Stanusch Technologies SA

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Pozwól pomóc swojej firmie! Informacje o systemie.
Advertisements

Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości
PREZES ZARZĄDU MR BANKU S.A.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Horyzontalne scenariusze pracy
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
Nowa Jakość kontroli w biznesie Projekt: Stworzenie e- usługi w postaci systemu księgowo-kadrowego on-line przez MGA Sp. z o.o. w Toruniu jest współfinansowany.
Wyszukiwanie zaawansowane w środowisku internetowym Maja Wilczewska-Wojczyszyn.
System dystrybucji treści elektronicznych
Oferta Krajowej Izby Gospodarczej - instytucji otoczenia biznesu w zakresie wsparcia operacyjnego MSP 23 listopada 2011.
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Michał Kłos Michał Jędrzejczak
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
Technologie informacyjno-komunikacyjne w kształceniu ustawicznym
Staże Ośrodka RENOWATOR.
INTERNET JAKO OCEAN INFORMACJI
Nowoczesny system zarządzania firmą
Prezentacja firmy Pretor sp. z o.o.
Dominik Matuzewicz Bogdan Grabczyk Monster Worldwide Polska
INTERNET A KONKURENCYJNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Janusz Wrobel – Neurosoft Sp. z o.o.
Co to jest TIK?.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
AUDYTY TECHNOLOGICZNE I TRANSFERY TECHNOLOGII DLA FIRM
Monopol pełny występuje wówczas, gdy spełnione są następujące warunki:
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe ALFA Sp. z o.o. powstało w celu projektowania, produkcji i dystrybucji nowoczesnych rozwiązań oświetlenia opartych.
Istota konkurencji w internecie …
1. Konferencja Małe i średnie w Unii Europejskiej – finansowanie rozwoju przedsiębiorstw Wrocław,
Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek Konferencja BUDOWA GOSPODARKI OPARTEJ NA WIEDZY Konsultacje społeczne w ramach prac nad NPR.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Copyright (c) 2007 DGA S.A. | All rights reserved. Konferencja Innowacyjna gospodarka Innowacyjność w biznesie Panel II Warszawa, 03 marca 2008 r.
Katowice, 17 kwietnia 2009 r. NewConnect wehikuł finansowania firm z perspektywami.
Sp. z o.o. w Toruniu Jesteśmy firmą od 20 lat działająca na rynku IT Posiadamy System Zarządzania Jakością zgodny z wymogami normy PN-EN ISO 9001:2009.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Moduł: Informatyka w Zarządzaniu
Epicor|Scala IT ma znaczenie Maciej Kowalik.
ROZWIĄZANIE SLICAN DLA BANKU. Chcesz by Twój bank miał wizytówkę banku z klasą? Chcesz mieć sprawną komunikację w swoim banku? Wybierz niezawodność i.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Sieć komputerowa – grupa komputerów lub innych urządzeń połączonych ze sobą w celu wymiany danych lub współdzielenia różnych zasobów, na przykład: korzystania.
Wzorowy i zmotywowany personel - wizytówką hotelu
Internetowego Biura Rachunkowego
Inicjatywa MNiSW Inkubator Innowacyjności w Poznańskim Parku Naukowo -Technologicznym.
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
EKOCONSULTANT ● Zarządzanie ● Księgowość ● Fundusze UE.
Historia Grupy Asseco Rozpoczęcie działalności.
Internet jako środowisko informacyjne wykład
Prezentacja firmy. Nasza misja: Oferowanie innowacyjnych rozwiązań internetowych. Done to prężnie rozwijająca się firma oferująca usługi z zakresu innowacyjnych.
od 2004 roku na rynku informacja o możliwościach pozyskania wsparcia z funduszy unijnych i krajowych portal Funduszeonline.pl baza form wsparcia biuletyny.
MATERIAŁY POUFNE BIOVENTUS Przesłanie Bioventus. MATERIAŁY POUFNE BIOVENTUS 2 Agenda Kluczowe przesłania Odpowiedzi na często zadawane pytania Jak stosować.
Profesja Centrum kształcenia Kadr we Wrocławiu Technik Obsługi Turystyki Zagranicznej Sem . III „Globalne systemy rezerwacji systemu GDS – Amadeus,
INTERNET jako „ocean informacji”
Użycie języka w procesie porozumiewania się. GEST to dowolny ruch wykonywany przez kogoś świadomie lub nie. MIMIKA to ruchy mięśni twarzy wyrażające.
Marcin Wojnowski.  To największa ogólnoświatowa sieć komputerowa. Łączy miliony ludzi na całym globie ziemskim. Dzięki internetowi stała się możliwa.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
Tendencje rozwojowe w dystrybucji
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Wady i zalety pracy w chmurze
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Nowoczesne zarządzanie
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
eConnect Inteligentne centrum obsługi
CIS Polska - mgr inż. Mirosław Pułyk
MARKETING INTERNETOWY
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Centrum Usług Wspólnych na przykładzie Centrum Usług Informatycznych
Zapis prezentacji:

Stanusch Technologies SA WIRTUALNA HOSTESSA Maciej Stanusch Prezes Zarządu Stanusch is getting a real runner-up in the world wide list of chatbot developers! Erwin van Lun, futurist & founder of chatbots.org

PROFIL SPÓŁKI Jesteśmy innowacyjną spółką informatyczną dostarczającą technologię zwiększającą efektywność działań w zakresie reklamy internetowej, procesów wsparcia sprzedaży i obsługi klienta Tworzymy innowacyjne oprogramowanie, wykorzystujące sztuczną inteligencję, które sprawia, że komunikacja pomiędzy ludźmi i komputerami staje się bardziej przyjazna i efektywna Jesteśmy krajowym liderem jeżeli chodzi o liczbę wdrożeń rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję (AI) Wg portalu chatbots.org jesteśmy najszybciej rozwijającym się producentem oprogramowania w tej kategorii na świecie. Nasze rozwiązania oparte są o autorski mechanizm przetwarzania języka naturalnego (NLP), w oparciu o który można tworzyć nowe innowacyjne produkty i rozwiązania Posiadamy największe w Polsce bazy wiedzy, dzięki którym nasze produkty charakteryzują się najwyższą jakością działania

HISTORIA SPÓŁKI 2000 – rozpoczęcie działalności gospodarczej przez Macieja Stanusch (usługi doradcze związane z wdrożeniami systemów CRM i ERP). 2003 – pierwszy projekt związany ze sztuczną inteligencją dla firmy American Express Polska SA 2006 – stworzenie mechanizmu przetwarzania języka naturalnego (NLP) i rozpoczęcie prac nad bazami wiedzy 2007 – utworzenie Stanusch Technologies sp. z o.o. Wejście do spółki Jana Naciążka-Wieniawskiego. Utworzenie laboratorium w Inkubatorze Technologicznym 2008 – pozyskanie pierwszych referencyjnych klientów (Getin Bank, Polskie Radio), wejście do spółki Phenomind Ventures (Kulczyk Holding) 2009 – druga runda finansowania przez Phenominde Ventures, rozpoczęcie sprzedaży w formie usługi (Software as a Service), stworzenie wyszukiwarki semantycznej 2010 – osiągnięcie pozycji lidera na polskim rynku, przekształcenie w SA i wprowadzenie spółki na GPW w Warszawie

WIRTUALNY DORADCA Wsparcie procesów sprzedaży („wirtualny handlowiec”) WIRTUALNY DORADCA to postać na stronie WWW za która się kryje program komputerowy, wykorzystujący metody i techniki sztucznej inteligencji, umożliwiający rozmowę z użytkownikiem strony WWW w języku naturalnym. Jego zadaniem jest prowadzenie rozmowy z klientami nt. oferowanych produktów i usług, specyfiki działalności przedsiębiorstwa, czy też np. warunków handlowych. Wsparcie procesów sprzedaży („wirtualny handlowiec”) Wsparcie procesów obsługi klienta (np. wsparcie posprzedażne) Nawigacja po stronach internetowych Interaktywny kanał komunikacji z klientami Zastosowania Zwiększenie sprzedaży (nowy kanał sprzedaży) Obniżenie kosztów obsługi klientów Większa satysfakcja klientów końcowych (24x7 dostęp do informacji) Korzyści

WYSZUKIWARKA SEMANTYCZNA WYSZUKIWARKA SEMANTYCZNA w przeciwieństwie do tradycyjnych wyszukiwarek odpowiada na pytania użytkowników i nie zwraca tysięcy bezużytecznych linków. Potrafi przeszukać intranet, Internet, bazy danych lub inne zasoby. Potrafi kojarzyć informacje i wnioskować w oparciu o nie. Wyszukiwanie dokumentów w firmowych intranetach Wyszukiwanie informacji w bazach danych Wyszukiwanie konkretnych informacji w Internecie Wyszukiwarka korporacyjnych stron WWW Zastosowania Precyzja wyszukiwania Komfort i szybkość działania Mniejsze koszty i większa efektywność pracy Wysokie ROI i niski TCO Korzyści

SYSTEMY WSPARCIA OBSŁUGI Jest to samouczący się, oparty o sztuczną inteligencję system, który odpowiada na pytania zadawane przez użytkowników. Działa w następujący sposób – użytkownik zadaje pytanie – jeżeli system zna odpowiedź odpowiada na nie, jeżeli nie zna – pytanie jest automatycznie przekierowane do konsultanta – wtedy konsultant na nie odpowiada – jednocześnie system uczy się odpowiedzi na zadane pytanie – jeżeli w przyszłości pojawi się pytanie sformułowane w podobny sposób – to system już sam na nie odpowie. Wsparcie obsługi klienta na poziomie sprzedaży, wsparcia posprzedażnego oraz serwisu Wsparcie klientów wewnętrznych Zastosowania Obniżenie kosztów obsługi klientów przy jednoczesnym wzroście satysfakcji Szybkie wdrożenie Obniżenie ryzyka rotacji pracowników Korzyści

LIDER W ROZWIĄZANIACH AI

WYBIĆ SIĘ PRZED PELETON CZYLI… WIRTUALNA HOSTESSA

WIRTUALNA HOSTESSA jest holograficzną prezentacją osoby wykrywa kiedy ktoś się do niej zwraca odpowiada na pytania zadane głosem rozpoznaje czy już rozmawiała z daną osobą można ją wyposażyć w dowolną wiedzą może zaprezentować każdy rodzaj multimediów może pracować w dowolnym miejscu: w sklepie, w muzeum, na lotnisku, na evencie

WIRTUALNA HOSTESSA jest pierwszą na świecie działającą technologią integrującą techniki prezentacji holograficznej, rozpoznawania mowy i twarzy oraz przetwarzania języka naturalnego jest interaktywna wzbudza ogromne zainteresowanie wśród postronnych osób może być doskonałym narzędziem komunikacji marketingowej i budowania wizerunku nowoczesnej, innowacyjnej organizacji

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ www.stanusch.com Stanusch Technologies SA Karola Goduli 36 41-703 Ruda Śląska Tel./Fax +48 (32) 248 01 43 Email: ms@stanusch.com www.stanusch.com