Usługi Doradcze IMPLEMENT Małgorzata Zaborska

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Słabe strony administracji publicznej wg Narodowej Strategii Spójności 2007
Advertisements

MENEDŻER JAKOŚCI.
SYSTEMY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
SKUTECZNOŚĆ i EFEKTYWNOŚĆ SYSTEMU
Przedsiębiorstwo Wytwórczo Usługowo Handlowe „METPOL” Sylwia Nawrocka Korytnica Raszków.
PRZEPROWADZANIE OCENY
Międzynarodowa Organizacja Normalizacyjna ISO
PROGRAM WYKŁADU WSTĘP ORGANIZACJA PRODUKCJI STEROWANIE PRODUKCJĄ
JAKOŚĆ & Metody Jej Pomiaru
Hotel Courtyard – Warszawa
Modelowy System Zarządzania Wiedzą w Firmie
Wdrażanie i certyfikacja, systemu zarządzania jakością
Audity Opracował: Tomasz Greber
Norma modelowa ISO 9001.
PROCES - baza systemu Jacek Węglarczyk.
SYSTEMY ZARZĄDZANIA - GENEZA
ZASADY AUDITOWANIA PLANOWANIE AUDITU
PLANOWANIE w QMS zgodnym z ISO 9001 Jacek Węglarczyk.
ZASADY AUDITOWANIA ZARZĄDZANIE PROGRAMEM AUDITÓW
Węgiel jako wyrób Jacek Węglarczyk.
ISO 9001:2000 z perspektywy CMMI a poznańska rzeczywistość
Jarosław Kuchta Jakość Oprogramowania
Jarosław Kuchta Dokumentacja i Jakość Oprogramowania
Współpraca tłumacza z BT przed zdobyciem i po zdobyciu certyfikatu normy PN:EN Autor: Magdalena Gałczyńska Firma: BTInfo Biuro Tłumaczeń Informatycznych.
Geneza norm ISO serii 9000 ISO 9000:2005 – Systemy Zarządzania Jakością. Podstawy i terminologia ISO 9001:2008 – Systemy zarządzania jakością. Wymagania.
CENTRUM TECHNOLOGII PRÓŻNI
Lubelskie Samorządy na 5 – wzmocnienie i poprawa jakości usług urzędów administracji samorządowej Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Adam Walicki - 30 września 2010
ZINTEGROWANY SYSTEM ZARZĄDZANIA
System zarządzania środowiskowego
AKREDYTACJA LABORATORIUM Czy warto
Politechnika Łódzka Instytut Chemicznej Technologii Żywności
System zarządzania jakością PN-EN ISO 9001:2001 w Urzędzie Miasta Bielsk Podlaski.
System zarządzania jakością PN-EN ISO 9001:2001 w Starostwie Powiatowym w Hajnówce.
Politechnika Łódzka Instytut Chemicznej Technologii Żywności
Wewnętrzny system zapewniania jakości PJWSTK - główne założenia i kierunki działań w ramach projektu „Kaizen - japońska jakość w PJWSTK” Projekt współfinansowany.
Audity i certyfikacja systemu zarządzania jakością
Zarządzanie jakością projektu
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ plan zajęć
PREZENTACJA ŚCIĄGNIĘTA ZE STRONY www. zygmunt. legutko. edu
Sp. z o.o. w Toruniu Jesteśmy firmą od 20 lat działająca na rynku IT Posiadamy System Zarządzania Jakością zgodny z wymogami normy PN-EN ISO 9001:2009.
JAK SKUTECZNIE WDROŻYĆ SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
SYSTEM JAKOŚCI Audit wewnętrzny
W drodze do Unii Promnice, Zameczek Myśliwski.
Wzmocnienie potencjału instytucjonalno – kadrowego Urzędu Gminy w Nowem Harmonogram realizacji projektu.
opracowała: Dominika Jach-Adamczewska
Copyright (c) 2007 DGA S.A. | All rights reserved. Skuteczny i efektywny samorząd terytorialny Warszawa, 8 października 2010 r. System Przeciwdziałania.
Zarządzanie efektywnością energetyczną przedsiębiorstw
OD KONTROLI DO AUDITU HACCP
Justyna Gryz Jacek Losiak Michał Borsuk Adam Dargacz
EKOCONSULTANT ● Zarządzanie ● Księgowość ● Fundusze UE.
Przewidywany harmonogram dostosowania do zmian akredytowanej certyfikacji wg ISO 14001:2015 Barbara Zengel Warszawa, r.
Audit wewnętrzny – proces oceny zgodności systemu z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2009.
1 Optymalizacja modelu IT do potrzeb biznesowych w firmie Międzyzdroje, Maja 2014r.
1 KOSZTY JAKOŚCI w międzynarodowych normach ISO serii 9000 (Zofia Zymonik)
Dodatkowe slajdy (Koszty jakości)
1 KOSZTY JAKOŚCI w międzynarodowych normach ISO serii 9000 (Zofia Zymonik)
Wdrażanie SYSTEMU Jacek WĘGLARCZYK.
KOMPANIA WĘGLOWA S.A..
Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie wyzwania... ~ … ale jesteśmy Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie wyzwania... ~ … ale jesteśmy.
Eksploatacja zasobów informatycznych przedsiębiorstwa.
WDRAŻANIE SYSTEMÓW Grażyna Szydłowska.
SYSTEM ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM INFORMACJI- wymagania normy ISO 27001:2007 Grażyna Szydłowska.
Standard świadczenia usług za pośrednictwem Rejestru Usług Rozwojowych
1 © copyright by Piotr Bigosiński DOKUMENTACJA SYSTEMU HACCP. USTANOWIENIE, PROWADZENIE I UTRZYMANIE DOKUMENTACJI. Piotr Bigosiński 1 czerwiec 2004 r.
1 Rola Pomorskiej Izby Rzemieślniczej MSP w kształtowaniu pomorskiego rynku pracy
GROUP Systemy zarządzania wg norm ISO w placówkach medycznych – skuteczne narzędzie zarządzania Prof. dr hab. Marek Bugdol – Auditor Wiodący IMQ Dorota.
ISO 9001:2008 SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ w SP ZOZ WSPR w BIAŁYMSTOKU.
Stowarzyszenie Klubu Polskie Forum ISO – INEM Polska, istnieje od 1996
CIS Polska - mgr inż. Mirosław Pułyk
Zapis prezentacji:

Usługi Doradcze IMPLEMENT Małgorzata Zaborska Prezentacja usług wdrażania Systemu Zarządzania Jakością i Środowiskiem

Wstęp Niniejszym mam przyjemność przedstawić Państwu propozycję wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością w oparciu o wymagania normy PN-EN ISO 9001:2009. Standardy z grupy ISO-9000 reprezentują zbiór dobrych praktyk zarządzania, których celem jest zapewnienie iż wymagania klienta są spełnione (organizacja dostarcza wyrób lub usługę zgodnie z oczekiwaniami klienta). Proponuję przeprowadzenie prac związanych z wdrażaniem systemu Zarządzania Jakością w pięciu etapach, które zapewnią optymalne zaplanowanie i przeprowadzenie prac – zgodnie z „Zakresem i harmonogramem konsultacji przy przygotowaniu i wdrożeniu Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2009”. Więcej informacji o normach ISO: http://www.strefa-iso.pl/index.html

Etapy realizacji prac Wdrażanie Systemu Zarządzania Jakością w oparciu o wymagania normy PN-EN ISO 9001:2009 przebiega wg następującego schematu: Analiza aktualnego stanu firmy poprzez przeprowadzenie auditu wstępnego. Identyfikacja funkcjonujących w firmie procesów, opracowanie tzw. Mapy procesów. Opracowanie dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością – tj. Polityki Jakości, Celów Jakości, procedur, instrukcji. Przeprowadzenie ogólnych szkoleń z zakresu zarządzania jakością. Opracowanie Księgi Jakości. Wprowadzenie i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością - przeprowadzenie auditów wewnętrznych. Przegląd Systemu Zarządzania Jakością, pomoc w wyborze jednostki certyfikującej, zgłoszenie firmy do jednostki certyfikującej oraz asysta podczas auditu certyfikującego.

Efekty W wyniku wdrożenia i certyfikacji Systemu Zarządzania Jakością można się spodziewać następujących efektów:   Systematyczne zapobieganie oraz redukcja niezgodności (braków). Redukcja liczby reklamacji oraz postojów. Dokumentacja realizacji wszystkich procesów. Ustalony i powtarzalny sposób postępowania. Podwyższenie kwalifikacji pracowników (poprzez planowanie i realizację szkoleń). Wzrost bezpieczeństwa i jakości realizacji usług poprzez ukierunkowane i zaplanowane przebiegi kontroli. Wyższy poziom zadowolenia Klientów. Zwiększenie konkurencyjności organizacji. Lepszy przepływ informacji wewnątrz organizacji. Redukcja kosztów.

Szkolenia Realizujemy szkolenia z następującej tematyki: „Filozofia zarządzania jakością” „Podejście procesowe do zarządzania jakością i zarządzania środowiskiem” „Dokumentacja Systemu Zarządzania Jakością oraz Środowiskiem” „Księga Jakości” „Auditor wewnętrzny” „Pełnomocnik Jakości” „Pełnomocnik Systemów Zintegrowanych”

Referencje Następujące firmy mogą świadczyć o jakości świadczonych przez nas wdrożeń Systemów Zarządzania Jakością: SAP-PROJEKT Sp. z o.o. w Warszawie, firma projektowo-budowlana RAMON Rafał Moskal, firma produkcyjno-montażowa INICJATYWA MIKRO, usługi finansowe Biuro Projektowo-Usługowe „INPRO”, firma projektowa Przedsiębiorstwa Techniczno-Handlowego „LESKI” Jolanta i Remigiusz Lescy Nowy Targ, firma budowlana SATERNUS Sp. z o.o. Chorzów, firma usługowa – projektowanie i montaż placów zabaw Kragum Sp. z o.o. Sosnowiec, firma produkcyjno-handlowa Galeco Sp. z o.o w Krakowie PANORAMA Sp. z o.o. w Krakowie

Usługi Doradcze IMPLEMENT Małgorzata Zaborska Do Państwa usług.. Usługi Doradcze IMPLEMENT Małgorzata Zaborska ul. Łąkowa 7 42-235 Lelów M: 608 579 426 e-mail: mzaborska@op.pl www.implement.com.pl