Wymiana doświadczeń w zakładzie pracy.

Wycieczka do Opola na "Pokazy nowych technologii ICT" 20 listopada 2009r. Gimnazjum Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Głubczycach.
PÓŁKOLONIE LETNIE W Z S S SOCHACZEW
Reportaż z wycieczki – Chełmno – Toruń
02 lipca o godzinie 6.00 rano ponad czterdziestoosobowa grupa uczniów z naszej szkoły wyruszyła na wycieczkę do Trójmiasta. Podróż upłynęła nam na słuchaniu.
Program.
D I N O P A R K i J U R A P A R K WYCIECZKA ROWEROWA DO KRASIEJOWA GRUPA III NTUE „MOJA GMINA” r.
RUMUNIA z nocy październik wyjechalismy do Rumunii w ramach projektu Comenius. Po bardzo długiej 18 godzinnej drodze wreszczie dotarliśmy.
Stargard im Herbst 10 – 16 Oktober 2012 Jakub Nagaj II D.
Wycieczka Toruń 2007 Klasy II C, II D, II F.
MOJE HOBBY PODRÓŻOWANIE Autor: Paweł Herma.
KOPALNIA SOLI WIELICZKA 3 październik 2010
WRZEŚNIA.
Paryż maja Dzień pierwszy - sobota W sobotę 15 maja wszyscy uczestnicy wycieczki ze szkoły Społecznej zebrali się o godz pod salonem.
Wymiana polsko-angielska
Trip to London r. o godzinie 9.00 wyjechaliśmy z Kwidzyna, by wyruszyć w dwudziestoczterogodzinną podróż, przez Niemcy, Holandię, Belgię, Francję,
Zacznijmy od początku…
Zapraszamy na wyjątkową wycieczkę !!!
Dzień języka polskiego Klasa 2a. Podczas, gdy wszyscy zbierali się przed szkołą, wychowawcom zastały przydzielone koperty z poszczególnymi zadaniami.
Hiszpania. Nasz pobyt w Hiszpanii rozpoczął się długim oczekiwaniem na lotnisku na nasze bagaże. Znudzenie i zmęczenie jednak szybko minęło gdy przywitało.
Występują: - dzieci ze świetlicy w CZP nr 1 - dzieci z Ogródka Jordanowskiego - opiekunowie.
Paczki gotowe i w drogę! Na początku kwietnia uczniowie naszej szkoły zorganizowali zbiórkę paczek z żywnością dla Polaków na Litwie.
Autorzy: Micha ł Galik i Maciej Wieczorek. Wyjazd z Sanoka Ja w czasie drogi Z Sanoka wyjechaliśmy wcześnie rano o godz W czasie drogi wszyscy.
„ Cudze chwalicie, swego nie znacie… ‘’
Zbiórka przed szkołą w środku nocy.
Duch na zamku… Niedawno uczestniczyłam w wycieczce szkolnej do zamku w Gniewie, która odbyła się w dniach 2 – 3 kwietnia 2008 roku. Wyprawa pozostawiła.
OPOLE–WIELICZKA–KRAKÓW. Rankiem, 18 czerwca, uczniowie Szkoły Integracyjnej w Szalejowie Górnym przygotowywali się do wyprawy na pierwszą 3- dniową szkolną
Śladami średniowiecza
Rozwiązanie 4 zagadki konkursu „Nie taka matma straszna”
PRZYGOTOWANY PRZEZ KLASĘ 4a. Przygotowania W grudniu 2008 podzieliliśmy naszą klasę na cztery grupy. Każda z tych grup otrzymała konkretne zadania, które.
NAJSTARSZE MIASTA POLSKI
Wymiana 2014.
Z łyżką i wiosłem – kulinarny rejs wokół Bałtyku Prezentacja uczennic klasy V Szkoły Podstawowej w Zalesiu.
…czyli warsztaty językowe w Anglii – r.
Wycieczka autokarowa ‘’STARYMI ŚCIEŻKAMI PO GMINIE POLICE” Zgodnie z tradycją Gryfikowych Dzieciaków 18 października 2014 roku uczniowie klas III uczestniczyli.
Wycieczka na Magurkę Uczestnicy kółka poznawczego wybrali się na wycieczkę w BESKID MAŁY. Pojechaliśmy pociągiem do stacji Wilkowice-Bystra.
MINI – ZIELONA SZKOŁA KLASA 2 b 5, 6 czerwca 2009 r.
Praca zaliczeniowa z informatyki Mateusz Czekała kl. I a
WITAMINKI. WITAMINKI Za górami, za lasami żyła sobie Mała Księżniczka Marta Za górami, za lasami żyła sobie Mała Księżniczka Marta. Mieszkała w dużym,
„Wyjazd był ośmiodniowy od soboty do niedzieli.” Ile dni byli Pa ń stwo w Ziemi Ś wi ę tej ?
Wizyta W Muzeum Wsi Radomskiej. Dnia r.uczniowie klas 4-6 pojechali na wycieczkę do skansenu na świeżym powietrzu. Na początku poszliśmy na.
Wyjazd organizacyjny wolontariatu W dniach 4 – 5 października odbył się wyjazd wolontariatu. Wyjechaliśmy o 16. spod szkoły, a na miejscu byliśmy o 17.
Wycieczka do ogrodu botanicznego i skansenu r. Opiekunowie: Pan Paweł Teter Pani Dyrektor Edyta Golewska.
E-book Emil Sauer Kopiowanie, drukowanie, sprzedawanie bez zgody autora zabronione.
W dniach roku grupa 52 uczniów ze Szkoły Podstawowej im. M. Konopnickiej z 4 opiekunami uczestniczyła w 4- dniowych wyjazdowych warsztatach.
Sprawozdanie z wycieczki szkolnej. Dwa tygodnie temu, a dokładnie 25 września 2015 roku pojechaliśmy na jednodniową wycieczkę klasową do Łodzi. W wycieczce.
Program wycieczki do Wrocławia 8 listopada sobota 15:00 Ruszamy spod hotelu do miasta 16:00 Panorama 16:30 zaczynamy zwiedzanie: Ostrów Tumski, Wyspa na.
ZABYTKI POWIATU PUŁTUSKIEGO
 Moje ferie zaczęły się imprezą.  Byłam u mojego wujka na 18-nastce impreza zakończyła się o 2:00 w nocy.  Później przyjechałam do mieszkania babci.
Piramida żywieniowa przedstawia prawidłowy sposób odżywiania. Na samym dole piramidy są produkty, których należy spożywać najwięcej, a na górze –najmniej.
Toruń, Malbork, Grunwald
WYCIECZKA REGIONALNA KLAS 6 DO POZNANIA
Euroweek.
Ciekawe miejsca Lublina
Wycieczka do Kinoteki grup 0b i 0c
Projekt „Od Technika do Europejczyka
Zagraniczny Staż Zawodowy uczniów ZS Nr 1 im. M
Vitalis-Niemcy 2017 Dominik Gwizdała.

10 listopada 2009 razem z klasą 5c pojechaliśmy na wycieczkę do Pułtuska. O godzinie 7:30 wyjechaliśmy autokarem sprzed szkoły. Po kilku godzinach jazdy wreszcie dojechaliśmy na miejsce.

Zaczęliśmy od zwiedzania kościoła Zwiastowania Najświętszej Maryi Panny. Biskup opowiedział nam wszystko, co wiedział o najcenniejszym zabytku Pułtuska. Nie mogliśmy się napatrzeć na piękne sklepienie i barokowy wystrój. Ksiądz pokazał nam jeszcze kaplicę grobową biskupa Andrzeja Noskowskiego, pomodliliśmy się i ruszyliśmy na zwiedzanie najdłuższego rynku w Europie (ok.400m)

Dotarliśmy na rynek, na którym właśnie odbywał się jarmark. Mieliśmy 15 minut wolnego czasu, więc rozejrzeliśmy się trochę. Gdy już wszyscy byli razem poszliśmy obejrzeć wieżę ratuszową znajdującą się na środku rynku. Pani przewodnik powiedziała nam, że powstała ona prawdopodobnie na początku XV wieku. Dochodziła już dziesiąta, więc poszliśmy do Zamku Biskupów Płockich na lekcję dobrego zachowania się przy stole. Wykład nauczył nas zarówno zasad odpowiedniego zachowania przy stole, przygotowania miejsca posiłku oraz odpowiedniego doboru sztućców i przyborów do każdej potrawy.

Około godziny poszliśmy do Restauracji. Tam obsługujący nas kelnerzy podali czterodaniowy, pyszny obiad, składający się z przystawki, zupy, drugiego dania i deseru. Po sytym daniu wybraliśmy się na wieżę, by zobaczyć panoramę Pułtuska

Następnie poszliśmy na zapiekanki, na które wcześniej nie udało się dotrzeć z powodu braku czasu. Zapiekanki były przed wyjazdem słusznie chwalone przez naszego kolegę Kacpra. Mimo obfitego obiadu wiele osób zjadło zapiekanki.

Gdy wróciliśmy na rynek mieliśmy jeszcze pół godziny wolnego czasu. Niestety ten czas szybko minął i musieliśmy już wracać. Około godziny dojechaliśmy do szkoły. Uważam, że to był udany dzień. Wszystkim się podobało i mamy nadzieję, że jeszcze raz wybierzemy się tam wszyscy.