2009- Rok Wojciecha Korfantego Polskiego przywódcy narodowego Górnego Śląska Strona GłównaStrona Główna/Wstęp/Zadanie/Procedura/Źródła/Ewaluacja/KonkluzjaWstępZadanieProceduraŹródłaEwaluacjaKonkluzja.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Hit reklamowy … WebQuest dla klasy pierwszej gimnazjum
Advertisements

ROLA KOMPUTERA W ŻYCIE MŁODYCH LUDZI Z TERANU GMINY NIEPOŁOMICE
Przykładowe formy oceny projektu oraz kontraktu z uczniami
TEMAT: ŚWIĘTA WIELKANOCNE WebQuest skierowany jest dla uczniów klasy V Szkoły Podstawowej w Pielgrzymowicach. Stworzony został przez bibliotekarza i.
ENGLISH AROUND THE WORLD
Zespół szkolny w Cegłowie
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnych
W poszukiwaniu ewolucji…
Co słychać Panie Darwinie?
Od pierwszego krzyku do …
Jak cało i zdrowo przyszedłem na świat
prezentacji multimedialnych
„Plant a Future” metoda projektu w bibliotece szkolnej
Segregacja to rewelacja WebQuest dla uczniów gimnazjum
ANNE FRANK WebQuest dla uczniów klasy III gimnazjum
Budowa atomu Katarzyna Chojnacka.
SYLWETKI WIELKICH POLSKICH SPORTOWCÓW
Rok 2009 rokiem wojciecha korfantego
WebQuest dla uczniów klasy IV Cyfrowa historia Jolanta Wuzik
Moja wymarzona podróż po Europie
RAPORT KOŃCOWY Z EWALUACJI PROJEKTU DOBRE PRAWO – DOBRE RZĄDZENIE.
Ten WebQuest przeznaczony jest dla uczniów klas VI szkoły podstawowej
WebQuest wykonane w ramach projektu BelferOnLine
IWONA SOKOŁOWSKA-DZIUK KURS BELFER ON LINE
Być może, że już za chwilę staniesz przed życiową decyzją kupna lub budowy swojego własnego M. Ale gdzie?!! Wieś czy miasto, spokój czy hałas, nuda.
WebQuest Legendy Głogowa Dla klasy V szkoły podstawowej zaprojektowany przez Joannę Pytel, Marzenę Rokaszewicz
Nie zaśmiecaj Ziemi WebQuest
Webquest dla członków Klubu SAS MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO.
Maszyny proste i ich wykorzystanie w życiu codziennym
WebQuest Tropem Pluszowego Misia A. Schneefuhs W. Koczubik.
MATURA Wypowiedź pisemna
WEBQUEST JOLANTA MUSIALIK KURS BELFER ONLINE 21/SM/K/2011
Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela Opracowanie.
Technologia informacyjna
WebQuest Wojciech Korfanty
W 2009 roku będziemy obchodzić 70 rocznicę śmierci Wojciecha Korfantego. Dla uczczenia wielkiego syna Śląskiej Ziemi podjęto wiele działań. Jednym z nich.
WebQuest Zajęcia Techniczne Wielościany foremne
WebQuest dla klasy III szkoły podstawowej Wędrówka po Będzinie
Polskie Parki Narodowe autor: Izabela Lara
Webquest Wojciech Korfanty
GIMNAZJUM W PIECKACH Zebranie Rodziców 05. listopada 2010 r
Warzywa i owoce, czyli to co reguluje moje moce.
Wiem, co jem?! Webquest dla uczniów klasy VI szkoły podstawowej
Jak przygotować dobrą prezentacje???
Webquest dla uczniów klasy VI
„Ja wiem, ty wiesz, ale czy oni wiedzą, że mamy rezerwat?!”
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Znaczenie produktów zbożowych
Program Operacyjny KAPITAŁ LUDZKI Priorytet IV Szkolnictwo Wyższe i Nauka Dział Rozwoju Kadry Naukowej Narodowe Centrum Badań i Rozwoju.
Zasady tworzenia dobrych prezentacji
Metodologia badań empirycznych
Przygotowanie dobrej prezentacji
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Nieprawidłowe zastosowanie kolorów Slajd kolorystycznie nie pasuje do prezentacji. Uwaga widza skupia się na kolorach. Tekst jest słabo widoczny. Zły dobór.
Grodziec jakiego nie znacie Projekt edukacyjny klas III gimnazjum w Miejskim Zespole Szkół nr 3 Będzin.
Prezentacje multimedialne
„CZY WIESZ CO JESZ ?” WebQuest dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej autor: Gabriela Gurgul Edukacja zdrowotna w ramach wychowania fizycznego.
Web Quest dla uczniów klasy drugiej gimnazjum przygotowała: Marlena Partyka – Koperek.
Departament Polityki Regionalnej Wyniki badania ewaluacyjnego: „Ocena systemu kryteri ó w wyboru projekt ó w zastosowanych w Regionalnym Programie Operacyjnym.
PROJEKT EDUKACYJNY - STRUKTURA PROJEKTU OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA.
WEBQUEST JAKO METODA Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Modelowy program praktyk podnoszący jakość.
PRACA METODĄ PROJEKTU W OPARCIU O INTERNET
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Komunikacja Interpersonalna
WYPRAWY PO PRZYPRAWY Barbara Świątek.
Wojny Rzeczpospolitej w I połowie xVII wieku
OBRAZKOWY SŁOWNIK ORTOGRAFICZNY
Rola oceny na lekcjach wychowania fizycznego
WebQuest Legendy Głogowa Dla klasy V szkoły podstawowej zaprojektowany przez Joannę Pytel, Marzenę Rokaszewicz
KOMÓRKA Web Quest przeznaczony jest dla uczniów gimnazjów. Jego celem jest zwiększenie zainteresowania uczniów biologią i pozyskiwaniem nowych informacji.
Zapis prezentacji:

2009- Rok Wojciecha Korfantego Polskiego przywódcy narodowego Górnego Śląska Strona GłównaStrona Główna/Wstęp/Zadanie/Procedura/Źródła/Ewaluacja/KonkluzjaWstępZadanieProceduraŹródłaEwaluacjaKonkluzja

Wstęp 2009 rok został ustanowiony przez Sejmik województwa śląskiego rokiem Wojciecha Korfantego ze względu na 70 rocznicę jego śmierci. Czy ludzie wiedzą kim był i jakie są jego osiągnięcia? Jakie było jego życie? Jak rysuje się jego portret w ludzkiej świadomości? Strona GłównaStrona Główna/Wstęp/Zadanie/Procedura/Źródła/Ewaluacja/KonkluzjaWstępZadanieProceduraŹródłaEwaluacjaKonkluzja

Zadanie Należy znaleźć odpowiedzi na zadane pytania wcielając się w role historyków, biografów, socjologów, politologów, reporterów i informatyków. Kolejno trzeba uporządkować pracę i stworzyć prezentację obrazującą świadomość i nastawienie współczesnych Polaków do postaci Wojciecha Korfantego. Strona GłównaStrona Główna/Wstęp/Zadanie/Procedura/Źródła/Ewaluacja/KonkluzjaWstępZadanieProceduraŹródłaEwaluacjaKonkluzja

Procedura Podzielcie się na 6 grup: historyków, biografów, politolodzy, socjolodzy, reporterów i informatyków. Zadaniem grupy historyków jest przedstawienie tła historycznego życia Wojciecha Korfantego. Grupa biografów opracuje życiorys Wojciecha. Politolodzy oceniają działalność Wojciecha i jego wkład w politykę Polski Reporterzy przeprowadzą sondaże w różnych środowiskach i przedziałach wiekowych dotyczące znajomości postaci Wojciecha Korfantego Socjologowie oceniają stosunek Polaków do Wojciecha na podstawie materiałów zebranych przez reporterów Zadaniem informatyków jest przygotowanie czytelnej prezentacji multimedialnej Strona GłównaStrona Główna/Wstęp/Zadanie/Procedura/Źródła/Ewaluacja/KonkluzjaWstępZadanieProceduraŹródłaEwaluacjaKonkluzja

Źródła Internet Biblioteka Śląska Biblioteka Szkolna Wywiady z ludźmi z różnych kręgów wiekowych i społecznych Media Strona GłównaStrona Główna/Wstęp/Zadanie/Procedura/Źródła/Ewaluacja/KonkluzjaWstępZadanieProceduraŹródłaEwaluacjaKonkluzja

Ewaluacja WymaganiaPodstawowe 1 pkt. Rozszerzające 2 pkty Dopełniające 3 pkty Wykraczające 4 pkty Gromadzenie danych, ich uporządkowanie oraz zawartość merytoryczna Zebrane wiadomości są niekompletne nie zostały uporządkowane w logiczną całość, źle dobrane informacje, błędy merytoryczne, brak własnych opracowań Zebrano podstawowe informacje, temat zrealizowano poprawnie, lecz brakuje szczegółów, nieliczne własne opracowania Zebrano wystarczającą ilość materiałów, który został uporządkowany w logiczną całość, temat zrealizowany dobrze, zawiera szczegółowe informacje i własne opracowania Zebrane informacje są różnorodne i znacznie wykraczają poza założone cele, temat wyczerpująco opracowany, zawiera liczne własne opracowania Jakość wykonania folderu (czytelność, przejrzystość, szata graficzna, jakość elementów graficznych, ogólne wrażenie estetyczne, oryginalność) Wykonanie folderu nieestetyczne, brak elementów graficznych, folder słabo czytelny, nieznajomość techniki tworzenia folderów Wykonanie folderu dość przejrzyste i czytelne, nieodpowiedni dobór kolorów, uboga ilość grafiki, poprawna kompozycja folderu Folder wykonany poprawnie pod względem graficznym i kompozycyjnym, prawidłowy dobór kolorów, prawidłowo uporządkowane działy folderu Bardzo dobrze zaprojektowany folder, przejrzysty, czytelny, właściwy dobór kolorów, dużo elementów graficznych, informacje przedstawione w interesujący sposób, wyjątkowa inwencja twórcza uczniów Gramatyka, ortografia, interpunkcja Folder zawiera liczne błędy gramatyczne, ortograiczne i interpunkcyjne Folder zawiera niewiele błędów gramatycznych, ortograicznych lub interpunkcyjnych Folder zawiera pojedyncze błędy gramatyczne, ortograiczne lub interpunkcyjne Nie ma żadnych błędów gramatycznych, ortograficznych ani interpunkcyjnych w tekscie Umiejętność współpracy w grupie Całkowity brak współpracy w grupie, duża indywidualność, zadania nie są wykonywane dokładnie i terminowo Mała kolektywność, przeważa praca indywidualna, kolejne kroki zadania wykonywane są częściowo i nieterminowo Dobra współpraca w grupie, większość uczniów uczestniczy wspólnie w realizacji wszystkich zadań, które są wykonywane dokładnie, lecz nieterminowo Doskonała współpraca całej grupy, zadania są realizowane dokładnie i terminowo Strona Główna Wstęp Zadanie Procedura Źródła Ewaluacja Konkluzja

Praca nad zleconym zadaniem sprawiła, że rozwinęliście swoją kreatywność oraz nauczyliście się hierarchizować informacje. Wykształciliście także umiejętność pracy w grupie i dzielenia się obowiązkami. Staliście się także ekspertami w dziedzinie życia Wojciecha Korfantego. Bądźcie z siebie dumni! Strona GłównaStrona Główna/Wstęp/Zadanie/Procedura/Źródła/Ewaluacja/KonkluzjaWstępZadanieProceduraŹródłaEwaluacjaKonkluzja Blandyna Markewka- uczennica AZSO w Chorzowie (klasa IIe)