Analiza porównawcza ZESPOŁÓW SZKÓŁ W POWIECIE EŁCKIM.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zmiany w egzaminie maturalnym od 2015 r.
Advertisements

Opracowały: Dorota Gajda i Małgorzata Adamczyk
Analiza porównawcza wyników egzaminu gimnazjalnego i sprawdzianu
WYNIKI MATURA – MAJ 2013 r.. Do egzaminów dojrzałości w maju 2013 roku przystąpiło 100 absolwentów III LO. Wszyscy abiturienci zdali.
Wyniki sprawdzianu, egzaminu gimnazjalnego i maturalnego w 2009 r. uczni ó w szk ó ł prowadzonych przez Gminę Miejską Mielec.
Lp. TYPY SZKÓŁ LICZBA UCZNIÓW LICZBA ODDZIAŁÓW 1 SZKOŁY PODSTAWOWE GIMNAZJA V LO 2699 OGÓŁEM 4951 uczniów 209 oddziałów LICZBA DZIECI.
WYNIKI MATUR 2009 Wydział Edukacji UM w Koszalinie.
Wyniki egzaminu maturalnego 2012 Koszalin. Zdawalność
EWD W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH POWIATU BYTOWSKIEGO
Analiza wyników egzaminu maturalnego Sesja wiosenna 2010 r.
Opracowała mgr Marta Reut Analiza wyników egzaminu maturalnego Sesja wiosenna 2006 r. Technikum w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Mońkach.
Edukacyjna Wartość Dodana
UWARUNKOWANIA SPOŁECZNE. zasób wiedzy i umiejętności, zdobytych w procesie kształcenia i praktyki zawodowej, a także zdrowia i energii witalnej. Stanowi.
Liceum Ogólnokształcące im. Michała Kosmowskiego
MATURA 2010 RAPORT Opracowały: Dorota Gajda i Małgorzata Adamczyk.
Szkolny organizator rozwoju edukacji (SORE)
Wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego w 2013r
Edukacyjna Wartość Dodana- EWD
Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego w Gryficach Wyniki egzaminu maturalnego w sesji wiosennej 2012 roku.
Do egzaminu maturalnego w 2009 r. w ZSE-A w Kole przystąpiło 165 absolwentów, co stanowi: Liceum Profilowane - 45% wszystkich absolwentów Liceum Profilowane.
Porównanie średniej arytmetycznej części humanistycznej 2011.
EGZAMIN MATURALNY ’2005 Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7 .IX r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania.
WYNIKI OGÓLNOPOLSKIEGO BADANIA UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTY, SPRAWDZIANU, EGZAMINU GIMNAZJALNEGO I MATURALNEGO W 2013 ROKU UCZNIÓW SZKÓŁ PROWADZONYCH.
Warlubie, r.. Wyniki egzaminów gimnazjalnych szkół powiatu świeckiego w roku 2011 w kontekście wyników kraju, województwa i innych powiatów.
Analiza wyników egzaminu maturalnego Sesja wiosenna 2006 r.
Od 2006 roku zespół EWD udostępnia szkołom tzw. kalkulator EWD oraz materiały szkoleniowe pozwalające placówkom prowadzić analizy EWD w ramach ewaluacji.
EGZAMIN MATURALNY Wybór języka obcego zdawanego jako obowiązkowy.
Wyniki Zespołu Szkół w Besku w egzaminach zewnętrznych
Obowiązuje od roku szkolnego 2012/2013 © FILOMATA.
ELEKTRONICZNA REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH.
Efekty kształcenia w świetle wyników egzaminów zewnętrznych.
Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kochanowskiego w Zwoleniu
MATURA PRÓBNA PORÓWNANIE WYNIKÓW
Egzamin gimnazjalny Wyniki egzaminów w Gimnazjum nr 14 w Olsztynie Edukacyjna wartość w naszej szkole Opracował mgr K.Gremblewski.
Obiektywny wskaźnik wyników egzaminów gimnazjalnych WSKAŹNIK EDUKACYJNA WARTOŚĆ DODANA DLA GIMNAZJUM NR 3 Źródło danych Instytut Badań Edukacyjnych

Matura 2014 Wyniki egzaminu maturalnego w I Liceum Ogólnokształcącym im. A. Mickiewicza w Białymstoku.
Opracowanie: Miejski Zarząd Oświaty, październik 2014r. Wyniki egzaminów zewnętrznych za rok szkolny 2011/2012.
Wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego w 2014r. uczniów szkó ł w gminie Mas ł ów.
Opracowanie: Miejski Zarząd Oświaty, październik 2014r. Wyniki egzaminów zewnętrznych za rok szkolny 2010/2011.
Egzaminy zawodowe, maturalne i gimnazjalne 2014 r.
1. Składanie podań przez kandydatów (w przypadku rekrutacji elektronicznej do szkół pierwszego wyboru) od r. do r. do godz.
Opracowanie: Miejski Zarząd Oświaty, październik 2014r. Wyniki egzaminów zewnętrznych za rok szkolny 2013/2014.
EWD III Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Kaliszu I II III IV V.
Wyniki egzaminów zewnętrznych za rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: Miejski Zarząd Oświaty w Tychach, lipiec 2015 r.
Renata Toboła. Trzyletnie wskaźniki EWD Część humanistyczna egzaminu gimnazjalnego Lata Wyniki egzaminu coraz niższe, poniżej średniej kraju.
Wyniki matury 2015 I LO IM. BOLESŁAWA CHROBREGO W PSZCZYNIE 1.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 3 W ŁAŃCUCIE ANALIZA WYNIKÓW EGZAMINU MATURALNEGO 2010 Z UZWGLĘDNIENIEM DIAGNOZY NA WEJŚCIU.
EWD gimnazjalne Czym jest metoda edukacyjnej wartości dodanej (EWD)? Efektywność pracy szkoły, przed kilku laty, oceniano jedynie na podstawie wyników.
I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika – najlepsza szkoła ponadgimnazjalna w powiecie żywieckim I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika w Żywcu.
Egzamin gimnazjalny Na podstawie § 32 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
ANALIZA WYNIKÓW MATUR 2014 Liceum Ogólnokształcące w Krościenku n. D.
Wyniki egzaminu gimnazjalnego w Społecznym Gimnazjum w Rybniku.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO ANALIZA WYNIKÓW Część humanistyczna język polski.
Szkoła2009/ / / / / /2015 LO Urle 154 / 5164 / 6182 / 7184 / 7178/ / 7 ZSO Radzymin 391 / /14357 /
REKRUTACJA ROK SZKOLNY 2016/2017 XLVI Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi w Warszawie.
Wyniki egzaminu maturalnego 2006 Maria Krystyna Szmigel OKE Kraków_2006.
Szkoła sukcesu ! 1.Zdawalność egzaminu maturalnego w 100% ! 2.Należymy do szkół znajdujących się na wysokich miejscach w rankingach ! 3.EWD od lat w.
1 Egzamin maturalny w roku 2008 czyli co każdy uczeń, absolwent, nauczyciel, rodzic powinien wiedzieć na temat matury w 2008 roku.
Sprawozdanie za rok szkolny 2014/2015. Wyniki ogólne- Egzamin 2015 Język polski Historia i wiedza o społeczeństwie Matematyka Przedmioty przyrodnicze.
INFORMACJA o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Kartuzy, w roku szkolnym 2015/2016 w tym o wynikach sprawdzianów i egzaminów w szkołach, których.
Szkolnictwo ponadgimnazjalne w roku szkolnym 2016/2017
Matura 2016 Analiza wyników.
Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej –Curie W Strzelinie
Podstawowe dylematy oświaty w kontekście jej efektywności
I Liceum Ogólnokształcące im. M
MIEJSKI OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI
OFERTA EDUKACYJNA. OFERTA EDUKACYJNA Przedmiot rozszerzony od klasy I Klasa I A Przedmiot rozszerzony od klasy I MATEMATYKA OD KLASY II WYBIERZESZ.
Wydział Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii
Opracowanie wyników egzaminów maturalnych 2019
Zapis prezentacji:

Analiza porównawcza ZESPOŁÓW SZKÓŁ W POWIECIE EŁCKIM

Założenia analizy 1. Okres badawczy: 2009 – 2011; 2. Obszar analizy: Zespoły Szkół prowadzone przez samorząd powiatu ełckiego; 3. Zakres analizy: – finansowanie, – wykorzystanie zasobów, – efekty kształcenia. 4. Źródła danych: – Budżet Powiatu w latach 2009 – 2011, – SIO, – OKE Łomża.

Założenia analizy 5. Metodologia przeprowadzenia analizy: Na podstawie informacji źródłowych określono wartość wybranych wskaźników. Przypisano wagi dla wskaźników: – wydatki na ucznia – waga = 2; – % uzyskanych dyplomów zawodowych – waga = 2; – pozostałe wskaźniki – waga = 1.

Założenia analizy 5. Metodologia przeprowadzenia analizy: Dokonano przeliczenia wartości wskaźników na punkty stosując następującą metodę: liczba punktów danego wskaźnika dla Zespołu Szkół = (najniższa wartość danego wskaźnika / wartość danego wskaźnika dla Zespołu Szkół) * waga Uwaga: dla określonych wskaźników zastosowano wzór odwrotny. Dokonano agregacji wskaźników (wartości punktowych) w poszczególnych latach i dla poszczególnych Zespołów Szkół.

Założenia analizy 6. Informacje dodatkowe: Wzięto pod uwagę również: wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej( EWD )uzyskanej przez Szkoły w latach 2010 – nakłady na modernizację obiektów oświatowych, zrealizowane i planowane.

Lista wskaźników I. Ekonomiczne: wydatki na ucznia; wydatki na oddział; dokładka do subwencji na ucznia; dokładka do subwencji na oddział. II. Dotyczące wykorzystania zasobów: ilość oddziałów; ilość uczniów na oddział; ilość uczniów na etat administracyjny; ilość uczniów na etat obsługi; ilość sal lekcyjnych na 1 oddział.

Lista wskaźników III. Dotyczące wyników kształcenia: % uczniów kończących naukę; % maturzystów; zdawalność matur; wyniki matur; % uczniów przystępujących do egzaminu zawodowego; % uzyskanych dyplomów zawodowych;

Wybrane przykłady wskaźników

Zdawalność egzaminów dyplomowych w latach 2009 – 2011

Wybrane przykłady wskaźników

Wyniki analizy

Informacje dodatkowe POZYCJA SZKOŁY ZE WZGLĘDU NA WSKAŹNIKI WYNIKU KOŃCOWEGO I EDUKACYJNEJ WARTOŚCI DODANEJ. Szkoły neutralne. Licea ogólnokształcące lub technika, w których notujemy zarówno średni w skali kraju poziom wyników maturalnych, jak i przeciętną efektywność. Szkoły o wysokich wynikach maturalnych i wysokiej efektywności mierzonej EWD Szkoły o wysokich wynikach maturalnych i niskiej efektywności mierzonej EWD Szkoły o niskich wynikach maturalnych i wysokiej efektywności mierzonej EWD Szkoły o niskich wynikach maturalnych i niskiej efektywności mierzonej EWD

Informacje dodatkowe I LO II LO LO w ZSS Pozycje szkół ze względu na wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej. matematyka

Informacje dodatkowe I LO II LO LO w ZSS Pozycje szkół ze względu na wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej. przedmioty matematyczno- przyrodnicze (matematyka, biologia, chemia, fizyka, geografia, informatyka)

Informacje dodatkowe I LO II LO LO w ZSS przedmioty humanistyczne (j. polski, historia, WOS) Pozycje szkół ze względu na wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej.

Informacje dodatkowe T1 w ZS 1 T2 w ZS 2 T3 w ZS 3 T4 w ZS 6 T5 w ZS 5 T6 w ZSM-E matematyka Pozycje szkół ze względu na wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej.

Informacje dodatkowe T1 w ZS 1 T2 w ZS 2 T3 w ZS 3 T4 w ZS 6 T5 w ZS 5 T6 w ZSM-E przedmioty matematyczno- przyrodnicze (matematyka, biologia, chemia, fizyka, geografia, informatyka) Pozycje szkół ze względu na wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej.

Informacje dodatkowe T1 w ZS 1 T2 w ZS 2 T3 w ZS 3 T4 w ZS 6 T5 w ZS 5 T6 w ZSM-E przedmioty humanistyczne (j. polski, historia, WOS) Pozycje szkół ze względu na wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej.

Informacje dodatkowe