OVB Holding AG Realizować partnerstwo – kształtować stosunki

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
Advertisements

Strategia rozwoju Spółki Jutrzenka SA w dobie globalizacji gospodarki
Współpraca międzysektorowa na rzecz CSR: formy, korzyści
Autorzy: Janusz Melaniuk Grzegorz Manowski
E-learning Równowaga pomiędzy pracą, a życiem osobistym w IBM. Work-life balance. Jolanta Jaworska Dyrektor Programów Publicznych IBM Polska.
4. Analiza otoczenia konkurencyjnego przedsiębiorstwa
Agenda Innowacyjność Wpływ innowacyjności na konkurencyjność
Warsztat z pomysłem, cz. III
Przedsiębiorcy i rozwój
Zintegrowane podejście do systemu motywacyjnego w ZUS
Plan prezentacji 1. Wprowadzenie 2. Zarządzanie zmianami w organizacji świadczącej usługi edukacyjne 3. Szkoła wyższa i jej otoczenie w procesie zmian.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
„Praktyczne aspekty współpracy z funduszem Venture Capital”
1 Werbespot. AWD CEE Controller Tagung 29./30. Juni 2006 POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE KIERUNKI ROZWOJU, AKTUALNE PROBLEMY POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE.
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
Kierunki rozwoju marketingu w usługach transportowych
WYZWANIA STRATEGICZNE REGIONALNEGO SYSTEMU INNOWACJI Śląskie Forum Innowacji 2011 Innowacyjny Śląsk.
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Zarządzanie projektami
Agenda 1 Tailored Mobile Solutions S.A 2 Aplikacja TMS Finance 3
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
Na produkt finalny – innowacyjny model preinkubacji przedsiębiorczej osób 50+ składają się 3 produkty pośrednie Model prowadzenia doradztwa Model prowadzenia.
Zbilansowana Karta Wyników i jej wykorzystanie do oceny wyników
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Szkolenia, Coaching, PR.
Biznesplan.
Konferencja dla dyrektorów szkół i przedszkoli Europejski wymiar edukacji- rola dyrektora szkoły w realizacji międzynarodowych projektów współpracy szkół
CZYLI UWOLNIJ POTENCJAŁ
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Współpraca brokerów i ubezpieczycieli. Partnerstwo w interesie klienta reguły wymiany podstawą budowania partnerstwa w relacjach ubezpieczający – broker.
Kreowanie wartości spółki - realizacja założonej wyceny.
Kluczowe czynniki sukcesu
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Czym jest wizja? Wizja jest pozytywnym wyobrażeniem przyszłości placówki wykreowanym na podstawie uznawanych wartości, z którego to wyobrażenia wywodzą.
Oferta dla Klientów Perfect Niezależne Doradztwo Finansowe SA.
IOB w Polsce – wyzwania przyszłości
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Strategia LP Business Solutions Wrocław, styczeń 2013.
Katedra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych
PRACODAWCY O KSZTAŁCENIU ZAWODOWYM Potrzeby, oczekiwania, szanse.
1. 2 Wynagrodzenia w sektorze energetycznym - uwarunkowania kulturowe Adam Cichocki Zbigniew Dudziński Warszawa
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
Wrocławska Koncepcja Edukacyjna
Business Consulting Services © 2005 IBM Corporation Confidential.
Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie wyzwania... ~ … ale jesteśmy Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie wyzwania... ~ … ale jesteśmy.
Zarządzanie innowacją. Adaptacja i zastosowanie sprawdzonych rozwiązań hiszpańskich na gruncie polskim. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
Kreatywność i innowacyjność kobiet w biznesie. Warszawa, 03 kwietnia 2009 dr Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Funkcjonowanie LGD – uzależnienie czy kreatywność? Czy da się zapewnić stabilność organizacji i trwałe partnerstwo na obszarach wiejskich? LUBORADZA, 8-9.
tel/fax: (34) ul.Jasnogórska 15/ Częstochowa Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Społeczna odpowiedzialność organizacji Zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji powodują, że ulegają zmianie społeczne oczekiwania wobec.
Zawartość prezentacji DLACZEGO - Jakie są korzyści z międzynarodowych projektów? JAK- „Wychodzące naprzeciw” podejście LGD -Używanie istniejących mechanizmów.
Kierunek: Zarządzanie. Jeśli chcesz:  w przyszłości zostać menedżerem średniego lub wyższego szczebla polskich albo międzynarodowych spółek  umieć przygotowywać.
Wisła wzdłuż i w poprzek
Firmy globalne.
Szczególne funkcje strony internetowej i jej przydatność w pracy przychodni i gabinecie technika masażysty Adam Muszner.
Dobre praktyki współpracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego z instytucjami otoczenia biznesu oraz przedsiębiorcami Dr Marcin.
ANALIZA SWOT S – strengths – mocne strony W – weaknesses – słabości
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Zwiększenie udziału partnerów społecznych w kształtowaniu strategii umiejętności i rozwoju kapitału ludzkiego, w celu lepszego ich dostosowania do.
PKS CARGO Prezentacja firmy.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
MARKETING INTERNETOWY
Raport po ocenie 360° - fragment
Firmę „Rat-Web-Tu” utworzyła grupa znajomych z II klasy o profilu matematyczno-geograficznym w II LO w Kaliszu. Nasza firma ukierunkowana jest głownie.
Zapis prezentacji:

OVB Holding AG Realizować partnerstwo – kształtować stosunki Misja firmy OVB Holding AG Ich freue mich, Ihnen heute morgen hier in Frankfurt Geschäftsmodell und aktuelle Geschäftsentwicklung der OVB zu präsentieren. Sofern keine detaillierte Vorstellung durch Herrn Kirchhoff Kurze Vorstellung Ich bin seit 1991 bei der OVB, war zuvor im genossenschaftlichen Bankenbereich, bin CFO der Holding und der operativen deutschen Vertriebstochter OVB Vermögensberatung AG

Słowo wstępne Wilfried Kempchen Oskar Heitz OVB kieruje się w praktycznym modelowaniu usług dla swoich klientów w całej Europie - we współpracy z doradcami finansowymi, pracownikami i partnerami produktowymi - pewnymi podstawowymi przekonaniami i celami, których hasłem przewodnim jest „realizować partnerstwo – kształtować stosunki”. W czasach wielkich przemian nasza misja firmy formułuje fundamentalne przekonania i cele OVB Holding AG. Jest to zarazem podstawowa jak i ogólna maksyma działania, która zobowiązuje wszystkich doradców finansowych, pracowników i kadrę kierowniczą koncernu OVB do określonych fundamentalnych zasad działania. Należą do nich takie wartości jak niezawodność, uczciwość, otwartość wobec klientów, doradców finansowych, pracowników, akcjonariuszy i społeczeństwa. Nasza misja firmy ma być drogowskazem dla naszej strategii. Wyjaśnia akcjonariuszom, klientom, opinii publicznej i przede wszystkim naszym doradcom finansowym i pracownikom ramy naszego działania i myślenia. Ma nas wszystkich ukierunkować i obudzić nasz entuzjazm do wnoszenia wkładu w sukces firmy OVB. Ma stanowić podstawę dla naszego codziennego działania. Wilfried Kempchen Oskar Heitz

Zadowoleni klienci

Decydujący wpływ na sukces modelu biznesowego OVB ma poziom zadowolenia naszych klientów. Nasi klienci stanowią centralny punkt odniesienia dla naszego planowania i działania w firmie. Naszymi usługami chcemy przysporzyć ludziom korzyści. Jesteśmy skutecznym i kompetentnym partnerem dla naszych klientów, którym towarzyszymy w długiej perspektywie czasowej. W zależności od uwarunkowań finansowych i finansowej kondycji poszczególnych klientów, doradzamy naszym klientom indywidualnie i wszechstronnie we wszystkich sprawach dotyczących zabezpieczenia emerytalnego, budowania kapitału, zabezpieczenia kapitału i nabywania nieruchomości. Naszym celem są zadowoleni klienci mający trwałe zaufanie do naszych usług i produktów. W ten sposób zadowolenie klientów przekształca się w lojalność klientów.

Zmotywowani i chętni do pracy doradcy finansowi i pracownicy

Dzięki konkurencyjnym produktom, wychodzącym naprzeciw popytowi, wszechstronnej koncepcji kształcenia i doskonalenia zawodowego i uzależnionemu od efektów wynagrodzeniu oferujemy naszym doradcom finansowym solidne partnerstwo, osobiste uznanie i perspektywy. Umiejętności i zaangażowanie każdego doradcy finansowego i pracownika gwarantują sukces OVB. Pracujących dla nas doradców finansowych uważamy za współprzedsiębiorców, od których oczekujemy niezłomnej woli działania, wysokich kompetencji merytorycznych i społecznych. Jako samodzielni przedstawiciele handlowi prowadzą oni sprzedaż produktów finansowych i ubezpieczeniowych naszych partnerów produktowych. Ten wysoki stopień własnej odpowiedzialności stanowi podstawę siły sprzedaży naszych handlowców.

Tworzenie wartości dla akcjonariuszy

Kapitał naszych akcjonariuszy oznacza dla nas odpowiedzialność i zobowiązanie do podwyższania wartości ich inwestycji w naszą firmę. Nasz sprawdzony model biznesowy i nasza długofalowo ukierunkowana strategia stanowią podstawę dla ciągłego i długotrwałego rentownego wzrostu. Naszym celem jest zaspokajanie wymagań rynku kapitałowego w zakresie poziomu stopy zwrotu; punkt wyjścia stanowi tu solidna baza kapitałowa. Na bieżąco informujemy naszych akcjonariuszy o strategicznych celach spółki i ważnych dla rentowności firmy uwarunkowaniach. W ten sposób dajemy naszym inwestorom pewność, że dobrze zainwestowali swój kapitał.    

Partnerzy produktowi

Od naszych partnerów – dostawców produktów - oczekujemy tego samego, co sami chcemy zaoferować naszym klientom: kompetencji, jakości, niezawodności i elastyczności. Firma OVB przykłada wielką wagę do wydajności i serwisowego podejścia wybranych przez nią dostawców produktów. Dzięki codziennym kontaktom z klientami OVB ma jasne wyobrażenie na temat tego, jakie produkty najlepiej zaspokoją potrzeby różnych grup klientów. Na tej podstawie OVB konstruuje dla każdego obszaru i rynku paletę produktów różnych dostawców, która jest na bieżąco aktualizowana. Nasi klienci zwracają uwagę na to, by dokonywać wyboru produktów spośród niewielkiego kręgu kilku jakościowo dobrych produktów, które kompetentnie i szczegółowo mogą im zostać objaśnione przez doradcę finansowego. Jednorodne ukształtowanie prowizji ze sprzedaży dla podobnych produktów w OVB gwarantuje, iż jedynym aspektem branym pod uwagę w procesie doradztwa jest interes klienta.

Ekspansja międzynarodowa

Umiędzynarodowienie to istotna silna strona OVB. Konsekwentnie wykorzystujemy otwierające się przed nami szanse w Europie poprzez zdobywanie nowych przyszłościowych rynków o dużym potencjale wzrostu.

Spółka

Sukces w biznesie uzależniony jest również od stosunków z otoczeniem politycznym i społecznym. OVB stawia czoła wyzwaniom społecznym wspierając zasadę własnej odpowiedzialności jednostki za indywidualne zabezpieczenie finansowe przyszłości i angażując się społecznie.