Wydawnictwo STENTOR prezentuje

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Sześcioletnie dziecko zarówno w szkole jak i w przedszkolu pozostaje tym samym dzieckiem, ale w szkole ma szansę pójść o krok dalej.”
Advertisements

Multimedialne programy edukacyjne
Praca z pozaliterackim tekstem kultury na lekcjach języka polskiego
JĘZYK POLSKI W KLASIE IV-VI
Kształtowanie kompetencji czytelniczych-
Praca domowa w procesie dydaktycznym
Wyrównywanie szans edukacyjnych
METODA PROJEKTU Metoda ta polega na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania przygotowanego przez nauczyciela na podstawie wcześniej ustalonych.
Język angielski na lekcjach historii
Projekt edukacyjny – królowa metod aktywnych
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
– dwie drogi kształcenia, dwa pakiety, jeden cel
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
METODA PROJEKTU SZKOLENIOWA RADA PEDAGOGICZNA
METODA PROJEKTU Opracowanie: Marta Madura.
Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. F. D. Kniaźnina w Puławach
Co to jest TIK?.
Metodyka nauczania języka polskiego Wykład 2 Proces planowania w edukacji polonistycznej Dr Krzysztof Koc.
dr Robert Szwed Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
Program własny z zakresu edukacji artystycznej
1 PRZESZŁOŚĆ TO DZIŚ Zmienione wydanie podręcznika dla kl. II liceum i technikum z serii Piotra Wydawnictwo Piotra Marciszuka STENTOR Warszawa 2009 CZĘŚĆ
Wyrównywanie szans edukacyjnych
„Chcąc ucznia pobudzić do jakiegoś czynu, postawcie go w takich warunkach, ażeby doznawał potrzeby wypełniania tej czynności, jakiej od niego oczekujecie”.
Dorota Juranek PM nr 3 Sosnowiec
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Układ podręcznika To już znasz ćwiczenia literackie i językowe odwołujące się do wiedzy i umiejętności z gimnazjum ćwiczenia literackie i językowe odwołujące.
Pierwszy pakiet edukacyjny do prowadzenia
Opracowała Agnieszka Balcerak
POTRZEBY UCZNIA CUDZOZIEMCA
Dlaczego warto uczyć małe dzieci języków obcych? Opracowała
PROGRAMY NAUCZANIA INNOWACJE PEDAGOGICZNE PROGRAMY AUTORSKIE
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Nowa podstawa programowa- proces dydaktyczny – egzamin Katowice 2009 Matura a podstawa programowa – nowe perspektywy dydaktyczne dr Kornelia Rybicka dr.
Przygotowanie uczniów do egzaminów zewnętrznych Przygotowanie do lekcji Zadawanie prac domowych wymagających użycia Internetu Prowadzenie lekcji.
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego z języków obcych 2008.
OD ZABAWY DO KLASOWEJ OFICYNY WYDAWNICZEJ.  POZNANIE CIEKAWYCH SPOSOBÓW UCZENIA SIĘ ORTOGRAFII ICH UPOWSZECHNIANIE  ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI POPRAWNEGO.
SPRAWDZIAN Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO W KLASIE SZÓSTEJ Czy powinien wzbudzać nasze obawy?
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
„NIEODPŁATNE POMOCE EDUKACYJNE” DO DYREKCJI SZKOŁY Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rodziców oraz pedagogów, Firma CREATUS z pomocą lokalnych firm doposaża.
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez: - Centrum Edukacji Obywatelskiej - i „Gazetę Wyborczą”. Od początku.
Sprawdzian z języka angielskiego w klasie szóstej
Bieżąca tematyka jako element cyklu zajęć Ku refleksji „Nie idź za mną, bo nie umiem prowadzić. Nie idź przede mną, bo mogę za Tobą nie nadążyć. Idź.
SCHEMAT INTERPRETACYJNY
O nowych zadaniach nauczyciela matematyki w kontek ś cie wyboru podr ę czników i programów nauczania.
CZY CZYTANIE JEST NAM DZISIAJ POTRZEBNE?
Działania: Działania: Cykl zajęć edukacyjnych związanych z środowiskiem leśnym, prowadzonych w ciągu całego roku szkolnego 2014/2015 w wszystkich grupach.
1 Metoda projektów Praktyka w edukacji 2 Metoda projektów – praktyka w edukacji Metoda projektów jest formą pracy uczniów łączącą wiedzę teoretyczną.
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
Anna Gościmska Antonina Telicka - Bonecka.  Wiedza z zakresu historii jest wymagana w zadaniach nieliterackich  Brak wiedzy z zakresu historii może.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI. celeprzedmiotu:celeprzedmiotu:
Kształtowanie kompetencji komunikacyjnych wiedza o języku w szkole podstawowej i gimnazjum.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
Nie tylko wynik matematyka gimnazjum kl. 1
CZY CZYTANIE JEST NAM DZISIAJ POTRZEBNE?
metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI
ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY IM. JANA PAWŁA II W RUDNIKACH
metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI
„Charlie i fabryka czekolady”
Terapia Pedagogiczna Terapia pedagogiczna jest realizowana w formie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, to specjalistyczne działania mające na celu pomoc.
Czytanie wspiera rozwój dziecka
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Jak skutecznie realizować podstawę programową?
Próbny egzamin ÓSMOKLASISTy 2018/2019
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego – język obcy nowożytny.
Pakiet edukacyjny „Przeszłość to dziś” Zakres podstawowy i rozszerzony
Szkoła z pomysłem na uczenie
Zapis prezentacji:

Wydawnictwo STENTOR prezentuje pakiet edukacyjny do szkoły podstawowej dla klas 4–6 Podręczniki napisane do nowej podstawy programowej w pełni realizują jej założenia. Oto co zawierają…

Plansze otwierające poszczególne rozdziały wprowadzają w krąg tematyczny inspirują do wspólnej dyskusji w klasie odwołują się do doświadczeń uczniów

Kształcenie literackie i kulturowe wprowadzenie w świat filmu, teatru, malarstwa, fotografii – dziecko zostaje przygotowane do świadomego odbioru pozaliterackich tekstów kultury różnorodność form gatunkowych – dziecko uczy się obcować z różnymi rodzajami wypowiedzi liczne odwołania do różnorodnych współczesnych zjawisk w kulturze inspirujące polecenia uczą wrażliwości na piękno, rozwijają pasje i zainteresowania

Analiza i interpretacja specjalne ramki wprowadzają ważne pojęcia i terminy odpowiednio dobrane utwory literackie kształtują wrażliwość dziecka i jego świat wartości ciekawe zadania twórcze dodatkowo rozszerzają temat, rozwijając wyobraźnię dziecka oraz jego umiejętności pytania i polecenia pomagają w odkrywaniu znaczeń dosłownych i ukrytych w tekście

Gramatyka zadania zintegrowane tematycznie z literacko-kulturowym kontekstem całego rozdziału specjalne ramki wizualizują wiedzę teoretyczną i ułatwiają szybkie odszukiwanie potrzebnych informacji atrakcyjne ćwiczenia odwołują się do doświadczeń dziecka i autentycznych sytuacji życiowych propozycje gier pozwalających przećwiczyć i utrwalić wiedzę w formie zabawy

Ortografia wprowadzenie tematu poprzez zadania zwracające uwagę na daną trudność ortograficzną Ortografia nauka na wesoło – cykl humorystycznych opowiastek „Zostań mistrzem ortografii” przystępnie i przejrzyście podane zasady pisowni

Tworzenie wypowiedzi motywacja do opisywania rzeczywistości i posługiwania się wyobraźnią ciekawe zadania redakcyjne i kompozycyjne ćwiczenie różnych form wypowiedzi rozwijanie umiejętności interesującego i poprawnego wypowiadania się na różne tematy

Komunikacja zadania zachęcające do samodzielnego poszukiwania ciekawych treści w różnych dostępnych dziecku źródłach rozwijanie umiejętności uważnego słuchania i czytania zarówno krótkich informacji, jak i dłuższych form narracyjnych ćwiczenie umiejętności szukania potrzebnych informacji i wykorzystania ich w odpowiedni sposób

rozwijające wyobraźnię dziecka i utrwalające znajomość lektury klasyka oraz lektury dotąd nieomawiane Dokładne omówienie 3 lektur w każdej części podręcznika – czyli 6 w każdej klasie atrakcyjne polecenia rozwijające wyobraźnię dziecka i utrwalające znajomość lektury

Samoocena każdy rozdział zamyka specjalna gra ze startem i metą daje możliwość sprawdzania na bieżąco swoich umiejętności uczeń wie, co powinien umieć po zakończeniu danego rozdziału rodzice mają świadomość, czego wymaga się od ich dziecka, i mogą kontrolować jego postępy

Plansze powtórkowe niezbędna wiedza z gramatyki i ortografii zebrana na końcu 2 części podręcznika Plansze powtórkowe najważniejsze zagadnienia, które zostały omówione w I semestrze, są zawsze pod ręką – by do nich wrócić, nie trzeba zaglądać do 1 tomu podręcznika wygodne tabele porządkujące wiedzę ułatwiają szybkie odnalezienie i przypomnienie sobie potrzebnych wiadomości

zintegrowana z podręcznikiem ciekawe zestawy ćwiczeń Zeszyty ćwiczeń koncepcja w pełni zintegrowana z podręcznikiem ciekawe zestawy ćwiczeń o zróżnicowanym stopniu trudności zadania dopełniają i rozwijają treści zawarte w podręczniku

zawartych w podręczniku Materiały dla nauczyciela scenariusze lekcji i karty pracy rozkład materiału i plan wynikowy wraz z propozycjami indywidualizacji program nauczania zgodny z nową podstawą programową płyty z nagraniami do ćwiczeń słuchowych zawartych w podręczniku i w zeszycie ćwiczeń Serwis internetowy Klub Nauczyciela – www.klubnauczyciela.stentor.pl