Szczecinek, 04 października 2011

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Nowe z adania remontowe w ramach rezerwy bud ż etowej 2010r w ramach rezerwy bud ż etowej 2010r Toruń, sierpień 2010 r.
Advertisements

Obwodnica Ełku jako ważny element
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Podstrefa Siedlce Tarnobrzeskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej
Projekt planu robót na rok 2008 na terenie województwa lubelskiego
PROJEKTY DOFINANSOWANE W RAMACH KOŁOBRZESKIEJ LOKALNEJ GRUPY RYBACKIEJ REALIZOWANE W MIEŚCIE KOŁOBRZEG Kołobrzeg
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II wraz
ROZBUDOWA UKŁADU DROGOWEGO ŁĄCZĄCEGO MIELECKIE DZIELNICE PRZEMYSŁOWE Z REGIONEM PROGRAM ZPORR.
ROZBUDOWA UKŁADU DROGOWEGO ŁĄCZĄCEGO MIELECKIE DZIELNICE PRZEMYSŁOWE Z REGIONEM.
„Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie miasta Helu”
INWESTYCJE DROGOWE W MAŁOPOLSCE PÓŁNOCNEJ.
INWESTYCJE KOMUNIKACYJNE I Konferencja
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r.1 INFRASTRUKTURA DROGOWA Szkolenie dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego.
Stan wdrażania komponentu regionalnego PO KL wg stanu na dzień 31 lipca 2008 r. Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki DOLNOŚLĄSKI WOJEWÓDZKI URZĄD.
Wieloletni Program Inwestycyjny dla Województwa Dolnośląskiego na lata realizowany przez Samorząd Województwa.
SPECJALNA STREFA EKONOMICZNA – PODSTREFA OŚWIĘCIM
- ROZWÓJ i POPRAWA KONKURENCYJNOŚCI REGIONU - realizowane w oparciu o:
ZPORR W WOJEWÓDZTWIE KUJAWSKO-POMORSKIM Priorytet I 115 wniosków złożono 41 wniosków zostało zatwierdzonych przez Zarząd Województwa PLN 74,95%
Inwestycje Inwestycje drogowe zł Inwestycje oświatowe zł Inwestycje wodociągowe zł Inwestycje kanalizacyjne
BUDŻET GMINY SŁOPNICE NA ROK 2011
INFORMACJA dotycząca strategii działań
Koncepcja programowo - przestrzenna terenów położonych przy ulicach: Grudziądzka, Polna, Ugory.
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata Departament Programów.
STAN WDRAŻANIA LOKALNEJ STRATEGII ROZWOJU LGD QWSI NA DZIEŃ
POWIAT GARWOLIŃSKI Przebudowa drogi powiatowej Nr 1330W Garwolin – Oziemkówka – Miastków Kościelny – Zwola Poduchowna – Żelechów – Dudki – Trojanów.
Inwestor: Wykonawca dokumentacji projektowej:
UDOSTĘPNIENIE KOMUNIKACYJNE POWIATOWYCH TERENÓW INWESTYCYJNYCH
Harmonogram naboru do ZPORR w Województwie Małopolskim UNIA EUROPEJSKA FUNDUSZE STRUKTURALNE Marszałek Województwa Małopolskiego Janusz Sepioł
Powiat Chojnicki Fundusze Unijne
Przebudowa ulicy Wojska Polskiego Projekt przebudowy obejmował ul. Wojska Polskiego od skrzyżowania z ul. Młyńską do skrzyżowania z ul. Armii.
Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza w Chojnicach
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych edycja
INWESTYCJE W gminie Dobrodzień W ROKU 2013
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Aktywni zawodowo Aktywni zawodowo projekt realizowany na podstawie.
Powiat Płoński Powiat Płoński Płońsk, 2011 r.. NPPDL – Cel programu Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych to inicjatywa ministra spraw.
PRZEBUDOWA CIĄGU DRÓG POWIATOWYCH NR 2902L, 2906L i 2910L łączących drogę wojewódzką Nr 835 z drogą krajową Nr 74.
1/34 HISTORIA BUDOWY /34 3/34 6 MAJA 2011.
inwestycyjnych i remontowych
BENEFICJENT: POWIAT BIŁGORAJSKI PARTNER: GMINA BIŁGORAJ
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Małopolska
ZDW Kraków Orawska droga Maj 2011 r.. ZDW Kraków Projekt Orawska droga jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Bogusław Waksmundzki.
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych
„Budowa Szlaku Żurawiego wokół Jeziora Wolsztyńskiego służącego promocji obszarów chronionych w Gminie Wolsztyn” Projekt nr RPWP /08.
W latach 2007 – 2011 Powiat Ostrzeszowski występował o dofinansowanie 26 projektów, z czego pozytywną ocenę uzyskały 23 projekty na łączną sumę
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Aktywni zawodowo Aktywni zawodowo projekt realizowany na podstawie.
PRZEBUDOWA UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO W CENTRUM BISKUPCA 16 styczeń 2014r.
Przebudowa torowisk TRAMWAJOWych wraz z siecią trakcyjną w Szczecinie w ciągu komunikacyjnym na odcinku od ul. Energetyków poprzez ul. Gdańską, do.
Przygotowanie terenów inwestycyjnych pod budowę
INFORMACJA O PROJEKCIE I JEGO REALIZACJI Przebudowa i remont ciągów części dróg powiatowych Powiatu Chrzanowskiego przebiegających na obszarach gmin Alwernia,
W latach 2007 – 2010 wyremontowano: Chodniki o powierzchni około 58 tys. m 2 Nawierzchnie jezdni o powierzchni około 254 tys. m 2 To jest na długości.
WYKORZYSTANIE ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH W GMINIE WOLSZTYN Robert Papierowski Wolsztyn, r.
Chojnice, 24 października 2014 Projekt częściowo finansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna Modernizacja.
Ochrona wód rzek Orawy na obszarze Natura 2000, poprzez budowę kanalizacji w Podwilku, Chyżnem i Trstenie. Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita.
PROJEKT REALIZOWANY PRZEZ POWIAT RZESZOWSKI W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO ROZWÓJ POLSKI WSCHODNIEJ NA LATA 2007 – 2013 DZIAŁANIE I.3 WSPIERANIE INNOWACJI.
Konferencja podsumowująca projekt: „Budowa tras rowerowych
STAN WDRAŻANIA KOMPONENTU REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI W WIELKOPOLSCE Poznań, 15 stycznia 2010 r.
Budowa kanalizacji sanitarnej w gm. Gierałtowice na finiszu! Projekt budowy kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków w Gminie Gierałtowice.
Wnioski Rady Osiedla LIPA PIOTROWSKA
Rozpoczęcie budowy osiedla Nowe Żerniki prezentacja zakresu realizacji
Gmina-Miasto Koszalin Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
PIASTÓW – NASZE MIASTO. Inwestycje realizowane przez Miasto Piastów w roku 2012.
Poprawa bezpieczeństwa oraz usprawnienie ruchu drogowego w podregionie ostrołęcko-siedleckim poprzez przebudowę drogi powiatowej nr 4223 W ul. Szamoty.
Inwestycje drogowe proponowane do realizacji w perspektywie
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
PLANOWANE I ZREALIZOWANE INWESTYCJE NA TERENIE MIASTA SANOKA I POWIATU SANOCKIEGO Lipiec 2017.
Zadania drogowe planowane do realizacji w 2017 r
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
Zapis prezentacji:

Szczecinek, 04 października 2011 Inwestycje drogowe na terenie Miasta Szczecinek zrealizowane przez Powiat Szczecinecki w latach 2010 - 2011 Szczecinek, 04 października 2011

„Poprawa układu komunikacyjnego Miasta Szczecinek” Regionalny Program Operacyjny, poddziałanie 2.1.2 Projekt realizowany w partnerstwie Powiat Szczecinecki/Miasto Szczecinek Wniosek o dofinansowanie złożono – 02.10.2009 Umowę o dofinansowanie podpisano – 20.03.2010 Czas realizacji projektu – 06.04.2010 – 30.09.2011

Dofinansowanie z UE – 8 000 000 zł (32,84 %) Wartość kosztorysowa Wartość po przetargu ogółem 23 713 356 zł 20 065 353 zł powiat 15 383 117 zł 13 935 173 zł Miasto 8 330 239 zł 6 391 470 zł Dofinansowanie z UE – 8 000 000 zł (32,84 %)

Ulica Wyszyńskiego (ul. Lipowa w części) - efekty: długość przebudowanego odcinka – 1032,61 mb długość ścieżki rowerowej – 1888,56 mb długość przebudowanych chodników – 1963,56 mb ilość zatok autobusowych – 4 szt. ilość miejsc postojowych – 76 (w tym 5 dla osób niepełnosprawnych) skrzyżowania z sygnalizacją świetlną – 2 szt.

Ulica Kard. Stefana Wyszyńskiego PRZED PO

Ulica Kard. Stefana Wyszyńskiego - Lipowa

Ulica Jana Pawła II - efekty: długość przebudowanego odcinka – 693,84 mb długość ścieżki rowerowej – 220 mb długość przebudowanych chodników – 993,68 mb ilość zatok autobusowych – 4 szt. skrzyżowania typu „rondo” – 2 szt.

Ulica Jana Pawła II PRZED PO

Ulica Jana Pawła II

Ulica Polna - efekty: długość przebudowanego odcinka – 1890 mb długość ścieżki rowerowej – 1890 mb długość przebudowanych chodników – 2600 mb ilość zatok autobusowych – 4 szt. ilość miejsc postojowych – 106 szt.

Ulica Polna PRZED PO

Poprawa układu komunikacyjnego Miasta – ul. Polna Wniosek o dofinansowanie złożono – 02.10.2009 Umowę o dofinansowanie podpisano – 20.03.2010 Czas realizacji projektu – 06.04.2010 – 30.09.2011

Dofinansowanie – 2 098 959 zł (33%) Wartość kosztorysowa Wartość po przetargu ogółem 8 330 239 zł 6 391 470 zł Dofinansowanie – 2 098 959 zł (33%) WYKONAWCA - Colas Polska sp. z o.o. Palędzie k/Poznania i Wektra Szczecinek

Poprawa układu komunikacyjnego Miasta ul. Polna - efekty - długość drogi o szer. 7,0 m -1640 m - długość ścieżki rowerowej – 610 m - powierzchnia chodników – 6470 m2 - ilość zatok autobusowych – 4 szt. - ilość miejsc postojowych – 210 szt. - długość kanalizacji deszczowej – 800 m - długość oświetlenia ulicznego – 1700 m

Poprawa układu komunikacyjnego Miasta ul. Polna

Wniosek o dofinansowanie złożono – 29.09.2009 Uzbrojenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej I. Bugno – Koszalińska, II. Waryńskiego Wniosek o dofinansowanie złożono – 29.09.2009 Umowę o dofinansowanie podpisano – 28.12.2009 Czas realizacji projektu – 28.12.2009-15.11.2012

Dofinansowanie – 6 571 278 zł (50%) Wartość kosztorysowa Wartość po przetargu ogółem 21 637 721 zł 13 148 656 zł Dofinansowanie – 6 571 278 zł (50%)

I. Bugno – Koszalińska - długość drogi o nawierzchni bitumicznej o szer. 6,0 m -2150 m - długość drogi utwardzonej – 825 m - długość kanalizacji deszczowej (Ø200-600) – 2450 m - długość oświetlenia ulicznego – 2947 m - skrzyżowanie typu T z drogą krajową nr 11

II. Waryńskiego - długość drogi o nawierzchni bitumicznej o szer. 7,0 m -1515 m - długość kanalizacji deszczowej (Ø300-400) – 655 m - długość oświetlenia ulicznego – 1456 m - dwa skrzyżowania typu T z drogą powiatową

I Bugno - Koszalińska

II Waryńskiego

Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych „Przebudowa ulicy Szczecińskiej w Szczecinku na odcinku ul. Gdańska - ul. J. Piłsudskiego/Klasztorna o długości 400 m” Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Projekt realizowany w partnerstwie Powiat Szczecinecki/Miasto Szczecinek Wniosek o dofinansowanie złożono – 30.09.2010 Umowę o dofinansowanie podpisano – 24.06.2011 Czas realizacji projektu – 09.02.2011 – 26.08.2011

Wartość kosztorysowa Wartość po przetargu ogółem 2 675 260 zł Dofinansowanie z NPPDL 2008-2011 – 1 294 481 zł (50%). Partner - Miasto Szczecinek: 200 000 zł

Ulica Szczecińska - efekty: długość przebudowanego odcinka – 411,35 mb długość ścieżki rowerowej – 220 mb długość przebudowanych chodników – 822 mb ilość miejsc postojowych 20 szt. (w tym 2 dla osób niepełnosprawnych) ilość zatok autobusowych – 2 szt. skrzyżowania typu „rondo” – 1 szt.

Ulica Szczecińska po przebudowie

Przebudowa ul. 1-go Maja Wniosek o dofinansowanie złożono – 30.09.2009 Umowę o dofinansowanie podpisano – 06.05.2010 Czas realizacji projektu – 06.05.2010-30.11.2010

Dofinansowanie – 1 253 056 zł (50%) Wartość kosztorysowa Wartość po przetargu ogółem 4 084 400 zł 2 506 113 zł Dofinansowanie – 1 253 056 zł (50%) WYKONAWCA - Pol-Dróg Człuchów Człuchów

Przebudowa ul. 1-go Maja - efekty - długość drogi o szer. 6,0 m -904 m - długość ścieżki rowerowej – 994 m - powierzchnia chodników – 3960 m2 - ilość miejsc postojowych – 12 szt. - długość kanalizacji deszczowej – 456 m - długość oświetlenia ulicznego – 990 m - skrzyżowanie typu rondo - skrzyżowanie typy T z drogą krajową nr 11

Przebudowa ul. 1-go Maja

Budowa ul. Baczyńskiego Wniosek o dofinansowanie złożono – 30.09.2010 Umowę o dofinansowanie podpisano – 01.06.2011 Czas realizacji projektu – 26.01.2011-30.09.2011

Dofinansowanie (50% do kwoty 1 472 973) – 736 485 zł Wartość kosztorysowa Wartość po przetargu ogółem 2 832 823 zł 2 329 798 zł (w tym przebudowa skrzyżowania z krajową 20-tką – 856 825 zł) Dofinansowanie (50% do kwoty 1 472 973) – 736 485 zł WYKONAWCA - Pol-Dróg Człuchów

Budowa ul. Baczyńskiego - efekty - długość drogi o szer. 7,0 m -518 m - długość dodatkowego pasa na drodze krajowej nr 20 – 325 m - długość ścieżki rowerowej – 520 m - powierzchnia chodników – 1780 m2 - ilość zatok autobusowych – 1 - długość kanalizacji deszczowej – 2 720 m - długość oświetlenia ulicznego – 560 m - skrzyżowanie typu T z drogą krajową nr 20

Budowa ul. Baczyńskiego

Przebudowa mostu na rzece Nizicy (JNI 35000084) wraz z ulicami dojazdowymi Szafera i Kaszubską Zadanie współfinansowane z rezerwy Ministerstwa Infrastruktury Okres realizacji zadania: 10.05.2010 – 15.11.2010

Dofinansowanie z rezerwy Ministra Infrastruktury: 1 030 300 zł Wartość kosztorysowa Wartość po przetargu ogółem 3 000 000 zł 2 085 969 zł Dofinansowanie z rezerwy Ministra Infrastruktury: 1 030 300 zł

Ulica Szafera i Kaszubska - efekty: długość przebudowanego odcinka – 529,70 mb długość ścieżki rowerowej – 625,30 mb długość przebudowanych chodników – 1143,10 mb ilość miejsc postojowych 42 szt. (w tym 1 dla osób niepełnosprawnych) ilość zatok autobusowych – 2 szt. przebudowa mostu – 1 szt.

Ulica Szafera po przebudowie

Łącznie w ramach inwestycji drogowych, w których liderem był Powiat Szczecinecki, w latach 2010-2011 osiągnięto następujące efekty: - łączne nakłady na inwestycje drogowe – 24 740 284 zł 4557,500 mb dróg 4843,860 mb ścieżek rowerowych 7522,340 mb chodników 244 (w tym 8 dla osób niepełnosprawnych) miejsc parkingowych 16 zatok autobusowych 1 most drogowy 2 skrzyżowania z sygnalizacją świetlną 3 skrzyżowania typu „rondo”

Dodatkowe zadania realizowane w latach 2010 – 2011 współfinansowane przez samorząd powiatowy:

I. Partnerstwo z GDDKiA oraz Miastem Szczecinek: I. Partnerstwo z GDDKiA oraz Miastem Szczecinek: *Przebudowa skrzyżowania drogi krajowej nr 11 (ul. Narutowicza) z ulicą powiatową nr 1274Z (ul. Koszalińska) wraz z przebudową skrzyżowania drogi krajowej nr 11 (ul. Narutowicza) z drogą wojewódzką Nr 172 (ul. Kołobrzeska), z uwzględnieniem kolidującej sieci infrastruktury technicznej w m. Szczecinek - udział powiatu – 972 400 zł *Przebudowa skrzyżowania ulicy Armii Krajowej i ulicy Słowiańskiej - udział powiatu – 293 940 zł II. Partnerstwo z Miastem Szczecinek: *Przebudowa ul. 1-go Maja w Szczecinku - udział powiatu – 200 000 zł

7 Program Ramowy Unii Europejskiej – projekt Civitas Renaissance Wniosek o dofinansowanie złożono - 28.06.2007 Umowę o dofinansowanie podpisano – 15.09.2008 Czas realizacji projektu – 15.09.2008 – 14.09.2012

Ścieżka rowerowa – Plaża Miejska – Świątki Wartość kosztorysowa Wartość po przetargu ogółem 921 040 zł 759 911 zł Dofinansowanie – 379 956 zł (50%) WYKONAWCA - Firma Usługowo-Handlowa Richter Borowy Młyn REALIZACJA - od 12-08-2010 do 01-10-2010

Ścieżka rowerowa-Plaża Miejska-Świątki - efekty -ścieżka rowerowa nad brzegiem jeziora o długości 2410 m - z nawierzchnią zamkniętą miałem kamiennym z dodatkiem wapnia -całość ścieżki oświetlona

Ścieżka rowerowa – Plaża Miejska – Świątki

Ciąg pieszo – jezdny - Żeglarska Wartość kosztorysowa Wartość po przetargu ogółem 1 424 923 zł 1 152 215 zł Dofinansowanie – 576 108 zł (50%) WYKONAWCA - Hades sp. z o.o. Piła REALIZACJA – od 24-03-2011 do 30-10-2011

Ciąg pieszo – jezdny – Żeglarska - efekty - długość drogi o szer. 5,0 m -711 m - powierzchnia ciągu pieszo-jezdnego – 3600 m2 - ilość miejsc postojowych – 10 szt. - długość kanalizacji deszczowej – 790 m - długość oświetlenia ulicznego – 720 m - skrzyżowanie typu T z drogą wojewódzką 172

Ciąg pieszo – jezdny - Żeglarska

Ścieżka rowerowa – Kilińskiego - Trzesieka Wartość kosztorysowa Wartość po przetargu ogółem 1 076 067 zł 883 828 zł Dofinansowanie – 441 914 zł (50%) WYKONAWCA - Wektra Szczecinek REALIZACJA – od 09-05-2011 do 15-10-2011

Ścieżka rowerowa – Kilińskiego – Trzesieka - efekty - ścieżka rowerowa nad brzegiem jeziora o długości 2500 m z nawierzchnią zamkniętą miałem kamiennym z dodatkiem wapnia - całość ścieżki oświetlona

Ścieżka rowerowa – Kilińskiego – Trzesieka

Sygnalizacje świetlne Wartość kosztorysowa Wartość po przetargu ogółem 320 762 zł 247 360 zł Dofinansowanie - 123 680 (50%) WYKONAWCA - Elektromark Szczecinek REALIZACJA – od 27-04-2010 do 30-06-2011

Sygnalizacje świetlne - efekty - „pełna” sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu ul. Wyszyńskiego i ul. Powst. Wlkp oraz dwie sygnalizacje „wciskane” na ul. Ordona i ul. Koszalińskiej

Sygnalizacje świetlne

Oświetlenia przejść dla pieszych Wartość kosztorysowa Wartość po przetargu ogółem 115 492 zł 102 679 zł Dofinansowanie – 51 340 (50%) WYKONAWCA – Eltom Słupsk REALIZACJA – od 15-10-2009 do 31-03-2010

Oświetlenia przejść dla pieszych - efekty - oświetlenia przejść dla pieszych na ul. Cieślaka dwa oraz na ul. 3-go Maja i ul. Kopernika

Porozumienie pomiędzy GDDKiA, Miastem Szczecinek i Powiatem Szczecineckim

Miasto Szczecinek – 22% udział – 929 390 zł Przebudowa skrzyżowania drogi krajowej nr 11 z ulicą Koszalińską i Kołobrzeską Całkowita wartość - 4 224 500 zł Miasto Szczecinek – 22% udział – 929 390 zł WYKONAWCA – Pol-Dróg Człuchów REALIZACJA – od 18-06-2010 do 30-06-2011

Przebudowa skrzyżowania drogi krajowej nr 11 z ulicą Koszalińską i Kołobrzeską – rondo Bergen op Zoom - przebudowa skrzyżowania typu rondo o powierzchni powyżej 10.000 m2 drogi krajowej nr 11 /ul. Narutowicza/ z drogą powiatową /ul. Koszalińska/ i drogą wojewódzką /ul. Kołobrzeska/ - przebudowa istniejącego uzbrojenia technicznego branży sanitarnej i elektrycznej

Przebudowa skrzyżowania drogi krajowej nr 11 z ulicą Koszalińską i Kołobrzeską

Przebudowa skrzyżowania drogi krajowej nr 11 z ulicą Armii Krajowej Całkowita wartość – 1 620 531 zł Miasto Szczecinek – 22% udział – 356 517 zł WYKONAWCA – Colas Polska sp. z o.o. Palędzie k/Poznania REALIZACJA – od 21-07-2010 do 30-11-2010

Przebudowa skrzyżowania drogi krajowej nr 11 z ulicą Armii Krajowej - efekty - przebudowa skrzyżowania typu rondo o powierzchni powyżej 4.500 m2 drogi krajowej nr 11 /ul. Słowiańska/ z drogą powiatową /ul. Armii Krajowej/ i drogą gminną /ul. Armii Krajowej/ - przebudowa istniejącego uzbrojenia technicznego branży sanitarnej i elektrycznej

Przebudowa skrzyżowania drogi krajowej nr 11 z ulicą Armii Krajowej – rondo Söderhamn

  Porozumienie pomiędzy Miastem Szczecinek i Województwem Zachodniopomorskim

Budowa obejścia m. Szczecinek w ciągu drogi woj. nr 172 Całkowita Wartość – 16 953 105 zł Miasto Szczecinek – udział około 7,0 mln WYKONAWCA – Wrobis S. A. Wrocław REALIZACJA – od 30-05-2011 do 30-11-2012

Budowa obejścia m. Szczecinek w ciągu drogi woj. nr 172 - odcinek miejski - 1160 m, nawierzchnia asfaltowa o szer. 7,0 m, 1 skrzyżowanie typu rondo, na całej długości chodnik i ścieżka rowerowa z polbruku szer. po 2,0 m., Na całej długości kan. deszczowa i oświetlenie - odcinek wojewódzki-1890 m, nawierzchnia asfaltowa o szer. 7,0 m, 2 skrzyżowania typu rondo, na całej długości drogi pomocnicze o szer. 3,5 m o nawierzchni gruntowej, na całej długości kan. deszczowa oraz oświetlenie w okolicach rond

Zadania wyłącznie ze środków własnych Miasta Szczecinek

Kanalizacja deszczowa ul. Baczyńskiego i Prusa Wartość kosztorysowa Wartość po przetargu ogółem 3 625 790 zł 1 870 947 zł WYKONAWCA - Termotech sp. z o.o. Piła REALIZACJA - od 28-08-2009 do 30-08-2010

Kanalizacja deszczowa ul. Baczyńskiego i Prusa - efekty - budowa sieci kanalizacji deszczowej dla odprowadzenia wód opadowych z ulic Baczyńskiego i Prusa o łącznej długości 3.700 m kolektorami kanalizacji deszczowej Ø 160-600 mm do Wilczego Kanału.

Kanalizacja deszczowa ul. Baczyńskiego i Prusa

Przebudowa dróg – osiedle Koszalińska Wartość kosztorysowa Wartość po przetargu ogółem 1 400 092 zł 1 362 997 zł WYKONAWCA - Pol-Dróg Człuchów REALIZACJA - od 04-09-2009 do 30-09-2010

Przebudowa dróg – osiedle Koszalińska - długość drogi o szer. 6,0 m - 303 m - powierzchnia chodników – 1500 m2 - ilość miejsc postojowych – 62 szt. - długość kanalizacji deszczowej – 220 m - długość oświetlenia ulicznego – 272 m

Przebudowa dróg – osiedle Koszalińska

Budowa dróg – Sójcze Wzgórze Wartość kosztorysowa Wartość po przetargu ogółem 6 170 141 zł 3 950 148 zł WYKONAWCA – Tebra sp. j.- Koszalin REALIZACJA - od 18-07-2011 do 30-10-2013

Budowa dróg – Sójcze Wzgórze - efekty - długość drogi o szer. 5,0 m - 2230 m - powierzchnia chodników – 2084 m2 - ilość miejsc postojowych – 35 szt. - długość kanalizacji deszczowej – 1150 m - długość oświetlenia ulicznego – 2150 m

Budowa dróg – Sójcze Wzgórze

Łącznie w ramach inwestycji drogowych, w których liderem był Powiat Szczecinecki, w latach 2010-2011 osiągnęło następujące efekty: Łączne nakłady na inwestycje drogowe – 24 740 284 zł - 4557,500 mb dróg - 4843,860 mb ścieżek rowerowych - 7522,340 mb chodników - 244 (w tym 8 dla osób niepełnosprawnych ) miejsc parkingowych - 16 zatok autobusowych - 1 most drogowy - 2 skrzyżowania z sygnalizacją świetlną - 3 skrzyżowania typu „rondo”

łączne nakłady na inwestycje drogowe – 34 706 122 zł - 6 306 mb dróg Łącznie w ramach inwestycji drogowych, w których liderem było Miasto Szczecinek, w latach 2010-2011 osiągnęło następujące efekty: łączne nakłady na inwestycje drogowe – 34 706 122 zł - 6 306 mb dróg - droga o nawierzchni bitumicznej o szer. 6,0 m – 2 150 m - droga o nawierzchni bitumicznej o szer. 7,0 m – 1 515 m - długość dodatkowego pasa na drodze krajowej nr 20 -325 m - 825 mb droga utwardzona - 7 034 mb ścieżek rowerowych - 15 794 mb chodników

nakłady na inwestycje drogowe w których partnerem wiodącym była GDDKiA lub Zarząd Dróg Wojewódzkich to 61 798 136 mln

- 5 zatok autobusowych - 329 miejsc postojowych - 9 241 mb długość kanalizacji deszczowej - 10 795 mb długość oświetlenia ulicznego - 5 skrzyżowań typu T - 3 skrzyżowania typu „rondo” - 3 600 mb powierzchnia ciągu pieszo-jezdnego - pełna sygnalizacja świetlna - oświetlenie przejść dla pieszych - przebudowa skrzyżowań na drodze krajowej nr 11 na skrzyżowania typu „rondo” o powierzchni powyżej : 4 500 m2 i 10 000 m2

Dzięki współpracy miasta, powiatu, samorządu województwa, administracji państwowej, GDDKiA i środkom z UE w latach 2010-2011 wykonano na terenie administracyjnym miasta inwestycje drogowe za …… 121 244 542 zł

Dziękujemy za uwagę Krzysztof Lis Jerzy Hardie – Douglas Starosta Szczecinecki Burmistrz Miasta Szczecinek