Marketing elektroniczny w turystyce

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
EBPP - nowy trend na rynku
Advertisements

2009 Portal Wspieramy E-biznes jako źródło informacji o działaniach 8.1 i 8.2 PO IG Agnieszka Krakowiak Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
Dobre i złe praktyki europejskiej informacji zawodowej
Internetowa Akademia Biznesu
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
1 Investing in the New Europe Rozwój eCommerce w sektorze finansowym z perspektywy inwestora kapitałowego Krzysztof Kulig Partner Innova Capital Warszawa.
Staże Ośrodka RENOWATOR.
Przegląd i kryteria wyboru nowoczesnej platformy e-commerce
Dziedzina problemu. Opracowanie koncepcji, projekt i częściowa implementacja portalu ofert turystycznych.
Promocja destynacji turystycznej za granicą
INTERNET JAKO OCEAN INFORMACJI
Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało.
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
KS-OMNIPHARM.
FASHION I.T. Biznes zaczyna się od stworzenia potrzeby.
Internet jako płaszczyzna konkurowania w warunkach zakazu reklamy publicznej Katarzyna Liczmańska.
Search Engine Optimization
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
Systemy prezentacji treści (Digital Signage)
PREZENTACJA PLATFORMY
Wykorzystanie nowoczesnych technik informatycznych w obsłudze ruchu turystycznego Konwersatorium III.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
SOCIAL MEDIA, OUTSOURCING ORAZ MŚP ŁÓDŹ
WORKFLOW KLUCZEM DO MINIMALIZACJI KOSZTÓW DZIAŁANIA ORGANIZACJI
ePolska Zakopane 2001 Społeczeństwo informacyjne: -Szybka, powszechna i relatywnie tania telekomunikacja. -Komunikacja z wykorzystaniem sieci teleinformatycznych.
Świętokrzyskie Centrum Edukacji na Odległość
Rola promocji w kształtowaniu wizerunku gospodarstwa agroturystycznego
Interactive Marketing Partner marketing
Innowacje w sektorze usług
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
Copyright © Katalogis.net | Wszelkie prawa zastrzeżone
Promocja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Komunikacja internetowa - kreowanie nowej wartości
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Słupsku
Inwestycja w NetBrokers. Historia 18 stycznia 2000powołanie spółki marzec 2000 do grona udziałowców dołącza ComArch SA 1 czerwca 2000uruchomienie programu.
Prezentacja możliwości jakie daje system SMSPrzypominacz.pl wraz z przykładami jego wykorzystania w branży turystycznej.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Moduł H e-Biznes Opiekun: dr Małgorzata Grzegorczyk Tematyka modułu obejmuje podstawy teoretyczne Nowej Gospodarki, obejmujące zagadnienia tworzenia różnych.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Strategia Promocji.
Internetowego Biura Rachunkowego
Technik Organizacji Reklamy
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Wykorzystanie potencjału sieci społecznościowych w biznesie
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Komunikacja w bibliotece uczelnianej na tle rozwoju technologii informatycznych. Z doświadczeń BG UMCS Ogólnopolska Konferencja Naukowa Nowoczesna Biblioteka.
Strategie e-marketingu i e-komunikacji JST
call center to nie tylko infolinia
Maria Góreczna Innowacje w budownictwie Poznań, 22 stycznia 2008 r.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
British Polish Chamber of Commerce Usługa wsparcia polskich producentów Usługa Eksportowa – BPCC Export Marta Smolarek Konsultant ds. eksportu Brytyjsko.
STANOWISKO CP TELECOM (OPERATORA CARREFOUR MOVA) W DEBACIE UKE DOTYCZĄCEJ ASYMETRII MTR Warszawa 23 czerwca 2009.
Ewa Dziedzic Katedra Turystyki SGH Potrzeby i luki informacyjne u podmiotów zarządzających turystyką.
Internet, jako narzędzie zarządzania firmą. Beata Klonowska Karolina Florkowska.
Zasady budowania oferty inwestycyjnej przez jst
E-turystyka w sektorze publicznym
Znaczenie marketingu w ekonomii społecznej oraz nadawanie znaku jakości produktom i usługom w obszarze ekonomii społecznej WARSZAWA / czerwiec 2015.
Zarządzanie sklepem internetowym
Adam Pawlicz Uniwersytet Szczeciński
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
Reklama pakietowa w Ogólnopolskim Systemie Informacji Gospodarczej TAI
MARKETING INTERNETOWY
Podmiotowe Systemy Finansowania w Polsce
Zarządzanie sklepem internetowym
Zapis prezentacji:

Marketing elektroniczny w turystyce Ireneusz Czarnowski

Agenda Biznes elektroniczny Handel elektroniczny Marketing elektroniczny Promocja turystyki Na Kaszubskiej Drodze

Biznes elektroniczny obejmuje wszelkie przejawy komercyjnego wykorzystania ICT (Information and communication technologies) komponenty biznesu elektronicznego e-commerce szeroko pojętą komunikację e-services (wsparcie w biznesie)

Za dla biznesu elektronicznego niski koszt redukcja kosztów - ominięcie pośredników, czyli niski koszt reklamy i promocji elastyczność – możliwość ciągłej i natychmiastowej aktualizacji oferty dokładne i pełne informowanie o ofercie biznesowej dostęp do nowych klientów przyspieszenie procesów biznesowych

Handel elektroniczny handel on-line, e-commerce - to sprzedaż towarów, usług i informacji

Marketing elektroniczny to wykorzystywanie Internetu do celów promocji usług oraz pozyskiwania nowych klientów reklama on-line dostępna 24 godziny na dobę

Cele marketingu elektronicznego w praktyce budowanie świadomości istnienia produktu i usługi w umysłach potencjalnych odbiorców narzędziami elektronicznymi dążenie do eskalacji sprzedaży nie tylko przez Internet stymulowanie użytkowników do cyklicznych odwiedzin ośrodka WWW

Przejawy marketingu elektronicznego w praktyce witryny, strony internetowe funkcje strony – informowanie o ofercie, rezerwacja,.. uruchomienie – dostępność, łatwa domena, pozycjonowanie funkcjonalność – poprzez jakie mechanizmy eksponowana jest informacja, rezerwacja jakość – wiarygodność, pełność informacji aktualność – na ile informacja jest aktualna mailing przesyłanie oferty , informowanie o zmianie oferty, przypominanie, akcja lojalnościowa reklama sponsorowana linki sponsorowane, reklama sponsorowana

Dostęp do funkcji marketingu elektronicznego konto, serwer, domena, realizacja outsourcing emitenci (komercyjni) reklamy bazy informacji turystycznej reklama sponsorowana kompromis i inne oferty

Promocja turystyki Na Kaszubskiej Drodze Propozycja Wspólna platforma informacyjna Wspólna polityka marketingu elektronicznego Wsparcie marketingu elektronicznego Kreowanie marki Pytania Zakres Kompetencje

Dziękuję za uwagę