Projekt eTwinning Szkoły Podstawowej nr 1 w Bolesławcu.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Sprawozdanie z realizacji akcji prozdrowotnej
Advertisements

Szkoła z klasą 2.0 styczeń 2012r. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Olkuszu.
Stowarzyszenie Rodziców na Rzecz Pomocy Szkołom Przyjazna Szkoła.
Kleider machen Leute Zespół Oświatowy w Liniewie
Wirtualny spacer po Białymstoku. Projekt realizują słuchacze CKU w ramach programu Szkoła z Klasą 2.0.
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
ETwinning- w naszej szkole opr. A. Rolicz. Istota eTwinning eTwinning to łączenie i współpraca bliźniaczych szkół w Europie za pośrednictwem mediów elektronicznych.
Wyrównywanie szans edukacyjnych.
Celem tego projektu było poszerzenie i wymiana informacji na temat zwyczajów i tradycji własnego kraju, a także poznanie tradycji szkół partnerskich.
Comenius w naszej szkole
Matematyka to nie tylko liczby i działania. Odkryj ją wokół siebie, poznaj świat z jej punktu. Wykonaj zdjęcia oraz przedstaw je w ciekawej formie. Najlepsze.
Informator ROK SZKOLNY 2013/2014
PROJEKT EDUSCIENCE W SZKOLE PODSTAWOWEJ W ZGŁOBNIU.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
FESTIWAL NAUKI SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 NASZA SZKOŁA PRZYSTĄPIŁA DO PROJEKTU SZKOŁY Z KLASĄ 2.0. W PROJEKCIE UCZESTNICZYLI UCZNIOWIE.
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Działać z pasją różnorodne formy oddziaływań edukacyjnych i wychowawczych sprzyjających rozwojowi ucznia. Grażyna Bednarska SP 23 Gdynia Nauczyciel Roku.
Fotografia naszym życiem
Klasa V a i V b J ę zyk niemiecki J ę zyk niemiecki Zajęcia j. niemieckiego w czasie, których dzielimy się swoimi marzeniami dotyczącymi państw na świecie,
Jubileusz naszej gazetki Nasze czasopismo,,Pod Szkolną Ławką ma już 10 lat!
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Daleszycach
Metody …czyli jak ewaluować, by nie zanudzić?
Wykorzystaj czas.
Gwiazdka – zabłyśnij pomysłem (projekt animowanej kartki świątecznej)
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zajęcia pozalekcyjne i inicjatywy społeczności lokalnej
WebQuest dla klasy III szkoły podstawowej Wędrówka po Będzinie
Czym jest czas? Projekt realizowany przez uczniów kl.4a
Aktywny udział w zajęciach, w których była wykorzystana TIK Opracowanie projektu kodeksu 2.0 Prowadzenie blogów 2.0 Realizacja mini projektu uczniowski.
Projekt Comenius Podróż po Europie. Co to jest Comenius? Comenius to program polegający na współpracy między krajami Europy. Nasz projekt nosi tytuł Podróż
Szkolne centrum informacji składa się z trzech pomieszczeń: czytelni, w której uczniowie mają dostęp do księgozbioru i do 8 komputerów podłączonych do.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
RADOŚĆ POZNANIA I RADOŚĆ TWORZENIA ZAJĘCIA PLASTYCZNE W ŚWIETLICY.
„Ja wiem, ty wiesz, ale czy oni wiedzą, że mamy rezerwat?!”
Sprawozdanie z realizacji obchodów DBI 2014
1 zł dla dzieci z Afganistanu Relacja z akcji Przeprowadzonej przez Klub Gimnazjalny.
Projekt: Blogi w szkole Uczniowie klasy: IV C i VI A p. Kinga Gawrońska i p. Ewa Indulska - Pikul.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 w Szkole Podstawowej nr 26 we Wrocławiu Rok szkolny 2012/2013.
Z KLASĄ ..
Zespół Szkół Ogólnokształcących Gimnazjum nr 8 w Sosnowcu Działania edukacyjne w zakresie fizyki w naszej szkole Prezentacja zawiera hiperłącza.
Innowacja organizacyjna „Klik… i wiem wszystko” z zakresu historii i społeczeństwa oraz technologii informacyjnej Alicja Krupska, Ewa Oleszczak.
Projekt Comenius w Zespole Szkół Nr 3 im. Wł.St. Reymonta w Łukowie
KRONIKA SKO UCZNÓW KLAS DRUGICH SP NR 3 W OZIMKU
Dobre praktyki TIK. Dla kogo program? Program skierowany jest do wszystkich tych nauczycieli, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą.
W latach uczniowie obecnej klasy trzeciej biorą udział w projekcie Od grosika do złotówki. Jego realizacja potrwa dziesięć miesięcy, w trakcie.
Gimnazjum nr 25 Zabrze prezentacja powstała pod kierunkiem mgr Anny Olszewskiej.
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
Nasi partnerzy: Collège Jean Rostand (DRAGUIGNAN, Francja) Colegiul Tehnic "Ioan Ciordaş" (Beius, Rumunia)
P ROGRAM S ZKOŁA Z KLASĄ 2.0. W roku szkolnym 2012/2013 nasza szkoła po raz drugi wzięła udział w programie Szkoła z klasą 2.0.
Scenariusz na zajęcia z matematyki i fizyki w oparciu o metodę WebQest Opracowanie: mgr M.Kocman mgr J.Kusy mgr M. Baszczyńska.
Podsumowanie programu Młodzi Aktywiści Prezydencji.
Lekcje z komputerem, 2006.
Grodziec jakiego nie znacie Projekt edukacyjny klas III gimnazjum w Miejskim Zespole Szkół nr 3 Będzin.
Jak wiele mogę dzięki cyfryzacji !
MATHS IN EVERY FRAME project Szkoła Podstawowa nr 26 we Wrocławiu.
PRESENT YOUR CITY- A PHOTO STORY GUIDE TO EUROPE Szkoła Podstawowa nr 26 we Wrocławiu.
WARSZTATY nr 2. Temat: Jak można żyć od 10 lat w zamkniętym ekosystemie.
KONKURSY ORGANIZOWANE PRZEZ SZKOŁĘ wykorzystujące komputer i Internet.
Każdego roku uczniowie naszej szkoły biorą udział w Międzynarodowym QUIZIE z okazji Dnia Bezpiecznego Internetu.
Klasa matematyczno- informatyczna w Świętej Katarzynie.
 Zespół Szkoły z Klasą 2.0 realizował w pierwszym semestrze roku szkolnego 2014/2015 projekt pt. „Kielce – świętokrzyskie Serce”.  W jego skład weszły.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
czyli czas wolny przed i po lekcjach…
ERA SZKOLNEGO KOMPUTERA!
Program eTwinning Planowanie projektów
Program eTwinning Planowanie projektów
Wystawy o eTwinningu i zrealizowanych projektach w ramach tej akcji r.
Szkolne centrum multimedialne w czytelni
Powiatowe Targi Edukacyjne w Oświęcimiu
Zapis prezentacji:

Projekt eTwinning Szkoły Podstawowej nr 1 w Bolesławcu

Głównym założeniem projektu Podróże kształcą było poznanie ciekawych i przyjaznych dzieciom miejsc Europy oraz pokazanie ich za pomocą najnowocześniejszych narzędzi internetowych.

W projekcie wzięła udział grupa uczniów z klas V b, V c i VI a. Uczestniczyli w nim także uczniowie ze Słowacji, Słowenii i Rumunii.

Na początku projektu zapoznaliśmy się: przedstawiliśmy uczestników, zaprezentowaliśmy swoje szkoły i miasta.

Podróżując po Europie fotografujemy jej najpiękniejsze zakątki. Zebraliśmy zdjęcia, opracowaliśmy informacje o miejscach, które przedstawiały, i opublikowaliśmy je na naszym wspólnym blogu:

Europejskie atrakcje zgromadziliśmy w trzech działach, tworząc galerie: miejsc, które warto zwiedzić (41) miejsc przyjaznych dzieciom (25) miejsc, gdzie warto spędzić wakacje (20)

Zebraliśmy i pokazujemy miejsca, które odkryliśmy podróżując po Europie. Tutaj warto spędzić wakacje. Byliśmy, sprawdziliśmy, polecamy!

Podróżujemy po Europe i odkrywamy oraz pokazujemy najciekawsze i najpiękniejsze miejsca naszego kontynentu.

W ciągu całego roku wspólnie z naszymi partnerami ze Słowacji, Słowenii i Rumunii poznaliśmy 25 miejsc przyjaznych dzieciom w Europie.

Wspólnie z naszymi partnerami tworzymy komiks elektroniczny o poszukiwaniu Księgi Mądrości. Podróżujemy po miejscach, które poznaliśmy w ciągu całego roku i próbujemy odnaleźć tajemniczą księgę.

Puzzle Układanki Quizy Zagadki

Na tablicy umieszczamy zdjęcia zwiedzanych miejsc czekamy, kto odgadnie. Pierwsza osoba, której to się uda, zadaje kolejną zagadkę.

Prowadzimy także całoroczny eksperyment, fotografując te same wybrane miejsca naszych miast na początku każdego miesiąca. Utworzymy z nich animację pokazującą zmiany zachodzące w przyrodzie w ciągu roku.eksperyment,

Swoje marzenia o podróżach przedstawimy w krótkich filmikach.

Nauczyliśmy się robić animowane kartki świąteczne. Najciekawsze wzięły udział w konkursie szkolnym. Zwyciężyła kartka Darii.

Poznaliśmy ciekawy program Voki i nauczyliśmy się tworzyć swoje mówiące wirtualne postacie – awatary.

Wykonaliśmy 25 prezentacji multimedialnych.

Pisaliśmy blogi o miejscach, które zwiedziliśmy.

Poznajemy swoje zainteresowania, zajęcia, pasje.

Jednym z założeń projektu było zgromadzenie darmowych narzędzi i aplikacji internetowych, które mogą nam się przydać w nauce. Udało nam się znaleźć, przetestować i wykorzystać ponad 100 programów.

Działania w projekcie opisujemy na blogu Szkoły z Klasą