O Firmie jeden z liderów na rynku usług outsourcingu, doradztwa personalnego oraz pośrednictwa pracy szeroka wiedza, poparta kilkuletnim doświadczeniem.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
RAPORT.
Advertisements

Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
Wyobraź sobie, że pracujesz w jednej z największych i najbardziej szanowanych firm na świecie, zatrudniającej ponad 300,000 osób w ponad 100 krajach. W.
Współpraca międzysektorowa na rzecz CSR: formy, korzyści
system zarządzania zasobami ludzkimi
Hotel Courtyard – Warszawa
Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
zarządzanie produkcją
Zespół konsultantów: Michał Kłos Przemysław Kurczewski Robert Lewicki
DYSTRYBUCJA Przygotowali: .....
INFORMATYZACJA FIRMY PRONAR
Kierunki rozwoju marketingu w usługach transportowych
OUTSOURCING JAKO KONCEPCJA „ODCHUDZENIA” ORGANIZACJI
Centra Organizacji Pozarządowych
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Zarządzanie projektami
Pod tym adresem pracujemy dla Ciebie!.
Innowacje organizacyjne w usługach
Okiem praktyka: wdrożenie w firmie Smay
musisz sobie odpowiedzieć na bardzo ważne pytania…
Copyright Status-C, 2010r.. Crowdsourcing – czerpanie wiedzy z t ł umu Metoda konkursu – wybór najlepszych z wielu nadesłanych. Wykorzystanie potencjału.
Profesjonalizacja branży eventowej
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
Oferta ośrodków KSU dla MŚP: usługi informacyjne Agencja Rozwoju Lokalnego AGROTUR S.A.
Wsparcie osób niepełnosprawnych w komponencie regionalnym w ramach PO KL.
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
obsługuje klientów w miejscu sprzedaży, służy im radą co do marki produktu, jego typu i jakości, udziela na prośbę klienta dokładnych i wyczerpujących.
czego się spodziewasz”.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie Katedra Rozwoju Kapitału Ludzkiego
PRACUJ TYLKO Z DOBRYM PARTNEREM. niedziela, 2 marca O Firmie ugruntowana pozycja na rynku doradztwa personalnego oraz pośrednictwa pracy; profesjonalna.
Outsourcing usług prawnych i księgowych jako metoda na optymalizację kosztów prowadzenia działalności gospodarczej.
Szkolenia, Coaching, PR.
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia Zapraszamy do współpracy! 7 maja 2010.
O Firmie ugruntowana pozycja na rynku doradztwa personalnego oraz pośrednictwa pracy-działamy od 2006 roku; szeroka wiedza, poparta kilkuletnim doświadczeniem.
W jaki sposób użytkownik komunikuje się z komputerem?
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
BIZON Biznes Odpowiedzialny i Nowoczesny Patronat Honorowy:
Copyright (c) 2007 DGA S.A. | All rights reserved. Skuteczny i efektywny samorząd terytorialny Warszawa, 8 października 2010 r. System Przeciwdziałania.
Wzorowy i zmotywowany personel - wizytówką hotelu
ZAKRES ŚWIADCZENIA USŁUG PRZEWOZU KRAJOWEGO TOWARÓW
Zaufany partner na rynku e-commerce
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 2 im Natalii Gąsiorowskiej w Łodzi
WSPÓLNIE NA ZAMOJSZCZYŹNIE KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE WSPÓLNIE NA ZAMOJSZCZYŹNIE KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE Wspólnie na Zamojszczyźnie- projekt.
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces“ Henry Ford Prezentacja firmy.
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Wdrożenie zintegrowanego systemu Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Strategia LP Business Solutions Wrocław, styczeń 2013.
1 Optymalizacja modelu IT do potrzeb biznesowych w firmie Międzyzdroje, Maja 2014r.
DYSTRYBUCJA TWARDOWSKI Lidzbark Wielki Łęck 81a
Apteka XXI wieku.
Barter Czyli innowacyjne rozwiązanie dla najstarszego sposobu prowadzenia działalności gospodarczej, przedsiębiorstwa handlu towarów i usług za pomocą.
Ul. Nałęczowska Lublin tel./fax:
KIERUNKI KSZTAŁCENIA TECHNIK ŻYWIENIA I USŁUG GASTRONOMICZNYCH Technik żywienia i usług gastronomicznych jest przygotowany do wykonywania różnych zadań.
TECHNIK HANDLOWIEC.
Współczesne metody zarządzania organizacją
INSTYTUCJI FINANSOWYCH
WYKŁAD dr Krystyna Kmiotek
Finanse i Prawo Zatrudnienia w Biznesie. „Finanse i Prawo Zatrudnienia w Biznesie ” to … … specjalność prowadzona przez Katedrę Prawa na Wydziale Finansów.
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
Społeczna odpowiedzialność organizacji Zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji powodują, że ulegają zmianie społeczne oczekiwania wobec.
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
Global Ordering System - GOS
Zastosowanie metod statystycznych w obszarze CRM.
Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Produktu
„Rozwiń firmę z Wojewódzkim Urzędem Pracy” Kielce, 22 listopad 2017 roku .
MARKETING INTERNETOWY
Plan Zwiększenie zadowolenia klientów ZWIĘKSZENIE ZADOWOLENIA KLIENTÓW
Zapis prezentacji:

O Firmie jeden z liderów na rynku usług outsourcingu, doradztwa personalnego oraz pośrednictwa pracy szeroka wiedza, poparta kilkuletnim doświadczeniem i codziennym zaangażowaniem; wysoka jakość obsługi Klientów, pracowników i Kandydatów do pracy; nowoczesne metody realizowania projektów; szybkie wypełnianie postawionych przed Nami zadań. wtorek, 28 marca 2017

Nasze usługi Świadczone przez nas usługi: MERCHANDISING LEASING PRACOWNICZY OUTSOURCING - PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY DORADZTWO PERSONALNE - REKRUTACJA STAŁA wtorek, 28 marca 2017

Merchandising Korzyści tej usługi to m.in.: „..merchandising to zbiór metod i technik nadających produktowi czynną rolę sprzedaży, obejmujących odpowiednią prezentację produktu i stworzenie mu właściwego otoczenia w celu maksymalizacji zysku….” Alain Wellhoff Korzyści tej usługi to m.in.: usprawnienie sprzedaży i zwiększenie atrakcyjności oferowanych produktów - walka o przestrzeń na półkach dla nowych produktów budowanie pozytywnego wizerunku określonej Firmy oraz odpowiedniej ekspozycji jej produktów – potęga impulsu podświadomości dopasowanie asortymentu do wymagań i oczekiwań Kupujących – analiza osobowości i potrzeb konsumenta możliwość uzyskania opinii Klientów na temat określonego produktu – dialog z nabywcą znajomość praw rządzących podejmowaniem decyzji przez konsumentów – koszyk pełen okazji wtorek, 28 marca 2017 4

Nasze cele Celem strategicznym naszej Firmy jest zmaksymalizowanie obrotów handlowych naszych Partnerów, któremu podporządkowane są wszystkie działania podejmowane przez zatrudnianych przez nas pracowników. Do obszaru naszych działań w zakresie merchandisingu należy: ekspozycja towaru zgodnie ze standardami danej Firmy, bezwzględna dbałość o estetykę i atrakcyjność, zapewnienie rotacji towaru, porządkowanie półek, sprawdzanie poprawności etykiet cenowych oraz daty ważności zgodnie z zasadą FIFO (First Expired First Out), współpraca z Przedstawicielami Handlowymi i Kierownictwem działu lub stoiska. wtorek, 28 marca 2017

Raporty - sposób rozliczenia Proponujemy następujące sposoby rozliczania: RAPORT GŁÓWNY RAPORT SMS/MMS RAPORT OPERACYJNY wtorek, 28 marca 2017

Nasze dane dla Was NASZ KLIENT wtorek, 28 marca 2017

Nasz profesjonalizm, Wasz rozwój FIRMA 1 MERCHANDISING 1 FIRMA 2 MERCHANDISING 2 FIRMA 3 MERCHANDISING 3 FIRMA 4 MERCHANDISING 4 FIRMA 5 MERCHANDISING 5 wtorek, 28 marca 2017

Nasz profesjonalizm, Wasz rozwój MERCHANDISING 1 MERCHANDISING 2 MERCHANDISING 3 MERCHANDISING 4 MERCHANDISING 5 wtorek, 28 marca 2017

Wyróżnia Nas doświadczenie w rekrutacji i selekcji przedstawicieli handlowych pełne administrowanie zatrudnieniem szkolenie i motywowanie oraz kontrolowanie kierowanego zespołu przygotowywanie raportów z pracy naszych pracowników zapewnienie niezbędnych narzędzi do wykonywania danej pracy pomoc PH w pozyskiwaniu nowych klientów wtorek, 28 marca 2017

Naszymi Klientami są m.in.: Zaufali nam Naszymi Klientami są m.in.: wtorek, 28 marca 2017

Zapraszamy do współpracy! TORUŃ pl. Teatralny 7/6 tel./fax: +48 56  475 42 42 e-mail: torun@dkpartner.pl ŁÓDŹ ul. Słowiańska 1/9 tel.: +48 42 209 15 88 fax: +48 42 209 15 89 e-mail: lodz@dkpartner.pl CZĘSTOCHOWA al. Niepodległości 20/22 tel.: +48 34  343 54 47 fax: +48 34  343 52 85 e-mail: czestochowa@dkpartner.pl wtorek, 28 marca 2017

ZAPRASZAMY ul. Słowiańska 1/9 93-101 Łódź tel.: +48 601 151 717 SIEDZIBA ul. Słowiańska 1/9 93-101 Łódź tel.: +48 601 151 717 ŁÓDŹ 2010 wtorek, 28 marca 2017