Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Advertisements

Rozwiązania w technologii MOSS 2007
Departament Informatyzacji MAiC
PRZYJMOWNIE I WYSYŁANIE KORESPONDENCJI
MunSol System zarządzania informacją i sprawami INFORMACJE PODSTAWOWE
Nowy model komunikacji z emitentami
Generator Wniosków o Płatność
1. Geneza projektu 2. Założenia i cele projektu 3. Harmonogram projektu 4. Produkty projektu 5. Założenia techniczne i wydajnościowe 6. Wizja systemu 7.
SYSTEM KANCELARYJNY.
Rejestr Spraw Sądowych
T: System Kancelaryjny.
Platforma A2A PA2A.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Plan Informatyzacji Państwa na lata elektroniczna Platforma.
Wszczęcie postępowania (art. 61 KPA)
Systemy zarządzania treścią CMS
SYSTEMY KANCELARYJNE.
Evident – Środki Trwałe
Zadanie: Integracja oprogramowania w gminach i starostwie
Nowoczesny system zarządzania firmą
System ułatwiający zarządzanie Jednostką
Projekt nr Z/2.32/I/1.5/365/05/U/6/09 pn.: E - urząd – przyjazna administracja w Urzędzie Miejskim w Stargardzie Szczecińskim współfinansowany p przez.
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Cyfrowy Urząd
Informatyzacja Urzędu – Obowiązki Prawne
Systemy Kancelaryjne ..
KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SŁUPSKU
Mariusz Kasperkiewicz
Nowa, elektroniczna instrukcja kancelaryjna.
PAKIET SOTRALENTZ SYSTEM SERWISANT. DODAWANIE NOWEGO KLIENTA DANE KLIENTA 1 DANE URZĄDZENIA 2 Jerzy.
DIGISTER CSS spółka z o. o Katowice ul. Sobieskiego 27
Urząd dostępny, przyjazny, otwarty. Praktyczne rozwiązanie na styku
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
Skuteczny i przyjazny urząd kompletna informacja o kliencie w jednym miejscu, komunikacja za pomocą e-formularzy.
O projekcie Efektem projektu o nazwie „Przygotowanie Urzędu Miasta Tarnobrzeg do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną za pośrednictwem.
Standard Elektronicznej Skrzynki Podawczej a nadesłane uwagi
2/13 Portal Podatkowy e-Deklaracje 2.
Tworzenie infrastruktury informacyjnej dla polskiego
Praktyczne aspekty zarządzania dokumentacją elektroniczną w nowoczesnym urzędzie. Na podstawie doświadczeń Małopolskiego Urzędu.
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
Spotkanie informacyjne
Rozwój portalu PUE – integracja z ePUAP
Logowanie do platformy PEUP
Projekt Wojewody Opolskiego Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim.
Projekt „Elektroniczna Platforma Pracy Śląskiej Administracji Zespolonej”
Zgłaszanie prac geodezyjnych
ETAPY WDROŻENIE SYSTEMU ELEKTRONICZNEGO ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ
HARMONOGRAM WDRAŻANIA APLIKACJI MUNSOL W GMINIE KRAPKOWICE
EZD Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją
Protection notice / Copyright noticeCopyright © Siemens sp. z o.o. Siemens IT Solution and Services All rights reserved. MunSol System zarządzania.
LOGO Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach ul. Kazimierza Pułaskiego 19/21, Siedlce CENISZ SWÓJ CZAS? NIE CHCESZ STAĆ W KOLEJKACH? ZAREJESTRUJ SIĘ PRZEZ.
Zadania Architekta Zespół Architekta.
Rodzaje dokumentów biurowych
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
GENERATOR WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE. Generator wniosków o dofinansowanie umożliwia przygotowywanie i edycję wniosków o dofinansowanie. Jest to pierwszy.
Obieg dokumentów w instytucji publicznej o akademickim rodowodzie Mariusz Mysiakowski Warszawski Uniwersytet Medyczny.
Program Wiedza Edukacja Rozwój Wysokiej jakości usługi administracyjne
Planowane wydatki inwestycyjne w zakresie informatyki na 2016 rok: 1
Grupa: administratorzy lokalni JST. Użytkownik systemu CEIDG - materiały szkoleniowe2 Informacje wstępne Zakładanie konta w CEIDG -Wybór sposobu dostępu.
1 ANDRZEJ MAREK LENART STAROSTA KONECKI Wpływ projektu „e-Świętokrzyskie” na rozwój informatyzacji w powiecie koneckim Kielce, 6 październik 2009r.
Kształcenie podyplomowe pielęgniarek i położnych w obszarach związanych z potrzebami epidemiologiczno- demograficznymi – System SOWA Dorota Ludorowska.
Urząd przyjazny mieszkańcom Korzyści dla Miasta Częstochowy wynikające z projektu SEKAP Anna Pawłowska Dyrektor Urzędu Miasta Częstochowy 19 grudnia 2007.
Analiza, projekt i częściowa implementacja systemu wspomagania pracy Referatu Reprografii Promotor: mgr inż. Dariusz OlczykWykonała: Katarzyna Ściwiarska.
Warszawa, r. 1 PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH Nowe możliwości komunikacji z ZUS.
„ Procedury Urzędu Marszałkowskiego – mechanizmy funkcjonowania” Bartosz Szymański Naczelnik Wydziały Zarządzania PROW Urząd Marszałkowski Województwa.
Elektroniczny Urząd Podawczy
ZASADY POSTĘPOWANIA Z DOKUMENTAMI W POLITECHNICE GDAŃSKIEJ
Rodzaje systemów kancelaryjnych
AudaPad / AudaShare AudaShare PRO (2.8)
Samorządowa Elektroniczna Platforma Informacyjna (SEPI) Kompleksowe rozwiązanie służące do udostępniania informacji i usług publicznych.
Zapis prezentacji:

Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza FlowER & eBOI

Warianty wdrożenia systemu Agenda Flower Cyfrowy Urząd eBOI Serwer wiadomości SCS Administracja SCS Warianty wdrożenia systemu

Wdrażanie dedykowanych rozwiązań Cele istnienia FlowER Wdrażanie dedykowanych rozwiązań Zmiany każdego aspektu działania systemu Rozszerzanie funkcjonalności Integracja z systemami klienta Utrzymywanie linii rozwojowej „pod klienta” Rozwój oprogramowania pod dyktando rozwoju klienta Utrzymywanie zgodności z otoczeniem prawnym

FlowER Urząd – cele wdrożenia Rejestracja i uporządkowanie dokumentów krążących po urzędzie – przejście na dokumenty elektroniczne Organizacja dokumentów – RWA i teczki spraw Nadzór nad przebiegiem spraw Ułatwienie pracy urzędników - wyszukiwanie, spójne zasady Kontrola pracy urzędu

FlowER Urząd – podstawowe funkcje Rejestracja korespondencji wchodzącej Przechowywanie pism i załączników w dowolnych formatach Obróbka graficzna wielostronicowych skanów pism Podgląd i wydruk dziennika korespondencji Dekretacja pism przez uprawnionych użytkowników Rejestracja pism w aktach sprawy – automatyczna numeracja zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną i RWA Możliwość określania charakteru pisma oraz sposobu załatwienia

FlowER Urząd – podstawowe funkcje Rejestracja projektów odpowiedzi – brudnopisów Obieg pism wewnętrznych System zastępstw Obsługa Rzeczowego Wykazu Akt (RWA) Centralna baza korespondentów Słowniki opisujące strukturę organizacyjną Konfiguracja ścieżek dekretacji i akceptacji pism Generowanie wykazów i raportów Podpis elektroniczny zgodny z ustawą

FlowER Urząd

Załatwianie spraw drogą elektroniczną - eBOI Cyfrowy Urząd Załatwianie spraw drogą elektroniczną - eBOI Dostęp do opisu procedur urzędowych i ich źródeł prawnych. Dostęp do wzorów dokumentów. Dostęp do formularzy elektronicznych. Sprawdzanie stanów spraw. Bezpieczna komunikacja elektroniczna pomiędzy urzędami – Biatel Systems Communication Server (Biatel SCS). Integracja różnych systemów (rejestry dziedzinowe itp.).

Elementy systemu Cyfrowego Urzędu Cyfrowy Urząd SCS eBOI FlowER … SCS SCS FlowER (MASTER) Administracja SCS Inne systemy

Znaczenie elementów systemu CU Cyfrowy Urząd eBOI FlowER komunikacja z interesantem realizacja spraw SCS komunikacja pomiędzy elementami systemu Administracja zarządzanie systemem SCS

Dostęp do opisu procedur urzędowych i ich źródeł prawnych eBOI – Funkcje Dostęp do opisu procedur urzędowych i ich źródeł prawnych Wyszukiwanie Personalizacja Dostęp do wzorów dokumentów Pobieranie wzorów Wysyłanie wypełnionych wniosków Dostęp do formularzy elektronicznych Wspomaganie wypełniania (pomoc, walidacja) Wydruk i wysłanie pocztą Wysłanie elektroniczne – podpis cyfrowy Sprawdzanie stanów spraw Lista załatwianych spraw we wszystkich urzędach Stan według numeru dokumentu lub sprawy eBOI

eBOI – Karta informacyjna Informacja ogólna Podmiot załatwiający Opłaty Podstawa prawna Tryb odwoławczy Linki

eBOI – Formularz elektroniczny Dokument odręczny Dokument elektroniczny Formularz elektroniczny Dane wnioskodawcy Treść wniosku Walidacja i pomoc Automatyczna wersja do wydruku

eBOI – komunikacja z urzędem SCS FlowER eBOI Logowanie Przeglądanie spraw Wypełnienie formularzy Sprawdzenie stanu sprawy Przekazanie dokumentów do FlowER Autoryzacja interesantów Udostępnianie słowników i rejestrów Przyjęcie sprawy Realizacja sprawy Udzielenie odpowiedzi

Biatel Systems Communication Server Wymiana komunikatów i dokumentów pomiędzy różnymi systemami informatycznymi Baza kart informacyjnych, formularzy i wzorów dokumentów Kontrola przekazywanych informacji Baza użytkowników Dokumenty Komunikaty Użytkownicy SCS

Tworzenie kart informacyjnych Tworzenie formularzy SCS - Administracja Zarządzanie uprawnieniami do dokumentów jednostkami podłączonymi do systemu Cyfrowego Urzędu Interesantami Kontrola pracy SCS Tworzenie kart informacyjnych Tworzenie formularzy Administracja kreatory! bez pisania kodu!

SCS - Administracja Informacja ogólna

SCS - Administracja Opłaty

SCS - Administracja Linki

SCS - Administracja Edycja formularza

FlowER – sposoby wdrożenia Samodzielna instalacja Urząd izolowany od otoczenia Zastosowanie Obieg informacji niejawnej Podmiot nie objęty wymaganiami ustawowymi FlowER

FlowER – sposoby wdrożenia Współpraca instalacji Wiele lokalizacji urzędu Wiele urzędów współpracujących W pełni autonomiczne skrzynki podawcze Niższe koszty wdrożenia i administracji FlowER SCS eBOI FlowER

FlowER – sposoby wdrożenia Wiele odległych instalacji Połączenie autonomicznych instalacji - sieci współpracujących urzędów Zabezpieczenie przed problemami z komunikacją w sieciach rozległych geograficznie Własne skrzynki podawcze Wspólna baza interesantów FlowER FlowER FlowER SCS SCS eBOI eBOI

FlowER – sposoby wdrożenia Podmiot 1 Podmiot 3 SCS Podmiot 2 System dziedzinowy WAN LAN LAN LAN Przykład użycia różnych typów sieci do połączenia różnych podmiotów i systemów