Klasa biologiczno - chemiczna

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Generator przyszłości
Advertisements

Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
X Liceum OGÓLNOKSZTAŁCĄCE
Akademia Młodych Biologów
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
WYCIECZKI DYDAKTYCZNE DOBRE PRAKTYKI
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Szkoła nie musi być zamknięta. Realizacja polityki oświatowej w Opolu. Centrum Nauk Przyrodniczych przy PG nr 6, jako przykład zagospodarowania budynku.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2011/2012 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
„W zdrowym świecie zdrowe dziecię”
Dlaczego 6-latek do szkoły TAK?!
Podniesienie kompetencji nauczycieli z obszarów wiejskich Dolnego Śląska w zakresie innowacyjnych metod nauczania w obszarze ICT i nauk matematyczno-przyrodniczych.
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w gimnazjum Biologia, Chemia, Fizyka, Geografia, Informatyka.
Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. F. D. Kniaźnina w Puławach
OFERTA EDUKACYJNA na rok szkolny 2011/12 I Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Głubczycach.
„W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych”
Akademia Młodych Biologów Lykeion Opieka merytoryczna PRACOWNIA BIOLOGII I CENTRUM EDUKACJI EKOLOGICZNEJ PAŁACU MŁODZIEŻY W KATOWICACH.
Gimnazjum Nr 1 w projekcie „Mały Archimedes”
Via ad Artes Program rozwojowy liceów ogólnokształcących Miasta Opola KSI nr POKL /09 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze.
Podstawowe informacje o projekcie ZSKP w projekcie Zadanie Wyjazdy AMW Festiwal Nauki Ekodolina Szymbark Toruń Warszawa Gdańsk – Sobieszewo.
SCIENCE WANTS YOU.
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach.
Sprawozdanie z projektu Mali Badacze realizowanego w klasach I-III Publicznej Szkoły Podstawowej nr 52 w roku szkolnym 2012/2013.
Projekt „Fizyka jest ciekawa” jest realizowany w ramach programu POKL
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Lokalizacja Położenie Oferta edukacyjna na rok szkolny 2012/2013 Nauka w liceum trwa 3 lata Nauka kończy się egzaminem maturalnym, uprawniającym do.
Uatrakcyjnienie kształcenia na kierunkach zamawianych -3 letni program stypendialny (tzw. stypendia motywacyjne dla najlepszych) -Specjalistyczne kursy.
KLASA MEDYCZNO – RATOWNICZA ROK SZKOLNY 2011/2012.
IV LO im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdyni
Innowacja pedagogiczna 2014/2015
BIOLOGIA, CHEMIA, J. ANGIELSKI
Obowiązuje od roku szkolnego 2012/2013 © FILOMATA.
KLASA TWÓRCZA MŁODZI ODKRYWCY.
Akademia Młodych Noblistów. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, 3.3. Poprawa.
Ramy współpracy Politechniki Gdańskiej ze szkołami 5 grudnia 2013 r. Barbara Wikieł.
Możliwości wspierania uczniów wybitnie uzdolnionych 5 grudnia 2013 r. Barbara Wikieł.
Operacja Sukces to unikatowy w skali kraju projekt finansowany z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej mający na celu reformę programu studiów na.
Projekt Przedmiot Program nauczania. Innowacyjny, interdyscyplinarny program nauczania.
IV LO im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdyni v09.
Uniwersytet Rzeszowski
Kółko chemiczne Szkolne wsparcie kapitału kulturowego.
IV Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdyni.
Rekrutacja 2014/2015. Propozycje klas na rok szk. 2014/2015.
Młody Fizyk Eksperymentuje – I Pracownia Fizyczna dla Licealistów
Program IB Middle Years to program edukacyjny dla uczniów w wieku od 11 do 16, który rozwija niezależnych, kreatywnych i otwartych na świat uczniów gotowych.
DidiKids - o programie  nauka poprzez zabawę  program dla dzieci w wieku 6 – 12 lat  otwarte zajęcia na terenie Uczelni Wyższej.
Nikogo nie trzeba przekonywać, że eksperymenty wykonywane samodzielnie przez ucznia czy prezentowane przez nauczyciela sprawiają, że lekcje są bardziej.
Klasa przyrodnicza – I D Jeśli posiadasz zainteresowania przyrodnicze, marzysz o studiach medycznych – stworzyliśmy tę klasę właśnie dla Ciebie!
„Koło Młodych Odkrywców”
PRZEGLĄD PRASY 14 maja 2013 roku Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach Biuro Prasowe tel. (41) ; fax. (41) rzecznik.
Projekt edukacyjny kl. II Gimnazjum rok szk.2015/2016 Opiekunowie: Barbara Błasiak, Bożena Żmuda.
Z Zapraszamy. Drzwi Otwarte 22 marca 2014 roku (sobota), godz – kwietnia 2014 roku (sobota), godz – Pomorska 105,
Klasa matematyczno- informatyczna w Świętej Katarzynie.
35-lecie szkoły. Wizytacja kanoniczna ks. Biskupa Krzysztofa Nitkiewicza w PSP w Starej Słupi.
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
Gimnazjum nr 16 w Bydgoszczy
XVII Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej w Warszawie
Wybór trzeciego przedmiotu rozszerzonego
VII Liceum Ogólnokształcące im. Juliusza Słowackiego w Warszawie
Projekt Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój Europejski Fundusz Społeczny
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
UNIWERSYTECKIE II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. EMILII PLATER W SOSNOWCU
WYBIERZ W NASZYM LICEUM KLASĘ POLITECHNICZNĄ!
Szkoła w Mieście Rodzaj innowacji: organizacyjno – metodyczna.
UNIWERSYTECKIE II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. EMILII PLATER W SOSNOWCU
"Matematyczne eksperymenty - poprawa jakości nauczania matematyki
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
ABSOLWENT, PRACODAWCA I WYKŁADOWCA – TRZY STANY JEDNA OSOBA
Zapis prezentacji:

Klasa biologiczno - chemiczna

Cele strategiczne klasy: Praktyczne wykorzystanie interdyscyplinarności nauk przyrodniczych; Kształtowanie umiejętności: komunikowania się, współpracy, myślenia krytycznego i kreatywnego oraz rozwiązywania problemów, co pozwoli na samodzielne dochodzenie do wniosków na skutek doświadczeń empirycznych ; Odkrywanie i zrozumienie świata poprzez realizację samodzielnych doświadczeń i metod aktywizujących z zakresu fizyki, chemii i biologii oraz uczestnictwo w procesach twórczych; Wykorzystywanie informacji z różnych źródeł naukowych, korzystanie z potencjału dydaktycznego, naukowego wrocławskich uczelni.

Ilość godzin przedmiotów wiodących: BIOLOGIA CHEMIA sem. I sem. II razem kl. 1 1 2 45 h 60 h kl. 2 30 h kl. 3 150 h

„Akademia Młodych Przyrodników” Zajęcia interdyscyplinarne realizowane w szkolnych laboratoriach chemicznym i biologicznym.

„AKADEMIA MŁODYCH PRZYRODNIKÓW” zajęcia interdyscyplinarne prowadzone w laboratorium biologicznym: mikroskopowanie doświadczenia prezentacja problemów badawczych

”AKADEMIA MŁODYCH PRZYRODNIKÓW” zajęcia interdyscyplinarne prowadzone w laboratorium chemicznym: eksperymenty, doświadczenia, projekty edukacyjne

konkurs biologiczno – chemiczny vii liceum Ogólnokształcącego we wrocławiu Konkurs biologiczno – chemiczny zorganizowany wraz z sąsiadującym VII Liceum Ogólnokształcącym w ramach współpracy miedzy szkołami, który da każdemu uczniowi możliwość sprawdzenia swojej wiedzy i umiejętności przed wyborem szkoły ponadgimnazjalnej.

Opieka merytoryczna pracowników naukowych wrocławskich uczelni „Uniwersytet w Szkole” „Dolnośląski Festiwal Nauki” Pokazy doświadczeń chemicznych realizowane na Wydziale Chemii Politechniki Wrocławskiej przez studentów koła chemicznego „Allin”

Obozy naukowe i krajoznawcze Centrum Nauki Kopernik Centrum Edukacji Ekologicznej i Krajoznawczej ,,Salamandra” w Myśliborzu Centrum Edukacji Ekologicznej w Krośnicach

Zapraszamy