Usługi Doradcze IMPLEMENT Małgorzata Zaborska Prezentacja usług wdrażania Systemu Zarządzania Jakością i Środowiskiem
Wstęp Niniejszym mam przyjemność przedstawić Państwu propozycję wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością w oparciu o wymagania normy PN-EN ISO 9001:2009. Standardy z grupy ISO-9000 reprezentują zbiór dobrych praktyk zarządzania, których celem jest zapewnienie iż wymagania klienta są spełnione (organizacja dostarcza wyrób lub usługę zgodnie z oczekiwaniami klienta). Proponuję przeprowadzenie prac związanych z wdrażaniem systemu Zarządzania Jakością w pięciu etapach, które zapewnią optymalne zaplanowanie i przeprowadzenie prac – zgodnie z „Zakresem i harmonogramem konsultacji przy przygotowaniu i wdrożeniu Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2009”. Więcej informacji o normach ISO: http://www.strefa-iso.pl/index.html
Etapy realizacji prac Wdrażanie Systemu Zarządzania Jakością w oparciu o wymagania normy PN-EN ISO 9001:2009 przebiega wg następującego schematu: Analiza aktualnego stanu firmy poprzez przeprowadzenie auditu wstępnego. Identyfikacja funkcjonujących w firmie procesów, opracowanie tzw. Mapy procesów. Opracowanie dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością – tj. Polityki Jakości, Celów Jakości, procedur, instrukcji. Przeprowadzenie ogólnych szkoleń z zakresu zarządzania jakością. Opracowanie Księgi Jakości. Wprowadzenie i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością - przeprowadzenie auditów wewnętrznych. Przegląd Systemu Zarządzania Jakością, pomoc w wyborze jednostki certyfikującej, zgłoszenie firmy do jednostki certyfikującej oraz asysta podczas auditu certyfikującego.
Efekty W wyniku wdrożenia i certyfikacji Systemu Zarządzania Jakością można się spodziewać następujących efektów: Systematyczne zapobieganie oraz redukcja niezgodności (braków). Redukcja liczby reklamacji oraz postojów. Dokumentacja realizacji wszystkich procesów. Ustalony i powtarzalny sposób postępowania. Podwyższenie kwalifikacji pracowników (poprzez planowanie i realizację szkoleń). Wzrost bezpieczeństwa i jakości realizacji usług poprzez ukierunkowane i zaplanowane przebiegi kontroli. Wyższy poziom zadowolenia Klientów. Zwiększenie konkurencyjności organizacji. Lepszy przepływ informacji wewnątrz organizacji. Redukcja kosztów.
Szkolenia Realizujemy szkolenia z następującej tematyki: „Filozofia zarządzania jakością” „Podejście procesowe do zarządzania jakością i zarządzania środowiskiem” „Dokumentacja Systemu Zarządzania Jakością oraz Środowiskiem” „Księga Jakości” „Auditor wewnętrzny” „Pełnomocnik Jakości” „Pełnomocnik Systemów Zintegrowanych”
Referencje Następujące firmy mogą świadczyć o jakości świadczonych przez nas wdrożeń Systemów Zarządzania Jakością: SAP-PROJEKT Sp. z o.o. w Warszawie, firma projektowo-budowlana RAMON Rafał Moskal, firma produkcyjno-montażowa INICJATYWA MIKRO, usługi finansowe Biuro Projektowo-Usługowe „INPRO”, firma projektowa Przedsiębiorstwa Techniczno-Handlowego „LESKI” Jolanta i Remigiusz Lescy Nowy Targ, firma budowlana SATERNUS Sp. z o.o. Chorzów, firma usługowa – projektowanie i montaż placów zabaw Kragum Sp. z o.o. Sosnowiec, firma produkcyjno-handlowa Galeco Sp. z o.o w Krakowie PANORAMA Sp. z o.o. w Krakowie
Usługi Doradcze IMPLEMENT Małgorzata Zaborska Do Państwa usług.. Usługi Doradcze IMPLEMENT Małgorzata Zaborska ul. Łąkowa 7 42-235 Lelów M: 608 579 426 e-mail: mzaborska@op.pl www.implement.com.pl