AKTYWNI W SZKOLE AKTYWNI W ŻYCIU.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Obudź jutro – galeria sztuki alternatywnej Unia Europejska Instytucja Pośrednicząca Ministerstwo.
Advertisements

Młody Obywatel dla społeczności lokalnej Gimnazjaliści z Jedynki dla świetlicy środowiskowej Kolorowy Świat Działania praktyczne w II części projektu Pozwólmy.
Projekty eTwinning z fizyki
Reportaż fotograficzny
Kolektory Słoneczne Jako alternatrywa pozyskiwania energii
Od lunety Galileusza do ...
Nauczyciel prowadzący: Barbara Molenda-Wołowiec
PROJEKT EDUKACYJNY AKTYWNY W SZKOLE AKTYWNY W ŻYCIU REALIZOWANY PRZEZ UCZNIÓW Z KLAS I.
Kółka Szkolne.
Źródła energii odnawialnej
Zespół Szkół nr 7 Gimnazjum nr 3 im. Emilii Zawidzkiej
Alternatywne Źródła Energii
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
Dobra energia dla wszystkich. Dobra energia dla wszystkich.
Dzień przedsiębiorczości 3 kwietnia 2008r.odbył się dzień przedsiębiorczości. Była to już piąta edycja programu. Dla mnie był to dzień, w którym miałem.
KSIĘGA SUKCESÓW UCZNIÓW KLAS I – III Prowadzący: mgr Teresa Moś.
Uczniowie klas I oraz II którzy uczestniczą w zajęciach w ramach projektu,,Aktywny w szkole, aktywny w życiu. Jak widać projekt cieszy się ogromnym zainteresowaniem.
Światło w życiu w Bydlinie Projekt interdyscyplinarny
eTwinning to łączenie i współpraca szkół w Europie za pośrednictwem mediów elektronicznych i promowanie szkolenia nauczycieli. Jest.
Udział uczniów Szkoły Podstawowej im
15 czerwca 2012 r. Gimnazjum nr 132 z Oddziałami Integracyjnymi
Centrum Edukacji Obywatelskiej Młody Obywatel Ścieżka III-WOLONTARIAT Projekt III-KAMPANIA NA RZECZ ZAANGAŻOWANIA SPOŁECZNEGO.
Oczywiście zaczęliśmy od zorganizowania się i omówienia, jak to wszystko będzie wyglądało. Najpierw podzieliliśmy się na grupy – każda odpowiadała za.
Fotografia naszym życiem
„OZE bliżej niż myślisz”
Prezentacje. 8 grup po 4 lub 5 osób w grupie Osoby dziś nieobecne proszę dołączyć do grup gdzie są 4 osoby i przekazać stosowne informacje Czas prezentacji.
Technik Urządzeń i Systemów Energetyki Odnawialnej
Wielką energią w twórczym działaniu jest nasza aktywność w odkrywaniu.
PROJEKT „Bez wody nie ma życia”
Aktywny udział w zajęciach, w których była wykorzystana TIK Opracowanie projektu kodeksu 2.0 Prowadzenie blogów 2.0 Realizacja mini projektu uczniowski.
Zajęcia- "Wiem, Rozumiem, Potrafię" w ramach realizacji projektu "W stronę sukcesu" finansowanego przez POKL.
Grupa „Muchomorki”.
Program kursu zakłada:
Źródła energii na świecie
DZIAŁANIA SAMORZĄDU WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO NA RZECZ ROZWOJU ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII W REGIONIE Marszałek Województwa Mazowieckiego Adam.
Projekt: Blogi w szkole Uczniowie klasy: IV C i VI A p. Kinga Gawrońska i p. Ewa Indulska - Pikul.
„W zgodzie z naturą i tradycją- Krajobraz kulturowy mojej okolicy”
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
ŹRÓDłA ENERGII Prezentacja wykonana na zajęciach informatycznych przez uczniów klas 0-III w ramach projektu SMS.
Z naszej szkoły udział w projekcie biorą: -Agata Pietrzyk kl. IIa -Debora Początek kl. IIa -Patrycja Szczepańska kl. IIb -Szymon Skrzypiec kl. IIb -Klaudia.
Lekcja w laboratorium biologicznym
Obsługa programu AutoCad
Zapraszamy na nowy kierunek Technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej.
Technik urządzeń i systemów urządzeń i systemów energetyki odnawialnej energetyki odnawialnej NOWY KIERUNEK.
Dlaczego mówi się o bezpieczeństwie w sieci ??? W naszej szkole każdy uczeń ma dostęp do komputera. Mimo to że komputer może być źródłem wielu pożytecznych.
Prawa człowieka i ich ochrona w Polsce Alicja Kopczyńska
Energia słoneczna.
Wycieczka uczniów XV LO Elektrownia w Łaziskach Górnych i Centrum Techniki w Goczałkowicach Zdrój oraz Muzeum Elektryki w Łaziskach Górnych.
ALEKSANDER KŁODNICKI Koło TIK W zajęciach uczestniczy 15 uczniów, rozwijających swoje zainteresowania w obszarze nowoczesnych technologii.
Biogaz Biogaz powstaje w procesie beztlenowej fermentacji odpadów organicznych, podczas której substancje organiczne rozkładane są przez bakterie na związki.
Prawo autorskie w szkole, czyli … zasady eksploatacji Internetu
MŁODZI DLA SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ 1 EDYCJA 2013/2014 Gimnazjum nr 1 im. Hugona Kołłątaja W Dąbrowie Górniczej.
Głównym efektem ekologicznym związanym z zagospodarowaniem źródeł energii odnawialnej jest redukcja emisji substancji zanieczyszczających atmosferę a przedsięwzięcia.
„Koło Młodych Odkrywców”
ZWYCZAJNI- NADZWYCZAJNI ZESPÓŁ SZKÓŁ nr 5 im. JANA PAWŁA II r. szk. 2015/2016.
MŁODZIEŻOWE MINI PRZEDSIĘBIORSTWO LOGSPED ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 3 W WEJHEROWIE.
Serwisy Web 2.0 do tworzenia i udostępniania materiałów edukacyjnych (5 godz. szkolenie stacjonarne: 05.11) lub 15 godz. szkolenie.
Konferencja współfinansowana z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1 Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa na terenie Powiatu.
Nasza szkoła, istnieje w Częstochowie od przeszło 10 lat. Wielu jej absolwentów zajmuje dziś wysokie stanowiska kierownicze, co stawia nas i naszą ofertę.
TECHNOLOGIE MULTIMEDIALNE
małe – wielkie laboratorium w Szkole Podstawowej nr 199 w Łodzi
Wstęp do badań społecznych i politologicznych I
doświadczenia drogą do wiedzy"
INSTRUKCJA TECHNICZNA K-1
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Wyjątkowi Uczniowie z Wilczyna Tworzą Dziecięcą Encyklopedię
Projekt pn. „Założenia do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla obszaru Gminy Wrocław” na lata Wrocław, styczeń.
Projekt „Po co. Dlaczego. Jak
Vitalis-Niemcy 2017 Dominik Gwizdała.
Szkoła z pomysłem na uczenie
Zapis prezentacji:

AKTYWNI W SZKOLE AKTYWNI W ŻYCIU

Publiczne Gimnazjum nr 8 w Opolu

Sekcja naukowo-techniczna Sekcja przedsiębiorczości Sekcja informatyczna Sekcja przedsiębiorczości

Sekcja naukowo-techniczna Do naszej sekcji należą: Magda Łakomy, Denis Shymanietz., Dominik Brandt, Denis Langner., Jakub Górka, Sebastian Kania, Kasia Rosińska , Kamil Berlanka i Klaudia Klimkowicz. Spotykamy się w poniedziałki i wtorki o godzinie 14:30. „Wszechmocna energia" to przewodni temat naszego projektu. Zapoznaliśmy się już z rodzajami energii oraz jej przemianami. Teraz wkraczamy w tematykę naturalnych zasobów energii i energię alternatywną. Sami wykonujemy doświadczenia, prowadzimy obserwacje, dokonujemy analizy i wyciągamy wnioski.

Sekcja naukowo-techniczna Jednym z naszych projektów była mapa gipsowa Opolszczyzny, gdzie zaznaczaliśmy elektrownie wodne i wiatrowe.

Sekcja naukowo-techniczna ZBUDOWALIŚMY KOLEKTOR CIECZOWY PŁASKI Choć budowa nie była prostym zadanie , jednak się udało. W ciągu 40 minut w zbiorniku temperatura wody wzrosła o 8 oC.

Sekcja naukowo-techniczna

Sekcja informatyczna W zajęciach sekcji uczestniczą: Kamil Popowicz, Kamil Seliga, Krzysztof Kocorek, Adrian Trembacz, Grzesiek Dzikowski, Adam Badula, Maciek Kamieniak, Dominik Brandt oraz Alexander Wodecki. Spotykamy się we wtorki i czwartki o godzinie 15:30.

Sekcja informatyczna Enrgia słoneczna Energia wodna Energia wiatru W ramach ”Wszechmocnej energii" opracowujemy stronę internetową projektu. Szukamy materiałów w Internecie, gromadzimy zdjęcia i ciekawe artykuły. Tworzymy podcasty, prezentacje, galerię zdjęć. Enrgia słoneczna Energia wodna Energia wiatru

Sekcja informatyczna Uczyliśmy się również fotografii cyfrowej oraz tworzenia animacji flash.

Sekcja przedsiębiorczości Do naszej sekcji należą: Agata Senderska, Dominik Brandt, Klaudia Klimkowicz, Kasia Hosumbek, Justyna Kostrzewska, Krzysiek Pyrek, Dominika Walecko, Magda Staś, Noemi Święcka, Pola Ginał, Ada Szczepańska, Ania Westerkamp, Ania Szczepańska, Ania Czajkowska oraz Wiktoria Zawisza Spotykamy się w środy i czwartki o godzinie 14:30.

Sekcja przedsiębiorczości W ramach zajęć wykonywaliśmy mapę Opolszczyzny na której umieszczaliśmy elektrownie wodne, wiatrowe oraz węglowe.

Sekcja przedsiębiorczości Braliśmy udział w warsztatach przedsiębiorczości.

Sekcja przedsiębiorczości

FESTIWAL NAUKI Wspólnie zorganizowaliśmy dwie edycje FESTIWALU