Pozory mylą, dowód nie 2011 Ogólnopolska kampania edukacyjna Komendy Głównej Policji i Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie Warszawa,

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kampania społeczna przeciwko krzywdzeniu i zaniedbywaniu dzieci
Advertisements

Alkohol – Nieletnim dostęp wzbroniony!
„Odświeżamy Nasze Miasta” TOB3CIT (Tobacco Free Cities)
Działania prowadzone przez Stowarzyszenie ETAP na rzecz seniorów.
Przejrzysta Polska 2007 Wynik ewaluacji PP 2007 PBS DGA Warszawa 19 kwietnia 2007r.
SERDECZNIE WITAMY NA KONFERENCJI PROMUJĄCEJ PROJEKT
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu
Wizyty Studyjne Wizyty studyjne 2009/2010 Spotkanie informacyjne Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie się przez.
1/3 wyprodukowanej żywności marnuje się.
KONSULTACJE SPOŁECZNE „Prohibicja na Dekabrystów?”
Dialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w powiecie kartuskim – edycja II Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII: Promocja integracji.
BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
Prawie 51% uczniów ostatnich klas gimnazjum ma już za sobą inicjację alkoholową, wśród uczniów drugich klas szkół średnich jest to 71% 50% chłopców.
Zagrożenia dla polskiego handlu
Raport PBS OCENA KAMPANII 1 Ocena efektywności i postrzegania kampanii: Alkohol: Nieletnim dostęp wzbroniony! Marzec 2005 r.
„Alkohol - Nieletnim dostęp wzbroniony!”
Centrum Profilaktyki i Edukacji Społecznej PARASOL
Stowarzyszenie na Rzecz Dzieci i Młodzieży „Program STACJA”
GŁÓWNY CEL KAMPANII Zwiększenie wśród uczniów i młodych pracowników świadomości zagrożeń związanych z pracą, promocja tematyki bezpieczeństwa pracy w edukacji.
Inicjatywy lokalne w ramach Priorytetów VI, VII i IX Mrągowo, Szkolenie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
Działania podejmowane w zakresie edukacji ekologicznej w ramach Programu „Szkoły dla Ekorozwoju” przez Zespół Kształcenia Specjalnego nr 1 w Gorzowie.
Przemoc w rodzinie w województwie
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu Departament Edukacji Ekologicznej.
Konkurs 01/POKL/7.2.1/2008 (Ogłoszony w dniu 31 stycznia 2008 r.) Typy projektów. w ramach podziałania możliwa będzie realizacja następujących projektów:
Profilaktyka wobec osób starszych
Fajerwerki Zachowaj ostrożność!.
Automatyczny sprzedawca, jak zwiększyć efektywność internetowych stron turystycznych.
Warszawa, r.. * motocykliści – wiosna * młodzi kierowcy – lato * piesi – jesień ogólnopolska kampania społeczna,,Użyj wyobraźni 2009r.: Agenda.
BEZPIECZNA DROGA Z RADAMI SPONGEBOBA
Masz głos, masz wybór W 200 gminach zachęcaliśmy do udziału w wyborach lokalnych.
Tak niewiele trzeba, by zmienić coś na lepsze zagłosuj na nasz projekt na Projekt numer - 78 Pomóż nam zrealizować edukacyjną
Konferencja prasowa inaugurująca ogólnopolską kampanię społeczną Piłeś? Nie jedź! Warszawa, 12 kwietnia 2011r.
JESTEM w PORZĄDKU NIE SPRZEDAJĘ ALKOHOLU MAŁOLATOM kampania społeczna Tychy, 15 – 30 maja 2003.
EDUKACJA Upowszechnienie edukacji wśród dzieci, działanie na rzecz równego dostępu do edukacji dziewczynek i chłopców OCHRONA Ochrona dzieci.
Agencja Reklamowa Business Consulting
„Pozory mylą, dowód nie”
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
STRZELCE OPOLSKIE.
Nowa ustawa o dowodach osobistych
Agenda Kształtowanie Druki reklamowe przestrzeni Ambient Sieć placówek
PROGRAM MŁODZIEŻ W DZIAŁANIU Program Młodzież w Działaniu Cele Programu Aktywne uczestnictwo młodzieży w życiu społecznym Europy Budowanie.
Wyłączenie sygnału analogowego telewizji w województwie lubuskim. Kampania informacyjna i przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu. 27 sierpnia 2012r.
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
POLACY O SPRZEDAWANIU ALKOHOLU NIELETNIM WYNIKI BADAŃ ANKIETOWYCH
Kraina Małych Odkrywców – Uniwersytet Dziecięcy Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego MARZEC – LIPIEC.
Projekt systemowy – działania na rzecz rozwoju szerokopasmowego dostępu do Internetu M INISTERSTWO I NFRASTRUKTURY.
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
Program Szkolenia dotyczący Ochrony Nieletnich SESJA 1 © NYCI 2007 Edycja 1.
Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
Efektywność Pracy Komendy Powiatowej Policji w Nidzicy za rok 2013 za rok 2013 Nidzica 30 kwietnia 2014 r.
Nasza szkoła wzięła udział w największym w Polsce programie edukacyjnym o tematyce bezpieczeństwa pod nazwą KLUB BEZPIECZNEGO PUCHATKA.
PRZEWIDYWANA LICZBA LAT KSZTAŁCENIA W SYSTEMIE EDUKACJI (SCHOOL EXPECTANCY) Źródło: Eurostat, UOE i statystyki ludności (lipiec 2008).
Bartłomiej Zieliński Daniel Celmer 3 TOR
Wyniki ankiet przeprowadzonych wśród osób różnej społeczności.
„ Razem przeciw dopalaczom”
„ARS, czyli jak dbać o miłość?”
OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA „10 LAT USTAWY O PRZECIWDZIAŁANIU PRZEMOCY W RODZINIE – HISTORIA, DOŚWIADCZENIA, WYZWANIA” Jachranka, 14 – 15 grudnia.
Działania Opolskiego Kuratora Oświaty na rzecz poprawy bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w woj. opolskim w roku szkolnym 2014/2015. Plany na rok szkolny.
1 „Prowadzący – niepijący” Kampania edukacyjna 7 – 31 sierpnia 2008.
1 Kampania edukacyjna „Moje konsumenckie ABC KUPUJESZ TO?” Prezentacja założeń Agnieszka Zawartko 2 marca 2006.
STOP KRADZIEŻOM SAMOCHODÓW Program przeciwdziałania kradzieżom samochodów „ NOC STOP” Wydział Prewencji Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie wraz z.
WYDZIAŁ PREWENCJI KWP W KATOWICACH Kampania społeczna Kampania społeczna "Nie reagujesz – akceptujesz” Katowice, wrzesień 2011r.
„Pomagamy pomagać” Kampania realizowana przez MOPR w Gdańsku od do roku.
Jerzy Mellibruda POLSKA PRZEMOC DOMOWA Problemy i wyzwania OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA SPECJALISTYCZNYCH OŚRODKÓW WSPARCIA DLA OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE.
Gdansk.pl Młodość bez procentów. Widzimy problem: Trzy czwarte uczniów w wieku lat ma za sobą kontakt z alkoholem Polski nastolatek sięgający po.
WYNIKI BRANŻOWE.
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu
Zapis prezentacji:

Pozory mylą, dowód nie 2011 Ogólnopolska kampania edukacyjna Komendy Głównej Policji i Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie Warszawa, 21 czerwca 2011

Wskaźnik żądania przez sprzedawców okazania dowodu tożsamości Wskaźnik żądania dowodu wzrósł po kampanii w 2010 r. o 12 punktów procentowych * PBS DGA, badanie metodą Tajemniczy Klient, I fala : , II fala: , 400 sklepów EFEKTY KAMPANII 2010

Wskaźnik odmowy sprzedaży alkoholu osobom nie mogącym wylegitymować się dowodem tożsamości Wskaźnik odmowy wzrósł po kampanii w 2010 r. o 10 punktów procentowych * PBS DGA, badanie metodą Tajemniczy Klient, I fala : , II fala: , 400 sklepów EFEKTY KAMPANII 2010

Wskaźnik sprzedaży alkoholu osobie wyglądającej na małoletnią Wskaźnik sprzedaży alkoholu osobie wyglądającej na małoletnią spadł po kampanii w 2010 r. o 10 punktów procentowych * PBS DGA, badanie metodą Tajemniczy Klient, I fala : , II fala: , 400 sklepów EFEKTY KAMPANII 2010

Statystyki Komendy Głównej Policji

Jakie są cele kampanii w 2011? Bezpośrednie zaangażowanie gmin i społeczności lokalnych na rzecz ograniczenia niepełnoletnim dostępu do alkoholu i przeciwdziałanie spożyciu alkoholu w tej grupie wiekowej. Edukacja sprzedawców i dorosłych świadków sprzedaży: –zmiana zachowań sprzedawców co do respektowania prawa w zakresie zakazu sprzedaży alkoholu nieletnim –uświadomienie im konieczności sprawdzania dowodów tożsamości osób kupujących alkohol, jeśli mają wątpliwości co do ich pełnoletniości. –zwiększanie społecznej dezaprobaty na sprzedaż alkoholu nieletnim.

Przekaz kampanii Alkohol jest tylko dla osób pełnoletnich. Dorosły wygląd nie oznacza dojrzałości. Tylko dokładne sprawdzenie dowodu tożsamości przez sprzedawcę może potwierdzić pełnoletniość osoby, która chce kupić alkohol.

Plakat Naklejka

Ulotka