Kierunki promocji ZHP Adam Piwek Do kogo - jaki przekaz?
Kierunki promocji ZHP To dokument określający sposób kierowania informacji w zależności od ich odbiorcy; Rozróżnia 4 grupy potencjalnych odbiorów przekazu kierowanego przez ZHP. Do kogo - jaki przekaz?
Do kogo – jak? Kierunki promocji mają nam pomóc w osiągnięciu celu jakim jest promowanie Związku Harcerstwa Polskiego w społeczeństwie,a także inicjowanie działań mających na celu: kształtowanie wizerunku ZHP, informowanie o działalności ZHP opinii publicznej, oraz promowanie propozycji programowych ZHP. Do kogo - jaki przekaz?
Dzieci i młodzież bycie harcerzem nie należy się wstydzić (minimum), jest modne – na czasie być harcerzem (wariant optymalny) ZHP jest postrzegana jako organizacja ciekawa, warta zainteresowania, gdzie można się dobrze bawić, nauczyć się wielu pożytecznych umiejętności, stawić czoło wyzwaniom, młodzież ma przekonanie, że bycie harcerzem da im konkretne korzyści w życiu (unikalne umiejętności, szczególne jak na ich wiek doświadczenie). Do kogo - jaki przekaz?
Dorośli są pewni, że dzieci powierzone harcerstwu są bezpieczne, ZHP ma opinię organizacji pożytecznej - z praktycznym, współczesnym programem, oferta ZHP jest powszechnie dostępna – zarówno w sensie terytorialnym jak i ekonomicznym. Do kogo - jaki przekaz?
Partnerzy (urzędy, sponsorzy) ZHP jest solidna, uczciwa, rzetelna (harcerz jest na pewno uczciwy), ZHP jest profesjonalna, czyli profesjonalnie: zarządzana, prowadzi działalność wychowawczą, organizuje wypoczynek dzieci, przygotowuje i rozliczająca wnioski grantowe itd. ZHP jest skuteczna w tym, co robi (za te same pieniądze zrobi więcej i lepiej niż inni). Do kogo - jaki przekaz?
Harcerki, harcerze, instruktorzy ZHP jest organizacją sprawną, pomocną i dobrze zarządzaną, organizacja posiada ciekawy i pożyteczny program, z którego warto korzystać, warto być instruktorem i zwiększać swoje umiejętności, interesy ZHP są dobrze reprezentowane. Do kogo - jaki przekaz?
Jak Wasze ćwiczenie! I jak wypadło wasze ćwiczenie? Do kogo - jaki przekaz?