Autorka: Aleksandra Nessel Klasa: 3D

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Planując Wygrywasz Planowanie Strategicze i Określanie Celów.
Advertisements

Zrealizowane działania w ramach OTK sprawozdanie 2010
Dołącz do nas!!! Plan marketingowy.
Analiza dystrybucji uwagi organizacyjnej w firmie "Majster-Plus" s.c.
Warsztat z pomysłem, cz. III
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
ul. Dąbrowskiego 40 Poznań Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski
Firma Los Pierogos.
Bar u Jadzi.
KRĘGIELNIA "HAPPY BOWLS".
Zajmujemy się sprzedażą: Produktów sanitarnych, wyposażenia łazienek.
Spółdzielczość w ujęciu ekonomicznym. SILNE STRONY -1 Wysoka jakość z elementami dziedzictwa narodowego Cena adekwatna do jakości Wyroby unikatowe Wyroby.
Zarządzanie projektami
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
CZYLI JAK USTALAMY DOCHÓD W PRZEDSIĘBIORSTWIE
KTO ZYSKA A KTO STRACI Praktyczna strona zmian w przepisach o dostępie do zawodu przewoźnika drogowego INFOR, Warszawa,
Autor: Miłosz Kraiński Klasa 3 B III Liceum Ogólnokształcące w Toruniu
WAŻNA INFORMACJA Firma nie gwarantuje dochodów w przypadku braku pozyskiwanych klientów. Sukces Niezależnego Przedstawiciela ACN nie jest zagwarantowany,
Biznesplan dla firmy usługowej
Prawdy oczywiste czyli… BIZNES PLAN Część 18
Zarządzanie kredytami i należnościami
Biznes plan Konrad Schmidt.
Wprowadzenie do cateringu i branży hotelarskiej
Miejsce Olsztyn Kampus Kortowo Budynek FPS „Żak” przy stadionie AZS
TECHNIK LOGISTYK "Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić.
BADANIE RYNKOWE I MARKETINGOWE
TEXT
Prezentacja Biznesplanu
Otworzenie budki z Kebabami, hamburgerami.
SOLARIUM „SUNNY DAY” AUTORZY: Magdalena Nowak Joanna Lewandowska
Biznesplan.
KONCEPCJA PROWADZENIA RESTAURACJI
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 6 w Łodzi
Łukasz & Partnerzy Nasza firma zajmuje się produkcją soków oraz dań gotowych niezawierających konserwantów, sztucznych barwników i glutenu. Bogata oferta.
Sporządzamy biznesplan
Twój pomysł na biznes!.
Prezentuje: Ola Żuławińska DotacjaNaStart.pl. 1. Jaką masz wizję swojej firmy?
NATURE’S SUNSHINE PRODUCTS
NATURE’S SUNSHINE PRODUCTS
Wspieramy właścicieli nieruchomości na wynajem VI Ogólnopolski Kongres Mieszkaniczników, Łódź, listopada 2014 r.
Urząd Miasta Zduńska Wola Biuro Obsługi Inwestorów
Ocena projektów inwestycyjnych
Przykłady analiza i projektowanie
Nasza koncepcja. Nasz zespół gorliwie myślał nad kierunkiem naszych działań. W naszych głowach powstało wiele pomysłów. A my wybraliśmy ten najlepszy,
1.Wstęp. 2.Atuty naszego zawodu. 3.Rynek Pracy. 4.Zatrudnienie. 5.Charakterystyka naszej działalności. 6.Sukces czy Porażka? 7.Dofinansowanie firmy. 8.Działalność,
PREZENTACJA SŁUCHACZA POLICEALNEJ SZKOŁY PROFESJA.
Logistyk.
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
Kucharz w kuchni króluje. Dobre posiłki gotuje ;).
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Asnyka w Bielsku Białej.
M&E Miniprzedsiębiorstwo produkcyjno – handlowe.  Jesteśmy mini przedsiębiorstwem działającym w VIII Liceum Ogólnokształcącym im. Komisji Edukacji Narodowej.
Wsparcie zarządzania strategicznego mikro, małych i średnich przedsiębiorców Działanie 2.2 POWER.
Wsparcie zarządzania strategicznego mikro, małych i średnich przedsiębiorców Działanie 2.2 POWER.
BIZNESPLAN : DREAM GARDEN
platforma b2b.net i jej wpływ na poprawę rentowności
Nazwa, logo i motto firmy
Plan projektu biznesowego
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
Prezentacja biznesplanu
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
Marketing w Firmie.
,,COŚ NA ZĄB,,.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Prezentacja biznesplanu
Firmę „Rat-Web-Tu” utworzyła grupa znajomych z II klasy o profilu matematyczno-geograficznym w II LO w Kaliszu. Nasza firma ukierunkowana jest głownie.
Prezentacja biznesplanu
Zapis prezentacji:

Autorka: Aleksandra Nessel Klasa: 3D Biznes plan Autorka: Aleksandra Nessel Klasa: 3D

Bar szybkiej obsługi „KUCHNIE ŚWIATA”

Streszczenie Ten projekt ma za zadanie przedstawić funkcjonowanie baru szybkiej obsługi który będzie mieścił się przy ulicy Piekary 14/5. Ten lokal będzie wyróżniał się szybkością i jakością podawanych dań. Pomysły na potrawy będą zaczerpnięte z wielu państw. „KUCHNIE ŚWIATA” będą poważną konkurencją dla innych barów szybkiej obsługi.

Streszczenie Wynajem lokalu: 3,900 zł Środki finansowe, które będą potrzebne na rozpoczęcie działalności to 18 tysięcy złotych. Pieniądze przeznaczone będą na: Wynajem lokalu: 3,900 zł Zakup niezbędnego wyposażenia: 10,000 zł Zakup produktów spożywczych: 1,000 zł Reklama lokalu: 1,000 zł Małe poprawki lokalu: 1,000 zł Czynności formalno-prawne: 1,100 zł

Streszczenie Właścicielem baru „KUCHNIE ŚWIATA” będzie Aleksandra Nessel. Posiada ona wszystkie wymagania do prowadzenia tej działalności. Szacowane dochody to 5 tysięcy złotych.

Opis firmy Nazwa firmy: „KUCHNIE ŚWIATA” Osobowość prawna firmy to: INDYWIDUALNA DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA Misja: zamierzamy serwować ludziom potrawy z całego świata które nie wymagają długich przygotowań i odróżniają się od typowych nie zdrowych szybkich dań.

Opis firmy Będziemy odróżniać się od konkurencji serwując dania ciekawe zrobione z dobrej jakości produktów. Konkurencją dla naszego lokalu będą bary z kebabami, zapiekankami i hamburgerami. Ich słabą stroną jest niska jakość potraw, mały wybór dań oraz serwowanie niezdrowego jedzenia. Konkurenci nie maja dań które biją rekordy popularności za granicą a znajdą się w naszej ofercie.

Zarządzanie Do obowiązków właścicielki firmy należy: kontrolowanie i zamawianie kolejnych partii produktów; sprzedawanie dań; płacenie rachunków za prąd, gaz, wodę, wynajem; kontrolowanie lokalu (Czy jest czysto?, Czy panuje miła atmosfera?, Czy nie brakuje np. serwetek, plastikowych naczyń?); zamykanie i otwieranie lokalu.

Zarządzanie „KUCHIE ŚWIATA” będą tyko własnością Aleksandry Nessel Nie posiada ona jeszcze doświadczenia w branży gastronomicznej, ale ma świeże spojrzenie na rynek. Oprócz niej w lokalu będzie pracował kucharz z dużym doświadczeniem w przygotowywaniu szybkich dań

Plan marketingowy „KUCHNIE ŚWIATA” będą miały bardzo dobrą lokalizację, ponieważ lokal będzie znajdował się w centrum Torunia. Dystrybucja będzie prowadzona w lokalu, ale będzie też możliwość zamówienia dań przez telefon i odbiór osobisty. Będą ciekawe promocje np. do zakupu 3 zestawów, napój gratis. Cena dań przez pierwszy rok działalności nie zmieni się, ponieważ chcemy przyzwyczaić klientów do naszego baru. Przewidywane miesięczne koszty to: 9 tys. zł. a zyski to: 14 tys. zł.

Plan marketingowy Rynek na którym lokal będzie działał jest trudny, bo znajduje się tam wiele typowych barów szybkiej obsługi. Głównym konkurentem jest: "Doner Kebap Istanbul" Analiza klientów: chcemy trafić do ludzi młodych lub w średnim wieku którzy są zajęci i nie maja czasu na gotowanie w domu. Mieszkają w mieście i maja średnie wykształcenie.

Plan organizacyjny Pracownicy Na początku planujemy zatrudnić kucharza który będzie przygotowywał dania. Sprzedażą zajmie się właścicielka. Kucharz będzie otrzymywał wynagrodzenie w wysokości 1,200 zł. W przypadku odniesienia dużego sukcesu pensja zostanie podniesiona Umiejętności kucharza podnoszone będą przez zapoznawanie się z odpowiednią prasą.

Plan organizacyjny Dostawcy Księgowość Produkty spożywcze i artykuły przemysłowe dostarczane będą przez hurtownię MAKRO. Księgowość Księgowością zajmie się profesjonalne Biuro Rachunkowe pani Gabrieli Kowalskiej. Znajduje się ono na ulicy Młodzieżowej 27/1

Harmonogram realizacji przedsięwzięcia Otrzymanie dofinansowania . Wynajem lokalu przy ul. Piekary 14/5 i wprowadzenie w nim drobnych zmian. Zakup niezbędnego wyposażenia. Ustalenie menu i cen dań. Otwarcie lokalu.

Harmonogram realizacji przedsięwzięcia Osoba odpowiedzialną za realizacje projektu jest właścicielka. Czas, który został przewidziany na przygotowania to 3 miesiące. Niezbędnym czynnikiem do realizacji przedsięwzięcia jest otrzymanie dotacji z Urzędu Miasta.

Analiza ryzyka

Sposoby wyeliminowania zagrożeń i zlikwidowania słabych stron Analiza ryzyka Sposoby wyeliminowania zagrożeń i zlikwidowania słabych stron Śledzenie trendów za granicą Szukanie najlepszych rozwiązań cenowych Dokształcanie się w dziedzinie biznesu Analiza stanu prawnego

Plan finansowy Miesięczne koszty: Pensja pracownika: 1 200 zł. Towar: 3 000 zł. Transport produktów: 100 zł. Rachunki (gaz, woda, prąd): 500 zł. Środki czystości: 100 zł. Jednorazowe naczynia: 200 zł. Czynsz: 3 900 zł. RAZEM: 9 000 zł.

Plan finansowy Miesięczne zyski: Pizza: 3 000 zł. Ryba z surówką: 2 000 zł. Szaszłyk: 2 000 zł. Surówka z kurczakiem w chlebie pita: 2 000 zł. Sajgonki: 1 500 zł Napoje: 2 000 zł. Sałatki: 1 500 zł. RAZEM: 14 000 zł.

Program „Firma” (tvn) „Mała gastronomia” BIBIOGRAFIA www.otodom.pl www.gify.joe.pl Program „Firma” (tvn) „Mała gastronomia” www.makro.pl