Jeden temat na sesję Progres w trakcie sesji* 3 fazy: – Faza odkrywania (DP) – Faza treningowa (TP) – Faza gry (GP)
Atak skrzydłem Jak grać będąc skrzydłowym poruszanie się – podania - przyjęcie - dośrodkowania
Faza odkrywcza: Zorganizowanie – Efektywnie / jasno / w związku z prawdziwą grą – Progres Powiązane cele Wszystko w jednym – Osobne,ale powiązane
Faza odkrywczaPoziom 1: podania Podejmowanie decyzji 11 na 11/sposób gry Funkcje zespołowe Powiązanie pozycji Realna gra Totalność Zorganizowanie – Efektywnie / jasno / realna gra – Progres Powiązane cele Wszystko w jednym – Osobno ale razem
Faza odkrywczaPoziom 1: podania
Faza odkrywczaPoziom 1: podania
Faza odkrywczaPoziom 2: 2 : 1
Faza odkrywczaPoziom 3: 2 : 2
Faza odkrywczaPoziom 4: 2 + S : 2
Fazy treningu: O zawartości a nie samym ćwiczeniu Dwa zespoły Zorganizowanie – Jasno i efektywnie – Prawdziwe Wydarzenia meczowe (gole, formacje,...) – Progres jest możliwy
K K Faza treningowaPoziom 5: 5 + K : 3 + K O zawartości a nie samym ćwiczeniu Dwa zespoły Zorganizowanie – Jasno i efektywnie – Prawdziwe Wydarzenia meczowe (gole, formacje,...) – Progres jest możliwy Podejmowanie decyzji 11 v 11 / rodzaj gry Funkcje zespołowe Integracja pozycji Prawdziwa gra Totalność
K K Faza treningowaPoziom 6: 5 + K : 4 + K
K K Faza treningowaPoziom 7: 6 + K : 5 + K
K K Faza treningowaPoziom 8: 6 + K : 6 + K
Faza gry: Jedna gierka na jedną funkcję w zespole Powtarzaj każdą sesję Dwa duże cele, minimalizacja zmian
Faza gryPoziom 9: 7 + K : 7 + K Podejmowanie decyzji 11 na 11 / rodzaj gry Funkcje zespołowe Integracja pozycji Prawdziwość gry Totalność Jedna gierka na jedną funkcję w zespole Powtarzaj każdą sesję Dwa duże cele, minimalizacja zmian
Jesteś ARCHITEKTEM,nie NAUCZYCIELEM!
Chodzi o zawartość, a nie o same ćwiczenia!