Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Technik ekonomista.
Advertisements

Przedsiębiorczość i przedmioty ekonomiczne Edukacja regionalna w praktyce szkolnej Szczecin, r.
Autorami i pomysłodawcami projektu są: Fundacja Młodzieżowej
Autorytety wśród młodzieży
Przyszłością edukacji. W dniu 10 stycznia 2012 r. odbyła się II debata szkolna pt. "Interaktywna szkoła - przyszłością edukacji". Debata zrealizowana.
Dzie ń Przedsi ę biorczo ś ci Pierwszy dzień Twojej kariery 3 Kwietnia 2008 roku.
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”
FESTIWAL NAUKI SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 NASZA SZKOŁA PRZYSTĄPIŁA DO PROJEKTU SZKOŁY Z KLASĄ 2.0. W PROJEKCIE UCZESTNICZYLI UCZNIOWIE.
co po gimnazjum ? Wybierz swoją przyszłość Przygotowała:
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
Zadanie konkursowe nr 4 „Prawna ochrona dóbr osobistych człowieka,
Dnia 10. Marca 2010 roku odbył się Międzynarodowy Dzień Przedsiębiorczości. W Polsce to przedsięwzięcie organizowane jest przez Fundacje Młodzieżowej.
Międzynarodowa współpraca kół chemicznych
PROJEKT 1: Projekt został przygotowany przez uczniów klasy VI NSP. Dotyczył on zasad grzeczności. Uczniowie klasy VI w trakcie festiwalu prezentowali.
Małgorzata Nikiel-Czyż Szkoła Podstawowa nr 23 w Gliwicach
Dzień Zdrowego Śniadania w Szkole Podstawowej w Barczygłowie
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Przygotowała : Karolina Felkel
Realizacja podstawy programowej poprzez różne formy aktywności w klasach I-III, cz.2 Aleksandra Klimza
Praca z uczniem zdolnym – czyli Młodzieżowy Klub Techniki w Zespole Placówek Oświatowych w Lubieniu Kujawskim. Autor: Jarosław Pieczkowski.
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość!
Mądrze zaplanuj swoją przyszłość
PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM 5 SPOTKANIE
Mądrze zaplanuj swoją przyszłość
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH „Jeśli potrafisz o tym marzyć, to potrafisz także tego dokonać” Walt.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych „Szczęście to jest to.
”Otwarta droga ku przyszłości. Stworzenie i realizacja innowacyjnych programów nauczania na zajęciach pozalekcyjnych oraz zarządzania i administrowania.
GMINAZJUM NR I IM. SZARYCH SZEREGÓW W NAMYSŁOWIE GR.II- 12 UCZNIÓW PROWADZĄCY IZABELA HELIŃSKA – PEDAGOG SZKOLNY/ DORADCA ZAWODOWY.
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
W dniach od 21 do 31 marca bieżącego roku w naszej szkole odbyły się akcje promujące wolontariat. Na ten czas wcieliliście się w rolę wolontariuszy. Wspólnie.
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość ! PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM 7 SPOTKANIE.
Szkoła Podstawowa nr 146 im. Janusza Korczaka w Warszawie
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość ! PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM 6 SPOTKANIE.
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ Program zajęć dla uczniów szkoły podstawowej 2 spotkanie „Naszą największą słabością jest poddawanie się. Najpewniejszą.
Warszawski System Doradztwa Zawodowego jako forma wsparcia karier uczniów w obliczu współczesnej rzeczywistości Kraków, r.
Prawa człowieka i ich ochrona w Polsce Alicja Kopczyńska
Ś niadanie daje moc 7 listopada 2014r. Klasa I c Szkoła Podstawowa w Suchożebrach.
Metoda projektu w projekcie spotkania i nauka z komputerem
Warto wybrać, bo… W zależności od zainteresowań uczniów, szkoła proponuje różne zajęcia dodatkowe : Chór szkolny Zajęcia SKS (Szkolne Koło Sportowe)
Szkoła Podstawowa nr 10 w Koszalinie Autor: Dorota Kościuszko-Cienkowska.
KODEKS 2.0 TECHNIKI INFORMACYJNO KOMUNIKACYJNE. KOMUNIKACJA Z RODZICAMI I UCZNIAMI ZA POMOCĄ TELEFONU KOMÓRKOWEGO I POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
1. Nauczyciele i uczniowie nie korzystają z telefonów komórkowych na lekcji.
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych klasa II Zajęcia 1 RYNEK.
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych klasa II Zajęcia 2 Moja.
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych klasa II Zajęcia 4 WARTOŚCI.
EUROPEJSKI DZIEŃ LOGOPEDY Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Zakopanem Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sierockiem Sierockie, r.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
WebQuest Barbara Skoczewska. Spis treści Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela.
Szkoła praktycznej ekonomii – młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 UL. Letnia 1/ Białystok.
Przy ZSO II Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Asnyka w Bielsku - Białej.
Projekt czytelniczy dla klas piątych
BĄDŹ KUMPLEM- NIE DOKUCZAJ
Doradztwo zawodowe szkoła Podstawowa w Kraszewie
Bezpieczny internet Bezpieczny internet Bezpieczni w sieci.
DORADZTWO ZAWODOWE SZKOŁA PODSTAWOWA W KRASZEWIE
Przyszłością edukacji
BĄDŹ KUMPLEM- NIE DOKUCZAJ
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Happening: ,,Tarcza zwycięskiej szkoły”
Projekt „Po co. Dlaczego. Jak
Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo
Zapis prezentacji:

Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość ! „Każda praca jest możliwa do wykonania, jeśli podzielić ją na małe odcinki” Abraham Lincoln - szesnasty prezydent Stanów Zjednoczonych Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość ! PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM 4 SPOTKANIE

Cechy Jacy mogą być ludzie? Zabawa: uczniowie podają przymiotniki na kolejne litery alfabetu: A … ambitny, apatyczny B … bystry, bogaty C … cierpliwy, czuły D … dobry, dowcipny E … egoistyczny, energiczny Uczniowie wymieniają różne cechy: pozytywne i negatywne; nauczyciel upewnia się, że uczniowie rozumieją podawane słowa. Można ćwiczenie to zakończyć na dowolnej literze.

Wizytówka Jestem … (podaj swoje dwie pozytywne cechy). Potrafię … (podaj swoje dwie umiejętności). Każdy uczeń otrzymuje małą karteczkę – wizytówkę. Chętni uczniowie mogą odczytać swoje wizytówki.

Źródło: Ekonomia na co dzień, Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości Uczniowie wypełniają kartkę z cechami i umiejętnościami. Źródło: Ekonomia na co dzień, Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości

Umiejętności i cechy przydatne do wykonania zadania Praca w grupach Korzystając z listy cech i umiejętności uzupełnijcie prawą stronę tabelki przyporządkowując cechy oraz umiejętności (po 3-4) w zależności od rodzaju wykonywanego zadania Zadanie do wykonania Umiejętności i cechy przydatne do wykonania zadania Zorganizowanie klasowej wycieczki Napisanie recenzji filmu Opieka nad kwiatkami cioci w czasie jej wyjazdu Nauczyciel dzieli uczniów na grupy, 4-6 osobowe. Uczniowie mogą korzystać z kartki, którą wcześniej wypełniali indywidualnie. Źródło: Ekonomia na co dzień, Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości 5

Prezentacja prac w zespołach Zasady: przedstawiciel bądź cały zespół prezentuje swoją pracę, reszta słucha i ewentualnie uzupełnia. Jeżeli pozostanie mało czasu, każdy zespół po opracowaniu wszystkich zadań wybiera jedno zadanie i tylko to prezentuje na forum klasy.

Bardzo dziękujemy Do zobaczenia wkrótce  PREZENTACJĘ PRZYGOTOWAŁY: MAŁGORZATA POLKOWSKA, BEATA GRZELAK I RADOSŁAWA KOMPOWSKA-MAREK