STYCZEŃ 2013 R. Wyniki ankiety: Opinia rodziców o szkole G IMNAZJUM NR 10 I M. I GNACEGO J ANA P ADEREWSKIEGO W G LIWICACH 44 - 100 G LIWICE UL. L IPOWA.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

I część 1.
„Sześciolatek w szkole”
Społeczne Językowe Gimnazjum Wolnego Stowarzyszenia Edukacyjnego Regionu Opolskiego Ludzie pozytywnie zakręceni ! ;) Od roku 2002 !
Ulotka informacyjna dla rodziców Sześciolatek w szkole.
Demokracja w szkole.
Czy masz jakieś określone plany dotyczące przyszłości? a) tak, wiem dokładnie co chcę robić b) nie,nie mam pojęcia co chcę robić c) nie jestem pewien\na,
Analiza wyników ankiety
Szkoła mojego dziecka ( analiza badania) Opracowała : mgr Anna Kędziorek – Pedagog.
FREKWENCJI UCZNIÓW W ZSZ NR 30
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Człowiek – najlepsza inwestycja Uniwersytet im. Adama Mickiewicza.
ku lepszej przyszłości”
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
Wiedza i opinie Polaków na temat wyborów do Parlamentu Europejskiego
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
POLICEALNE NIEPUBLICZNE STUDIUM EKONOMICZNE W GORLICACH 2013 ANALIZA ANKIETY DOTYCZĄCEJ ZADOWOLENIA Z NAUKI.
Najczęściej występujące odpowiedzi: bardzo dobrze dobrze jest w porządku nie mam uwag jest sprawiedliwy jasny zrozumiały.
Ankieta została przeprowadzona wśród uczniów klas pierwszych w listopadzie 2013 r., przez uczennice klasy 3B: Annę Klecuń, Karolinę Gaczoł i Martę Eljaszewicz.
W Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 73
SERDECZNIE WITAMY W GIMNAZJUM NR 1 W LUBONIU
Rodzice i nauczyciele; płaszczyzna porozumienia
6-latek w naszej szkole Podsumowanie ankiety skierowanej do Rodziców/Opiekunów prawnych dzieci, które w wieku 6 lat rozpoczęły naukę w klasie I Kwiecień.
„Oczekiwania rodziców wobec szkoły”
EWALUACJA WSPÓŁPRACY Z RODZICAMI PROWADZONEJ PRZEZ SZKOŁĘ
„OCZEKIWANIA RODZICÓW WOBEC SZKOŁY”
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie
Raport o stanie szkoły Zespół Szkół w Bratkowicach.
SPOTKANIE Z RODZICAMI OGÓLNE INFORMACJE O SPRAWDZIANIE Data sprawdzianu – 8 kwietnia 2008 roku Czas pracy – 60 minut Liczba punktów do uzyskania.
Raport z ewaluacji wewnętrznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Pacynie rok szkolny 2012/2013r.   „Uczniowie są aktywni ”  
Ewaluacja OBSZAR Losy absolwentów i kontakt z uczniami (rocznik 1993 i 1994)
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie
II.2.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej.
Organizacja nauczania języka obcego w grupach międzyoddziałowych w Gimnazjum nr 35 Wiesława Sraga dyrektor Zespołu Szkół nr 12 w Bydgoszczy.
Ewaluacja: „Bezpieczeństwo w szkole”
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Sześciolatek w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
Czytamy Razem- czytanie interaktywne
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
III edycja konkursu Ministra Edukacji Narodowej
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Ocena poziomu bezpieczeństwa w Zespole Szkół nr 3 – Szkole Podstawowej nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu w I półroczu 2013/2014.
„Samorząd - realnie czy na papierze?”
PODSUMOWANIE ANKIETY. Czy udzielasz się aktywnie w działalność samorządu? TAK – 16% NIE – 84%
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
Debata pracowników szkoły
“Szkoła w procentach”.
ZDROWY STYL ODŻYWIANIA W SZKOLE
WYNIKI ANKIETY ewaluacyjnej dla nauczyciela: W jaki sposób analiza wyników sprawdzianu wpływa na planowanie i podejmowanie działań przez nauczycieli? kwiecień.
29 września 2014r. SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. BRONISŁAWA MALINOWSKIEGO W WOLI.
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, 26 czerwca 2014 r.
ANKIETA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W CELU POPRAWIENIA ATRAKCYJNOŚCI PROWADZONYCH ZAJĘĆ A TAKŻE UZYSKANIA OCZEKIWAŃ W STOSUNKU.
RODZICE CENIĄ:  DOBRY KONTAKT Z NAUCZYCIELAMI  PROMOWANIE ZDROWIA PRZEZ SZKOŁĘ  DUŻA ILOŚĆ ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH  INTERESUJĄCE SPOTKANIA, WARSZTATY.
WITAMY. WALORY NASZEJ SZKOŁY Nauka w kameralnych klasach – indywidualizacja procesu nauczania, co jest szczególnie ważne w klasach najmłodszych Jednozmianowość.
W maju 2010 roku mija 20 lat od pierwszych demokratycznych wyborów do Rad Gmin, które odbyły się 27 maja 1990 roku. Dwadzieścia lat to długi okres czasu,
Kalendarz 2020.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
ANKIETA DLA RODZICÓW Rodzice uczniów są ważnym ogniwem w życiu szkoły, dlatego przeprowadzono wśród nich anonimową ankietę, na temat współpracy rodziców.
Wyniki ankiety przeprowadzonej na III roku FG/SN cykl kształcenia Olsztyn, Listopad 2014.
Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 1 w Szczyrku.
BADANIE BYŁO CAŁKOWICIE ANONIMOWE. POSŁUŻYŁO NAM DO USTALENIA OCZEKIWANIA RODZICÓW NASZYCH UCZNIÓW W ODNIESIENIU DO NAJWAŻNIEJSZYCH KIERUNKÓW DZIAŁAŃ PLANOWANYCH.
NOWY WYMIAR NAUKI Gimnazjum Informatyczne pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej.
Podsumowanie ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2014/2015, w Szkole Podstawowej nr 1 w Jaworzu Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
Ewaluacja wewnętrzna przeprowadzona w Zespole Szkół w roku szkolnym 2013/2014 Przedmiot ewaluacji obszar III Funkcjonowanie szkoły w środowisku lokalnym.
Szkoła Podstawowa nr 172 im. Polskiej Organizacji Wojskowej.
Co nam się podoba! czyli wartościowe aspekty w-f.
,,Moja szkoła’’- oczami uczniów SP w Szczęsnem. Wypowiedzi naszych uczniów na temat naszej fantastycznej szkoły!!
Wyniki ankiet dla rodziców przeprowadzonej w dn
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Zapis prezentacji:

STYCZEŃ 2013 R. Wyniki ankiety: Opinia rodziców o szkole G IMNAZJUM NR 10 I M. I GNACEGO J ANA P ADEREWSKIEGO W G LIWICACH G LIWICE UL. L IPOWA 29 TEL (32) ; FAX (32)

Należy wprowadzić następujące zmiany: 1. Może więcej informacji przekazywać dzieciom na piśmie. Często zapominają. 2. Wskazany zeszyt kontaktów

Należy wprowadzić następujące zmiany: 1. Jako rodzic nie mam zdania

Należy wprowadzić następujące zmiany: 1. Umeblowanie, wychowawcę

Należy wprowadzić następujące zmiany: 1. Nie mam zdania. Nie wiem jakimi pomocami dysponuje szkoła. Dziecko nie skarży się. 2012: 4,32

Należy wprowadzić następujące zmiany: 1. Uważam, że zajęcia powinny zostać od godz Rezygnacja z zajęć w soboty 3. Zajęcia lekcyjne w sobotę to nieporozumienie 4. Zlikwidować zajęcia w soboty

Należy wprowadzić następujące zmiany: 1. Zmienić ocenę ważoną 2. Stary wzór był lepszy 3. Zniosłabym liczenie zer jako dwóch zaliczeń 2012: 4,23

Należy wprowadzić następujące zmiany: 1. Stary wzór był lepszy 2. Nie podoba mi się ocena x3

Należy wprowadzić następujące zmiany: 1. Stary wzór był lepszy 2. Nie podoba mi się ocena x3

Należy wprowadzić następujące zmiany: 1. Ocenianie ważone jest dla mnie trudne i uważam że krzywdzące czasami dla ucznia. 2. Oddzielić sposób zachowania od posiadanej wiedzy. 3. Ocenianie według wiedzy, własnego zdania a nie według klucza. Jednak nie zależy to od nauczycieli. 4. Wziąć pod uwagę nieobecność np. z powodu choroby. Dać szansę odrobić.

Należy wprowadzić następujące zmiany:

Proszę podać powód, dla którego udzielił(a) Pan/Pani takiej odpowiedzi: TAK, PONIEWAŻ: 1. Szkoła przyjazna dzieciom, rozwijająca talenty i zainteresowania uczniów 2. Do tej szkoły uczęszczała również siostra 3. Uważam że jest do dobra szkoła pod względem nauczania 4. Przyjemna atmosfera, super ciało pedagogiczne 5. Odpowiadają mi nauczyciele 6. Bezpieczeństwo, projekty unijne 7. Ponieważ nic złego ze strony szkoły, nauczycieli mnie nie spotkało 8. Ogólnie jest fajna szkoła 9. Tak, poleciłabym gimnazjum ponieważ dziecko jest zadowolone oraz uważa że lepszej szkoły nie mogło by wybrać 10. Jest tu dużo nauczycieli, któzy uczą dzieci, by chciały się uczyć, są wspaniali, walczą jak lwy! 11. Szkoła spełnia swoje funkcie 12. Dobra komunikatywność, fajne zajęcia pozalekcyjne, dobre grono pedagogiczne. 13. Przez 4 lata nie miałam problemu ze strony szkoły jak i wychowawców: wywiadówki, spotkania indywidualne 14. Jest dobry kontakt z nauczycielem i panią pedagog oraz współpraca nauczyciela z uczniem 15. Większa dyscyplina 16. Jedynym a może raczej głównym powodem byłoby zadowolenie mojego dziecka ze szkoły, to że przychodzi do niej chętnie 17. Jeżeli dziecko nie ulega wpływom to tak 18. Wysoki poziom nauczania 19. Szkoła udziela pełnej informacji na temat szkoły jak i ucznia 20. Jedno z moich dzieci skończyło Gimnazjum nr 10. Doskonale sobie radzi w szkole średniej 21. Ponieważ jestem zadowolona ztego gimnazjum 22. Dobry kontakt z nauczycielem 23. Bezpieczna

NIE, PONIEWAŻ: 1 Ponieważ jest mało inteligentne towarzystwo

Co sądzicie Państwo o szkole? Co powinniśmy zmienić w szkole, by byliście z niej Państwo bardziej zadowoleni? ile razy padła odpowiedź 1. Cudowni nauczyciele. Zwiększyć nakłady finansowe na pomoce naukowe Oceniać surowiej Nic. Szkoła i tak się już wystarczająco zmieniła 3 4. Brak wglądu do ocen przez internet 1 5. Zawsze jest coś do poprawienia. Myślę, że szkoła jest OK Sądzę, że szkoła dobrze uczy uczniów 1 7. Więcej uwagi nauczycieli na przerwach 1 8. Sprzęt 3 9. Wyposażenie sal, większy nacisk na naukę języków obcych W moim zdaniu brakuje jakiejś wycieczki, zwiedzania Polski Gimnazjum rzetelne i dobrze przygotowujące dzieci do dalszej edukacji Ogólnie do szkoły oraz nauczycieli nie mam żadnych uwag. Szkoła przygotowuje dzieci do egzaminów bardzo dobrze Nie mam odpowiedniego zdania ani kwalifikacji żeby mówić o zmianach w szkole Kosmetyka! Więcej zajęć sportowych (pozalekcyjnych) Zadbana, podatna na nowe przemyślenia i ich realizacje, choć wydaje mi się że można jeszcze wprowadzać nowe rozwiązania pedagogiczne Jestem zadowolona ze szkoły. Powinno być więcej dodatkowych lekcji dla uczniów słabszych i którzy są zagrożeni Większy nadzór nad zachowaniem uczniów w stosunku do kolegów (zwłaszcza w czasie przerw i lekcji wf). Chodzi o palenie papierosów i bicie się Postarać się o uzyskanie większych praw nauczyciela by uczeń choć trochę pocvzuł respekt względem innej osoby Powrót klas 1-8. Uważam, że powinien zostać zmieniony system edukacji W miarę pozytywnie Dziecko jest zadowolone więc ja również. Jest jedna rzecz, która mi się nie podoba - ocenianie wg tzw. klucza. Uważam, że ogranicza to samodzielne myślenie dziecka i jest nieodpowiednie Szkoła spełnia swoje zadania Świetnie wyposażona w pomoce dydaktyczne, dobry kontakt z dyrektorem Bardzo dużo już sę zmieniło Szkoła jest przyjazna dla ucznia. W miarę bezpieczna Szkoła przyjazna dziecku Szkoła spełnia moje oczekiwania Więcej informacji np. częstsze spotkania, elektroniczny dziennik, informacje pisemne wychowawca - rodzic Wprowadzenie e-dziennika to konieczność Powinno bardziej zająć się bezpieczeństwem uczniów: kamery itp Nic. Ogólnie pozytywna 1

OCZEKUJEMY NA PAŃSTWA UWAGI DOTYCZĄCE FUNKCJONOWANIA SZKOŁY Aleksandra Szyszka dyrektor szkoły Dziękujemy za zapoznanie się z wynikami ankiety