Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zapisy na zajęcia w CKF Wchodzimy na stronę
Advertisements

Zasady tworzenia prezentacji multimedialnej
Podgląd historii w przeglądarkach internetowych
Autor pakietu Alicja Kwaśny Szkoła Podstawowa w Okonku 2006 rok
Baza KNOVEL Pełnotekstowa baza książek światowych wydawców przygotowana przez amerykańską firmę Knovel zawiera ponad 1000 tytułów książek z wielu dziedzin.
-Microsoft PowerPoint -Microsoft Word -Microsoft Excel
Pierwsze kroki Otwórz przeglądarkę internetową
Prezentcja Power Pointa na temat obsługi programu Power Point
WITAM NA SZKOLENIU Porady na dziś i jutro.
Support.ebsco.com EBSCOhost Wyszukiwanie złożone (z wieloma frazami) Szkolenie.
Czytanie numerów puktów i ich współrzędnych z mapy.
PROJEKTOWANIE TABEL W PROGRAMIE: ACCESS
Ogólnie o kartotekach systemu – Klienci, Lekarze, Dostawcy…
Szkoła Przysposabiająca do Pracy przy Zespole Szkół Nr 3 we Włocławku
Mateusz Antonow. Tekst Obraz Galeria Media Kształty & linie Przyciski & menu Sklep Internetowy Ustawienia Społecznościowe Aplikacje 3. Dodaj.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Platforma E-learningowa
Przypomnienie wiadomości o PowerPoincie
Istota i zastosowanie platformy e-learningowej Moodle
Portale edukacyjne i strony internetowe wspierające nauczanie chemii
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego PEFS - Instrukcja Zagraniczna mobilność
Instrukcja logowania do Platformy E-Learningowej WSFiZ Instrukcja dla nauczycieli.
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Instrukcja USOSweb Sylabusy Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko.
Poznajemy pulpit.
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Podstawy tworzenia stron WWW
SCHOLARIS Scholaris, czyli Internetowe Centrum Zasobów Edukacyjnych Ministerstwa Edukacji Narodowej, to dostępny publicznie i bezpłatny portal zawierający.
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w.
Nowa funkcjonalność Nowe możliwości Łatwy dostęp do informacji.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt systemowy Mazowieccy Liderzy Nauczania Sukcesu.
Uaktywnianie i wykorzystywanie opcji INDEKS DOLNY i INDEKS GÓRNY w programie MSWord Klikaj, by przejść na kolejny slajd.
Możliwości wyszukiwawcze katalogów bibliotecznych Opac, Proweb oprac. Magdalena Połeć
Tworzenie prezentacji multimedialnej w programie PowerPoint
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Temat 3: Podstawowa struktura dokumentu
DZIEŁ Z KATALOGU PUBLIKACJI
Podręcznik: Elementarz małego informatyka 4, Anna Stankiewicz – Chatys, wyd. MAC Edukacja, Kielce Temat: Przygotowujemy slajd, zajęcia nr 23, s.
Arkusz kalkulacyjny MS Excel
Tytuł:Poradnik do programu PowerPoint?
Tworzenie komiksu MS PowerPoint Beata Sanakiewicz.
Ujarzmić Worda Agnieszka Terebus.
Projektowanie stron www
Temat 11: Odsyłacze.
Elementy multimedialne na stronie
Beata Sanakiewicz. Spis treści  Program MS FrontPage Program MS FrontPage  Pierwsze spotkanie Pierwsze spotkanie  Ustawienia witryny Ustawienia witryny.
Jak stworzyć dyplom w programie Word
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Smart Portal – podstawy użytkowania. W celu uruchomienia aplikacji Smart Portal, należy: -uruchomić nowe okno przeglądarki internetowej, -wpisać w pole.
Znaki specjalne Co i jak + brak przykładów.  Aby wstawić symbol lub znak specjalny należy na karcie Wstawianie w grupie Symbole kliknąć na przycisk Symbol.
PULPIT WINDOWS.
Visual Basic w Excelu - podstawy
Tworzenie ankiet online
w prezentacji multimedialnej
prezentacja multimedialna
Beata Sanakiewicz. Spis treści  Pierwsze spotkanie Pierwsze spotkanie  Ustawienia witryny Ustawienia witryny  Tło strony Tło strony  Teksty na stronie.
REJESTRACJA oraz LOGOWANIE do e-dziennika oprac. Donata Ćmielewska.
Microsoft® Office Word
Przeglądarka Cyfrowego Archiwum EBSCOhost Przewodnik
Przewodnik Wyszukiwanie eKsiążek EBSCO.
TIK na lekcjach – od czego rozpocząć ? Projekt pt. „Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
GEOTAGOWANIE. Geotagging (nazywany także Geocodingiem) - proces łączenia informacji o położeniu danego punktu (jego współrzędnych geograficznych) z innymi.
 Cele operacyjne:  Uczeń:   doskonali:   · zasady tworzenia tabeli;  · sposoby formatowania tekstu w programie Word;  · umiejętność wyrównania.
Dostępność stron internetowych Wprowadzenie do WCAG Dział ds. Osób Niepełnosprawnych ul. Retoryka 1/ Kraków tel.: , fax.:
KRAJOWA MAPA ZAGROŻEŃ BEZPIECZEŃSTWA PROGRAM PILOTAŻOWY R.
Przewodnik Wyszukiwarka naukowa EBSCO Discovery Service (EDS)
Tworzenie konta pocztowego na portalu Google
Tworzenie konta pocztowego na portalu Google
Komunikacja ze szkołą i nauczycielami - dziennik elektroniczny
Piotr Grzegorzewski klasa 1GB (rok szkolny 2011/2012)
Zapis prezentacji:

Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Portale edukacyjne wspierające nauczanie geografii

InterklasaInterklasa ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach

InterklasaInterklasa Przejdź do Współrzędne geograficzne

InterklasaInterklasa ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Przejrzyj lekcję Współrzędne geograficzne

InterklasaInterklasa ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach

Przejrzyj informacje dotyczące tsunami ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach

TsunamiTsunami

TsunamiTsunami

W przeglądarce internetowej przejdź do strony: ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach

Informacje i filmy można wyszukiwać wchodząc w poszczególne zakładki: Kraje Działy tematyczne Stolice Państw Informacje i filmy można wyszukiwać wchodząc w poszczególne zakładki: Kraje Działy tematyczne Stolice Państw

ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Informacje i filmy można wyszukać wchodząc w poszczególne zakładkę kontynent kliknij nazwę Australia i Oceania

Pojawia się krótka informacja tekstowa oraz filmy ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Odtwórz film

Na stronie kontynentu znajduje się tabela Zabytki ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Kliknij Sydney. Pojawi się krótka informacja oraz filmy. Obejrzyj film 2.

WIKING – WIKING – ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Klikamy nazwę przedmiotu

Spis tematyki informacji geograficznych ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Klikamy wybraną treść, następnie wybrany temat

Informacje pisane czerwoną czcionką posiadają hiperłącza do stron danych instytucji ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Kliknij Listę Światowego Dziedzictwa Kulturowego i Przyrodniczego UNESCO

ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach

Atlas geograficzny ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Kliknij w ikonę atlasu geograficznego

Atlas geograficzny ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Otwiera się spis map. Mapy pogrupowane są kontynentami i tematycznie. Wybieramy np. mapę Europa – mapa zlewisk Otwiera się spis map. Mapy pogrupowane są kontynentami i tematycznie. Wybieramy np. mapę Europa – mapa zlewisk

Istnieje możliwość nanoszenia elementów mapy, powiększania mapy ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach

Dane statystyczne ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Klikamy ikonę dane statystyczne. Dane statystyczne pogrupowane są tematycznie. Klikamy ikonę ZIEMIA. Klikamy ikonę dane statystyczne. Dane statystyczne pogrupowane są tematycznie. Klikamy ikonę ZIEMIA.

Dane statystyczne ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Klikamy Ekstremalne wysokości bezwzględne w Polsce. Otwiera się tabela z danymi statystycznymi. Ikony w lewej górnej komórce tabeli pozwalają na przejście do mapy i rysunku.

Dane statystyczne ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach

TestTest

WSiP – WSiP – ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Następnie przejdź kolejno

Wejdź w obudowę Geografia świata 2 ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach

Przejrzyj zawartość rozdziału 2 Uczeń ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach

Przejrzyj zawartość rozdziału 2 Nauczyciel ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach

Wejdź w obudowę Geografia świata 1, następnie kliknij Galeria multimedialna

ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach W galerii multimedialnej wybierz Afryka – strefowość środowiska przyrodniczego i ludzkiego gospodarowania

ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach W przeglądarce internetowej przechodzimy do strony: outus/Polish/whoiswho- pol.html outus/Polish/whoiswho- pol.html W Informacjach ogólnych klikamy Projekt ESPERE – ENC. W przeglądarce internetowej przechodzimy do strony: outus/Polish/whoiswho- pol.html outus/Polish/whoiswho- pol.html W Informacjach ogólnych klikamy Projekt ESPERE – ENC.

Na stronie Projektu ESPERE – ENC kliknij Encyklopedia Klimatologiczna ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach

W prawym górnym rogu każdej strony Encyklopedii znajduje się nawigator pól tematycznych. Przy jego pomocy można wybrać pole tematyczne oraz poziom (podstawowy lub rozszerzony).

ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Wybierz pole tematyczne Pogoda poziom podstawowy. Po kliknięciu na wybrany pakiet pokazują się linki do tekstów i ćwiczeń z tego pakietu. Wybieramy Ćwiczenie 1.

ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach

Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego