Nasze wakacje były udane! Uczniowie klasy piątej chcą się pochwalić, jak spędzili tegoroczne wakacje Część I.

SZKOŁA PODSTAWOWA NR 7 IM. ST. STASZICA W TARNOWIE

Bezpieczne Wakacje.
PÓŁKOLONIE LETNIE W Z S S SOCHACZEW
Survival Camp 2006.
Program.
Stargard im Herbst 10 – 16 Oktober 2012 Jakub Nagaj II D.
MOJE HOBBY PODRÓŻOWANIE Autor: Paweł Herma.
Szkoła liderów Prezentację wykonały : Adrianna Wittbrodt i Monika (Ewa) Piotras 2a.
MOJE MORZA 2010… A TO SIĘ NAROBIŁO, SAMO TAK WYSZŁO…
Wymiana polsko-francuska
Wymiana polsko-angielska
Pamiętnik z wymiany w Anglii
Przyjazd do Barnstaple, przejazd samochodem wraz z Dawidem, Emmą, Lucy do domu Emmy, zapoznanie z naszymi partnerkami, szybkie poznanie miasta, sklepów.
Hiszpania. Nasz pobyt w Hiszpanii rozpoczął się długim oczekiwaniem na lotnisku na nasze bagaże. Znudzenie i zmęczenie jednak szybko minęło gdy przywitało.
Mateusz Czernek. 1 DZIEŃ (PIĄTEK) Przyjechaliśmy pod szkołę Pilton w Barnstaple i poszliśmy do domów z naszymi angielskimi partnerami. Rozpakowałem się
Program YOG MILE. Gdy wysiadłyśmy z samolotu, pierwszą rzeczą jaką zobaczyłyśmy były góry. Ogromne, piękne, zaśnieżone góry. Jest to jeden z najpiękniejszych.
Autorzy: Micha ł Galik i Maciej Wieczorek. Wyjazd z Sanoka Ja w czasie drogi Z Sanoka wyjechaliśmy wcześnie rano o godz W czasie drogi wszyscy.
Nasze wakacje były udane!
Dzień 1 (piątek) Wstałem bardzo wcześnie. Przed wyjazdem pożegnaliśmy się z rodzinami. Po odprawie na lotnisku zrobiliśmy kilka ciekawych zdjęć. Lot był
Prezentacja Zając Martyna
Comenius - Wizyta w Danii. Dzień Pierwszy – Sobota Podróż: We wczesnych godzinach rannych wylecieliśmy z Katowic-Pyrzowic do Frankfurtu by tam się przesiąść
OBÓZ NAUKOWY „POPRZEZ DZIAŁANIE DO WIEDZY”
Projekt „Pa!PA!” Klasy V „C”
Moje Ferie.
Prezentacja Paulina Betlej KrDZTo1011.
Ferie 2014.
Wycieczka na Jurę 11 – 13 czerwiec 2014.
Dzień Zdrowego Śniadania w klasie II b.
Wywiad z panią Dyrektor Zofią Krawczyk
Praca zaliczeniowa Marianna Gaweł 1D
Przemysław Łaba 3e Gimnazjum nr 28 we Wrocławiu. Moje wcześniejsze podróże Zawsze wakacje spędzałem klasycznie:
…czyli warsztaty językowe w Anglii – r.
Wycieczka do kościoła p.w. św. Jana Chrzciciela w Pawłowicach Śląskich. Opracowały: Czesława Piontek Małgorzata Muras Wrzesień 2014.
MINI – ZIELONA SZKOŁA KLASA 2 b 5, 6 czerwca 2009 r.
ZDROWIE JASIA Jaś wstał z łóżka i otworzył okno. Zaczął gimnastykę poranną. Hopla, hop, noga w bok- ręka w górę, druga- zwrot. Potem zamknął okno i poszedł.
Planujemy wycieczkę trzydniową
WYCIECZKA PRZEDSZKOLAKÓW W GÓRY
4 czerwca wszyscy uczniowie kl. II i III przyszli na zbiórkę. Nie było ani jednej spóźnionej osoby. Ze szkoły odjechaliśmy z dobrymi humorami. I tak rozpoczęła.
WRESZCIE SĄ WAKACJE!!! Jedziemy na wakacje do lasu, nad wodę. Prosimy ciebie, słonko o piękną pogodę. CUDOWNIE.
Wyjazd organizacyjny wolontariatu W dniach 4 – 5 października odbył się wyjazd wolontariatu. Wyjechaliśmy o 16. spod szkoły, a na miejscu byliśmy o 17.
Podróże. To jest Agata. Ona jest bardzo (energiczna kobieta)……Ona pracuje w biurze (podróż)….Codziennie rozmawia z (klient)…..i planuje (wycieczka pl.)…….
Jak je spędzałem :D. Super czas spędziłem z dziadkiem i babcią! Graliśmy w różne gry, chodziliśmy na spacery i razem oglądaliśmy filmy. Było bardzo fajnie.
Sprawozdanie z wycieczki szkolnej. Dwa tygodnie temu, a dokładnie 25 września 2015 roku pojechaliśmy na jednodniową wycieczkę klasową do Łodzi. W wycieczce.
Lato 2014 ze Spichlerzem Spiechlerzowisko Namestovo Słowacja 28 czerwca – 5 lipca 2014.
PODRÓŻ MOICH MARZEŃ EGIPT.
Maj to najwspanialszy miesiąc w roku. Kojarzy się on nam z majówką. Wtedy możemy na przykład: odpoczywać, jeździć na rowerze, chodzić na spacery do lasu.
Bezpieczne wakacje Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Rady na wakacje bez mamy i taty. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Towaroznawstwo Grupa 1011 Nr albumu
Zabawy na osiedlu  Estera Samorska kl.6 a.
Moje Wakacje Karolina Rusnak.
Moje wakacje Karolina Rusnak.
Prowadzący zajęcia Patrycja Haja - Stasiak
Wycieczka do Zakopanego – r. klasy V b, VI a, VI b
Sport czyli moje hobby.
Zagraniczny Staż Zawodowy uczniów ZS Nr 1 im. M
Vitalis-Niemcy 2017 Dominik Gwizdała.

Žďár W sobotę 22 czerwca wcześnie rano o godzinie 4 wyjechaliśmy do ČESKÉHO RÁJU. Po przyjeździe zakwaterowaliśmy się w hotelu Bílá. Pierwszy dzień po pysznym śniadaniu poszliśmy na basen, gdzie były dwie małe kózki, które miały na imię ANČA i BOBEŠ. Dawaliśmy im suchy chleb. Drugi dzień odbyliśmy pieszą wycieczkę w pobliskie skały. Z ich szczytów był piękny widok na okolicę. Idąc z powrotem znaleźliśmy dużo borowików szlachetnych. Muszę przyznać, że straszliwie bolały mnie nogi po tej wędrówce. Trzeciego dnia pojechaliśmy pooglądać ekspozycję bardzo starych motocykli JAWA. Po powrocie do hotelu ponownie kąpaliśmy się w basenie. Wieczorem opowiadaliśmy różne przygody o duchach, przy których zapaliliśmy świeczki, nagle ktoś zapukał na okno, ale na szczęście był to tylko tatuś Agi. Był to bardzo udany urlop. Jeszcze raz chciałabym przeżyć takie wczasy!!!!! Gabriela Josiek

Byliśmy z rodzicami w Kołobrzegu nad morzem. W trakcie pobytu nad Bałtykiem jechaliśmy motorówką po morzu, graliśmy w piłkę i skakaliśmy przez duże fale. Gdy odchodziłam z plaży to zajadałam pyszne gofry, kukurydzę, ryby i frytki. W ciągu dnia z mamusią chodziłam często na zakupy a wieczorami spacerowałyśmy po plaży. Kiedy pojechaliśmy na wycieczkę do pobliskiego miasta to widzieliśmy dużą różę, która w nocy okropnie świeciła. Podczas wycieczki w najbliższą okolicę widzieliśmy Parsętę. Parsęta to jest rzeka, na której znajdują się dwa duże wodotryski. Wodotryski te mocno świecą w nocy i zmieniają kolory. Było bardzo przyjemnie. Mariola Kadlubec

Podczas wakacji wyjeżdżaliśmy z rodzicami na jednodniowe wycieczki po okolicy. Najbardziej udaną wycieczką, według mnie, był pobyt w solnej jaskini i wizyta na Pustevnach. Pooglądaliśmy tam: rzeźbę Radegasta, drewniany kościół i małe domki, blisko których pasły się owce, kozy, konie i osiołek. Wyszliśmy również na wieżę obserwacyjną, z której był przepiękny widok. Po prostu było fajnie. Andrea Novák

Zaraz pierwszego dnia lipca 2007 roku pojechaliśmy już po czwarty raz na urlop do Senca, miejscowości znajdującej się za granicami naszego państwa na Słowacji. Spędziłem tam z rodzicami i braćmi piękny tydzień. Po przyjeździe na miejsce mieliśmy przygotowaną przyczepę kempingową, w której spaliśmy. Kemping ten nazywał się Slněčné jazera. W ciągu dnia najczęściej pływaliśmy w drugim jeziorze, bo pierwsze było zanieczyszczone. Wieczorami zaś jeździliśmy na wrotkach wokół jeziora. Kiedy pogoda nie sprzyjała, wyjeżdżaliśmy do pobliskich termalnych źródeł, gdzie z przyjemnością kąpaliśmy się nawet podczas deszczu. Gdy skończył się tydzień naszego pobytu w Sencu, pojechaliśmy na góry do Sulova, spędzając tam resztę naszego tegorocznego urlopu, robiąc piesze wycieczki. Dariusz Konderla