I część 1.

PLAN ZAJĘĆ SEKCJI od do PONIEDZIAŁEK (I LO AULA) – ZDROWIE PSYCHICZNE.
HiszPANIA Przygoda zycia 3 miesiace … 12 tygodni … 90 dni … 2160 godzin … Pieciu polskich uczniów w odleglym kraju.
Projekt Comeniusa Spotkanie partnerów w mieście Konya w Turcji października 2010.
PÓŁKOLONIE LETNIE W Z S S SOCHACZEW
RUMUNIA z nocy październik wyjechalismy do Rumunii w ramach projektu Comenius. Po bardzo długiej 18 godzinnej drodze wreszczie dotarliśmy.
Sonia Floryańska Szkoła Podstawowa nr 2 w Kwidzynie
Stargard im Herbst 10 – 16 Oktober 2012 Jakub Nagaj II D.
Oddział przedszkolny dzieci 3-5-letnich w Korytkowie Dużym marzec 2011.
Mój plan dnia czynności codzienne.
COMENIUS NASZ POLSKI KALENDARZ LISTOPAD 2013.
OBLICZENIA ZWIĄZANE Z CZASEM I KALENDZRZEM
Wizyta przygotowawcza Iwony Sułkowskiej w portowym mieście Plymouth – na południowym wybrzeżu Wielkiej Brytanii w dniach finansowana.
W pierwszym tygodniu pobytu w Wielkiej Brytanii uczestniczyliśmy w kursie komputerowym obejmującym wiadomości z zakresu rachunkowości i księgowości.
Wymiana polsko-angielska
Warsztaty taneczne w naszej szkole.. Warsztaty taneczne są organizowane w naszej szkole w każdy poniedziałek.
Pamiętnik z wymiany w Anglii
Wizyta przyjaciół z Czech V 2007r.. Gościliśmy delegację z Vsetina … Od kilku lat współpracujemy z czeską szkołą we Vsetinie. Ukoronowaniem.
Przyjazd do Barnstaple, przejazd samochodem wraz z Dawidem, Emmą, Lucy do domu Emmy, zapoznanie z naszymi partnerkami, szybkie poznanie miasta, sklepów.
Opowieść o dwóch rzekach: Niemnie i Odrze.. W dniach r. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Chojnie realizował projekt Opowieść o dwóch.
Obliczamy czas.
Nasze wakacje były udane! Uczniowie klasy piątej chcą się pochwalić, jak spędzili tegoroczne wakacje Część I.
Mateusz Czernek. 1 DZIEŃ (PIĄTEK) Przyjechaliśmy pod szkołę Pilton w Barnstaple i poszliśmy do domów z naszymi angielskimi partnerami. Rozpakowałem się
Ile wody zużywamy w ciągu tygodnia ?
Program YOG MILE. Gdy wysiadłyśmy z samolotu, pierwszą rzeczą jaką zobaczyłyśmy były góry. Ogromne, piękne, zaśnieżone góry. Jest to jeden z najpiękniejszych.
r. Zaspanymi oczami popatrzyłam na telefon – 13 maja godzina 5:00- i już serce zaczęło mocniej bić. To dzisiaj lecę do Anglii ! Jazda autokarem,
Katarzyna Pietrzyk Piątek Tego dnia 22 osobowa grupa z Polski dotarła do Barnstaple. Wszyscy musieliśmy wstać wcześnie rano, jednak nikomu.
Dzień 1 (piątek) Wstałem bardzo wcześnie. Przed wyjazdem pożegnaliśmy się z rodzinami. Po odprawie na lotnisku zrobiliśmy kilka ciekawych zdjęć. Lot był
Anglia 2011 Anna Dziedzic.
Comenius - Wizyta w Danii. Dzień Pierwszy – Sobota Podróż: We wczesnych godzinach rannych wylecieliśmy z Katowic-Pyrzowic do Frankfurtu by tam się przesiąść
By: Agnieszka Bednarz Zespół Szkół Gimnazjum Nr 6 i SP Nr 13 w Zawierciu.
PAMIĘTNIK PODRÓŻNIKA WYMIANA 2011 * ANGLIA * Karolina Gajek.
Dzień Zbiórka pod moim domofonem o 9:40.
Moje Ferie.
Ferie 2014.
WYMIANA POLSKO-NIEMIECKA W POLSCE BYŁO TAK… DZIEŃ PRZYJAZDU- pierwszy spacer po Warszawie..
Wymiana 2014.
Praca wykonana na podstawie ankiety pod tytułem:
Moje ferie zimowe
Biwak integracyjny „Smołdziński Las”
Zaprasza na zajęcia sportowe K LUB U CZELNIANY AZS A KADEMII P EDAGOGIKI S PECJALNEJ.
Dzieci nie ryby głos mają i swoje prawa dobrze znają !!!
Wykonał: Jakub Pasieczny ZS nr.6 w Zamościu Pod kierunkiem nauczyciela: mgr Wiesławy Klimczuk.
MINI – ZIELONA SZKOŁA KLASA 2 b 5, 6 czerwca 2009 r.
Plan projektu wymiany międzynarodowej między Polską a Norwegią 6-16 kwietnia 2010.
PLAN PREZENTACJI Ćwiczenie 1 - Życiorys Ćwiczenie 2 – Reakcje chemiczne Ćwiczenie 3 – Lista grupy Ćwiczenie 4 – Lista płac.
Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Warszawie
Wtorek 1 Poniedziałek 3 Środa 4 Czwartek 5 Piątek 7 Niedziela 6 Sobota.
Poland March 2015 Comenius project: Open minds! Open Europe! Together we make it better!!!
DNI W DIECEZJI 5 DNI MIĘDZYNARODOWEGO SPOTKANIA U NAS – W DIECEZJI ŁOWICKIEJ.
Blog Ewy z raju.
WARSZTATY W PYRGOS/GRECJA 3 PAŹDZIERNIK 2015 (SOBOTA)- - 9 PAŹDZIERNIK 2015 (PIĄTEK)
 Moje ferie zaczęły się imprezą.  Byłam u mojego wujka na 18-nastce impreza zakończyła się o 2:00 w nocy.  Później przyjechałam do mieszkania babci.
Maj to najwspanialszy miesiąc w roku. Kojarzy się on nam z majówką. Wtedy możemy na przykład: odpoczywać, jeździć na rowerze, chodzić na spacery do lasu.
Podsumowanie wizyty przygotowawczej. Sprawozdanie z pobytu koordynatora projektu ze strony brytyjskiej pani Nicholi Garside. Termin: –
Project COMENIUS - realizowany przy wsparciu finansowym Wspólnoty Europejskiej.
W czasie ferii niektórzy się nudzą, ale nie uczniowie naszej szkoły.
HARMONOGRAM KORZYSTANIA
Styczeń 2010 PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA
Vitalis-Niemcy 2017 Dominik Gwizdała.

Dziennik podróżnika Adrianna Figiel

Piątek, 13 maja 2011r. Przylecieliśmy do Anglii. Moja partnerka ma na imię Harriet. Ma trzynaście lat. Mieszka z rodzicami i siedemnastoletnią siostrą. Poszliśmy do restauracji, aby świętować urodziny taty Harriet. Wróciliśmy późnym wieczorem.

Sobota, 14 maja 2011r. Byliśmy w Bath. Zwiedziliśmy miasto, a następnie mieliśmy czas wolny. Miałam okazję kupić pamiątki oraz upominki dla rodziców. Po powrocie razem z Harriet poszłyśmy do jej kolegi- Toma, aby oglądać „Eurowizję” w telewizji.

Niedziela, 15 maja 2011r. Dzisiejszy dzień spędziliśmy z rodzinami. Byłam na zakupach i na plaży. Spotkałam kilku innych uczestników wymiany.

Poniedziałek, 16 maja 2011r Byliśmy w Lynton i Lynmouth. Jechaliśmy kolejką i spacerowaliśmy. Po powrocie wspólnie z kilkoma innymi uczestnikami wymiany i ich partnerami poszłam do jednej z naszych angielskich koleżanek.

Wtorek, 17 maja 2011r. Dzisiaj byliśmy z naszymi partnerami w ich szkole. Uczestniczyliśmy w zajęciach tanecznych i sportowych. Później zwiedzaliśmy Barnstaple. Następnie wróciliśmy do szkoły, gdzie zjedliśmy „eurodinner”. Po powrocie do domu grałam z moją partnerką w karty.

Środa, 18 maja 2011r. Byliśmy w Clovely. Spacerowaliśmy, a potem mieliśmy czas wolny. Po powrocie rozmawiałam z Harriet, jej rodzicami i siostrą na wiele interesujących tematów. Miałam okazję dowiedzieć się więcej o każdym członku rodziny.

Czwartek, 19 maja 2011r. Byliśmy na „Devon Show”, gdzie widziałam wiele ciekawych rzeczy. Kiedy wróciliśmy, moja partnerka i jej rodzina zabrali mnie na rybę z frytkami. Cieszę się, że spróbowałam tej tradycyjnej angielskiej potrawy.

Piątek, 20 maja 2011r. Byliśmy w Exeter. Zwiedziliśmy miasto, a potem mieliśmy czas wolny. Kiedy wróciłam, poszłam razem z Harriet na zajęcia z rękodzieła, gdzie wykonałam bransoletkę.

Sobota, 21 maja 2011r. Dzisiejszy dzień spędziłam z rodziną Harriet. Byliśmy na zakupach. Po powrocie do domu graliśmy w karty i oglądaliśmy DVD.

Niedziela, 22 maja 2011r. Wstałam wcześnie i pojechałam do szkoły, gdzie pożegnałam się z moją partnerką i jej rodziną. Następnie wsiedliśmy do autokaru, który zawiózł nas na lotnisko. Po południu byliśmy w domu.

Dziękuję za obejrzenie mojej prezentacji. Koniec Dziękuję za obejrzenie mojej prezentacji.