Inwestor: Wykonawca dokumentacji projektowej:

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SOCHACZEW Propozycja lokalizacji lotniska cywilnego dla Linii Low Cost i Cargo.
Advertisements

Znaki informacyjne.
Drogowa Trasa Średnicowa w Gliwicach
Obwodnica Ełku jako ważny element
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
PREZENTACJA PROJEKTU.
Z Modernizacja linii E 65 - Południe na odcinku Grodzisk Mazowiecki – Kraków/Katowice – Zwardoń/Zebrzydowice – granica państwa Andrzej Biały – Kierownik.
BUDOWA OBWODNICY MIASTA SZCZYTNO W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 53
Modernizacja linii kolejowej E65
SPOTKANIE INFORMACYJNE
FOTORADARY POWIAT BOLESŁAWIECKI
SOCHACZEW Propozycja lokalizacji lotniska cywilnego dla Linii Low Cost i Cargo Materiał przygotowany na posiedzenie Zespołu ds. opracowania Programu Rozwoju.
Projekt planu robót na rok 2008 na terenie województwa lubelskiego
Droga ekspresowa S-8 na odcinku Augustów-Suwałki
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Etap II Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój Edycja 2013.
INWESTYCJE DROGOWE W MAŁOPOLSCE PÓŁNOCNEJ.
INWESTYCJE KOMUNIKACYJNE I Konferencja
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu S8 Wrocław-Syców na Euro 2012.
Autostrada A1 Toruń, 18 stycznia 2010.
INFRASTRUKTURA SAMOCHODOWA
INFORMACJA dotycząca strategii działań
Koncepcja programowo - przestrzenna terenów położonych przy ulicach: Grudziądzka, Polna, Ugory.
PREZENTACJA DĄBROWA GÓRNICZA „ LEŚNA POLANA”.
DECYZJA O WARUNKACH ZABUDOWY tzw. „Wuzetka”
Lotnisko Warszawa/Modlin Świat U Progu Twojego Domu !
Przebudowa ul. Brzezińskiej wraz z budową Obwodnicy Nowosolnej
KONKURS GRUNT NA MEDAL 2012 Wybór najlepszego terenu inwestycyjnego w województwie kujawsko-pomorskim.
KONKURS GRUNT NA MEDAL 2012 Wybór najlepszego terenu inwestycyjnego w województwie kujawsko-pomorskim.
UDOSTĘPNIENIE KOMUNIKACYJNE POWIATOWYCH TERENÓW INWESTYCYJNYCH
Zamawiający / Inwestor:
MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych
Serdecznie witamy w Gminie Witkowo
Nowe Marzy, 25 sierpnia 2008 roku
BENEFICJENT: POWIAT BIŁGORAJSKI PARTNER: GMINA BIŁGORAJ
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Małopolska
Propozycja rozszerzenia Listy projektów indywidualnych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko o nowe projekty w zakresie sektora transportu.
Koncepcja programowa przebudowy ul. Marcinkowskiego od ul
Realizacja dużych inwestycji w miastach - szanse i zagrożenia.
BUDOWA DROGI EKSPRESOWEJ S7
Chojnice, 24 października 2014 Projekt częściowo finansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna Modernizacja.
Grunt inwestycyjny Włynkowo Gmina Słupsk Powiat Słupski.
W Bobolicach CHARAKTERYSTYKA GMINY Gmina Bobolice to dynamicznie rozwijająca się gmina miejsko - wiejska, położona we wschodniej części.
Posiedzenie Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia Samorządowego S6
Specjalna Strefa Ekonomiczna Pustków - Gmina Dębica
KONCEPCJA PROGRAMOWA „Budowy południowego wylotu z Warszawy drogi ekspresowej S-7 na odcinku od węzła Lotnisko na Południowej Obwodnicy Warszawy do obwodnicy.
PODSTAWOWE DEFINICJE Z KODEKSU DROGOWEGO.
1005 km Łączna długość sieci dróg krajowych w WOJEWÓDZTWIE
„Budowa obwodnicy osiedla Leśnica od ul. Średzkiej do ul. Granicznej
Uwarunkowania Na terenie miasta Zielona istniejący układ komunikacyjny, opiera się głównie na następujących ciągach dróg: droga ekspresowa S3, droga krajowa.
1. 2 Olkusz jest miastem powiatowym położonym na Jurze Krakowsko Częstochowskiej pomiędzy dwoma dużymi centrami gospodarczymi.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu siedleckiego Siedlce, 3 listopada 2009 r.
Obwodnica Ostrowa Wielkopolskiego PARTNERSTWO SAMORZĄDOWO - RZĄDOWE Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Powiat Ostrowski.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
DOPROWADZENIE NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ DO STREF INWESTYCYJNYCH TRZEBUSZA I DUNIKOWA PRZEZNACZONYCH POD FUNKCJE PRZEMYSŁOWO SKŁADOWEJ.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu ciechanowskiego Ciechanów, 20 października 2009.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu radomskiego. Radom, 17 listopada 2009 r.
Projekt proponowany do wpisania na Indykatywną Listę Projektów Indywidualnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu ostrołęckiego. Ostrołęka, 27 października 2009 r.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie ul. Mińska 25, Warszawa Tel.: , Faks:
PROJEKT ELITON TOMICE PROWADZĄCY ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU ZAMAWIAJĄCY STAROSTA POZNAŃSKI MARSZAŁEK WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO.
Sejmik Województwa Lubuskiego, 7 lutego 2012, Andrzej Patalas AUTOSTRADA A2 ŚWIECKO – NOWY TOMYŚL (105,9 km)
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Operator ARP Sp. z o.o. to założona przez państwową Agencję Rozwoju Przemysłu S.A. spółka, zajmująca się sprzedażą majątku przejętego od restrukturyzowanych.
PLANOWANE I ZREALIZOWANE INWESTYCJE NA TERENIE MIASTA SANOKA I POWIATU SANOCKIEGO Lipiec 2017.
Spotkanie dotyczące realizacji zadania
Zadania drogowe planowane do realizacji w 2017 r
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
Posiedzenie Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia Samorządowego S6
Drugostronne zasilanie energetyczne GPZ Góra Linia 110kV Rawicz - Góra
Projekt i budowa drogi ekspresowej S17 Zakręt – Lubelska (bez węzła)
Zapis prezentacji:

BUDOWA OBWODNICY SEROCKA W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 61 NA ODCINKU OD KM 35+888 DO OKOŁO 42+900 Inwestor: Wykonawca dokumentacji projektowej: MOSTY KATOWICE Sp. z o.o.

Porządek prezentacji: BUDOWA OBWODNICY SEROCKA W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 61 NA ODCINKU OD KM 35+888 DO OKOŁO 42+900 Porządek prezentacji: LOKALIZACJA INWESTYCJI OPIS INWESTYCJI ROZWIĄZANIA DROGOWE

LOKALIZACJA INWESTYCJI BUDOWA OBWODNICY SEROCKA W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 61 NA ODCINKU OD KM 35+888 DO OKOŁO 42+900 DK 61 DK 62 WĘZEŁ SEROCK WIERZBICA WOJSK ŁĄCZNOŚCI LOKALIZACJA INWESTYCJI WOJEWÓDZTWO MAZOWIECKIE POWIAT LEGIONOWO MIASTO I GMINA SEROCK

OPIS INWESTYCJI Informacje ogólne. BUDOWA OBWODNICY SEROCKA W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 61 NA ODCINKU OD KM 35+888 DO OKOŁO 42+900 OPIS INWESTYCJI Informacje ogólne. Inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa mazowieckiego, w powiecie Legionowo, miasto i gmina Serock. Celem inwestycji jest stworzenie bezpiecznego nowego odcinka trasy drogowej zapewniającego wysoki komfort dalekobieżnego ruchu drogowego o dużych prędkościach drogowych. Tereny przyległe na całej długości przeznaczone są pod uprawy rolne, sady, a w pobliżu istniejącej zabudowy mieszkalnej pod budowę infrastruktury związanej z usługami i obsługą obiektów komunikacyjnych (motele, restauracje, obiekty „małej gastronomii”, stacje benzynowe, warsztaty naprawcze, itp.). Przedmiot inwestycji. Przedmiotem inwestycji jest budowa obwodnicy miasta Serocka w ciągu drogi krajowej nr 61 i nr 62 na odcinku od km 35+888 do około 42+900. Obowiązujące przepisy w zakresie procedury lokalizacyjnej. Lokalizacja przedmiotowej inwestycji podlega następującym przepisom: Ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 r o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg krajowych (Dz. U. nr 80 poz 721).

ROZWIĄZANIA DROGOWE SZCZEGÓŁOWE PARAMETRY TECHNICZNE PLAN SYTUACYJNY BUDOWA OBWODNICY SEROCKA W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 61 NA ODCINKU OD KM 35+888 DO OKOŁO 42+900 ROZWIĄZANIA DROGOWE SZCZEGÓŁOWE PARAMETRY TECHNICZNE PLAN SYTUACYJNY PRZEKRÓJ PODŁUŻNY TYPOWE PRZEKROJE POPRZECZNE DLA TRASY GŁÓWNEJ

SZCZEGÓŁOWE PARAMETRY TECHNICZNE TRASY GŁÓWNEJ BUDOWA OBWODNICY SEROCKA W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 61 NA ODCINKU OD KM 35+888 DO OKOŁO 42+900 SZCZEGÓŁOWE PARAMETRY TECHNICZNE TRASY GŁÓWNEJ DŁUGOŚĆ TRASY GŁÓWNEJ 6,99 KM KLASA DROGI – GP PROJEKTOWANE WĘZŁY Węzeł „Wojsk Łączności” (WB) Węzeł „Serock” (WA) Węzeł „Wierzbica” (WA) Skrzyżowanie na prawe skręty ILOŚĆ PROJEKTOWANYCH PRZEJAZDÓW – 4 ILOŚĆ PROJEKTOWANYCH DRÓG DOJAZDOWYCH – 12 ( 9,2 KM) OBIEKTY INŻYNIERSKIE 7 wiaduktów (6 nad trasą główną, 1 w ciągu trasy głównej) 8 przepustów

SZCZEGÓŁOWE PARAMETRY TECHNICZNE TRASY GŁÓWNEJ BUDOWA OBWODNICY SEROCKA W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 61 NA ODCINKU OD KM 35+888 DO OKOŁO 42+900 SZCZEGÓŁOWE PARAMETRY TECHNICZNE TRASY GŁÓWNEJ DROGA KRAJOWA Vp=80 km/h Vm = 100 km/h KATEGORIA RUCHU KR 6 SZEROKOŚĆ PASA RUCHU 2x3,50m SZEROKOŚĆ UTWARDZONEGO POBOCZA 2,00m SZEROKOŚĆ POBOCZA GRUNTOWEGO 0,75m – 1,25m SZEROKOŚĆ PASA DZIELĄCEGO 5,00m Z OPASKAMI WEWNĘTRZNYMI O SZEROKOŚCI 0,50m ROWY TRAPEZOWE O POCHYLENIU SKARP 1:1,5 SKARPY NASYPU I WYKOPU O POCHYLENIU 1:1,5

PLAN SYTUACYJNY Węzeł „Serock” Węzeł „Wojsk Łączności” BUDOWA OBWODNICY SEROCKA W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 61 NA ODCINKU OD KM 35+888 DO OKOŁO 42+900 PLAN SYTUACYJNY Warszawa Nowy Dwór Mazowiecki Węzeł „Serock” Augustów Węzeł „Wojsk Łączności” Wyszków

PLAN SYTUACYJNY Węzeł „Serock” Węzeł „Wierzbica” Węzeł BUDOWA OBWODNICY SEROCKA W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 61 NA ODCINKU OD KM 35+888 DO OKOŁO 42+900 PLAN SYTUACYJNY Węzeł „Serock” Warszawa Węzeł Augustów „Wierzbica” Węzeł „Wojsk Łączności” Wyszków

PRZEKRÓJ PODŁUŻNY max. nasyp – 8,06m max. wykop – 4,16m BUDOWA OBWODNICY SEROCKA W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 61 NA ODCINKU OD KM 35+888 DO OKOŁO 42+900 PRZEKRÓJ PODŁUŻNY max. nasyp – 8,06m max. wykop – 4,16m

TYPOWY PRZEKRÓJ POPRZECZNY BUDOWA OBWODNICY SEROCKA W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 61 NA ODCINKU OD KM 35+888 DO OKOŁO 42+900 TYPOWY PRZEKRÓJ POPRZECZNY

POZYSKANIE NIERUCHOMOŚCI BUDOWA OBWODNICY SEROCKA W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 61 NA ODCINKU OD KM 35+888 DO OKOŁO 42+900 POZYSKANIE NIERUCHOMOŚCI Łączna ilość działek - 247

HARMONOGRAM REALIZACJI BUDOWA OBWODNICY SEROCKA W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 61 NA ODCINKU OD KM 35+888 DO OKOŁO 42+900 HARMONOGRAM REALIZACJI Uzyskanie prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi - 06.07.2006r. Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji - 17.03.2008r. - Złożenie wniosku o pozwolenie na budowę około - 07.10.2008r. - Projekt Wykonawczy - 15.10.2008r. - Materiały przetargowe - 15.10.2008r. Uzyskanie pozwolenia na budowę - 15.12.2008r.