Szkolne pracownie informatyczne są otwarte dla uczniów w czasie zajęć pozalekcyjnych oraz dla inicjatyw społeczności lokalnej.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekty realizowane w ZSP nr 2 w Siedlcach współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Advertisements

W bieżącym roku szkolnym przez okres 8 miesięcy szkoła realizowała projekt rozwojowy pt. Moje miasto, moje korzenie. Przeworsk zza obiektywu fotograficznego.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Doradztwo edukacyjno-zawodowe
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
ETwinning narzędziem realizacji nowej podstawy programowej Warszawa, 18 marca 2010 Iwona Moczydłowska, MSCDN Wydział w Siedlcach Konferencja z okazji 5-lecia.
Zajęcia pozalekcyjne oraz dla inicjatyw społeczności lokalnej w szkolnej pracowni informatycznej Szkoła Podstawowa nr 21 im. Królowej Jadwigi w Lublinie.
KLUB OPIEKI POZALEKCYJNEJ WSPÓLNA CHATA. Klub Opieki Pozalekcyjnej w naszej szkole istnieje od 1995 r. Jest integralną częścią świetlicy szkolnej. Zajęcia.
Co to jest TIK?.
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Pozyskujemy Fundusze z Unii Europejskiej w projektach edukacyjnych.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH. W ZSP w Czarnkowie szczególną troską otoczona jest młodzież o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W pracy z uczniem.
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
Szkolna pracownia informatyczna jest otwarta dla uczniów w czasie zajęć pozalekcyjnych oraz dla inicjatyw społeczności lokalnej.
Celem utworzenia Klubu Integracji Społecznej jest konieczność zapobiegania i minimalizowania zagrożeń związanych ze skutkami wykluczenia społecznego oraz.
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
KLASY INNOWACYJNE alternatywa dla … ”Nauka to pokarm dla rozumu”
Koła informatyczne w szkole Podstawowej nr 95 w Krakowie
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH. W ZSP w Czarnkowie szczególną troską otoczona jest młodzież o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W pracy z uczniem.
O programie Szkoła z klasą 2.0 Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą.
Doradcy zawodowi: Anna Pilszek Sabina Kontny.
„Wiedza i umiejętności drogą do sukcesu zawodowego”
Realizacja projektu Rok szkolny
ROLA SPZ WE WSPARCIU DORADCÓW ZAWODOWYCH PRACUJĄCYCH W INNYCH PLACÓWKACH Prezenter EWA JAGODZIŃSKA PSYCHOLOG – DORADCA ZAWODOWY SPZ LUBLIN.
Jak wykorzystujemy technologię informacyjną w procesie dydaktyczno – wychowawczym w kształceniu zintegrowanym?
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Misja Misją Gminnej Biblioteki Publicznej w Gorzkowicach jest zaspakajanie potrzeb czytelniczych, integracja i aktywizacja społeczności.
Szkolny Ośrodek Kariery prowadzony przez doradcę zawodowego panią Annę Uchman Szkolny Ośrodek Kariery prowadzony przez doradcę zawodowego panią Annę Uchman.
 Program prowadzony od 2002 roku  Przeznaczony dla wszystkich poziomów i typów szkół  Zachęcający do lepszego wykorzystania w uczeniu technologii informacyjno.
„WALORY PRZYRODNICZE OZORKOWA I OKOLIC”
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Technik informatyk.
Informatyki szkolnej dzieje w pięciu aktach według Grażyny Koby.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
W naszej szkole każdy uczeń mający trudności w nauce bądź pragnący bardziej pobudzić i rozwinąć swoje zainteresowania znajdzie coś dla siebie. Nauka przy.
ALEKSANDER KŁODNICKI Koło TIK W zajęciach uczestniczy 15 uczniów, rozwijających swoje zainteresowania w obszarze nowoczesnych technologii.
XVI Liceum Profilowane CXIII Liceum Ogólnokształcące Technikum nr 11
Szkoła Kluczowych Kompetencji luty 2009 rok – grudzień 2012 rok. Zespoły Szkół Ponadgimnazjalnych w Lipsku i Siennie.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Cele i zadania doradztwa zawodowego na poszczególnych etapach edukacyjnych. mgr Monika Weryńska Doradca zawodowy.
Zespół środków, czyli urządzeń (np. komputer, sieci komputerowe czy media), narzędzi (oprogramowanie) oraz innych technologii, które służą wszechstronnemu.
Biblioteka szkolna we współczesnym świecie
Dzie ń Bezpiecznego Internetu 2016 pod has ł em: „ Lepszy Internet zale ż y od Ciebie”
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
Analiza wyników ankiety „Internet wsparcie czy zagrożenie ” oprac. Beata Zdrojewska, Magdalena Mike-Roczek.
Konferencja współfinansowan a ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego.
na rzecz cyfryzacji szkół
MÓJ ZAWÓD.
INSPIRACJE UCZNIA W WIRTUALNYM ŚWIECIE
Wizja i misja szkoły Zespół Szkół Specjalnych nr 110 przy Szpitalu Klinicznym im. K. Jonschera Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
Nie tylko wynik matematyka gimnazjum kl. 1
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
„Wsparcie rozwoju szkół poprzez doskonalenie nauczycieli”
Szkoła Nauczycielem stoi
Sopocka Akademia Tenisowa
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Zespół Szkół Ekonomiczno – Technicznych im. Cichociemnych w Gliwicach
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
„Poszerzamy Kadr” Projekt:
Zapis prezentacji:

Szkolne pracownie informatyczne są otwarte dla uczniów w czasie zajęć pozalekcyjnych oraz dla inicjatyw społeczności lokalnej

Podczas spotkań młodzieży i nauczycieli odbywających się w ramach zajęć pozalekcyjnych komputer jest narzędziem pracy i źródłem wiedzy. Wykorzystywane są portale edukacyjne, pakiety multimedialne oraz oprogramowanie dostępne w pracowni komputerowej i centrum multimedialnym.

Zajęcia pozalekcyjne, w których technologia informacyjna i komunikacyjna jest narzędziem i źródłem poszukiwań i które umożliwiają wszechstronny rozwoju uczniów wykazujących zainteresowania w danej dziedzinie oraz pomoc uczniom zagrożonym niepowodzeniami szkolnymi. Inicjatywy dla społeczności lokalnej, których celem jest umożliwienie wszystkim zainteresowanym osobom podniesienia swoich kompetencji informacyjnych i komunikacyjnych koniecznych obecnie i niezbędnych w przyszłości zarówno w pracy zawodowej, jak i w życiu społecznym.

Pracownie informatyczne – zajęcia pozalekcyjne

Spis treści: 1. Koło zainteresować dla logistyków Koło zainteresować dla logistyków 2. Szkolny Klub Przedsiębiorczości Szkolny Klub Przedsiębiorczości 3. Zajęcia pozalekcyjne dla ekonomistów Zajęcia pozalekcyjne dla ekonomistów 4. Szansa edukacyjna Szansa edukacyjna 5. Zajęcia fakultatywne z marketingu Zajęcia fakultatywne z marketingu 6. Droga do sukcesu Droga do sukcesu 7. Efektywny projekt realizacji prac – jak to zrobić ? Efektywny projekt realizacji prac – jak to zrobić ? 8. Matematyka i komputer na drodze do sukcesu Matematyka i komputer na drodze do sukcesu 9. Kółko informatyczne Kółko informatyczne 10. Fakultety informatyczne Fakultety informatyczne 11. Obsługa komputerowych programów użytkowych Obsługa komputerowych programów użytkowych 12. Komputer w firmie Komputer w firmie 13. Kółko fotograficzne Kółko fotograficzne

Koło zainteresowań dla logistyków Strona główna

Cele edukacyjne: Zapoznanie uczniów z problematyką teorii gospodarki przestrzennej w aspekcie nieustannych przemian w rozwoju miast. Uświadomienie różnorodności sposobów negatywnego i pozytywnego oddziaływania ludzi na środowisko i kształtowanie umiejętności praktycznego ich poznawania. Przyjmowanie postawy odpowiedzialności za obecny i przyszły stan środowiska oraz gotowość do działań na rzecz zrównoważonego rozwoju. Koło prowadzi Ewa Bielejewska. Strona główna

Szkolny Klub Przedsiębiorczości Strona główna

Celem działań podjętych przez SKP jest: Kształtowanie postaw przedsiębiorczych uczniów. Kształtowanie i planowanie własnej kariery zawodowej. Pogłębianie wiedzy ekonomicznej. Rozwijanie pasji, zainteresowań. Promocja szkoły. Szkolny Klub Przedsiębiorczości prowadzi Katarzyna Bielejewska. Strona główna

Zajęcia pozalekcyjne dla ekonomistów Strona główna

Cele zajęć pozalekcyjnych: Rozwijanie pasji i zainteresowań uczniów oraz propagowanie alternatywnych sposobów spędzania wolnego czasu. Kształtowanie i planowanie własnej kariery zawodowej. Kształtowanie umiejętności zbierania i selekcjonowania informacji. Umożliwienie uczniom rozwijania uzdolnień. Trzeba dopisać prowadzącą/prowadzącego ;x Strona główna

Szansa edukacyjna Strona główna

Zajęcia przeznaczone dla klasy czwartej technikum handlowego. Celem zajęć jest zapoznanie uczniów z potrzebą inwestowania w siebie i swoją przyszłość. Zajęcia mają na celu rozwijanie, kształtowanie cech młodego człowieka niezbędnych w radzeniu sobie w sytuacjach życia codziennego, zapoznanie z rynkiem pracy, wskazanie drogi dalszego rozwoju. Program prowadzi Anna Dolna. Strona główna

Zajęcia fakultatywne z marketingu Strona główna

Nadrzędnym celem zajęć jest kształtowanie umiejętności wykorzystania wiedzy z zakresu marketingu dla poznania i zrozumienia mechanizmów oddziaływania reklamy. Zadaniem zajęć będzie kształtowanie umiejętności: Miejsce i rola reklamy w marketingu, Rodzaje reklam i apeli reklamowych, Modele oddziaływania reklamy, Niebezpieczeństwo reklamy podprogowej, Ocena podstawowych środków przekazu reklamy, Etyka reklamy, Zasady konstrukcji dobrych sloganów reklamowych Prowadzącą zajęcia jest Agnieszka Geremek. Strona główna

Droga do sukcesu Strona główna

Celem zajęć jest zapoznanie uczniów z potrzeba inwestowania w siebie i swoją przyszłość. Zajęcia mają na celu rozwijanie, kształtowanie cech młodego człowieka niezbędnych w radzeniu sobie w sytuacjach życia codziennego. Koordynatorem zajęć jest Paulina Giś. Strona główna

Efektywny projekt realizacji prac – jak to zrobić ? Strona główna

Założenia projektu: Program przeznaczony dla uczniów klas czwartych technikum handlowego. Wspieranie ucznia w przygotowaniu do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje. Doskonalenie do praktyki gospodarczej. Doskonalenie umiejętności poruszania się po rynku pracy Koordynatorem jest Maria Kaczorowska Strona główna

Matematyka i komputer na drodze do sukcesu Strona główna

Cel projektu: Wszechstronny rozwój osobowości ucznia, a przed wszystkim rozwijanie zdolności poznawczych i samodzielnego logicznego myślenia, oraz kształtowanie odpowiednich umiejętności i sprawności (np. przykład rachunkowych). Projekt prowadzi Anna Konieczka. Strona główna

Kółko informatyczne Strona główna

Celem zajęć na kółku informatycznym jest: Zdobycie wiedzy na temat platform internetowych opartych o nowoczesne języki programowania. Kształtowanie umiejętności komunikowania się w sieci. Instalacja przykładowych witryn CMS-Joomla, Wordpress. Instalacja przykładowego forum w CMS Joomla. Zajęcia prowadzi Tomasz Kurpiel. Strona główna

Fakultety informatyczne Strona główna

Cel projektu to uzyskanie certyfikatu Cisco CompTIA A+ Certyfikat zapewnia: Podwyższenie poziomu umiejętności z zakresu budowy i obsługi komputera. Posiadanie kwalifikacji uznawanych na świecie. Poprawę zawodowych perspektyw i mobilności. Zajęcia prowadzi Dariusz Nowak. Strona główna

Obsługa komputerowych programów użytkowych Strona główna

Celem zajęć pozalekcyjnych z Obsługi komputerowych programów użytkowych jest opanowanie podstawowych pakietów programów komputerowych, takich jak: Excel Word Paint Oraz wykorzystanie komputera jako źródło wiedzy i rozrywki. Prowadzącym jest Magdalena Toman-Kossakowska. Strona główna

Komputer w firmie Strona główna

Zajęcia z działu Komputer w firmie prowadzone są w pracowniach komputerowych. Celem zajęć są: Rozwijanie umiejętności sprawnego posługiwania się komputerem oraz narzędziami i metodami informatyki dla potrzeb przyszłej pracy zawodowej. Przygotowanie do egzaminów zawodowych. Uświadamianie potrzeb aktywnego funkcjonowania w społeczeństwie. Zajęcia prowadzi Krystyna Wala. Strona główna

Kółko fotograficzne Strona główna

Celem zajęć w bieżącym projekcie jest wyprowadzenie uczniów w tematykę fotograficznych środków wyrazu- sposobu w jaki fotografia pozwala wyrazić złożone treści. Dokona się to poprzez przedstawienie całości procesu twórczego w fotografii artystycznej, reklamowej, modowej i innych od pomysłu, poprzez realizację, postprocesing aż do gotowej fotografii. Uczniowie poznają w jaki sposób może przebiegać taki proces a jednocześnie będą sami mogli pracować nad sposobami wyrażania siebie w fotografii. Koło zainteresowań fotografia prowadzi Łukasz Łukasiak. Strona główna