System zarządzania jakością PN-EN ISO 9001:2001 w Starostwie Powiatowym w Hajnówce.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
OSIEM ZASAD ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ.
Advertisements

Słabe strony administracji publicznej wg Narodowej Strategii Spójności 2007
MENEDŻER JAKOŚCI.
SKUTECZNOŚĆ i EFEKTYWNOŚĆ SYSTEMU
System Zarządzania Jakością w Ministerstwie Sprawiedliwości
JAKOŚĆ & Metody Jej Pomiaru
Stowarzyszenia Doradców Gospodarczych Pro-Akademia Oferta Stowarzyszenia Doradców Gospodarczych Pro-Akademia Beata Bartoszewska Seminarium dla przedsiębiorców.
Zarządzanie przez cele Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
Norma modelowa ISO 9001.
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
ZASADY AUDITOWANIA PLANOWANIE AUDITU
ZASADY AUDITOWANIA ZARZĄDZANIE PROGRAMEM AUDITÓW
Węgiel jako wyrób Jacek Węglarczyk.
Wartość czynności doradczych audytu Agata Kumpiałowska
Internet 2006: rozwój e-commerce
Wdrożenie MiFID – nowe obowiązki dla domów maklerskich
CENTRUM TECHNOLOGII PRÓŻNI
Jakość, efektywność i skuteczność w pomocy społecznej
Lubelskie Samorządy na 5 – wzmocnienie i poprawa jakości usług urzędów administracji samorządowej Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Adam Walicki - 30 września 2010
AKREDYTACJA LABORATORIUM Czy warto
Zakłady Chemiczne Organika – Sarzyna S.A. Zakłady Chemiczne Organika-Sarzyna S.A. PL Nowa Sarzyna ul. Chemików 1 Tel.+48(17) ;
Model realizacji usług o określonym standardzie w miastach na prawach powiatu Zespół ekspercki ds. modelu realizacji usług w mieście na prawach powiatu.
System zarządzania jakością PN-EN ISO 9001:2001 w Urzędzie Miasta Bielsk Podlaski.
Usługi Doradcze IMPLEMENT Małgorzata Zaborska
Politechnika Łódzka Instytut Chemicznej Technologii Żywności
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wydział Europejskiego Funduszu Społecznego Wrocław, 10 grudnia 2007r. INSTYTUCJA POŚREDNICZĄCA komponentu.
Wewnętrzny system zapewniania jakości PJWSTK - główne założenia i kierunki działań w ramach projektu „Kaizen - japońska jakość w PJWSTK” Projekt współfinansowany.
Audity i certyfikacja systemu zarządzania jakością
CZLOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA PROJEKT Pt.: NOWOCZESNY URZĄD GMINY W SADKACH. NR UDA-POKL /09-00 DZIAŁANIE 5.2 WZMOCNIENIENIE POTENCJAŁU.
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
Ogólnokrajowa karta miejska
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ W STAROSTWIE POWIATOWYM W BIAŁYMSTOKU
JAK SKUTECZNIE WDROŻYĆ SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Wzmocnienie potencjału instytucjonalno – kadrowego Urzędu Gminy w Nowem Harmonogram realizacji projektu.
Warszawa, r. Systemy zarządzania jakością w administracji samorządowej – Urząd Miasta w Dzierżoniowie Skuteczny i efektywny samorząd terytorialny.
Copyright (c) 2007 DGA S.A. | All rights reserved. Skuteczny i efektywny samorząd terytorialny Warszawa, 8 października 2010 r. System Przeciwdziałania.
Starostwo Powiatowe w Radomiu Opracowanie systemu e-obsługi interesanta w Starostwie Powiatowym w Radomiu.
OD KONTROLI DO AUDITU HACCP
Starostwo Powiatowe w Radomiu Henryk GwiazdaKierownik Zespołu Projektowego Naczelnik Wydziału Organizacji i Nadzoru Zdzisław DuliasRadny Rady Powiatu.
Starostwo Powiatowe w Radomiu
Starostwo Powiatowe w Radomiu Opracowanie systemu e-obsługi interesanta w Starostwie Powiatowym w Radomiu.
Zmiany w wymaganiach normy ISO (w kontekście EMAS)
Projekt Wojewody Opolskiego Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim.
Audit wewnętrzny – proces oceny zgodności systemu z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2009.
Projekt „Elektroniczna Platforma Pracy Śląskiej Administracji Zespolonej”
System Przeciwdziałania Zagrożeniom Korupcyjnym
Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów. O PZWLP PZWLP powstał w 2005 roku Celem Związku jest kształtowanie i wpływanie na rozwój branży wynajmu i.
Audyt wewnętrzny jako źródło oceny kontroli zarządczej w jednostce
1 KOSZTY JAKOŚCI w międzynarodowych normach ISO serii 9000 (Zofia Zymonik)
1 KOSZTY JAKOŚCI w międzynarodowych normach ISO serii 9000 (Zofia Zymonik)
Wdrażanie SYSTEMU Jacek WĘGLARCZYK.
Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie wyzwania... ~ … ale jesteśmy Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie wyzwania... ~ … ale jesteśmy.
Eksploatacja zasobów informatycznych przedsiębiorstwa.
WDRAŻANIE SYSTEMÓW Grażyna Szydłowska.
SYSTEM ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM INFORMACJI- wymagania normy ISO 27001:2007 Grażyna Szydłowska.
Standard świadczenia usług za pośrednictwem Rejestru Usług Rozwojowych
2015 Koncepcja weryfikacji wymagań dotyczących jakości usług świadczonych za pośrednictwem Rejestru Usług Rozwojowych.
2015 Wymagania dot. świadczenia usług za pośrednictwem Rejestru Usług Rozwojowych Agnieszka Popławska Warszawa, r.
Monitoring efektów realizacji Projektu PL0100 „Wzrost efektywności działalności Inspekcji Ochrony Środowiska, na podstawie doświadczeń norweskich” Ołtarzew:
Nasz cel - sprawny urząd i zadowoleni mieszkańcy Oparta na doświadczeniach ze współpracy z samorządami, ngo’s i mieszkańcami, Całościowe zrządzanie BO.
1 ANDRZEJ MAREK LENART STAROSTA KONECKI Wpływ projektu „e-Świętokrzyskie” na rozwój informatyzacji w powiecie koneckim Kielce, 6 październik 2009r.
PROJEKT „MOBILNY URZĄD” WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
Al. Gen. Józefa Hallera 126, Gdańsk, tel Pomorska Nagroda Jakości 2010 Michał Gałecki.
Urząd przyjazny mieszkańcom Korzyści dla Miasta Częstochowy wynikające z projektu SEKAP Anna Pawłowska Dyrektor Urzędu Miasta Częstochowy 19 grudnia 2007.
Metoda weryfikacji zakresu wdrożenia standardu ISO w przedsiębiorstwach Prowadzący: Krzysztof Janicki, Auditor Wiodący PRS Certyfikacja Termin i.
GROUP Systemy zarządzania wg norm ISO w placówkach medycznych – skuteczne narzędzie zarządzania Prof. dr hab. Marek Bugdol – Auditor Wiodący IMQ Dorota.
P OWIAT N OWOTARSKI – S TAROSTWO P OWIATOWE W N OWYM T ARGU Nowotarski- nowatorski. Samorząd zorientowany projektowo. Program Operacyjny Kapitał Ludzki-
ISO 9001:2008 SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ w SP ZOZ WSPR w BIAŁYMSTOKU.
„Bezpieczeństwo informacji w IPN.
Zapis prezentacji:

System zarządzania jakością PN-EN ISO 9001:2001 w Starostwie Powiatowym w Hajnówce

Decyzja Starosty Hajnowskiego o wdrożeniu w Starostwie Powiatowym w Hajnówce systemu zarządzania jakością zgodnego w wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2001 System zarządzania jakością obejmuje wszystkie komórki organizacyjne z wyłączeniem następujących spraw: księgowości budżetowej, ochrony informacji niejawnych, obrony cywilnej oraz obronności kraju Marzec 2005

pełnomocnika d.s. systemu zarządzania jakością – Maria Owerczuk zespół pilotażowy Walentyna Gorbacz Ireneusz Kiendyś Włodziemierz Pietruczuk Mikołaj Telentejuk auditorów wewnętrznych: Ireneusz Kiendyś Maria Owerczuk Danuta Rola Violetta Miniuk Do wdrożenia systemu Starosta wyznaczył: Konstanty Wawreszuk Danuta Wasiluk Janina Moszczyńska Aniela Majewska

Misją Starostwa Powiatowego w Hajnówce jest kreowanie pozytywnego wizerunku Starostwa poprzez profesjonalną, rzetelną i skuteczną realizację zadań publicznych wynikających z przepisów i uregulowań statutowych, zapewniającą rozwój i promocję powiatu. Do realizacji naszej misji ustalamy sobie następujące cele: świadczenie klientom usługi profesjonalnej, rzetelnej, skutecznej i zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa, -skrócenie czasu załatwiania spraw, -zapewnienie klientom bezpośredniego, łatwego i szybkiego dostępu do informacji o działalności samorządu powiatowego. Starosta Hajnowski i pracownicy Starostwa Powiatowego w Hajnówce zobowiązują się do: - wdrożenia, utrzymania i ciągłego doskonalenia skuteczności systemu zarządzania jakością, zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2001, - doskonalenia jakości usług świadczonych przez Starostwo i dostosowanie ich do wymagań klientów POLITYKA JAKOŚCI STAROSTWA POWIATOWEGO W HAJNÓWCE

Mapa procesów

cele operacyjne wydziałów procedury systemowe księgę jakości procedury operacyjne Opracowano i wdrożono:

Audit wewnętrzny – przeprowadzono przez auditorów wewnętrznych w miesiącu listopadzie 2005 Przegląd zarządzania – w miesiącu grudniu kierownictwo Starostwa Audit zewnętrzny przeprowadzony przez Polską Izbę Handlu Zagranicznego Certyfikacja Sp. z o.o. w Gdyni Panią Annę Kupferschmidt – auditora wiodącego nie stwierdzono niezgodnośći Ocena wdrożonego systemu zarządzania jakością

Efekty z wdrożenia systemu zarządzania jakością zgodnego z międzynarodową normą PN-EN ISO 9001:2001 Utworzono Punkt Obsługi Klienta Opracowano i wdrożono karty usług Przeprowadzane są badania ankietowe Uporządkowano prowadzono przez Starostwo działalność pod względem wymagań systemowych Usprawniono komunikację wewnętrzną pomiędzy wydziałami i jednostkami organizacyjnymi Uruchomiono wydawanie Samorządowego Serwisu Informacyjnego

Świadomi jesteśmy, że nie ma idealnego urzędu, idealnego samorządu skąd wszyscy wychodzą zadowoleni. My nie dajemy stuprocentowej gwarancji, że każdy klient, wyjdzie od Nas zadowolony, chodzi o to, aby tych niezadowolonych było jak najmniej"