DOSTAWY SPRZĘTU. JAKI SPRZĘT TRAFI DO BIBLIOTEK? W załączniku nr 4 do umowy – opisany jest przysługujący danej placówce zestaw, a w załączniku nr 1 –

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
Advertisements

Przygotowanie i rozliczanie inwestycji w ramach PROW
Czym jest HotSpot w Hotelu ?
Po co wdrażać system zarządzania oprogramowaniem?.
ROZLICZENIE JEDNORAZOWEJ DOTACJI NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Załączniki do wniosku o płatność Toruń, 12 kwietnia 2006 r.
Jak wziąć udział w Programie Rozwoju Bibliotek? Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności jest partnerem Fundacji Billa i Melindy Gates w przedsięwzięciu, które.
III runda Programu Rozwoju Bibliotek Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności jest partnerem Fundacji Billa i Melindy Gates w przedsięwzięciu, które ma ułatwić
Uzupełnianie ocen końcowych w module Wirtualna Uczelnia
Protokół Komunikacyjny
Ministerstwo Finansów
EGZAMIN GIMNAZJALNY godzina 9.00 i 11.00
Zapraszam do obejrzenia prezentacji
Fundacja Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Optoland S.A Biuro Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w.
Po zakończeniu budowy inwestor powinien, zależnie od nałożonych w pozwoleniu na budowę obowiązków zgłosić obiekt do użytkowania albo uzyskać pozwolenie.
KORESPONDENCJA W SPRAWACH HANDLOWYCH Opracowanie: Wioleta Musiał
Witaj. Zapraszamy Ciebie do zapoznania się z przewodnikiem, który pokaże jak założyć konto oraz w jaki sposób można korzystać z usług w serwisie iplay.pl.
Prezentacja opisuje mechanizm pracy
Wrota Lubelszczyzny – Informatyzacja Administracji Warunki odbioru sprzętu i oprogramowania.
System rejestracji zawodników Polski Związek Judo 2006.
Zespół ds. Edukacji Informatycznej Kuratorium Oświaty w Łodzi Każde ICIM składa się z następujących elementów: 4 komputery – stanowiska komputerowe dla.
WNIOSEK O URUCHOMIENIE ŚRODKÓW ZASADY SKŁADANIA I ROZLICZANIA
Sprawdzian w szóstej klasie
oprogramowania drEryk
Partner Handlowy Konfiguracja sieci TCP/IP - Windows 9x.
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
Proces rozliczania recept realizowanych od
STAŻE Z MOŻLIWOŚCIĄ WYPŁATY STYPENDIUM STAŻOWEGO PRAKTYCZNY PORADNIK, CZYLI CO ZROBIĆ ŻEBY DOSTAĆ SIĘ NA STAŻ?
Podręczna karta informacyjna dotycząca © 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. aplikacji Lync Web App Dołączanie do spotkania programu.
Zamawianie i rezerwacja książek przez Internet
1 Zamawianie i rezerwacja książek przez Internet Zanim się zarejestrujesz udaj się do wypożyczalni po hasło i login Masz dwa sposoby logowania się do katalogu.
Program edukacyjny „Dzień przedsiębiorczości” Działania szkoły na platformie programu.
Organizacja części praktycznej egzaminu – model „d” i „dk”
Urząd Skarbowy w Ostrowie Wielkopolskim e-deklaracje
Konkursy Przedmiotowe w województwie świętokrzyskim rok szkolny 2009/2010 przygotowała: Bożena Zielińska.
Sprawdzanie poczty głosowej 1.Kliknij kartę Telefon. Zostaną wyświetlone wiadomości i informacje o osobach dzwoniących. 2.Zatrzymaj wskaźnik na wiadomości.
PREZENTUJE:. DROGA DO SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Przedstawiają: Danusia Madzia Grażynka Darek Agusia.
Wybory Prezydenta RP Proszę sprawdzić Czy Państwo posiadają komplet dokumentów tj.: Oświadczenie zleceniobiorcy 2 rachunki ( 1 i 2 tura)
Podręczna karta informacyjna dotycząca programu Lync 2013 POUFNE. Dystrybucja wyłącznie do partnerów objętych umową o zachowaniu poufności. Firma Microsoft.
Jak w Krakowskiej Akademii im. A. F. Modrzewskiego w Krakowskiej Akademii im. A. F. Modrzewskiego potwierdzać efekty uczenia się zdobyte poza systemem.
Wybory Sejm i Senat Proszę sprawdzić Czy Państwo posiadają komplet dokumentów tj.:  Oświadczenie zleceniobiorcy  1 rachunek 
DOKUMENTACJA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH dr hab. Mariusz Jagielski
Instrukcja Rejestracja do I edycji Gimnazjalnej Olimpiady Wiedzy o Społeczeństwie Instrukcja
Zasady przygotowania dokumentów dla uczniów i przedsiębiorców 4-tygodniowe płatne staże wakacyjne dla uczniów ze szkół ponadgimnazjalnych realizowane w.
Usługa e-Załączniki Automatyzacja usługi - nowy kanał komunikacyjny Izba Celna w Białej Podlaskiej Prezentuje Leszek Krasa Biała Podlaska, dn r.
REFERENDUM 6 września 2015 r. WYKORZYSTANIE SYSTEMU INFORMATYCZNEGO 1
Grupa: administratorzy lokalni JST. Użytkownik systemu CEIDG - materiały szkoleniowe2 Informacje wstępne Zakładanie konta w CEIDG -Wybór sposobu dostępu.
REJESTRACJA PRZEZ INTERNET W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W KOLE Powiatowy Urząd Pracy w Kole ul. Sienkiewicza 27, Koło,  /fax ,
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich Wsparcie przygotowawcze dla LGD Lublin Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie Departament.
OBOWIĄZKOWEPRAKTYKIZAWODOWE INFORMACJE OGÓLNE. praktyki zawodowe integralny element studiów I stopnia integralny element studiów I stopnia wymiar: 120.
Instrukcja USOS Aktualizacja wersja by Marek Opacki.
Co to jest e-PUAP  e-PUAP to Elektroniczna Platforma Administracji Publicznej – nowoczesny system komunikacji pomiędzy Obywatelem, Przedsiębiorcą a Urzędem.
Przewodnik po systemie eDokumenty część I Nowoczesny sekretariat.
Rekrutacja do przedszkoli w Gminie Strzyżów
Instalacja klucza HASP.
Spotkanie informacyjne
ZAKŁADANIE POCZTY ELEKTRONICZNEJ
ZAKŁADANIE POCZTY ELEKTRONICZNEJ
PREZENTUJE: Wydział Edukacji i Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego
PREZENTUJE: Wydział Edukacji i Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego
Specjalność Handel zagraniczny
Konkursy przedmiotowe organizowane dla uczniów szkół podstawowych i uczniów dotychczasowych gimnazjów i klas dotychczasowych gimnazjów województwa wielkopolskiego.
Instrukcja zgłaszania szkoły do udziału w Konkursie wiedzy o zdrowym stylu życia "Trzymaj Formę!" rok szkolny 2016/2017.
Instrukcja obsługi panelu E-gwarancji
Wskaż wybrany krok lub kliknij Enter aby dowiedzieć się więcej.
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018.
Podpis elektroniczny – załóż profil zaufany
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2019 EGZAMIN ÓSMOKLASISTY 2019
EGZAMIN ÓSMOKLASISTY 2018/2019
Zapis prezentacji:

DOSTAWY SPRZĘTU

JAKI SPRZĘT TRAFI DO BIBLIOTEK? W załączniku nr 4 do umowy – opisany jest przysługujący danej placówce zestaw, a w załączniku nr 1 – skład zestawu. W tabeli na pomarańczowo oznaczyliśmy dodatkowy sprzęt, który przekażemy bibliotekom. Nr zestawu Zestaw komputerowy Urządzenie wielofunkcyjne - czyli drukarka, skaner, ksero, faks Laptop, projektor, ekran Aparat cyfrowy Biblioteka Gminna Filia niemająca komputerów dla użytkowników Filia mająca komputery dla użytkowników Biblioteka gminna niemająca komputerów dla użytkowników Biblioteka gminna mająca komputery dla użytkowników II II 2 zestawy komp. 1 urządzenie wielofunk. + drukarka A3 1 urządzenie wielofunk. + drukarka A laptop, projektor, ekran 1 aparat

JAKI SPRZĘT TRAFI DO BIBLIOTEK? Urządzenie wielofunkcyjne posiada: i) możliwość drukowania w czerni i kolorze – urządzenie atramentowe ii) funkcje drukowania, skanowania, kopiowania i faksowania iii) opcję druku dwustronnego iv) możliwość połączenia bezprzewodowego

FILOZOFIA DOSTAW SPRZĘTU Przygotowując się do odbioru warto znać odpowiedzi na poniższe pytania: 1. W jaki sposób przygotować się do odbioru? 2. Jak będzie wyglądał odbiór? 3. Sprzęt odebrany i zainstalowany – co dalej?

W JAKI SPOSÓB PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO ODBIORU?

1. Przed dostawą sprzętu - OPROGRAMOWANIE MICROSOFT Oprogramowanie Microsoft Oprogramowanie zostanie dostarczone przez Microsoft bezpłatnie W grudniu 2012 i styczniu 2013 r. biblioteka otrzymała dwa e (pierwszy od TechSoup, drugi od Microsoft) e nie wymagają żadnych działań, należy je zachować i wydrukować Wydruk należy udostępnić dostawcy w dniu odbioru sprzętu

1. Przed dostawą sprzętu - KONTAKT Z DOSTAWCĄ Kontakt z dostawcą Przygotować się na telefon od dostawcy w celu ustalenia z wyprzedzeniem co najmniej 5 dni roboczych terminu dostawy Biblioteka akceptuje termin lub proponuje inny Biblioteka potwierdza dostępność informatyka gminnego Zarezerwować odpowiednio dużo czasu w dniu dostawy Zapewnić dostęp do urządzenia dostępowego do internetu Najpóźniej na 3 dni robocze przed dostawą biblioteka dzwoni do dostawcy i potwierdza termin lub proponuje inny Wszystkie terminy są dodatkowo potwierdzane przez dostawcę poprzez Koniecznie należy zapisać telefon do dostawcy, może się przydać w nagłych wypadkach

1. Przed dostawą sprzętu - INTERNET Internet w każdej placówce, która otrzymuje sprzęt Podczas umawiania terminu dostawy zostaniecie Państwo zapytani czy w placówce do której przekazany będzie sprzęt jest Internet. Uwaga: sprzęt przekazujemy tam, gdzie jest zainstalowany Internet. Przypominamy, że zgodnie z umową biblioteka miała obowiązek instalacji Internetu do końca 2012 roku.

1. Przed dostawą sprzętu - INFORMACJE I DOKUMENTY Informacje i dokumenty Należy sprawdzić Wirtualny Segregator najpóźniej na 3 dni robocze przed datą dostawy w celu pobrania procedury odbioru oraz uzyskania dokładniejszych informacji o sprzęcie Przekazać procedurę odbioru do zapoznania się informatykowi gminnemu lub osobie, której dane zostały podane w umowie (§6 punkt 1) przed planowaną datą dostawy Przygotować umowę na dostawę internetu (kopia lub oryginał) Przygotować umowę Biblioteka – Gmina – FRSI (kopia lub oryginał), w tym załączniki nr 1 i nr 4 w celu sprawdzenia w czasie odbioru, czy został dostarczony właściwy zestaw i czy jest on kompletny.

1. Przed dostawą sprzętu - ROZMIESZCZENIE SPRZĘTU Rozmieszczenie sprzętu Należy zaplanować, gdzie ma być umieszczony sprzęt: powinien być w sąsiedztwie gniazdka elektrycznego zalecane jest, aby wszystkie instalowane urządzenia mieściły się w odległości 30 metrów w sąsiadujących ze sobą pomieszczeniach (w tym urządzenie dostępowe do internetu, tj. router) lokalizacja urządzeń musi być zgodna z przepisami BHP (np. przewody i urządzenia nie mogą blokować przejść) zalecane jest umieszczenie urządzenia wielofunkcyjnego na biurku lub szafce oraz w sąsiedztwie gniazdka telefonicznego

JAK BĘDZIE WYGLĄDAŁ ODBIÓR?

2. W trakcie dostawy sprzętu - TRZYMAMY SIĘ PROCEDUR W trakcie dostawy sprzętu: trzymamy się procedur za dostawę, wnoszenie sprzętu odpowiedzialny jest tylko i wyłącznie dostawca, nawet w przypadku pozostawienia sprzętu w bibliotece przed zakończeniem instalacji, dostawca nadal odpowiada za sprzęt aż do momentu podpisania protokołu odbiorczego,

2. W trakcie dostawy sprzętu - TRZYMAMY SIĘ PROCEDUR Liczymy sprzęt Razem z dostawcą dokładnie liczymy sprzęt Dyrektor biblioteki wraz z wspierającym go informatykiem sprawdzają, czy dane - np. liczba, nazwy i modele urządzeń, numery seryjne podane w protokole odbiorczym są zgodne ze stanem faktycznym oraz z umową Biblioteka – Gmina – FRSI. Tylko wtedy, gdy zestaw jest kompletny kontynuujemy odbiór sprzętu.

2. W trakcie dostawy sprzętu - TRZYMAMY SIĘ PROCEDUR Gdy zestaw jest niekompletny Wypełniamy specjalnie oznaczoną cześć protokołu odbiorczego (Uwagi) i przerywamy odbiór do momentu uzupełnienia wszelkich braków Jeżeli sytuacja się powtarza (jest to kolejna próba odbioru zakończona niepowodzeniem), zaznaczamy to w protokole odbiorczym i zgłaszamy do FRSI

2. W trakcie dostawy sprzętu - TRZYMAMY SIĘ PROCEDUR Gdy zestaw jest kompletny Wskazujemy dostawcy miejsce instalacji sprzętu: Sprzęt powinien znajdować się w sąsiedztwie gniazdka elektrycznego Zalecane jest, aby wszystkie instalowane urządzenia mieściły się w odległości 30 metrów w sąsiadujących ze sobą pomieszczeniach (w tym urządzenie dostępowe do internetu) Lokalizacja urządzeń musi być zgodna z przepisami BHP (np. przewody i urządzenia nie mogą blokować przejść) Zalecane jest umieszczenie urządzenia wielofunkcyjnego na biurku lub szafce oraz w sąsiedztwie gniazdka telefonicznego

Gdy uzgodniliśmy miejsca instalacji sprzętu Pozwalamy dostawcy spokojnie przeprowadzić proces instalacji: Udostępniając mu niezbędne pomieszczenia Udostępniając mu umowę na dostawę internetu Zapewniając mu dostęp do urządzenia dostępowego do internetu (routera) Zapewniając życzliwą atmosferę 2. W trakcie dostawy sprzętu - TRZYMAMY SIĘ PROCEDUR

Gdy dostawca zgłosił zakończenie prac instalacyjnych – procedura odbioru Procedura odbioru to osobny dokument, który pomoże sprawnie odebrać dostarczony sprzęt. Procedura odbioru będzie zawierała proste zadania mające na celu zaprezentowanie najważniejszych funkcji sprzętu oraz weryfikację poprawności ich działania. Zadania wykonywane będą przez dostawcę i potwierdzane przez dyrektora biblioteki wspieranego przez informatyka. Procedura odbioru będzie dostępna w Wirtualnym Segregatorze w zakładce Sprzęt i oprogramowanie 2. W trakcie dostawy sprzętu - TRZYMAMY SIĘ PROCEDUR

Muszkowo – sprzęt zainstalowany, trwa sprawdzanie wszystkich funkcji, czyli procedura odbioru

Gdy dostawca zgłosił zakończenie prac instalacyjnych – procedura odbioru Po wykonaniu wszystkich zadań i zaznaczeniu ich wyników procedurę odbioru należy podpisać i załączyć do protokołu odbiorczego W przypadku pomyślnego przejścia kroków procedury odbioru należy zweryfikować dane wpisane przez dostawcę w protokole odbiorczym, w razie potrzeby uzupełnić je lub skorygować, zaznaczyć pole brak uwag i podpisać protokół odbiorczy, a następnie protokół przekazania sprzętu w darze. 2. W trakcie dostawy sprzętu - TRZYMAMY SIĘ PROCEDUR

Gdy dostawca zgłosił zakończenie prac instalacyjnych – procedura odbioru W przypadku niepomyślnego przejścia kroków procedury odbioru lub braku możliwości potwierdzenia danych zawartych w protokole odbiorczym należy podpisać protokół odbiorczy z uwagami i ustalić z dostawcą nowy termin odbioru po usunięciu wykrytych nieprawidłowości (nie później niż 5 dni roboczych od ich wykrycia) Protokół przekazania sprzętu w darze jest podpisywany tylko po pomyślnym przejściu kroków procedury odbioru (wszystkie zadania wykonane prawidłowo) i podpisaniu protokołu odbiorczego bez uwag 2. W trakcie dostawy sprzętu - TRZYMAMY SIĘ PROCEDUR

Procedura odbioru Sprawdzenie, czy zestaw działa prawidłowo Protokół odbiorczy Potwierdzenie, że zestaw jest właściwy i kompletny Protokół przekazania sprzętu w darze Formalno-prawne przekazanie własności zestawu Sprawdzamy, czy zestaw jest kompletny 2. W trakcie dostawy sprzętu - TRZYMAMY SIĘ PROCEDUR

SPRZĘT ODEBRANY I ZAINSTALOWANY – CO DALEJ?

Po dostawie sprzętu: Gwarancja, serwis, pomoc techniczna: 5-letnia gwarancja na kluczowy sprzęt Wsparcie telefoniczne i – firma Talex (odpowiedzialna za dostawy, instalację i pomoc techniczną) Numer telefonu: (61) Faks: Po dostawie sprzętu