Informacja nt rezultatu prac Zespołu do spraw przygotowania propozycji modyfikacji wspólnotowych wytycznych dotyczących rozwoju Transeuropejskiej Sieci.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Priorytety infrastruktury transportowej w budżecie Unii Europejskiej na lata Bartłomiej Telejko doradca delegacji PiS w Parlamencie Europejskim.
Advertisements

Gospodarka odpadami.
Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego Nr SPOT/1.2.1/20/04 Uroczyste zakończenie realizacji Projektu 30 maja 2008 roku.
BUDŻET MIASTA ZIELONA GÓRA NA ROK PROJEKT.
TECHNICZNE, EKONOMICZNO-SPOŁECZNE I ŚRODOWISKOWE
Polskie systemy transportowe na tle systemów europejskich – sieć TEN-T i polskie postulaty jej rozszerzenia w roku 2010, współdziałanie z krajami sąsiedzkimi.
EU kontekst intermodalnych systemów transportowych
Szczecin, 12 października 2006 KRAJOWA KONFERENCJA KONSULTACYJNA DOTYCZĄCA ZIELONEJ KSIĘGI W SPRAWIE PRZYSZŁEJ POLITYKI MORSKIEJ UE EUROPEJSKA WIZJA MÓRZ.
SITK Radom - XX Radomskie Dni Techniki
TRANSPORT Roman Idczak.
SOCHACZEW Propozycja lokalizacji lotniska cywilnego dla Linii Low Cost i Cargo Materiał przygotowany na posiedzenie Zespołu ds. opracowania Programu Rozwoju.
W MINISTERSTWIE TRANSPORTU, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI MORSKIEJ
Rozszerzalność systemów rozproszonych
WOJCIECH ŻARNOCH Przewodniczący Komitetu Sterującego
Sposób prac nad Programem Operacyjnym dotyczącym Polski Wschodniej na lata Warszawa 9 stycznia 2013 r.
SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI i Systemu Rejestrów Państwowych
Konferencja Nowa koncepcja polityki regionalnej Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Warszawa, 4 sierpnia 2008 r.
Priorytety transportowe w Programie Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko września 2006 r. Ministerstwo Transportu.
SKALA 2 :1 1 : 1 1 : 2 OBRAZ DWUKROTNIE POWIĘKSZONY 8 cm 6 cm
Renowacja poprzemysłowej strefy NOWE GLIWICE Phare SSG 2003
Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce
SKALA 2 :1 1 : 1 1 : 2 OBRAZ DWUKROTNIE POWIĘKSZONY 8 cm 6 cm
Transport śródlądowy Wykonali: Piotr Czyż Bartłomiej Szewczyk
ZESPÓŁ SZKÓŁ ŻEGLUGI ŚRÓDLĄDOWEJ
ZAKRES OSI PRIORYTETOWEJ IV Programu Operacyjnego Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich
Priorytet : Harmonijny transport powierzchniowy
Małopolski rejestr zabiegów
Plan Działania KSOW dla województwa lubuskiego na lata
Rola transportu w Koncepcji Przestrzennego Zagospodarowania Kraju 2030
Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku
Connecting Business since 1992!
KONKURS GRUNT NA MEDAL 2012 Wybór najlepszego terenu inwestycyjnego w województwie kujawsko-pomorskim.
KONKURS GRUNT NA MEDAL 2012 Wybór najlepszego terenu inwestycyjnego w województwie kujawsko-pomorskim.
Zamawiający / Inwestor:
PROMES - PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ II Ogólnopolskie Spotkania Ekonomii Społecznej Warszawa, października 2007 r. Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL.
REGIONALNY PROGRAM STRATEGICZNY W ZAKRESIE TRANSPORTU –
w korytarzu transportowym Europy
Spotkanie robocze polskich regionów Korytarza Bałtyk – Adriatyk
6.Łódź płynie z portu A do portu B z prądem rzeki w czasie 2h, a pod prąd w czasie 3h. Jak długo płynęłaby z A do B tratwa?
Polityka transportowa
Polityka transportowa
Zestaw fotowoltaiczny do podgrzewania wody PVCWU
23.Statek płynie po rzece z portu A do B z prędkością 15km/h, a z powrotem z prędkością 20km/h względem brzegu. Oblicz prędkość średnią statku na całej.
Regionalne Obserwatorium Terytorialne Województwa Łódzkiego
15.Lecące jednakowo względem powietrza dwa gołębie wystartowały naprzeciw siebie z miast A i B odległych o 100km i spotkały się po czasie 3h w mieście.
Dialog ekspertów UE Możliwości rozwoju Odry oraz jej połączenie z systemem rzek i kanałów Bruksela, 25 czerwca 2013 r.
Elastyczne rozwiązania transportowe
Akademia Morska w Szczecinie Wydział Inżynieryjno-Ekonomiczny Transportu Instytut Zarządzania Transportem Zakład Organizacji i Zarządzania Projekt rozwojowy.
Bezpieczeństwo w komunikacji powszechnej i transporcie (ćwiczenia)
Logistyczne systemy transportu dalekiego
Praca zaliczeniowa z informatyki Mateusz Czekała kl. I a
Bezpieczeństwo w komunikacji powszechnej i transporcie (ćwiczenia)
Program Budowy Dróg Krajowych na lata
Związku Miast Polskich Stowarzyszenie Miast Autostrady Bursztynowej
Szczecińska Kolej Metropolitalna
Transport we Wrocławiu
1005 km Łączna długość sieci dróg krajowych w WOJEWÓDZTWIE
Prof. dr hab. Włodzimierz Rydzkowski Uniwersytet Gdański Katedra Polityki Transportowej 1.
Przemysł włókienniczy Przemysł ciężki: maszynowy maszynowy metalurgiczny metalurgiczny hutniczy hutniczy wydobywczy: wydobywczy: rudy metali węgiel Okręg.
Zalecenia Komisji Europejskiej w ramach rocznego przeglądu RPO dla Woj. Warmińsko-Mazurskiego Departament Zarządzania Programami Rozwoju Regionalnego Emilii.
Prezentacja 1 km. Prezentacja 1 slajd 2 km.
Kpt. ż.ś dr Krzysztof Woś Potrzeby rozwojowe transportu wodnego śródlądowego w kontekście wymogów sieci TEN-T Szczecin 13 – 15 czerwca 2013r.
Perspektywy rozwoju śródlądowych dróg wodnych w Polsce
Prawo wodne oraz Program Operacyjny
Sprawozdanie z działalności Związku
Zarządca infrastruktury Krajowy Program Kolejowy
Konkurencyjność czasowa i kosztowa transportu wodnego – śródlądowego w stosunku do alternatywnych form obsługi zaplecza portów morskich w Szczecinie.
MS Sucharski – statek szkolny wczoraj i dziś.
IV FORUM KORYTARZA BAŁTYK - ADRIATYK „Rok rzeki Wisły 2017 –
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Zapis prezentacji:

Informacja nt rezultatu prac Zespołu do spraw przygotowania propozycji modyfikacji wspólnotowych wytycznych dotyczących rozwoju Transeuropejskiej Sieci Transportowej (TEN-T) MI, czerwiec 2008 r.

Sieć TEN-T w Polsce – drogi – stan obecny (ok. 4.800 km)

Sieć TEN-T w Polsce – drogi – propozycja (dodatkowo ok. 2.500 km)

Sieć TEN-T w Polsce – koleje – stan obecny (ok. 5.100 km)

Sieć TEN-T w Polsce – koleje – propozycja (dodatkowo ok. 1.800 km)

Sieć TEN-T w Polsce – lotniska – stan obecny (8)

Sieć TEN-T w Polsce – lotniska – propozycja (dodatkowo 2) Bydgoszcz Łódź

Sieć TEN-T w Polsce – porty morskie i żegluga śródlądowa – stan obecny

Sieć TEN-T w Polsce – porty morskie i żegluga śródlądowa – propozycja - Police ODRA