Pamiętnik Klaudia Żak ANGLIA 13.05.2011 - 23.05.2011.

Dni Wąbrzeźna – 7 czerwca.

HiszPANIA Przygoda zycia 3 miesiace … 12 tygodni … 90 dni … 2160 godzin … Pieciu polskich uczniów w odleglym kraju.
Ś RODOWISKOWY D OM S AMOPOMOCY W YSZOGRÓD Wisła zimą Tak wygląda Wisła skuta lodem. Jego spiętrzone fragmenty tworzą niemalże księżycowy krajobraz.
RUMUNIA z nocy październik wyjechalismy do Rumunii w ramach projektu Comenius. Po bardzo długiej 18 godzinnej drodze wreszczie dotarliśmy.
W PROGRAMIE MIĘDZY INNYMI: ZAJĘCIA KOMPUTEROWE ZAJĘCIA ARTYSTYCZNO-PLASTYCZNE ZAJĘCIA ZUMBY ROZGRYWKI SPORTOWE I WIELKE INNYCH ATRAKCJI.
Stargard im Herbst 10 – 16 Oktober 2012 Jakub Nagaj II D.
Mój plan dnia czynności codzienne.
Wymiana polsko-angielska
Wychowawca : Sylwia Szczęsna - Cichoń
Pamiętnik z wymiany w Anglii
Wizyta przyjaciół z Czech V 2007r.. Gościliśmy delegację z Vsetina … Od kilku lat współpracujemy z czeską szkołą we Vsetinie. Ukoronowaniem.
Przyjazd do Barnstaple, przejazd samochodem wraz z Dawidem, Emmą, Lucy do domu Emmy, zapoznanie z naszymi partnerkami, szybkie poznanie miasta, sklepów.
Hiszpania. Nasz pobyt w Hiszpanii rozpoczął się długim oczekiwaniem na lotnisku na nasze bagaże. Znudzenie i zmęczenie jednak szybko minęło gdy przywitało.
Mateusz Czernek. 1 DZIEŃ (PIĄTEK) Przyjechaliśmy pod szkołę Pilton w Barnstaple i poszliśmy do domów z naszymi angielskimi partnerami. Rozpakowałem się
Cel wyjazdu Celem wyjazdu było zwiedzenie Centrum Kopernika w Warszawie, gdzie zwiedzający mogą poznawać prawa nauki poprzez samodzielne.
Ile wody zużywamy w ciągu tygodnia ?
Program YOG MILE. Gdy wysiadłyśmy z samolotu, pierwszą rzeczą jaką zobaczyłyśmy były góry. Ogromne, piękne, zaśnieżone góry. Jest to jeden z najpiękniejszych.
English breakfast.
r. Zaspanymi oczami popatrzyłam na telefon – 13 maja godzina 5:00- i już serce zaczęło mocniej bić. To dzisiaj lecę do Anglii ! Jazda autokarem,
Katarzyna Pietrzyk Piątek Tego dnia 22 osobowa grupa z Polski dotarła do Barnstaple. Wszyscy musieliśmy wstać wcześnie rano, jednak nikomu.
Staż zagraniczny szansą na karierę zawodową. Przed wyjazdem i rozpoczęciem stażu w Wielkiej Brytanii każdy z uczestników projektu musiał odbyć szkolenie.
Portugal – Açores, Pico Island Po raz kolejny dzięki współpracy z Comenius uczestniczyliśmy w zagranicznej wyprawie, sponsorowanej przez.
Dzień 1 (piątek) Wstałem bardzo wcześnie. Przed wyjazdem pożegnaliśmy się z rodzinami. Po odprawie na lotnisku zrobiliśmy kilka ciekawych zdjęć. Lot był
Anglia 2011 Anna Dziedzic.
Comenius - Wizyta w Danii. Dzień Pierwszy – Sobota Podróż: We wczesnych godzinach rannych wylecieliśmy z Katowic-Pyrzowic do Frankfurtu by tam się przesiąść
By: Agnieszka Bednarz Zespół Szkół Gimnazjum Nr 6 i SP Nr 13 w Zawierciu.
PAMIĘTNIK PODRÓŻNIKA WYMIANA 2011 * ANGLIA * Karolina Gajek.
Adrian Wąsowicz Szkoła Podstawowa nr 4 w Słopnicach
Prognoza pogody Bytom Poniedziałek r. Godzina Temperatura 8 stopni C Ciśnienie1023 hPa ZachmurzenieUmiarkowane Wiatr22 km/h Opady1mm/12h.
Szkoła to nie tylko nauka! 
Ferie 2014.
Krótkie formy wypowiedzi pisemnej
Staż w Plymouth.
Wymiana 2014.
Praca wykonana na podstawie ankiety pod tytułem:
Biwak integracyjny „Smołdziński Las”
Zaprasza na zajęcia sportowe K LUB U CZELNIANY AZS A KADEMII P EDAGOGIKI S PECJALNEJ.
Nasze zmagania z nauką w Ochotnicy Górnej. Wszyscy z uśmiechem na twarzy przyszliśmy pod szkołę ;)
MINI – ZIELONA SZKOŁA KLASA 2 b 5, 6 czerwca 2009 r.
ZDROWIE JASIA Jaś wstał z łóżka i otworzył okno. Zaczął gimnastykę poranną. Hopla, hop, noga w bok- ręka w górę, druga- zwrot. Potem zamknął okno i poszedł.
Krasnal Niebyleco jak zwykle wstał bardzo wcześnie i przygotował pyszne śniadanie. Zrobił kakao i kanapki ze szpinakiem.
PLAN PREZENTACJI Ćwiczenie 1 - Życiorys Ćwiczenie 2 – Reakcje chemiczne Ćwiczenie 3 – Lista grupy Ćwiczenie 4 – Lista płac.
Wizyta W Muzeum Wsi Radomskiej. Dnia r.uczniowie klas 4-6 pojechali na wycieczkę do skansenu na świeżym powietrzu. Na początku poszliśmy na.
Zloty Stok Wycieczka klas 4a i 4c byliśmy na wycieczce w złotym stoku
Wyjazd organizacyjny wolontariatu W dniach 4 – 5 października odbył się wyjazd wolontariatu. Wyjechaliśmy o 16. spod szkoły, a na miejscu byliśmy o 17.
Podróże. To jest Agata. Ona jest bardzo (energiczna kobieta)……Ona pracuje w biurze (podróż)….Codziennie rozmawia z (klient)…..i planuje (wycieczka pl.)…….
Jak je spędzałem :D. Super czas spędziłem z dziadkiem i babcią! Graliśmy w różne gry, chodziliśmy na spacery i razem oglądaliśmy filmy. Było bardzo fajnie.
WARSZTATY W PYRGOS/GRECJA 3 PAŹDZIERNIK 2015 (SOBOTA)- - 9 PAŹDZIERNIK 2015 (PIĄTEK)
Dziennik słodkiego brzdąca Poniedziałek Mikołaj rozdawał prezenty u babci i dziadka. Dostałem tylko kredki. Fajna zabawka. Porozkładałem kredki na schodach.
Nasz dzień w Przedszkolu Grupa 4 latki Wychowawca: mgr Jolanta Pawlik mgr Małgorzata Kolonko 1.
Maj to najwspanialszy miesiąc w roku. Kojarzy się on nam z majówką. Wtedy możemy na przykład: odpoczywać, jeździć na rowerze, chodzić na spacery do lasu.
Towaroznawstwo Grupa 1011 Nr albumu
W czasie ferii niektórzy się nudzą, ale nie uczniowie naszej szkoły.
Toruń, Malbork, Grunwald
Moje Wakacje Karolina Rusnak.
Moje wakacje Karolina Rusnak.
Styczeń 2010 PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA
Vitalis-Niemcy 2017 Dominik Gwizdała.

Piątek Dzisiaj pierwszy raz leciałam samolotem. To było bardzo ekscytujące, niesamowite uczucie. Moja rodzina z wymiany jest dla mnie bardzo miła i pomaga mi w poznawać nowe miejsce. Rozpakowałam bagaże. Na obiadokolację zjadłam kurczaka, ziemniaki, marchewkę, brokuły, groszek oraz wypiłam sok. Później rodzina zabrała mnie do muzeum. Spotkałam tam kolegę. Po powrocie obejrzeliśmy filmy i poszliśmy spać.

Sobota Dzisiaj odbyła się całodniowawycieczka do Bath. To bardzo ciekawe i ładne miasto. Najlepsze jednak było chodzenie po sklepach. Po powrocie zjedliśmy z rodziną pizzę, makaron i wypiliśmy sok. Po kolacji oglądaliśmy razem film do późna. Nie mogłam się zdecydować, jaki wybrać, ponieważ mają ich bardzo dużo.

Niedziela Dzisiaj był dzień z rodzinami, więc spaliśmy do późna. Na śniadanie jadłam płatki z mlekiem. O pojechaliśmy na plażę. Mimo że pogoda nie była najlepsza, to i tak było świetnie. Zobaczyłam ocean, a nawet zamoczyłam w nim nogi. Jest bardzo duży. Wiał silny wiatr, ale woda była bardzo ciepła. Ponieważ było tam dużo moich kolegów, zagraliśmy w mini siatkę i rugby. Pochodziliśmy po skałach i wróciliśmy do domu. Wieczorem pojechaliśmy na kręgle. Świetnie się bawiłam.

Poniedziałek Dzisiaj zwiedzaliśmy Lynton i Lynmouth. Wycieczka była męcząca, ale za to ładne widoki. Szczególnie widok na ocean. Kiedy mieliśmy przerwę, jedliśmy słodkie bułki z masłem i z dżemem. Nie smakowało mi to. Po południu spotkaliśmy się z przyjaciółmi w parku. Świetnie spędzaliśmy czas.

Wtorek Świetnie się dzisiaj bawiłam na zajęciach tanecznych i sportowych. Nauczyłam się nowych kroków oraz poznałam zasady gry w rounders. Graliśmy też w piłkę ręczną. Później zwiedzaliśmy Barnstaple oraz mieliśmy czas na zakupy. Wróciliśmy do szkoły na euroobiad. Kosztowaliśmy różnych angielskich przysmaków.

Środa Dzisiaj zwiedzaliśmy Clovelly i Tintagel. Niestety pogoda nie dopisała i padało. W wolnym czasie z koleżankami poszłyśmy na pizzę, nie była taka zła. W domu też dostałam pizzę, bardzo mi smakowała. Kiedy wyszłyśmy z Olivia do sklepu, spotkałam przyjaciół i poszliśmy do parku. Do domu wróciłyśmy z Agnieszką i jej partnerką. Spędziłyśmy czas na zabawie.

Czwartek Dzisiaj byliśmy wraz z partnerami na uroczystości w Devon. Były tam wystawy zwierząt, ale też wesołe miasteczko. Spędziliśmy tam najwięcej czasu. Po powrocie zjedliśmy obiad (frytki, jajko sadzone, fasolki, kiełbaski). Po kolacji wyszliśmy do parku, w którym spotkałam się z przyjaciółmi.

Piątek Dzisiaj zwiedzaliśmy Exeter. Bardzo mi się tam podobało. Było dużo sklepów, więc mieliśmy czas na zakupy. Po powrocie spotkałam się z Karoliną w parku. Spędziłyśmy czas, rozmawiając. Kiedy wróciłyśmy, obejrzałyśmy film i poszłyśmy spać.

Sobota Dzisiaj dzień z rodzinami, więc razem z przyjaciółmi poszliśmy na zakupy. Pochodziliśmy po sklepach i zjedliśmy coś w KFC. Do domu Olivia zaprosiła moją koleżankę wraz z jej partnerką. Razem w 4 spędziłyśmy miło i zabawnie czas. Obejrzałyśmy film, zjadłyśmy kolację i poskakałyśmy na trampolinie. Jak Marta z Roksaną poszły, spakowałam swoje rzeczy. Dostałam prezent od rodziny, który bardzo mi się podobał.

Niedziela Wcześnie rano trzeba było wstać, ponieważ wracaliśmy do Polski. Pożegnałam się z rodziną i ruszyliśmy w podróż. Będę bardzo miło wspominać czas spędzony w Anglii.