Strona 1 W treści czas na kluczowy e-tap Emblematy UE
Gdybym miał godzinę na rozwiązanie problemu, od którego zależałoby moje życie, 45 minut poświęciłbym na przemyślenie rozwiązania… A. Einstein Strona 2 ½ strony
Strona 2 1/4 strony ROI efektywne zarządzanie sprzedażą Jaki jest koszt Reprezentanta? A jak efektywnie pracują REPREZENTAŃCI ? A jak efektywnie alokują swoje zasoby ? A jak efektywnie realizują potencjał swoich terenów ? CZY ICH DZIAŁANIA SĄ ŚWIADOME ?
Strona 2 1/4 strony Jaki jest koszt zakupionych danych? Jaki jest ROI z zakupionych danych ? Jak zakupione dane wpływają na efektywność pracy reprezentantów i ich przełożonych ? Jak często pracownicy świadomie wykorzystują dane w celu poprawy efektywności swojej pracy ?
Jeżeli REPREZENTANT nie będzie umiał świadomie zarządzać danymi nie będzie Menedżerem swojego Biznesu Strona 2 podsumowanie 2 poprzednich slajdów
Strona 3 1/4strony Integralność szkoleń i systemów informatycznych - konieczny etap zwiększenia efektywności w działach sprzedaży i marketingu M.Sosnowska IMS Zespoły sprzedażowe – czas zmian
Strona 3 1/4strony
Strona 3 1/2strony
Strona 4 1/2strony
Strona 4 1/3strony
Dane teleadresowe firmy