Jeden temat na sesję Progres w trakcie sesji* 3 fazy: – Faza odkrywania (DP) – Faza treningowa (TP) – Faza gry (GP)

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WSPÓŁPRACA BLOKU Z OBRONĄ W SIATKÓWCE PLAŻOWEJ
Advertisements

STRUKTURA I FILOZOFIA JEDNOSTKI TRENINGOWEJ GRUP W WIEKU LAT Z UWZGLEDNIENIEM ICH ZRÓŻNICOWANIA POD WZGLĘDEM UMIEJĘTNOŚCI.
Stan przygotowań Mazowsza do EURO 2012 w perspektywie krajowej i w zakresie bezpieczeństwa Krzysztof Dąbrowski Dyrektor Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania.
Wychowawca klasy- role i zadania
PIŁKA SIATKOWA PREZENTACJA WYBRANYCH ELEMENTÓW TAKTYKI I TECHNIKI GRY
DEBATA SZKOLNY OKRĄGŁY STÓŁ
TEORIA I METODYKA GRY W PiłkĘ NożnĄ
PRZYKŁADY METOD AKTYWIZUJĄCYCH
TAKTYKA ZESPOŁOWA ATAK I OBRONA.
HOLENDERSKA SZKOŁA FUTBOLU
Przedszkole Nr 48 z Oddziałami Integracyjnymi w Zabrzu Przedszkole i projekty e-Twinning.
Struktura rocznego cyklu szkolenia
STAŻ TRENERSKI II – KAMIŃSKI MAREK
Firma powstała jako jeden z elementów zaawansowanego systemu poprawy jakości kształcenia oraz podnoszenia kwalifikacji studentów na rynku pracy. Wirtualna.
Warszawa 2008 WYTRZYMAŁOŚĆ SPECJALNA NA KORCIE
Trening popołudniowy U r. Kędzierzyn-Koźle
Piłka ręczna – klasy Gimnazjalnych Ośrodków Szkolenia Sportowego
STAŁE FRAGMENTY GRY konspekt treningu AUTOR: MAREK DRAGOSZ.
Henk Mariman Copyright Henk Mariman. Długoterminowy rozwój zawodnika…Różne szkoły poruszania się…judo…centrum aktywności... Więcej i więcej ogólnego.
Konstruowanie akcji Copyright Henk Mariman ©
Szkolny klub siatkowy.
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH NR 5 IMIENIA JANA PAWŁA II
Organizacja gry obronnej
SKS – piłka siatkowa Autor programu: mgr Hubert Krawiec
Chciałabym się nauczyć tworzyć matematyczne gry komputerowe
Ćwiczyć każdy może Indywidualne wsparcie nauczycieli wychowania przedszkolnego w celu zachęcenia wychowanków do podejmowania aktywności fizycznej : odkrywamy.
POSZUKIWACZEPRAWDY Rekolekcje wirtualne czy realne?
Forma zaliczenia, sytuacja wyjściowa, zasady planowania
Poprawa jakości i efektywności systemów edukacji.
Podania i chwyty Zwód po zatrzymaniu I Jak do tego doszliśmy
Jak siatkówka zmieniła się na przestrzeni lat.
Moja pasja – piłka nożna
ĆWICZYĆ KAŻDY MOŻE ĆWICZYĆ KAŻDY MOŻE Przedszkole w Ruchu.
Wykonały: Patrycja Grabowska Kasia Chmielewska
Temat 3: Integralność danych. Integralność danych, określana również mianem spójności danych, jest to funkcja SZBD, która gwarantuje, że dane nie zostaną.
PROGRAM PRZEDMIOTU KIERUNKOWEGO W KSZTAŁCENIU NAUCZYCIELI WYCHOWANIA FIZYCZNEGO TRYB, ROK STUDIÓW STACJONARNE, I ROK, SEMESTR II Wykład nr 2 WROCŁAW 2015.
Projekt: Rewitalizacja „Obiekt #1”
 Piłkę ręczna zalicza się do grupy gier zespołowych, w związku z tym działanie poszczególnych zawodników podporządkowane jest całemu zespołowi, który.
Konferencja organizowana przez Bibliotekę Główną Politechniki Warszawskiej w dniach września 2002 roku Współpraca bibliotek naukowych w zakresie.
Otwarcie gry Wojciech Kustoń. Analiza dotyczy I fazy ataku ze szczególnym uwzględnieniem współpracy między formacjami obrony i pomocy. Analizie poddano.
Gra 1x1 z elementami szybkości + uporządkowany „chaos”
Olga Sikorska i Marek Wilczek – uczniowie II LO w Zespole Szkół Nr 1 w Piszu zgłosili się do udziału w XVIII Sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży. W ramach tego.
Indywidualizacja treningu jako podstawowe zadanie OSPR Wojciech Nowiński Program dofinansowania ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w roku 2015.
Z corpo programmera do gier kodera Kiedy warto zacząć tworzyć gry? Nuda i wypalenie Kreatywność i niespokojny umysł Indie – niezależność ?
Program „wf z klasą” Przewrót na wf.. Wyniki ankiet przeprowadzonej w klasach 4 – 6. W ankiecie wzięło udział 50 uczniów.
Teoria organizacji Wykład 1.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Podstawy przedsiębiorczości wg podręcznika „Z ekonomią na Ty” Lekcja 3 – Młodzi pracują i współpracują.
Program szkoleniowy dla kandydatów do przysposobienia dziecka zatwierdzony przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej Decyzja Nr 5/2012RA z dnia 23.
ZAPAŁKI.
Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu Katedra Fizjologii i Biochemii Małe gry 1v1 w treningu bramkarskim Goliński Dawid, Chromik Krystyna, Muracki.
TONI KROOS. TONI JAKO REPREZENTANT NIEMIEC KROOS JAKO REPREZENTANT REALU MADRYT.
PROGRAM „Szkolny Klub Sportowy”
Siatkówka Twoje imię i nazwisko.
Zajęcia dodatkowe prowadzone przez wicedyrektora szkoły pana Janusza Jemioła SZACHY ODDZIAŁ 0A opracowanie prezentacji Kowalska Bernarda.
COERVER COACHING POLAND
Piotr Domaradzki F.S. PRAXE
przez dr Zbigniewa Wieczorka
Trening pokazowy: “Głębia”
1. gra gamesball. ZABAWA - SPORT - TURNIEJE EMOCJE - NAGRODY - BIZNES GAMESBALL to dwustronna gra stołowa: piłka nożna i hokej. Jest doskonałym narzędziem.
SPORT W MOJEJ SZKOLE SPORTAS MANO MOKYKLOJE
PORUSZANIE SIĘ I USTAWIANIE SĘDZIEGO W RÓŻNYCH SYTUACJACH BOISKOWYCH
gry dla przyszłych programistów
Dzień Przedszkolaka.
SYSTEM 1–4–4–2 ZADANIA ZAWODNIKÓW W ZALEŻNOŚCI OD ZAJMOWANEJ POZYCJI
ROZGRZEWKA MECZOWA Jarosław Grycman.
GRY PRZYDATNE PRZY NAUCZANIU FUTSALU
TYDZIEŃ Z TECHNOLOGIĄ #NAUCZYCIEL Odkrywanie technologii i świetna zabawa.
TYDZIEŃ Z TECHNOLOGIĄ #NAUCZYCIEL Odkrywanie technologii i świetna zabawa.
Zajęcia dodatkowe AKADEMIA UMYSŁU Ćwiczenie koncentracji ZESTAW nr 4
Zapis prezentacji:

Jeden temat na sesję Progres w trakcie sesji* 3 fazy: – Faza odkrywania (DP) – Faza treningowa (TP) – Faza gry (GP)

Atak skrzydłem Jak grać będąc skrzydłowym poruszanie się – podania - przyjęcie - dośrodkowania

Faza odkrywcza: Zorganizowanie – Efektywnie / jasno / w związku z prawdziwą grą – Progres Powiązane cele Wszystko w jednym – Osobne,ale powiązane

Faza odkrywczaPoziom 1: podania Podejmowanie decyzji 11 na 11/sposób gry Funkcje zespołowe Powiązanie pozycji Realna gra Totalność Zorganizowanie – Efektywnie / jasno / realna gra – Progres Powiązane cele Wszystko w jednym – Osobno ale razem

Faza odkrywczaPoziom 1: podania

Faza odkrywczaPoziom 1: podania

Faza odkrywczaPoziom 2: 2 : 1

Faza odkrywczaPoziom 3: 2 : 2

Faza odkrywczaPoziom 4: 2 + S : 2

Fazy treningu: O zawartości a nie samym ćwiczeniu Dwa zespoły Zorganizowanie – Jasno i efektywnie – Prawdziwe Wydarzenia meczowe (gole, formacje,...) – Progres jest możliwy

K K Faza treningowaPoziom 5: 5 + K : 3 + K O zawartości a nie samym ćwiczeniu Dwa zespoły Zorganizowanie – Jasno i efektywnie – Prawdziwe Wydarzenia meczowe (gole, formacje,...) – Progres jest możliwy Podejmowanie decyzji 11 v 11 / rodzaj gry Funkcje zespołowe Integracja pozycji Prawdziwa gra Totalność

K K Faza treningowaPoziom 6: 5 + K : 4 + K

K K Faza treningowaPoziom 7: 6 + K : 5 + K

K K Faza treningowaPoziom 8: 6 + K : 6 + K

Faza gry: Jedna gierka na jedną funkcję w zespole Powtarzaj każdą sesję Dwa duże cele, minimalizacja zmian

Faza gryPoziom 9: 7 + K : 7 + K Podejmowanie decyzji 11 na 11 / rodzaj gry Funkcje zespołowe Integracja pozycji Prawdziwość gry Totalność Jedna gierka na jedną funkcję w zespole Powtarzaj każdą sesję Dwa duże cele, minimalizacja zmian

Jesteś ARCHITEKTEM,nie NAUCZYCIELEM!

Chodzi o zawartość, a nie o same ćwiczenia!