PREZENTACJA FIRMY GARMONT.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Ugrupowania integracyjne w Europie
Advertisements

ISTOTA MARKETINGU 1. Początki i przyczyny rozwoju marketingu
Bartosz Jeziorański Country Manager ASUS Polska.
Klastry – istota, koncepcja, powstanie i rozwój inicjatywy klastrowej
4. Analiza otoczenia konkurencyjnego przedsiębiorstwa
Damian Korczowski Jakub Patykowski
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
OFFSET DEFINICJE I DOŚWIADCZENIA Witold Wiśniowski Warszawa.
JAKOŚĆ PRODUKTU - USŁUGI
Raport „Adapting to Change”
Innowacyjność zagadnienia wprowadzające
MERCEDES Mercedes-Benz – marka samochodów produkowanych obecnie przez koncern Daimler AG (poprzednia nazwa DaimlerChrysler), zaś wcześniej przez koncern.
Jak zwiększyć zatrudnienie w Polsce?
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PW NAGLAK
Ku nowej ekonomii politycznej
PODSTAWA PROCENTOWA: n=500 wszyscy badani Źródło: Badania PBS dla Premio Profil Kierowców Górnego Śląska r. NAJCZĘŚCIEJ WYSTĘPUJĄCE NA GÓRNYM.
LEGRAND POLSKA. Grupa LEGRAND Globalny zasięg Obecność Przedstawicielstwa w ponad 60 krajach Zatrudnienie Ponad pracowników Sprzedaż w 180 krajach.
MARKETING STRATEGICZNY
STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM
Analiza portfela produktów przedsiębiorstwa (na przykładach)
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
ZŁOTY MEDAL 75kg. Mistrzostwa Świata Kobiet Bułgaria 2001r. BRĄZOWY MEDAL 75kg. Mistrzostwa Świata Kobiet Grecja 2002r. BRĄZOWY MEDAL 75kg. Mistrzostwa.
Korzyści ekonomiczne Ochrona Odnawialność
Czym się zajmujemy? Produkcja szerokiej gamy przetworów owocowo-warzywnych Dystrybucja Export -import.
Fabryka Szlifierek „JOTES” S.A.
Opracował: Ireneusz Pietruszka, sierpien 2011
Oferta wkładek 2006 Spenco® Ironman® series WEJSCIE
Seniorzy Lata 1959 – mistrzostw - 43 medale ś rednia 3,58 11 medali z ł otych 19 medali srebrnych 13 medali br ą zowych.
SYSTEM FACILITY MEDIA TECHNOLOGY.
Co dziś jest najważniejsze w ZWiK? Łódź, marzec 2011 r. Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Łodzi Materiał na konferencję prasową w dniu 17 marca.
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
Unia Europejska.
Stymulowanie wzrostu gospodarczego poprzez transfer technologii
„MIKROOTOCZENIE PRZEDSIĘBIORSTWA TURYSTYCZNEGO”
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
PARTNERZY Konsorcja Fundusze inwestycyjne Partnerzy technologiczni Domy mediowe Agencje PR Społeczeństwo jako partner 1.
GEN_CAR_004_MaxMeyer Presentation_0203_PL NAZWA MODUŁU GEN_CAR_004 NUMER MODUŁU Prezentacja marki MaxMeyer.
PRACODAWCY O KSZTAŁCENIU ZAWODOWYM Potrzeby, oczekiwania, szanse.
Prawo malejącej krańcowej stopy zwrotu Prawo DMP
BADANIA ROZWOJU NOWEGO PRODUKTU
Model łańcucha wartości
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Regionalna Strategia Innowacji dla Mazowsza – (Wstępne) Założenia Dokumentu Strategicznego Konferencja RIS Mazovia 26 kwietnia 2007 Wojciech Dominik Wojciech.
POJĘCIE I ISTOTA RYNKU Autor: Ewelina Boroń.
PRACODAWCY O KSZTAŁCENIU ZAWODOWYM Potrzeby, oczekiwania, szanse.
Historia Grupy Asseco Rozpoczęcie działalności.
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
GENERALNY DYSTRYBUTOR NA POLSKĘ:
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Wybór strategii marketingowej Projekt jest współfinansowany ze.
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
Uniwersytet Gdański, Wydział Zarządzania
TECHNIKA PRECYZYJNA I PRÓŻNIOWA
Kicks On Fire NIKE AIR MAX.
Efektywność w strategiach energetycznych
Międzynarodowa integracja gospodarcza
PODSTAWOWE INFORMACJE Grupa World of TUI poprzez spółki własne i zależne zajmuje pozycję lidera na większości turystycznych rynków europejskich (Polska,
Bezrobocie. Stan, w którym osoba zdolna do pracy i gotowa do jej podjęcia, mimo aktywnych poszukiwań pozostaje bez zatrudnienia.
Kształtowanie produktu na rynku UE A.M. Zarzycka.
Wojciech Fedyk Tourist Consulting Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie.
Firmy globalne. Cechy firmy globalnej Globalne myślenie (konkurowanie) (koncepcja marketingu globalnego) Globalne wykorzystanie zasobów Globalna organizacja.
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie ] [Imię i nazwisko os. prezentującej] [Nazwa start-upu/przedsiębiorstwa] Warsztat.
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Firmy globalne.
Wprowadzenie Mała firma, rozpoczynająca swoją działalność na rynku
ANALIZA SWOT S – strengths – mocne strony W – weaknesses – słabości
Model „pięciu sił” M.Portera
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Misja i wizja przedsiębiorstwa!
Zapis prezentacji:

PREZENTACJA FIRMY GARMONT

Calzaturificio Morlin Garmont historia Calzaturificio Morlin Garmont Calzaturificio Morlin

Historia firmy Morlin 1867: we włoskim regionie Montebelluna powstaje firma Morlin, zaczyna produkować obuwie na potrzeby miejscowej ludności, głównie obuwia górskiego i na warunki zimowe. Lata 50.: rozpoczęcie produkcji butów trekingowych oraz narciarskich skórzanych dla producentów obuwia znanych światowych marek. 1968: rozpoczęcie produkcji plastikowych butów narciarskich pod własną marką Morlin. lata 70. i 80.: rozpoczęcie produkcji butów dla światowych marek produkujących buty trekingowe oraz narciarskie, takich jak Asolo, Merrel, Nordica, Dolomite. 1991: nabycie marki Garmont.

Historia “starego” Garmonta Garmont = Garbujo (nazwisko założyciela) + Montello (nazwa regionu) 1964: założenie firmy 1968: pierwsze skórzane buty z podeszwą wykonaną metodą wtrysku 1971: pierwsze buty z syntetyczną cholewką 1971: Garmont zdominował mistrzostwa świata w narciarstwie dwoma modelami butów narciarskich: Galaxie i Ghibli. 1973: wprowadzenie wkładki Airflexpadding 1978: pierwszy but narciarski z wejściem „od tyłu”, model Garmont 970

Historia “nowego” Garmonta Przegląd technologii 1991: pierwsze skórzane buty telemarkowe, z wykorzystaniem technologii GS 1992: pierwsza kolekcja butów trekingowych pod marką Garmont 1995: pierwsza kolekcja plastikowych butów telemarkowych, z użyciem technologii Nexus: podwójnego wtrysku mieszanki składników: Pebax i Poliuretan 1997: wprowadzenie technologii A.D.D. (anatomically directed design) 1998: wprowadzenie techologii Dual Frame 2000: wprowadzenie technologii potrójnego wtrysku 2001: wprowadzenie technologii konstrukcji podeszwy R2 Spine System 3D 2002: wprowadzenie modelu butów Nagevi (wersja damska i męska) z technologią konstrukcji podeszwy G3 Spine 2004: wprowadzenie modelu butów skiturowych Adrenalin, z wymienną podeszwą 2006: projekt Race Alpine 2007: prosty model freeridowych butów skiturowych – Axon 2008: obniżenie ciężaru butów skiturowych za pomocą specjalnej konstrukcji języka, redukującej ilość użytego materiału 2010: wprowadzenie ultralekkich butów skiturowych – modele Literider i Masterlite 2011: seria butów trekingowych zaprojektowanych specjalnie dla kobiet – linia Amica 2011: podeszwa wykonana metodą wtrysku poliuretanu o trzech różnych gęstościach (Tower plus/gtx)

Historia “nowego” Garmonta Przegląd rynku 1991-95 skupienie na rynkach zagranicznych, produkcja butów tylko na rynki zagraniczne 1996 wprowadzenie marki Garmont na włoski rynek 2002 wprowadzenie marki Garmont na nowe, rozwijające się rynki (np. do Polski)

Firma Garmont Cele firmy Garmont Oferowanie najbardziej funkcjonalnych butów dla swoich klientów w grupie docelowej, dzięki zastosowaniu najbardziej zaawansowanych technologii, nowoczesnych materiałów i nowych rozwiązań Garmont pragnie być liderem wśród producentów wyrobów specjalistycznych, niszowych, marką inną od wszystkich dzięki swoim technologiom i marketingowi skupionych na zaspokajaniu potrzeb swoich klientów

Firma Garmont Strategie firmy Garmont Aby osiągnąć zamierzone cele, strategia firmy garmont opiera się na: nieustannych badaniach i rozwoju najwyższy poziom wiedzy technicznej i marketingowej w zespole do spraw rozwoju stały kontakt z klientem detalicznym i hurtowym szybka reakcja na uwagi zgłaszane z różnych stron rynku zapewnianie najwyższego poziomu usług, takich jak wspieranie sprzedaży, wyprzedaże, promocje, akcje reklamowe. testowanie nowych rozwiązań dzięki wysoko wyspecjalizowanym testerom - wspinaczom, alpinistom, himalaistom, narciarzom .

Firma Garmont Garmont w skali międzynarodowej Buty outdoroowe Najważniejsze dla Garmonta i najsilniejsze rynki to: Północna Ameryka, Japonia, Włochy, Czechy, Norwegia, Korea, Słowenia, Chiny, Austria, Francja Buty skiturowe i narciarskie tu sytuacja jest inna, oto najważniejsze rynki: Austria, Niemcy, Północna Ameryka, Francja, Włochy, Szwajcaria, Japonia .

GARMONT NAJWAŻNIEJSZE TECHNOLOGIE

a.d.d.

Anatomically Directed Design a.d.d. Anatomically Directed Design Właściwości Korzyści FMA First metatarsal acommodiation Przestrzeń dla dużego palca Konstrukcja czubka buta, zapewniająca znacząco więcej miejsca dla dużego palca. Gwarantuje komfort dla dużego palca stopy, redukuje uczucie spychania palca na resztę palców w trakcie marszu. Zapewnia stabilność przodowi stopy, pochłania wstrząsy i zwiększa efektywność kroku. ACS Asymmetrical closure system Asymetryczny system sznurowania asymetryczny system sznurowania, lekko skośny w stosunku do buta, przebiega tam, gdzie uginają się palce, zapewnia podwyższony komfort, mniejsze zużycie energii potrzebnej do wykonania kroku, ułatwia zgięcie buta dokładnie w tym miejscu, gdzie stopa tego potrzebuje. LTP Lateral tongue post Boczna asymetria języka zewnętrzna część języka jest cieńsza Aby język lepiej przylegał do piszczeli, na zewnętrznej stronie języka dodano miękką wyściółkę uzupełniającą luz występujący po zewnętrznej stronie łydki. DMP Differential maleolar pads Zróżnicowane wkładki w okolicach kostki Wkładki w okolicach kostek występują na różnej wysokości, dopasowanej do anatomicznej budowy Specjalne, zróżnicowane wkładki zapewniają lepsze dopasowanie do kostki, a także do kształtu pięty. ACH Asymmetrical cuff height Asymetryczna wysokość cholewki Asymetryczna wysokość cholewek po zewnętrznej i wewnętrznej stronie Niższa cholewka po zewnętrznej stronie ułatwia schodzenie, wyższa wewnętrzna zapewnia stabilność i podparcie w trakcie podchodzenia

INFORMACJE O JAKOŚCI

JAKOŚĆ Bardzo uważna selekcja materiałów wykorzystywanych do produkcji Bardzo dokładne testy materiałów przeznaczonych do produkcji butów, za pomocą poniższych narzędzi: Bootie Test Machine (Gore tex) - test wodoodporności „butków” Gore-tex wykorzystywanych jako wyściółka butów Abraser Test Machine - test na odporność na ścieranie i mechacenie Hydrotest (Gore tex) - test na absorpcję wody przez skórę i inne materiały Wet Flexing Test - test wodoodporności skóry w trakcie zginania Dokładne testy gotowych produktów: Waterproofing test (Gore tex) – urządzenie do sprawdzania wodoszczelności butów (wirówka)

TESTY MATERIAŁÓW WYKORZYSTYWANYCH DO PRODUKCJI BOOTIE TEST MACHINE Testuje wodoodporność „butków” Gore-tex, wykorzystywanych jako wyściółka butów. Rodzaje Gore-texu wykorzystywane przez firmę Garmont: Sierra XCR Duratherm Testom poddawane są „butki” wykonane z Gore-tex Duratherm i Sierra. Testuje się wszystkie bez wyjątku wykorzystywane wyściółki. Test trwa 5 minut. ABRASER TEST MACHINE sprawdza odporność na ścieranie (mechacenie) skóry, cordury oraz materiałów syntetycznych.

WET FLEXING TEST (tylko skóra) Testuje zdolność odpychania wody przez skórę a także odporność na zginanie.

HYDROTEST Test wodoodporności (absorpcji wody) stosowany tylko względem materiałów wykorzystywanych do produkcji butów z Gore-tex (materiały zewnętrzne, sznurówki, nici).

TESTY STOSOWANE PO PRODUKCJI WATERPROOF MACHINE (wirówka) Wykorzystywany do testowania wodoodporności gotowych butów. Testuje się 2% produkcji (wybrane modele – próbki).