska kiedyś i dziś
Zaprasza Zygmunt Korzeniewski
OBSŁUGA KLIENTA WYKŁAD POMIAR JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA.
ZARZĄDZANIE DZIAŁEM SPRZEDAŻY
4. Reklama porównawcza związana z ofertą specjalną powinna, w zależności od jej warunków, jasno i jednoznacznie wskazywać datę wygaśnięcia tej oferty.
Z.Korzeniewski Trudny klient. Praca urzędnika Z.Korzeniewski Przebieg pracy zależy w dużym stopniu od relacji z klientami. Trudno jednak uniknąć sytuacji,
Reklama to działania, które mają na celu zachęcić klienta do zakupu towaru lub skorzystania z jakichś usług.
Reklama VIB
DOJRZAŁOŚĆ SZKOLNA.
Określenie typu temperamentu z wykorzystaniem testu Bergera.
Co to jest RA7? RA7 jest kombinacją narzędzi i technik bazujących na opatentowanej technologii Nemesysco – Wieloparametrowej Analizie Głosu (Layered Voice.
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
Jak rozmawiać z osobą jąkającą się
Sprzedaż nieruchomości obciążonej hipoteką
E-commerce w obszarach miejskich - problemy i wyzwania dostaw na Allegro.pl Jakub Kaczmarski
PODSTAWY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Co oznacza zachowanie asertywne ?
Złota 7 wytyczne obsługi
PIELĘGNIARSKIE WSPARCIE PSYCHICZNE CHORYCH U KRESU ŻYCIA
LEKCJE TWÓRCZOŚCI W Szkole podstawowej nr 108
Zapis prezentacji:

RODZAJE KLIENTÓW

Ze względu na typy psychiczne wyróżnia się klientów :

Klient niezdecydowany Poprzedza zakup długim wyborem, namysłem i zmianą decyzji. Sprzedawca powinien okazać mu większe zainteresowanie, tzn. pozostawić mu czas do namysłu, pomóc w wyborze, doradzić, wskazać zalety towaru, wyrazić swoją opinię lub opinię kupujących

Klient zdecydowany Jest najłatwiejszym klientem, wymaga jedynie szybkiej i uprzejmej obsługi

Klient mało zdecydowany Łączy cechy klienta zdecydowanego i niezdecydowanego, najczęściej zna swoje potrzeby, łatwo można z nim nawiązać rozmowę, zadaje sprecyzowane pytania, nie wywołuje konfliktów, wie co chce kupić, ale nie umie szybko się zdecydować. Wierzy że sprzedawca potraktuje go poważnie i sprzeda mu towar dobrej jakości, zgodnie z jego życzeniem.

Klient nieufny Uważa, że w innym punkcie zakupi towar lepszej jakości , tańszy i będzie lepiej obsłużony. Przełamanie nieufności jest możliwe poprzez rzetelną obsługę.

Klient niecierpliwy Jest nie spokojny , ma mało czasu, popędza kupujących i sprzedających . Sprzedawca w takich przypadkach zachować spokój , wykazać cierpliwość , opanowanie , takt, nawet wówczas gdy klient prowokuje go do innego zachowania.

Klient rozmowny Próbuje wciągnąć sprzedawcę do rozmowy, dlatego należy wysłuchać go bez nawiązywania do wypowiedzi nie związanych z zakupem i szybko nakłonić do kupna.

Klient milczący Niechętnie wypowiada swoje zdanie o towarach. Należy wówczas bacznie obserwować jego mimikę, ruchy i reagować stosownym postępowaniem