Wystawa Starych Zdjęć.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Mentoring dla kobiet – projekt dla województwa lubuskiego
Advertisements

Warsztaty psychologiczne
Dlaczego organizacja pozarządowa to inkubator dobrych pracowników?
Indywidualne Plany Działania
Rozwój społeczności lokalnych
Zintegrowany system informacji warunkiem skutecznej aktywizacji zawodowej Osób Niepełnosprawnych 15 grudnia 2011 r.
Renata Gogulska Doświadczenia tutorskie z moimi uczniami
Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY
„KONSTRUKCJE GEOMETRYCZNE Z PROGRAMEM C.a.R.”
Doradztwo edukacyjno-zawodowe
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
Szczecin, 15 września 2008 r. Akademia Młodych Ośrodek Akademicki REJS Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytet Szczeciński.
Laboratorium szkolne – sposób na wolny czas
Realizuje projekt: w ramach programu Równać Szanse.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
PIOTR PSZENICZNY IA Prezentacja autoryzowana. SAMODZIELNY OTWARTY DYNAMICZNY AKTYWNY WYTRWAŁY ODPOWIEDZIALNY NIEZALEŻNY TOLERANCYJNY TWÓRCZY ŚWIADOMY.
Temat projektu edukacyjnego „I Ty możesz komuś uratować życie”
Zuzanna Szereniuk Michał Iwan
KU SAMODZIELNOŚCI – PRACA SYSTEMOWA Z RODZINĄ ZAGROŻONĄ WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM SPOTKANIE INTEGRACYJNE W RADWANOWICACH r. NIEPEŁNOSPRAWNI.
Indywidualny plan działania
Celem projektu "Trzymaj formę! jest edukacja w zakresie trwałego kształtowania prozdrowotnych nawyków wśród młodzieży szkolnej poprzez promocję zasad aktywnego.
Zrównoważone Zarządzanie Projektem
Im wcześniej dziecko rozpocznie naukę, tym ma większą szansę na rozwój swoich uzdolnień i umiejętności lub diagnozę i pomoc w problemach rozwojowych. Szkoła.
PROGRAM MŁODZIEŻ W DZIAŁANIU Program Młodzież w Działaniu Cele Programu Aktywne uczestnictwo młodzieży w życiu społecznym Europy Budowanie.
Katarzyna Sarota-Cibińska Przedszkole Miejskie nr 12 w Sosnowcu
Udział Warszawy w projekcie MY GENERATION. Projekt My Generation Efektywne strategie w promocji pozytywnego potencjału młodej generacji ( Effective strategies.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Gnieźnie
Kształtowanie poczucia własnej wartości u dzieci.
Zespół Szkół w Mycielewie w projekcie,,Ćwiczę, uczę się, wygrywam.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, WIEDZA SPEŁNIA MARZENIA Projekt Unii Europejskiej.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
w praktyce pedagogicznej
POMOC RODZINIE PROGRAM EDUKACYJNY NIE TYLKO DLA RODZICÓW. AUTOR: MGR JOLANTA KURYŚ – SKRZYPCZAK 1.
NASZA SZKOŁA W PROJEKCIE „MŁODZI-KREATYWNI”
Zespół Nr 1 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej im. Ks. Jana Twardowskiego
Szkolny Ośrodek Kariery prowadzony przez doradcę zawodowego panią Annę Uchman Szkolny Ośrodek Kariery prowadzony przez doradcę zawodowego panią Annę Uchman.
Ewaluacja konferencja 11 czerwca 2014 RODN „WOM” w Katowicach.
Strategiczny plan rozwoju Przedszkola Miejskiego nr 4
Kółko chemiczne Szkolne wsparcie kapitału kulturowego.
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość ! PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM 7 SPOTKANIE.
Wizja STARLIFE Uświadomić ludziom profilaktykę zdrowia w oparciu o skarby ziemi Pobudzać innych do niezależnej przedsiębiorczości Wypracować niezależność.
Jak rozwijać karierę zawodową młodego człowieka? Przewodnik dla kluczowych aktorów - rodziców.
Młodzież Młodzież Przewodnik po programie. Cele programu: przezwyciężanie uprzedzeń i stereotypów zakorzenionych w mentalności i kulturze przezwyciężanie.
Przygotowanie kadr do zarządzania projektami Bohdan Rożnowski, dr Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II 28 marca 2008 r.
Ogólnopolski Tydzień Kariery 2015 r. „Poznaję siebie – poznaję zawody”- prowadzenie grupowych zajęć warsztatowych z uczniami klas drugich gimnazjum „Oferta.
Środowiskowy Dom Samopomocy
Dojrzała osobowość lidera Zygmunt Korzeniewski. Dojrzała osobowość Lider powinien żyć w zgodzie z samym sobą, z innym ludźmi i z wartościami, które uznaje:
The Leader in Me.
Doradztwo zawodowe w szkołach – jak wdrożyć i prowadzić?
Dzie ń Bezpiecznego Internetu 2016 pod has ł em: „ Lepszy Internet zale ż y od Ciebie”
Dr Dominika Łęcka SZANSĄ LUB ZAGROŻENIEM DLA WYCHOWANIA SUBKULTURY MŁODZIEŻOWE.
I Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Jaworznie I Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Jaworznie IŻUTKA Nr ewidencyjny :
Menedżer finansowy Katedra finansów przedsiębiorstw i ubezpieczeń gospodarczych Katowice,
AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
Szkoła Podstawowa nr 2 w Plewiskach Nowoczesna szkoła, szkołą jutra. Szkoła jutra- szkołą obywatelskiego dialogu.
Strategiczny plan rozwoju Przedszkola Miejskiego nr 4 im. Pluszowego Misia w Olsztynie.
Students in Free Enterprise - Studenci dla Przedsiębiorczości POWERED BY.
Przedszkola Miejskiego nr 4
7 Nawyków – mapa wdrożenia
Indywidualne Plany Działania
Projekty zrealizowane w ZS1
Szkoła Podstawowa w Annopolu Starym 9 listopada 2016 roku
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
„Szkoły Aktywne w Społeczności” SAS
SZACUNEK+ZUFANIE.  Dobro ucznia jest dla nas najważniejsze, a tutoring pozwala na budowanie szczególnej więzi z uczniem.  Szukamy narzędzi, metod.
Projekt dofinansowany ze środków Rządowego Programu na Rzecz Aktywności Społecznej Osób Starszych na lata
Specjalność Menedżer finansowy
Zapis prezentacji:

Wystawa Starych Zdjęć

Uczestnicy projektu : Lider: Katarzyna Banach Zastępca lidera: Paulina Kędzior Natalia Klimczyk Karolina Grzyb Natalia Ziemianin Paulina Gęborys Dominika Osetek

Cele jakie chcemy osiągnąć u młodzieży to : Umiejętność pozyskiwania wsparcia społecznego, poprzez nawiązywanie nowych relacji społecznych (z ludźmi i instytucjami), a także rozwijanie umiejętności pracy w grupie. Przekonanie o własnych możliwościach, poprzez publiczne prezentowanie własnych działań i ich efektów, udział młodych ludzi w rozpowszechnianiu informacji o projekcie oraz stwarzanie(za pośrednictwem projektu) możliwości odniesienia osobistego sukcesu.

Cele jakie chcemy osiągnąć u młodzieży to : Umiejętność właściwej oceny środowiska, w którym dorasta, poprzez włączanie jej w proces poznawania środowiska lokalnego i analizowanie swoich mocnych i słabych stron. Umiejętność samodzielnego i aktywnego planowania własnej przyszłości, poprzez udział w opracowaniu celów i harmonogramu projektu oraz badaniu jego efektów, a także poprzez naukę praktycznych umiejętności przydatnych w osiąganiu celów życiowych.

Działania jakie przeprowadziłyśmy podczas inicjatywy : Zakup gablot. Odnowienie zdjęć. Przymocowanie zdjęć do gablot Równocześnie podczas trwania inicjatywy robiłyśmy zdjęcia.

Dziękujemy za uwagę!