„Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałki”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur
Advertisements

Projekt realizowany przez Gminę Miejską Kraków przy wsparciu finansowym Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2008 – 2010.
Wojewódzki program wyrównywania szans i przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu oraz pomocy w realizacji zadań na rzecz zatrudniania osób niepełnosprawnych.
innowacyjna wielkopolska
Ocena procesów zachodzących na obszarze Euroregionu
PRZEDSIĘBIORCY NA START - V edycja konkursu Pomysł na biznes Monika Mardas PPNT Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego.
XXI Forum Ekonomiczne Komisja ds. Budowy Marki Małopolska Elżbieta Kantor Dyrektor Departamentu Turystyki, Sportu i Promocji.
PROJEKT INTERDYSCYPLINARNY URZĘDU m.st. WARSZAWY WARSZAWA PRZYJAZNA SENIOROM Warszawa, kwiecień 2009 r.
KRAJOWA SIEĆ OBSZARÓW WIEJSKICH – PLAN DZIAŁANIA
Spotkanie inaugurujące działalność Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego Opole, dnia 29 października 2008r.
Program Partnerstwa Transgranicznego założenia i rezultaty Supraśl,
WSPÓŁPRACA FINANSOWA I POZAFINANSOWA SAMORZĄDU WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI.
Oferta Urzędu Marszałkowskiego dla przedsiębiorców z terenu województwa kujawsko-pomorskiego.
Centrum Wikliniarstwa w Rudniku nad Sanem
Jakie Centrum Obywatelskie w Łodzi? Forum Pełnomocników 19 czerwca 2012.
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Województwo pomorskie –
Rozw ó j Polski Wschodniej. 2 października 2007 r. komisarz ds. polityki regionalnej Danuta Hübner podpisała decyzję Komisji Europejskiej przyjmującą
Działania optymalizujące finansowanie, realizację i organizację gminnych zadań - praktyczne rozwiązania XIV Kongres Gmin Wiejskich RP Serock, 15 października.
Wydział Rozwoju i Promocji Miasta Urząd Miasta Bolesławiec Informacja o wykonaniu budżetu za 2012 r.
-Rok założenia – Lokalizacja – w centrum miasta, naprzeciwko Domu Rodzinnego Jana Pawła II, w budynku Muzeum Miejskiego - Godziny pracy: w sezonie.
Strategia rozwoju SBP na lata Sprawozdanie Maria Burchard ZG SBP.
GMINA BEŁŻYCE I Polski Festiwal Koni Bełżyce r.
„MAZURY ZA PÓŁ CENY” PRZYKŁADEM WSPOŁPRACY SIECI LOKALNEJ
PROMOCJA TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE DOŚWIADCZENIA I WYZWANIA
LIDER Małopolskie Towarzystwo Doradcze – Stowarzyszenie Konsultantów na Rzecz Rozwoju Lokalnego i Przedsiębiorczości Społecznej PARTNER MERYTORYCZNY I.
Olsztyńskie Centrum Organizacji Pozarządowych Strategia Rozwoju Organizacji Pozarządowych w Olsztynie rok.
Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta
Stowarzyszenie Ostrzeszowska Lokalna Grupa Działania Prezentacja funkcjonowania Ostrzeszowskiej Lokalnej Grupy Działania w II schemacie Pilotażowego Programu.
Klub Przedsiębiorcy. Twórcy projektu Ewa Gołębiowska Dyrektor Śląskiego Zamku Sztuki i Przedsiębiorczości Anna Kańska – Górniak koordynator Klubu Przedsiębiorcy.
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW. PROGRAM OPRERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki Działanie 8.1 Rozwój pracowników.
Wspieranie rozwoju małej i średniej przedsiębiorczości opiera się w Urzędzie Miasta Krakowa na realizacji zadań ujętych w Krakowskim Programie Wspierania.
Witamy w Lesznie. Witamy w Lesznie ROZWIŃ SKRZYDŁA! mieszkańców Jedno z głównych miast Wielkopolski Poznań – 80 km Wrocław – 100 km Warszawa.
Miasto Gubin II LUBUSKIE FORUM GOSPODARCZE Gubin –miejsce Twojej inwestycji Bartłomiej Bartczak Burmistrz Miasta Gubina Gubin 18 września.
Plan działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata
Strategia Promocji.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
1 Priorytet 2 Rozwój społeczności lokalnej na obszarze pogranicza INTERREG IIIA Czechy – Polska.
V Konferencja Miasta w Internecie Zakopane 20 – 22 czerwca 2001 ArkadiuszZłotnicki Portal samorządowy.
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
Stowarzyszenie LGD Gmin Dobrzyńskich Region Południe.
Program wyborczy PRAWA I SPRAWIEDLIWOŚCI RADA POWIATU SOKÓLSKIEGO CZAS NA ROZWÓJ POWIATU SOKÓLSKIEGO.
INNOpomorze INNOwacyjne powiązania IV edycja projektu
Wspieramy budowanie marki
SPOTKANIE KADRY KIEROWNICZEJ OPS, PCPR I PUP Z TERENU WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO- MAZURSKIEGO Olsztyn, 16. czerwca 2010 ELBLĄSKIE STOWARZYSZENIE WSPIERANIA.
Program Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej Mikroprojekt nr 7: „Wspólne.
Współpraca Miasta Białegostoku z organizacjami pozarządowymi
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
„POLSKA – PAŃSTWA NORDYCKIE. SAMORZĄDOWY WYMIAR WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ” Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych w ramach konkursu.
Roczny Program Współpracy Miasta Poznania z Organizacjami Pozarządowymi na 2015 rok.
Zmiany w Planie Komunikacji Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko - Mazurskiego.
Propozycje wyzwań, celów i programów opracowanych w ramach sekcji Gospodarka i Nauka.
Podsumowanie wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013 Stan na dzień (KSI SIMIK) Urząd Marszałkowski.
Lubelskie Centrum Obsługi Inwestora Spotkanie pracowników PAIiIZ i COI L U B E L S K I E C O I Doświadczenie Lubelskiego COI w pozyskiwaniu funduszy Unii.
PARTNERSHIP FOR GOOD PARTNERSTWO NA DOBRE Konferencja końcowa projektu Wrocław, 20 kwietnia 2011 roku Wsparcie udzielone przez Norwegię poprzez dofinansowanie.
OPINIE MIESZKAŃCÓW CZĘSTOCHOWY NA TEMAT ROZWOJU I PROMOCJI MIASTA JAKO CENTRUM TURYSTYCZNEGO Dr hab. Felicjan Bylok (kierownik badań) Dr Leszek Cichobłaziński.
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
„Gospodarna Wielkopolska” Projekt kompleksowego wsparcia internacjonalizacji wielkopolskiej gospodarki Poznań, 17 czerwca 2016 r.
Jak promujemy Łódzkie z Influencerami
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
„Fundusze europejskie dla przedsiębiorców, szansa, czy mit”
Alternatywny slajd początkowy – logo bez animacji
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”. . Informacja na temat możliwości włączenia się do.
Centra Inicjatyw Lokalnych w Poznaniu
Nowe kierunki współczesnej dyplomacji – przykłady narzędzi stosowanych przez dyplomację ekonomiczną w promocji i wsparciu polskich przedsiębiorców za granicą.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Jakub Mróz.
Potrzeby informacyjne ROT WŁ w kontekście monitorowania SRWŁ 2020 i RSI LORIS 2030 Maciej Bąk (BPPWŁ ROT)
Działania wspierające internacjonalizację polskich firm
Zapis prezentacji:

„Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałki” Magdalena Krzyżewska „Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałki”

SUWAŁKI Województwo podlaskie Miasto na prawach powiatu Założone w 1690 r. Powierzchnia 65,24 km2 ponad 69 tys. mieszkańców

SUWAŁKI

SUWAŁKI 2006 - 2009

reklama dotyczy oferty inwestycyjnej miasta www.ssse.com.pl oferta inwestycyjna miasta była prezentowana po przez: Telewizję Polską – „Lato z Jedynką”, Tygodnik Suwalski, Radio 5, telewizję kablową w Suwałkach, Rzeczpospolitą, Puls Biznesu, informator gospodarczy miast Alytus – Suwałki, prasę regionalną oraz stronę internetową Urzędu Miasta.

public relations polityka informacyjna – Rzecznik Urzędu Miejskiego cykliczne działania kierowane do mieszkańców imprezy kulturalne, sportowe i okolicznościowe nagrody i stypendia

Promocja sprzedaży pomoc organizacjom pozarządowym w formie kontraktowanych zadań lub pomoc przy pozyskiwaniu dodatkowych refundacji/wsparcie lokalowo sprzętowe dofinansowanie i kontrola merytoryczna całorocznej działalności Centrum Informacji Turystycznej oraz Centrum Międzynarodowej Informacji Kulturalno – Turystycznej współpraca z placówkami zajmującymi się kulturą (Regionalny Ośrodek Kultury i Sztuki, Młodzieżowy Dom Kultury, Muzeum Okręgowe wraz z Odziałem Muzeum im. Marii Konopnickiej, Biblioteka Publiczna im. Marii Konopnickiej, Archiwum Państwowe) akcja Lokalnych Inicjatyw Inwestycyjnych

sprzedaż osobista Inwestorzy -> sympozja, targi i konferencje gospodarcze (Spotkania gospodarcze nad Czarną Hańczą, Forum Gospodarcze Rynków Wschodnich w Mikołajkach, Polska Wystawa Narodowa w Kownie, Polska Wystawa Narodowa w Kiszyniowie, Polska Wystawa Narodowa w Kaliningradzie oraz wystawy meblowe w Kopenhadze i Lahti) organizowane są także indywidualne spotkania

sprzedaż osobista Turyści -> Centrum Informacji Turystycznej oraz Centrum Międzynarodowej Informacji Kulturalno – Turystycznej międzynarodowe i krajowe targi turystyczne w: Białymstoku, Warszawie, Łodzi, Krakowie i Poznaniu. wydawnictwo : „Informator turystyczny – Suwałki i Suwalszczyzna zapraszają” oraz „Suwałki. Miasto w zielonej krainie”. miasta partnerskie: Alytus i Mariampol (Litwa), Grande – Synthe(Francja), Voru (Estonia), Waren (Niemcy) oraz Rezenke (Łotwa).

SUWAŁKI zadania na lata 2009 - 2012 stworzenie spójnego systemu identyfikacji wizualnej Miasta przeprowadzenie medialnej kampanii wizerunkowej Miasta przeprowadzenie internetowej kampanii wizerunkowej Miasta kreowanie pozytywnego wizerunku Miasta promowanie rozwoju turystyki, kultury i aktywnego wypoczynku promowanie przedsiębiorczości i innowacji

SUWAŁKI 2009 - 2012

reklama system identyfikacji wizualnej -obszar komunikacji komputerowej to także nadanie standaryzacji umeblowanie miasta wymienienie witaczy medialna kampania wizerunkowa internetowa kampania wizerunkowa lokalna kampania społeczna promocja Specjalnej Suwalskiej Strefy Ekonomicznej

public relations otwarcie Biura Prasowego uruchomienie i moderacja internetowego forum opracowanie nowego programu kulturalno – rozrywkowego kontynuacja konkursu „Włócznia Jaćwingów” konkurs twórców prac naukowych, czy projektów usprawniających lub w znaczący sposób wpływających na rozwój Suwałk zlecenia w wyniku pobierania stypendium

promocja sprzedaży wydanie kalendarza imprez kulturalnych promo – pack (plan miasta, kalendarz imprez kulturalnych, zniżki lub darmowe wejście dla dzieci, ulotki punktów gastronomicznych z rabatami, list od Prezydenta Miasta z podziękowaniami za odwiedziny)

promocja sprzedaży kwartalne spotkania nadawców procesu promocji utrzymywanie dotychczasowych działań względem organizacji pozarządowych kontynuowanie akcji Lokalnych Inicjatyw Inwestycyjnych

sprzedaż osobista szkolenia dla pracowników CIT oraz CMIKT stworzenie Punktu Obsługi Gospodarczej „Spotkania gospodarcze nad Czarną Hańczą” pod patronatem Specjalnej Suwalskiej Strefy Ekonomicznej Udział odpowiednio przygotowanych merytorycznie przedstawicieli Urzędu Miasta w targach, sympozjach i konferencjach zarówno o tematyce gospodarczej, jak i turystycznej.

sprzedaż osobista kontynuacja indywidualnych spotkań z przedsiębiorcami i potencjonalnymi inwestorami, zarówno krajowymi, jak i zagranicznymi dalsza współpraca z miastami partnerskimi.

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ