Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Portale edukacyjne wspierające nauczanie geografii
InterklasaInterklasa ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach
InterklasaInterklasa Przejdź do Współrzędne geograficzne
InterklasaInterklasa ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Przejrzyj lekcję Współrzędne geograficzne
InterklasaInterklasa ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach
Przejrzyj informacje dotyczące tsunami ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach
TsunamiTsunami
TsunamiTsunami
W przeglądarce internetowej przejdź do strony: ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach
Informacje i filmy można wyszukiwać wchodząc w poszczególne zakładki: Kraje Działy tematyczne Stolice Państw Informacje i filmy można wyszukiwać wchodząc w poszczególne zakładki: Kraje Działy tematyczne Stolice Państw
ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Informacje i filmy można wyszukać wchodząc w poszczególne zakładkę kontynent kliknij nazwę Australia i Oceania
Pojawia się krótka informacja tekstowa oraz filmy ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Odtwórz film
Na stronie kontynentu znajduje się tabela Zabytki ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Kliknij Sydney. Pojawi się krótka informacja oraz filmy. Obejrzyj film 2.
WIKING – WIKING – ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Klikamy nazwę przedmiotu
Spis tematyki informacji geograficznych ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Klikamy wybraną treść, następnie wybrany temat
Informacje pisane czerwoną czcionką posiadają hiperłącza do stron danych instytucji ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Kliknij Listę Światowego Dziedzictwa Kulturowego i Przyrodniczego UNESCO
ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach
Atlas geograficzny ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Kliknij w ikonę atlasu geograficznego
Atlas geograficzny ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Otwiera się spis map. Mapy pogrupowane są kontynentami i tematycznie. Wybieramy np. mapę Europa – mapa zlewisk Otwiera się spis map. Mapy pogrupowane są kontynentami i tematycznie. Wybieramy np. mapę Europa – mapa zlewisk
Istnieje możliwość nanoszenia elementów mapy, powiększania mapy ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach
Dane statystyczne ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Klikamy ikonę dane statystyczne. Dane statystyczne pogrupowane są tematycznie. Klikamy ikonę ZIEMIA. Klikamy ikonę dane statystyczne. Dane statystyczne pogrupowane są tematycznie. Klikamy ikonę ZIEMIA.
Dane statystyczne ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Klikamy Ekstremalne wysokości bezwzględne w Polsce. Otwiera się tabela z danymi statystycznymi. Ikony w lewej górnej komórce tabeli pozwalają na przejście do mapy i rysunku.
Dane statystyczne ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach
TestTest
WSiP – WSiP – ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Następnie przejdź kolejno
Wejdź w obudowę Geografia świata 2 ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach
Przejrzyj zawartość rozdziału 2 Uczeń ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach
Przejrzyj zawartość rozdziału 2 Nauczyciel ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach
Wejdź w obudowę Geografia świata 1, następnie kliknij Galeria multimedialna
ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach W galerii multimedialnej wybierz Afryka – strefowość środowiska przyrodniczego i ludzkiego gospodarowania
ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach W przeglądarce internetowej przechodzimy do strony: outus/Polish/whoiswho- pol.html outus/Polish/whoiswho- pol.html W Informacjach ogólnych klikamy Projekt ESPERE – ENC. W przeglądarce internetowej przechodzimy do strony: outus/Polish/whoiswho- pol.html outus/Polish/whoiswho- pol.html W Informacjach ogólnych klikamy Projekt ESPERE – ENC.
Na stronie Projektu ESPERE – ENC kliknij Encyklopedia Klimatologiczna ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach
W prawym górnym rogu każdej strony Encyklopedii znajduje się nawigator pól tematycznych. Przy jego pomocy można wybrać pole tematyczne oraz poziom (podstawowy lub rozszerzony).
ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Wybierz pole tematyczne Pogoda poziom podstawowy. Po kliknięciu na wybrany pakiet pokazują się linki do tekstów i ćwiczeń z tego pakietu. Wybieramy Ćwiczenie 1.
ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego