Zespół Szkół nr 7 im. Szczepana Bońkowskiego

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
w programie „Uczenie się przez całe życie”
Advertisements

„SZKOŁA DOBRYCH PRAKTYK”
„Czy jestem Eko?” Dąbrowa Górnicza 2013.
Program Leonardo da Vinci
NOWE PERSPEKTYWY KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO W POLSCE.
Jak to robią inni ? – wybrane zagadnienia organizacji poradnictwa zawodowego na świecie – planowanie kariery zawodowej jako przedmiot szkolny Jak to robią
Program Operacyjny Współpracy Transgranicznej Republika Czeska – Rzeczpospolita Polska Możliwości realizacji projektu w ramach dziedziny wsparcia.
Nasza szkoła bierze udział w projekcie,,Wespół w zespół z Matematyką bez Granic' realizowanym przez Polskie Towarzystwo Matematyczne w okresie od r.
SCENARIUSZ WARSZTATÓW DLA SZKOŁY GIMNAZJALNEJ W RAMACH CYKLU PRAWA OBYWATELSKIE – MOJE PRAWA Katarzyna Stępak, Scenariusz 2, Załącznik 2 PRAWO DOSTĘPU.
„W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych”
Imię Nazwisko TYTUŁ PREZENTACJI. Imię Nazwisko TYTUŁ PREZENTACJI Akademia Młodych Noblistów Konferencja Olsztyn Prof. Mirosław Grewiński.
Program Comenius, jako jeden z czterech programów Unii Europejskiej Uczenie się przez całe życie, realizuje następujące akcje: – Dwustronne Partnerskie.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dr Anna Białek-Jaworska, WNE UW, PTM, 16 grudnia 2011.
Projekt Nasz wspólny sukces był realizowany w Publicznym Gimnazjum nr 21 im. Marii Skłodowskiej – Curie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w.
Technikum handlowe.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą Zespołu Szkół
Co przed nami w projekcie Łatwiejszy start…? Faustyna Kaletka.
Podstawowe informacje o projekcie ZSKP w projekcie Zadanie Wyjazdy AMW Festiwal Nauki Ekodolina Szymbark Toruń Warszawa Gdańsk – Sobieszewo.
We wszystkich przedsięwzięciach technologia informacyjna i komunikacyjna stanowiły ważne źródło informacji oraz narzędzie pracy. Komputer wykorzystywany.
Zespół Szkół Łączności
Zainicjowany przez prof. Łucję Rogowską Realizowany w ramach programu Comenius w latach Partnerzy znalezienie w trakcie stażu kontaktowego.
Prezentacja Programu Leonardo da Vinci
Polityka edukacyjna Unii Europejskiej
ZESPÓŁ SZKÓŁ BUDOWLANYCH
FRSE Prezentacja na temat współpracy europejskiej ZS nr 1 w Tychach.
PEDAGOGIZACJA RODZICÓW
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 15 W ŁODZI
Szkołą Odkrywców Talentów
Doradcy zawodowi: Anna Pilszek Sabina Kontny.
GIMNAZJUM W PIECKACH Zebranie Rodziców 05. listopada 2010 r
Witamy w Gimnazjum Nr 3 im. Fryderyka Chopina w Sochaczewie.
Zespół Szkół Gastronomicznych
Degradacja środowiska a świadomość społeczna.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Zagraniczny staż szansą na europejskie kwalifikacje.
Zespół Szkół Gastronomicznych im. Karola Libelta w Poznaniu Młodzi Głosują.
Poprawa jakości i efektywności systemów edukacji.
„Zagraniczne praktyki i standardy pracy czynnikiem poprawy kompetencji zawodowych oraz zwiększenia szans na rynku pracy” Nr projektu: PL1-LEO
Praktyka w Niemczech w ramach programu: Leonardo da Vinci
Liceum Ogólnokształcące im. Ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego Prymasa 1000-lecia.
Europa 2020 o … doradztwie zawodowym
Witamy! w Gimnazjum Gminnym im. Janusza Korczaka w Sosnówce. Zapraszamy na prezentację, życzymy miłego odbioru :-)
Nasza szkoła wzięła udział w największym w Polsce programie edukacyjnym o tematyce bezpieczeństwa pod nazwą KLUB BEZPIECZNEGO PUCHATKA.
Projekt Leonardo da Vinci
Wyniki i wnioski ewaluacji Przedszkola nr 10 w Będzinie
IV Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdyni.
I Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Staszica w Chrzanowie
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
Ogólne informacje o Funduszach Europejskich na lata Marzec, 2013 r.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Praktyka zagraniczna – szkołą zdobywania nowych doświadczeń i szans na rynku pracy Plymouth, Wielka Brytania – –
Zespół Szkół Technicznych w Mikołowie Podsumowanie realizacji projektów w ramach programu „Uczenie się przez całe życie” Projekty zrealizowane przy wsparciu.
Gimnazjum nr 37 nasze miejsce na ziemi. Adres naszej szkoły: ul. Jarosławska Łódź tel www:
Gimnazjum nr 37 nasze miejsce na ziemi. Adres naszej szkoły: ul. Jarosławska Łódź tel www:
Gimnazjum nr 37 nasze miejsce na ziemi. Adres naszej szkoły: ul. Jarosławska Łódź tel www:
EWALUACJA DOTYCZĄCA BADANIA LOSÓW ABSOLWENTÓW (rocznik ) w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie.
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
Erasmus+ Kształcenie i szkolenie zawodowe
PROJEKTY UNIJNE W ZESPOLE SZKÓŁ W GÓRZE
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
Dobre praktyki w realizacji projektów w ramach programu Erasmus +
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
Informacja w zakresie stanu wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Toruń, 2 grudnia 2016 r.
„Wsparcie rozwoju szkół poprzez doskonalenie nauczycieli”
Szkoła Nauczycielem stoi
Techniczne Zakłady Naukowe
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
I Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Staszica w Chrzanowie
„HOTELARZE Z WODZICZKI – EUROPEJSKI RYNEK PRACY NA WAS CZEKA”
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
Zapis prezentacji:

Zespół Szkół nr 7 im. Szczepana Bońkowskiego Szkoła z pomysłem na aktywność społeczną

Podjęte działania: Zbiórka nakrętek dla żoliborskiego stowarzyszenia „Dom, Rodzina, Człowiek”. Wizyty interesujących gości. Uczestniczenie w zajęciach w uczelniach wyższych (konferencje, szkolenia, warsztaty). Obozy wojskowe i spadochronowe, strzelectwo, umowa patronacka z Akademią Obrony Narodowej. Udział w międzynarodowych projektach finansowanych przez Unię Europejską.

Wskaźniki: Zebraliśmy 560 kg plastikowych nakrętek. Zajęcia w szkole prowadziło 11 gości. Uczestniczyliśmy w 32 zajęciach w uczelniach wyższych. Wzrosła ilość uczniów chcących uczęszczać do tzw. klas wojskowych (w roku 2010/2011 – dwie klasy). 5 uczniów wzięło udział w czterotygodniowych stażach zawodowych w ramach programu Leonardo da Vinci, a 4 w ramach Commenius-Sokrates. W sumie 46 uczniów odbyło staże zawodowe, a 17 uczestniczyło w programie kulturalnym.

Wnioski: Nawet drobne, z pozoru nieistotne działania pozwalają wspierać w trudnych sytuacjach. Uczniowie rozwijają się intelektualnie, uzyskują inne spojrzenie na problemy współczesnego świata. Młodzież poszerza swoją wiedzę i umiejętności, zdobywa informacje o dalszych ścieżkach kształcenia. Duże zainteresowanie uczniów tego typu klasami wskazuje na znaczącą rolę wychowania patriotyczno-obronnego młodego pokolenia. Uzyskane certyfikaty Europass oraz doskonalenie znajomości języków obcych zwiększają konkurencyjność na europejskim rynku pracy.