WITAMY UCZESTNIKÓW Radzyń Podlaski VI Zimy w Mieście 2010

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Szkoła Podstawowa im. Św. Kingi w Popowicach
Advertisements

Instrukcja kodowania arkuszy
AWF im.J. Kukuczki w Katowicach Stowarzyszenia Domu Aniołów Stróżów
Prawa i obowiązki rodziców w świetle ustawy o systemie oświaty
Nabór Optivum Narzędzie do zarządzania procesem rekrutacji elektronicznej do szkół ponadgimnazjalnych 26 marca 2017.
K O M A T I Konkurs Matematyczny Szkół Gimnazjalnych
Witamy w naszej szkole !!! Dalej.
„WOKÓŁ POLSKIEGO HYMNU”
Poradnik rekrutacyjny 2013/2014 GIMNAZJALISTO! Z nami zaplanujesz swoją przyszłość. POMAGAMY, WSPIERAMY, UDZIELAMY PORAD.
CZY ZNASZ JĘZYK OJCZYSTY?
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Moja klasa IIa.
pod patronatem Posła na Sejm RP, Jerzego Rębka
W tym roku mija 70 lat od śmierci Mariusza Zaruskiego w więzieniu, w Chersoniu na Ukrainie. Tam właśnie 18 kwietnia, przy grobie Generała, stawili się.
EGZAMIN GIMNAZJALNY godzina 9.00 i 11.00
W dwunastu edycjach konkursu, jakie odbyły się do 2013 roku udział wzięło 64 uczniów naszej szkoły: - 18 otrzymało z rąk Prezydenta Miasta Gdyni.
„STOWARZYSZENIE PRZYJACIÓŁ SZKOŁY MUZYCZNEJ
Licz i baw się – gry z tabliczką mnożenia
§ 1 W województwie małopolskim rekrutację kandydatów do oddziałów klasy pierwszej szkół ponadgimnazjalnych dla młodzieży: liceum ogólnokształcącego,
Zasady rekrutacji do XLVI Liceum Ogólnokształcącego im
KONKURSY PRZEDMIOTOWE DLA UCZNIÓW GIMNAZJÓW WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO rok szkolny 2013/2014.
ORGANIZATORZY I SPONSORZY
Piłka nożna.
STRZELECTWO SPORTOWE Od roku 2012, uczniowie Gimnazjum w Skomlinie, biorą udział w imprezach o charakterze strzeleckim. Strzelectwo sportowe jest jednym.
8 KWIETNIA 2010 GODZINA 9.00 SPRAWDZIAN SZÓSTOKLASISTY.
Cele konkursu: Rozwijanie wszechstronnych zainteresowań uczniów;
Ankieta przedstawiająca potrzeby uczniów i ich rodziców.
GIMNAZJUM W PIECKACH Zebranie Rodziców 05. listopada 2010 r
MODU Ł Kszta ł cenie ponadgimnazjalne – systemy rekrutacyjne Klasa III.
Sprawdzian w szóstej klasie
ORGANIZATORZY I SPONSORZY
wspomaganej systemem komputerowym NABÓR 2014
Obszar nr 2. Wychowanie Fizyczne, alternatywne formy realizacji zajęć
Nabór do szkół ponadgimnazjalnych
Wstęp Dlaczego zmieniły się zasady rekrutacji do przedszkoli i szkół publicznych? Od dnia 18 stycznia 2014 roku obowiązuje znowelizowana ustawa o systemie.
ELEKTRONICZNA REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH.
OPRACOWANIE NA PODSTAWIE MATERIAŁÓW CKE mgr Małgorzata Smul.
Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych na podbudowie gimnazjum w województwie wielkopolskim 2014/2015.
Realizacja podstawy programowej poprzez różne formy aktywności w klasach I-III, cz.2 Aleksandra Klimza
Egzamin gimnazjalny 2014 część humanistyczna – 23 kwietnia 2014 r.
Szkolenie dla nauczycieli - szkolnych koordynatorów projektu „Sklep  wysypisko: ulica jednokierunkowa?” Warszawa, dn. 16 lutego 2007 r. Projekt współfinansowany.
Publiczne Gimnazjum nr 36 im. Krzysztofa Kieślowskiego w Łodzi ZASADY NABORU DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA ROK SZKOLNY 2014/2015.
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych
Każda drużyna za poprawną odpowiedź otrzyma 1 punkt.
XVIII Ogólnopolski Młodzieżowy Turniej Motoryzacyjny Finał Krajowy Poznań 13/14 czerwiec 2014.
1 Egzamin maturalny i zawodowy w 2015 roku podstawowe informacje Egzamin maturalny i potwierdzający kwalifikacje zawodowe – technik informatyk w 2015 roku.
Magnum Praemium Wratislaviae (lata ). Cel przedsięwzięcia Połączenie konkursów poświęconych historii, tradycji, kulturze oraz innym zagadnieniom.
Szkolne Koło Krajoznawczo- Turystyczne SP48 W naszej szkole od kilkudziesięciu lat działa Szkolne Koło Krajoznawczo-Turystyczne. Współpracujemy z Regionalnym.
IV GMINNY KONKURS MATEMATYCZNO – EKOLOGICZNY organizowany przez Szkołę Podstawową im. Leona Kruczkowskiego w Ryczówku
PODSUMOWANIE DZIAŁALNOŚCI KOŁA LZS DOŁUJE ROK 2014.
Sukcesy Sportowe.
Terminy przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego do publicznej szkoły ponadgimnazjalnej (liceum ogólnokształcącego, technikum, zasadniczej szkoły zawodowej)
Plan debaty Czas trwania debaty: Stworzenie przez uczestników „mapy form aktywności społecznej” Przedstawienie wyników z ankiety dot. aktywności.
ANKIETA ZOSTAŁA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW GIMNAZJUM ZPO W BORONOWIE.
Egzaminy wstępne na aplikacje prawnicze. Egzamin na aplikację ogólną 7 października 2014 r. w Warszawie rozpoczął się piąty konkurs na aplikację ogólną.
1 Egzamin gimnazjalny 2014 Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych.
Szkoła Podstawowa nr 8 w Dąbrowie Górniczej. Sprawdzian obejmuje wiadomości i umiejętności zawarte w wymaganiach określonych w podstawie programowej kształcenia.
ORGANIZATORZY I SPONSORZY Oddział PTTK w Radzyniu Podlaskim SKKT PTTK nr 21 przy I LO w Radzyniu Podlaskim Zespół Szkół w Białce Radzyńskie Stowarzyszenie.
KONKURS MUZYCZNY ZAPRASZAM WSZYSTKICH UCZNIÓW DO WZIĘCIA UDZIAŁU W INTERNETOWYM KONKURSIE MUZYCZNYM ORGANIZOWANYM PRZEZ WSZYSCY UCZNIOWIE ZA UDZIAŁ KONKURSIE.
Olga Sikorska i Marek Wilczek – uczniowie II LO w Zespole Szkół Nr 1 w Piszu zgłosili się do udziału w XVIII Sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży. W ramach tego.
ZASADY REKRUTACJI DO SZKO Ł Y PONADGIMNAZJLNEJ. Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych są regulowane zarządzeniem nr Wielkopolskiego.
Instrukcja Rejestracja do I edycji Gimnazjalnej Olimpiady Wiedzy o Społeczeństwie Instrukcja
PREZENTUJE:. DROGA DO SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Przedstawiają: Danusia Madzia Grażynka Darek Agusia.
Na rok szkolny 2016/2017. Zarządzenia nr 6 z dnia 27 stycznia 2016 r. w sprawie rekrutacji uczniów do publicznych szkół ponadgimnazjalnych na rok szkolny.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
SZÓSTOKLASIŚCI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 35 W GDAŃSKU OLIWIE NA START
MATEMATYCZNO – EKOLOGICZNY im. Leona Kruczkowskiego w Ryczówku
SZKOLNICTWO PONADGIMNAZJALNE WARSZTATY DLA RODZICÓW
wspomaganej systemem komputerowym NABÓR 2019
REKRUTACJA rok szkolny 2019/2020
Zapis prezentacji:

WITAMY UCZESTNIKÓW Radzyń Podlaski VI Zimy w Mieście 2010

ORGANIZATORZY SPONSORZY - Oddział PTTK w Radzyniu Podlaskim, - SKKT PTTK nr 21 przy I LO w Radzyniu Podlaskim, - Radzyński Ośrodek Kultury i Rekreacji. SPONSORZY - Bank Spółdzielczy w Radzyniu Podlaskim, - Hurtownia okien i drzwi „VOBOS” z Radzynia Podlaskiego, - Radzyńskie Stowarzyszenie Inicjatyw Lokalnych, - Stowarzyszenie Wspólnota Samorządowa Powiatu Radzyńskiego, - Rada Rodziców I LO w Radzyniu Podlaskim.

RADZYNIANKA PATRONAT MEDIALNY

KOMITET ORGANIZACYJNY Gospodarze - Tadeusz PIETRAS /Dyrektor I LO/, - Zbigniew WOJTAŚ /Dyrektor ROKiR/, Kierownik imprezy - Robert MAZUREK /PInO nr leg. 430/, Sędzia główny - Małgorzata MAZUREK, Sędziowie - Marcin ŚPIEWAK, - Łukasz HOŁOWNIA, - Damian SIWEK, - Marek RUDNIK, Konkurs - Aleksandra KOWALCZYK, Kierownik bazy - Katarzyna SKRZECZKOWSKA, Zdjęcia - Michał ZAROBKIEWICZ, ...oraz liczne grono członków i sympatyków SKKT PTTK nr 21 przy I LO w Radzyniu Podlaskim.

4 Szkoły Ponadgimnazjalne: UCZESTNICY (240 osób!!!) 8 Szkół Podstawowych: Biała, Paszki Duże, Sosnówka, Suchowola, Szaniawy Matysy, Wola Chomejowa, Wola Osowińska, Zabiele. 7 Gimnazjów: Biała, Firlej, nr 1 Radzyń Podlaski, nr 2 Radzyń Podlaski, Sosnówka, Wisznice, Wola Osowińska. 4 Szkoły Ponadgimnazjalne: I LO Radzyń Podlaski, ZSP im. Jana Pawła II Radzyń Podlaski, LO Wisznice, ZSR Wola Osowińska.

Dorota Dokudowicz, Bogdan Fijałek, OPIEKUNOWIE MŁODZIEŻY Dorota Dokudowicz, Bogdan Fijałek, Leszek Gumieniak, Hanna Gołoś, Dorota Jóźwik, Jacek Kowalski, Marta Krakowiak, Iwona Niewęgłowska, Ireneusz Grzegorz Niewęgłowski, Dorota Makaruk, Mroczek, Tomasz Odrzygóźdź, Iwona Perczyńska, Marzena Rożnowicz, Sabina Sakowicz, Aldona Sobczuk, Dorota Staroń.

GRATULUJEMY!!! TURYSTYCZNE MISTRZOSTWA PODLASIA W 2009 roku już po raz 13. rozegrane zostały Turystyczne Mistrzostwa Podlasia w Marszach na Orientację. Organizatorem rywalizacji, obejmującej wszystkie imprezy turystyczne w danym roku kalendarzowym, jest Oddział PTTK w Radzyniu Podlaskim oraz Komisja Imprez na Orientację jemu podlegająca. W roku ubiegłym do rywalizacji XIII TMP zaliczanych było 6 imprez, podczas których rozegranych zostało 12 etapów marszów na orientację. XIII Turystyczne Mistrzostwa Podlasia w MnO zgromadziły na starcie 497 osób (117 w kategorii TD, 199 w kategorii TM oraz 181 w kategorii TO). Zwycięzcami XIII TMP w Marszach na Orientację zostali: Przemysław Musiatowicz (ZS w Białej k. Radzynia Podlaskiego), Aleksandra Delążek (Gimnazjum nr 2 w Radzyniu Podlaskim) oraz Kamil Mirosław (ZSP w Radzyniu Podlaskim). GRATULUJEMY!!!

ORIENTACYJNY PROGRAM IMPREZY do godz. 959 - zbiórka uczestników w sali widowiskowo-kinowej Radzyńskiego Ośrodka Kultury i Rekreacji 1000 uroczyste rozpoczęcie imprezy, podsumowanie oraz wręczenie dyplomów XIII TMP w MnO za 2009 r., odprawa techniczna 1030 „Przekładaniec krajoznawczy” 1115 start pierwszej drużyny na trasę marszu na orientację od 1300 wydawanie ciepłego posiłku (stołówka I LO) ok. 1500 podsumowanie imprezy, oficjalne zakończenie

PRZEKŁADANIEC KRAJOZNAWCZY Konkurs jest obowiązkowy dla wszystkich uczestników imprezy, gdyż stanowi jedną z dwóch składowych rywalizacji. ---------- Konkurs ma charakter indywidualny. Czas trwania – 20 minut. Należy udzielić odpowiedzi na 50 pytań wyświetlonych na ekranie. Przed udzieleniem odpowiedzi należy dobrze się zastanowić, a następnie w odpowiedniej kratce „KARTY PRAWIDŁOWYCH ODPOWIEDZI” postawić znak „X”.

PRZEKŁADANIEC KRAJOZNAWCZY Wszelkie próby dokonywania zmian wcześniej udzielonych odpowiedzi (skreślenia, poprawki) nie będą brane pod uwagę (zostaną uznane jako błędne). ---------- W przypadku udzielenia 50 błędnych odpowiedzi uczestnik otrzymuje 100 punktów karnych, 49 błędów daje 98 pkt. karnych, 48 – 96 pkt. karnych, 47 – 94 pkt. karnych, 46 – 92 pkt. karnych, 45 – 90 pkt. karnych, (...), 0 błędów – 0 pkt. karnych. Osobom przyłapanym na ściąganiu zostanie odebrana „KARTA PRAWIDŁOWYCH ODPOWIEDZI”, co równoznaczne jest z przyznaniem maksymalnej liczby punktów karnych.

MARSZ NA ORIENTACJĘ Uczestnicy marszu na orientację startują podzieleni na zespoły dwuosobowe. ---------- Każdy członek zespołu posiada własną kartę startową, na której dokonuje wszystkich stosownych potwierdzeń. Trasę należy pokonać ze stałą prędkością 3 km/h (+/- 1 minuta = 1 punkt karny, maksymalnie 100 punktów karnych). Czas przejścia trasy zaokrąglamy w dół, np. z obliczeń wychodzi, że trasę powinniśmy przejść w 26,7 minuty, to w takim przypadku przyjmujemy pełną wartość 26 minut.

MARSZ NA ORIENTACJĘ Na trasie należy potwierdzić 12 punktów kontrolnych (kolejność dowolna) oraz dodatkowo wykonać 2 zadania (zapisując ich rozwiązania na karcie startowej). ---------- Potwierdzenie PK następuje poprzez wpisanie kredką wiszącą przy lampionie, w kolejnej kratce karty startowej, oznaczenia tego PK oraz dwuliterowego kodu z lampionu (np. PK A MM). W przypadku stwierdzenia braku kredki przy lampionie potwierdzenia należy dokonać własnym długopisem, dodając przy tym opis BK (brak kredki).

MARSZ NA ORIENTACJĘ Wartość trasy, potrzebna do przeliczenia punktów karnych na punkty przeliczeniowe, wynosi 1530 (1430 za marsz i 100 za konkurs). ---------- Podczas przejścia trasy należy przestrzegać wszelkich zasad bezpieczeństwa, a jezdnie przekraczać tylko w przeznaczonych do tego miejscach (przejścia dla pieszych). Zalecane jest poruszanie się po drogach wyrysowanych na mapie. Suma punktów karnych z konkursu oraz marszu będzie podstawą do utworzenia klasyfikacji końcowej w każdej kategorii wiekowej.

Fragment mapy wykorzystany do marszu pochodzi z najnowszego wydawnictwa radzyńskiego Oddziału PTTK, Stowarzyszeń WSPR i RaSIL oraz SKKT PTTK nr 21 przy I Liceum Ogólnokształcącym w Radzyniu Podlaskim. Mapę będzie można nabyć tuż po zakończeniu marszu (cena 5 zł).

RYWALIZACJA SZKÓŁ Podczas imprezy prowadzona będzie rywalizacja szkół. Uczniowie, na podstawie zajętych miejsc, zdobywają dla swojej szkoły punkty. Za I miejsce będzie ich 20, za II m – 19, III m – 18, IV m – 17, V m – 16, VI m – 15, (...), XX m i dalsze – 1. Osoby, które nie ukończyły trasy, bądź zostały zdyskwalifikowane, nie zdobywają punktów. Ich suma jest podstawą do utworzenia rankingu szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych. Ilość osób reprezentujących jedną szkołę jest nieograniczona, z kolei punkty dla szkoły zdobywa jedynie dziesięciu uczniów z najlepszymi wynikami.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE Sędziowanie zgodne z „Zasadami punktacji...” wydanymi przez Komisję Imprez na Orientację ZG PTTK w Warszawie. ---------- Kartę startową do marszu na orientację każdy uczestnik otrzymuje wraz ze świadczeniami. Należy ją czytelnie wypełnić a następnie oddać organizatorom. Podczas marszu obowiązują zespoły dwuosobowe, z czego każda osoba posiada swoją kartę startową, na której dokonuje wszystkich stosownych wpisów i potwierdzeń.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE Start na trasę marszu na orientację odbywa się co minutę. ---------- Na trasie obowiązuje bezwzględny zakaz używania telefonów komórkowych (prosimy opiekunów o przetrzymanie, na czas startu, wszystkich tego typu urządzeń – widok u młodzieży telefonu, nawet wyłączonego, skutkuje natychmiastową dyskwalifikacją). Na mecie każda drużyna oddaje sędziemu swoje karty startowe. Wszystkie sprawy sporne rozstrzygane będą przez Sędziego Głównego oraz Kierownika Imprezy.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE Na mecie marszu istnieje możliwość zakupienia książeczek odznaki „Imprez na Orientację” i „Turystyki Pieszej” (cena: 3 zł), a także zestawu szesnastu pocztówek z zabytkami Radzynia Podlaskiego oraz Planu Radzynia Podlaskiego (cena: 5 zł). ---------- Uprasza się o zachowanie czystości na terenie budynku kina oraz szkoły a także w toaletach. Zmień obuwie w szkole, bądź życzliwy dla innych i jego wysiłku.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE Zapraszamy na stronę internetową www.skkt21.za.pl, gdzie już w najbliższym czasie dostępne będą materiały z imprezy (konkurs wraz z odpowiedziami, mapa marszu na orientację i jego wzorcówka, wyniki rywalizacji indywidualnej oraz szkół, zdjęcia).

i przeprowadzenie naszej imprezy. PODZIĘKOWANIA Organizatorzy VI Zimy w Mieście 2010 składają serdeczne podziękowania wszystkim instytucjom, firmom i osobom prywatnym, dzięki którym możliwe było przygotowanie i przeprowadzenie naszej imprezy. ŻYCZYMY UDANEJ ZABAWY ORGANIZATORZY