Daniel Gluziński. Aby zamówi ć pokój konferencyjny, wchodzimy w nasze narz ę dzia My Tools- Tools to Take ANY Business to the NEXT LEVEL-Webinars. Otworzy.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zakupy w E-Szop krok po kroku:
Advertisements

Interaktywna prezentacja użytkowa
Fot. Micky Zimen, Creative Commons License
WITAM NA SZKOLENIU Porady na dziś i jutro.
Support.ebsco.com EBSCOhost Wyszukiwanie złożone (z wieloma frazami) Szkolenie.
USŁUGA FTP 1. Definicja FTP. FTP (File Transfer Protocol, ang. protokół transmisji plików) jest protokołem typu klient-serwer, który umożliwia przesyłanie.
Poradnik o tym jak wypłacać
Zamawianie nagród w programie lojalnościowym IC Premia
Mateusz Antonow. Tekst Obraz Galeria Media Kształty & linie Przyciski & menu Sklep Internetowy Ustawienia Społecznościowe Aplikacje 3. Dodaj.
EDYTOR 3D OFERTA 1.Wybierz pamięć USB 2.Wybierz stronę pamięci USB na której chcesz umieścić nadruk 3.Wybierz kolor pamięci, ilość, pojemność oraz.
BIBLIOTEKI GŁÓWNEJ AMW
MAZURY CUD NATURY! Jak głosować?.
Tak wygląda STRONA GŁÓWNA FORUM! Forum podzielone jest na 5 kategorii o określonym temacie: SIEĆ – Sprawy sieci Tutaj piszemy POSTY których tematyka związana.
Rozpoczęcie pracy z programem DAPP Optic.
Instrukcja obsługi systemu CMS Przygotowanie
Witaj. Zapraszamy Ciebie do zapoznania się z przewodnikiem, który pokaże jak założyć konto oraz w jaki sposób można korzystać z usług w serwisie iplay.pl.
Asystent CRM.
System rejestracji zawodników Polski Związek Judo 2006.
Sieć oparta o serwer Ubuntu 12.10
Title Slide 1 It starts with you
Bezpieczny Internet.
Dziennik elektroniczny UONET +
Instalacja Windows 7 z pendrive’a
Jak dodać funkcjonalność płatności internetowej PayU do strony WWW
Poznaj… nowy, ulepszony… e-katalog.
Podręczna karta informacyjna dotycząca © 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. aplikacji Lync Web App Dołączanie do spotkania programu.
Szkolenie dla bibliotekarzy MATERIAŁ POMOCNICZY KURS E-LEARNINGOWY O FINANSACH… KWESTIE TECHNICZNE Projekt realizowany z Narodowym Bankiem Polskim w.
Dziennik.
Korzystanie z katalogu komputerowego ALEPH
Informatyka Poczta elektroniczna.
Zamawianie i rezerwacja książek przez Internet
Korespondencja seryjna
1 Zamawianie i rezerwacja książek przez Internet Zanim się zarejestrujesz udaj się do wypożyczalni po hasło i login Masz dwa sposoby logowania się do katalogu.
1. Tak wygląda strona forum. Wchodząc pierwszy raz zaczynamy od kliknięcia na słowo "rejestracja".
Tworzenie ankiet online
Program edukacyjny Dzień przedsiębiorczości Działania firmy na platformie programu.
Instrukcja obsługi portalu Informacyjno-Edukacyjnego Miasta Oleśnicy
JAK ZAREJESTROWAĆ INSTYTUCJĘ W SERWISIE?. REJESTRACJA INSTYTUCJI KROK PO KROKU Po wejściu na stronę w lewym dolnym rogu znajdą.
POUFNE. Dystrybucja wyłącznie do partnerów objętych umową o zachowaniu poufności. Firma Microsoft nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych ani domniemanych.
Korzystanie z poczty Uruchamiamy przeglądarkę i wpisujemy adres naszej strony sosw2plock.com.
Przed wyjściem inkasenta, osoba odpowiedzialna za poprawność danych przekazywanych inkasentowi musi w oknie opcji ustawić daty odczytu i faktury, numer.
REJESTRACJA oraz LOGOWANIE do e-dziennika oprac. Donata Ćmielewska.
Usługa e-Załączniki Automatyzacja usługi - nowy kanał komunikacyjny Izba Celna w Białej Podlaskiej Prezentuje Leszek Krasa Biała Podlaska, dn r.
Korespondencja seryjna jest funkcją, która umożliwia nam stworzenie dokumentu, który zawiera ten sam typ informacji, lecz dla każdego adresata zawiera.
Microsoft® Office Word
PRACA Z APLIKACJAMI SYSTEM PRZEMIESZCZANIA oraz NADZORU WYROBÓW AKCYZOWYCH EMCS PL 1.
Poczta elektroniczna – e- mail Gmail zakładanie konta. Wysyłanie wiadomości.
Literary Reference Center Przewodnik
Jak to się robi ? Instrukcja wypełnienia dzienniczka treningowego, na podstawie danych z GARMIN-a Forerunner 305.
Instalacja nienadzorowana windows xp Jakub klafta.
Przewodnik po systemie eDokumenty część I Nowoczesny sekretariat.
GLOBE OBSERVER: CLOUD CHALLENGE. Międzynarodowy dzień centrów i muzeów nauki: Globalny eksperyment Jak nazywa się projekt? Wyzwanie chmur – Globe Observer.
Rekrutacja 2017/2018 INSTRUKCJA*
Proces rejestracji nowego członka stowarzyszenia
ZAKŁADANIE POCZTY ELEKTRONICZNEJ
Uonetplus.vulcan.net.pl/kobylka Podany adres należy wpisać w przeglądarce. Wyświetli się powitalna strona systemu lub Kliknąć prawym przyciskiem myszy.
Tworzenie konta pocztowego na portalu Google
ZAKŁADANIE POCZTY ELEKTRONICZNEJ
Tworzenie konta pocztowego na portalu Google
Archiwum Prac Dyplomowych Czynności wykonywane przez studentów
Recenzent I. Akceptacja zaproszenia do recenzji
Otwarta firma Jak zgłosić szkołę do programu?.
Instrukcja zgłaszania szkoły do udziału w Konkursie wiedzy o zdrowym stylu życia "Trzymaj Formę!" rok szkolny 2016/2017.
Klient poczty elektronicznej - Thunderbird
Otwarta firma Jak zgłosić firmę bądź instytucję do programu?
Instrukcja zgłoszenia pracowników
Jak korzystać z usługi Video s i Raportu Kontaktów
Instrukcja obsługi panelu E-gwarancji
PLATFORMA EDUKACYJNA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BABICACH.
Adres do strony internetowej:
Zapis prezentacji:

Daniel Gluziński

Aby zamówi ć pokój konferencyjny, wchodzimy w nasze narz ę dzia My Tools- Tools to Take ANY Business to the NEXT LEVEL-Webinars. Otworzy nam si ę okno z informacj ą, ż eby zamówi ć pokój przez e- mail wed ł ug podanego wzoru. Wiadomo ść wysy ł amy w j ę zyku angielskim, poni ż ej przyk ł adowy wzór: W tytule piszemy : Need Webinar Room for 1st. January 2013 and 8:00 p.m " (w tym przypadku 1st to dzie ń, January to miesi ą c, dalej rok i godzina) Tre ść maila: Hello, dear STIFORP company, Mr. Khazan, I (wpisujemy swój nick), my (#swój numer ID), I need a room for 1st stiforpwebinar January 2013 at 8:00 pm The room capacity of 50 seats. Thank you. regards Jan Nowak Piszemy maila wg wzoru i wysyłamy na adres: Pokój nale ż y zamówi ć co najmniej 3 dni przed planowan ą konferencj ą. Informacj ę zwrotn ą dostajemy do ść szybko. Ja czeka ł em jakie ś 5 minut (dzie ń roboczy). Opcjonalnie pokoje s ą ustawione na 50 osób, jednak firma prosi ż eby nie zamawia ć wi ę cej miejsc ni ż potrzebujesz.

W u dostajemy instrukcje odno ś nie logowania. Mo ż emy to równie ż zrobi ć przez narz ę dzia na naszej stronie. Loguj ą c si ę przechodzimy do tworzenia i konfiguracji pokoju. Takich pokoi mo ż emy utworzy ć nawet 10, wed ł ug swoich biznesów i upodoba ń. Klikamy w ten link żeby się zalogować Następnie tu I w końcu logujemy się swoimi danymi jak w StiforP

To jest nasz kreator pokoi konferencyjnych. Mo ż emy tu tworzy ć pokoje, dowolnie je edytowa ć, wysyła ć zaproszenia, dodawa ć ró ż ne dokumenty potrzebne do prezentacji takich jak zdj ę cia, logo, slajdy, PDF, a nawet filmiki. Mo ż emy zmienia ć wygl ą d pokoi, uprawni ć innych do prezentacji, nagrywa ć nasze spotkania, tworzy ć głosowania i wiele innych atrakcyjnych dodatków Edycja utworzonego pokoju, ł adowanie dokumentów, wysy ł anie zaprosze ń, utwórz sonde (g ł osowanie), zobacz za ł adowane pliki, nadchodz ą ce i przesz ł e konferencje Przycisk Start Meeting prowadzi do wgl ą du w swój pokój. Mo ż na si ę tu przygotowa ć do prezentacji Stwórz nowy pokój konferencyjny Stwórz nowy pokój konferencyjny

Stwórz nowy pokój konferencyjny Tworzymy pokój nadaj ą c mu nazw ę, temat (opcjonalnie) i mo ż emy za ł o ż y ć has ł o, je ś li chcemy unikn ąć nieproszonych go ś ci ;) Nast ę pnie wrzucamy pliki, które b ę dziemy prezentowa ć. Mog ą to by ć slajdy, zdj ę cia, filmy, dokumenty tekstowe, itp. Akceptowane jest wiele typów plików. Limit wielko ś ci pliku to 100Mb. Nazwa widoczna na zaproszeniach Temat jest widoczny tylko dla Ciebie Klikamy dalej Wybieramy pliki z komputera Upload- załaduj pliki, lub Skip jeśli chcesz pominąć Teraz można powrócić do menadżera Lub od razu wysłać zaproszenia

Wy ś lij zaproszenia na konferencje Mamy do wype ł nienia taki formularz. I od góry kolejno ustawiamy dat ę, godzin ę, czas trwania prezentacji (je ś li nie zamówimy d ł u ż szej mo ż emy ustawi ć max. 60min.), stref ę czasow ą (UTC+1 Sarajevo, Skopje, Warsaw, Zagreb) Zaleca si ę logowanie co najmniej 15min przed konferencj ą Ustawiamy datę, godzinę i czas Zaznaczamy jeśli konferencja będzie powtarzana, np. codziennie, co tydzień Adresy osób, które chcemy zaprosić. Adresy najlepiej oddzielić przecinkiem lub umieszczać jeden pod drugim Konferencję może prowadzić kilka osób. Umieszczone tutaj osoby zalogują się jako prezenterzy Temat zaproszenia Treść wiadomości, możemy dowolnie edytować. Do 1000 znaków To jest miejsce w którym przekazujemy hasło do pokoju, jeśli zostało ustawione Jeśli mamy podpięte wtyczki społecznościowe, możemy opublikować informacje o zbliżającej się konferencji dalej

Forma rejestracji na konferencje Możemy pominąć ten krok Ustaw formę rejestracji do pokoju, czyli jakie informacje muszą podać uczestnicy podczas rejestracji Nagłówek. Tekst będzie widoczny na górze formularza rejestracyjnego. Zaznacz których informacji wymagasz od uczestników podczas rejestracji Można utworzyć własne pytanie do uczestników Tekst będzie widoczny na dole formularza rejestracyjnego Ten tekst będzie wymagał od uczestników akceptacji Twoich warunków zanim dokończą rejestrację Możesz również zbierać płatności od uczestników bezpośrednio na PayPal Ustaw automatyczne wysyłanie przypomnień: Tydzień, dzień, godzinę przed konferencją dalej

Określ jakie informacje chcesz zebrać od uczestników po prezentacji Możesz od razu pominąć ten krok Nagłówek widoczny od góry Zaznacz pola, które chcesz umie ś ci ć w sondzie Można stworzyć własne pytanie Włącza się tutaj punktowanie, liczenie odpowiedzi i pokazywanie wyników Tekst widoczny na spodzie sondy Chcę dostawać powiadomienia na , gdy ktoś wypełni sondę Po zakończeniu całej prezentacji możesz odesłać uczestników pod podany tu adres URL dalej

Ustawiony formularz rejestracyjny Gdy potwierdzimy, ukazuje si ę okno poni ż ej S ą tu wszystkie informacje i szczegóły odno ś nie pokoi, które mo ż na w ka ż dej chwili edytowa ć Twój menad ż er

To jest nasz kreator pokoi konferencyjnych. Mo ż emy tu tworzy ć pokoje, dowolnie je edytowa ć, wysyła ć zaproszenia, dodawa ć ró ż ne dokumenty potrzebne do prezentacji takich jak zdj ę cia, logo, slajdy, PDF, a nawet filmiki. Mo ż emy zmienia ć wygl ą d pokoi, uprawni ć innych do prezentacji, nagrywa ć nasze spotkania, tworzy ć głosowania i wiele innych atrakcyjnych dodatków Edycja utworzonego pokoju, ł adowanie dokumentów, wysy ł anie zaprosze ń, utwórz sonde (g ł osowanie), zobacz za ł adowane pliki, nadchodz ą ce i przesz ł e konferencje Przycisk Start Meeting prowadzi do wgl ą du w swój pokój. Mo ż na si ę tu przygotowa ć do prezentacji Stwórz nowy pokój konferencyjny Stwórz nowy pokój konferencyjny Teraz możemy zobaczyć nasz pokój od środka i przygotować się do prezentacji. W tym celu klikamy duży zielony przycisk Start Meeting

Konfigurujemy sobie mikrofon i słuchawki (head- set zalecany), można również ustawić kamerę. Wgrywamy odpowiednie materiały klikając w Content Library i pokój gotowy do próby generalnej. Resztę zabawy pozostawię dla Was Moi Drodzy, macie wolne pole do popisu.