Najczęściej występujące odpowiedzi: bardzo dobrze dobrze jest w porządku nie mam uwag jest sprawiedliwy jasny zrozumiały.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Niedaleko Koronowa, przy drodze krajowej nr 25 położona jest niezwykle malownicza miejscowość będąca polską stolicą truskawek - Buszkowo, w której od.
Advertisements

BEZPIECZNA i PRZYJAZNA SZKOŁA
SZKOLNA TELEGAZETA. Debata Recepta na demokrację w szkole W naszej szkole w dn odbyła się debata pt.: Recepta na demokrację w szkole. Na debatę
im. Ks. Kardynała Karola Wojtyły
Szkoła mojego dziecka ( analiza badania) Opracowała : mgr Anna Kędziorek – Pedagog.
POLICEALNE NIEPUBLICZNE STUDIUM EKONOMICZNE W GORLICACH 2013 ANALIZA ANKIETY DOTYCZĄCEJ ZADOWOLENIA Z NAUKI.
SZKOŁA BEZ PRZEMOCY RODZICE.
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, 16 czerwca 2011 r.
Witam Państwa!.
STYCZEŃ 2013 R. Wyniki ankiety: Opinia rodziców o szkole G IMNAZJUM NR 10 I M. I GNACEGO J ANA P ADEREWSKIEGO W G LIWICACH G LIWICE UL. L IPOWA.
„Oczekiwania rodziców wobec szkoły”
„OCZEKIWANIA RODZICÓW WOBEC SZKOŁY”
Zespół Placówek Oświatowych Publiczna Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego i Przedszkole w Kurozwękach.
Czy Twoje dziecko czuje się bezpiecznie w szkole?
KODEKS SZKOŁY BEZ PRZEMOCY
Baśń o… Metoda story – line Maria Lorek Szczecin, 29 listopada 2012 r.
Im wcześniej dziecko rozpocznie naukę, tym ma większą szansę na rozwój swoich uzdolnień i umiejętności lub diagnozę i pomoc w problemach rozwojowych. Szkoła.
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego
Ewaluacja: „Bezpieczeństwo w szkole”
SZK – Szkolne Zespoły Kompetencyjne
PEDAGOGIZACJA RODZICÓW
ZESPÓ Ł SZKÓ Ł NR 94 W WARSZAWIE. SUKCES NA MIARĘ MOŻLIWOŚCI I POTRZEB KAŻDEGO UCZNIA BEZPIECZNA I ŻYCZLIWA SZKOŁA.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Sześciolatek w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im
Adrian Wąsowicz Szkoła Podstawowa nr 4 w Słopnicach
Kodeks „SZKOŁY BEZ PRZEMOCY”. Sporządziła: Krystyna Wesołowska
Przedszkole Samorządowe w Dobrzyniewie Dużym
Ocena poziomu bezpieczeństwa w Zespole Szkół nr 3 – Szkole Podstawowej nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu w I półroczu 2013/2014.
Sprawozdanie z realizacji obchodów DBI 2014
PROJEKT „SZKOŁA WSPÓŁPRACY”
Szkoła Współpracy.
Debata pracowników szkoły
Idea oceniania kształtującego
„OD PRZEDSZKOLAKA DO DUŻEGO POLAKA”
Wyniki ankiet uczniów, rodziców i nauczycieli podsumowujące 2-letni Projekt Comenius Projekt: „Przedsiębiorczy może być każdy”
LOGO Szkoła Współpracy. SZKOLNY PLAN AKTYWNEJ WSPÓŁPRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 W SANOKU ROK SZKOLNY 2014/2015, 2015/2016.
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY NA LATA
ROLA DYREKTORA SZKOŁY W MIĘDZYNAROWYM PROJEKCIE WSPÓŁPRACY SZKÓŁ KONFERENCJA 5 LISTOPADA 2010.
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, 26 czerwca 2014 r.
SZKOŁA DEMOKRACJI SZKOŁA SAMORZĄDNOŚCI SZKOŁA PODSTAWOWA klasy IV – VI Kuźnica Czarnkowska.
Dlaczego warto angażować się w życie szkoły?
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Co może zrobić szkoła, a co powinni zrobić wcześniej rodzice ?
WITAMY. WALORY NASZEJ SZKOŁY Nauka w kameralnych klasach – indywidualizacja procesu nauczania, co jest szczególnie ważne w klasach najmłodszych Jednozmianowość.
SZKOLNY PROGRAM PROFILAKTYKI 2014 – 2017 SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 im
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
Zasady pracy metodą projektu
Małe grupy w szkole na przykładzie modelu pracy w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 2 w Skarżysku-Kamiennej Opracowanie: mgr Bartosz Rybienik.
Śniadanie „Wiemy, co jemy, bo zdrowi być chcemy” Samorządowa Szkoła Podstawowa w Gałdowie Śniadanie 8 listopad 2013 daje moc W ramach akcji w okresie poprzedzającym.
UCZNIOWIE NABYWAJĄ WIADOMOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI OKREŚLONE W PODSTAWIE PROGRAMOWEJ.
GOTOWOŚĆ DZIECKA DO PODJĘCIA NAUKI W SZKOLE – ROLA RODZICA Nauka doprowadza do takiej atomizacji wiedzy, że człowiek będzie niedługo wiedział wszystko.
Sześciolatek w Szkole Podstawowej nr 40 w Lublinie.
KONTRAKT WYCHOWAWCZY Kontrakt zawarty jest na czas nauki w gimnazjum
Ocena poziomu bezpieczeństwa w Zespole Szkół nr 3 – Szkole Podstawowej nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu w I półroczu 2014/2015.
Czy uczniowie czują się w szkole bezpieczni?
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Marii Kownackiej w Łodzi w Łodzi Rok szkolny 2009/ Łódź, ul. Hufcowa 20A, tel
ZINTEGROWANA POLITYKA BEPIECZEŃSTWA „Szkoła promująca bezpieczeństwo” Wyniki ankiet przeprowadzonych wśród uczniów, rodziców i nauczycieli Zespołu Szkół.
PILOTAŻ KONCEPCJI PRZEDSZKOLA PROMUJĄCEGO ZDROWIE I NARZĘDZI DO AUTOEWALUACJI DZIAŁAŃ W PRZEDSZKOLU NR 7 W ŁOWICZU Łowicz, maj 2017r.
Wyniki ankiet dla rodziców przeprowadzonej w dn
ROLA RODZICÓW W WYBORZE SZKOŁY ŚREDNIEJ i wyższej dziecka
Zespół Szkół w Piaskach.
Ocenianie kształtujące , jest to ocenianie , które polega na pozyskiwaniu przez nauczyciela i ucznia w trakcie nauczania potrzebnych informacji. Pozwalają.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR UL. BAŁTYCKA 59
Oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej nr 222 im. Jana Brzechwy
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W UCIECHOWIE
Rok szkolny 2018/2019.
„POSTAW NA RODZINĘ” KAMPANIA PROFILAKTYCZNA
Akademia wychowawcy. Jak krok po kroku zorganizować pomoc psychologiczno – pedagogiczną? Elżbieta.
Zapraszamy do oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 238
Rodzicom dziękuję za zaangażowanie, pomoc i wspieranie działań szkoły.
Zapis prezentacji:

Najczęściej występujące odpowiedzi: bardzo dobrze dobrze jest w porządku nie mam uwag jest sprawiedliwy jasny zrozumiały

Najczęściej występujące odpowiedzi: -lubi się uczyć-lubi szkołę -musi chodzić-dobrze się tam czuje -dobra atmosfera -interesujący przekaz informacji -szkoła jest przyjazna uczniom -ma dobre kontakty z nauczycielami -lubi swoich kolegów-czuje się bezpiecznie -zdobywa większą wiedzę-ma fajnego wychowawcę -są ciekawe zajęcia-rozwija umiejętności

Najczęściej występujące odpowiedzi: -ma dużo nauki -czasem ma za dużo zadane

Najczęściej występujące odpowiedzi: -pozytywnie-serdecznie -kulturalny-konkretny -bardzo dobrze-dobrze -doskonały nauczyciel -osoba kompetentna z doświadczeniem pedagogicznym i życiowym -wzór dla ucznia-stanowczy -zdecydowany-sprawiedliwy -miły-rzetelny -w razie potrzeby można liczyć na pomoc -odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu -ma dobry kontakt z uczniami i rodzicami

Najczęściej występujące odpowiedzi: -dba o bezpieczeństwo - szybko i właściwie reaguje na zaistniały problem -zawsze rozwiązuje sprawy do końca -informuje rodziców o zaistniałej sytuacji -jeśli wynika jakiś problem jest on subtelnie rozwiązywany -pociesza po otrzymaniu słabej oceny

Najczęściej występujące odpowiedzi: -bardzo się cieszę, że moje dziecko ma takiego wychowawcę -dziecko dużo opowiada o wychowawcy i to w samych superlatywach -bardzo ciepła osoba -nauczyciel z powołania -ma bardzo duży autorytet