Człowiek z opaską na oku, czyli w poszukiwaniu sensu rzeczy niezrozumiałych Michał Kociankowski Synergion.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PODSUMOWANIE II ETAPU PROJEKTU PIERWSZE UCZNIOWSKIE DOŚWIADCZENIA DROGĄ DO WIEDZY
Advertisements

Adam Miratyński Towaroznawsto 1021b.
Metaprogramy Metaprogramy są to utrwalone na nieświadomym poziomie umysłu schematy postępowania, które wywierają wpływ na sposób, w jaki postrzegasz otaczającą.
Po co nam matemtyka? Wykonawcy: Dariusz Graban Łukasz Gornowicz.
Wybierając zawód, musisz wziąć pod uwagę zarówno swoje zainteresowania, wartości, umiejętności, jak i informacje o różnych zawodach.
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum w Lidzbarku
HISTORIA MÓWIONA JAKO NARZĘDZIE ODCZYTYWANIA DZIEDZICTWA SPOŁECZNO- KULTUROWEGO ŚRODOWISKA LOKALNEGO.
Michał Kociankowski synergion
Dobra reklama, czyli coś między małpą a robotem
Człowiek! [...] to brzmi dumnie!
Badanie potrzeb dzieci i młodzieży w środowisku lokalnym
W poszukiwaniu granic BEx Michał Kociankowski
SZLACHETNA PACZKA to ogólnopolska akcja świątecznej pomocy – realizowana od 2001 roku przez Stowarzyszenie WIOSNA. Głównym jej założeniem jest idea.
KOBIECOŚĆ I MĘSKOŚĆ.
SYTUACJA RODZIN DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH...?
„Człowiek jest otwarty na Boga”
Występują: - dzieci ze świetlicy w CZP nr 1 - dzieci z Ogródka Jordanowskiego - opiekunowie.
TYDZIEŃ WALKI Z PRZEMOCĄ w ZSP w Jasienicy 14 – 22 kwietnia 2010
Badania konsumenckie w zarządzaniu serialem telewizyjnym Paweł Nowicki Michał Kociankowski.
Prezentacja Zając Martyna
BADANIE RYNKOWE I MARKETINGOWE
DOM, DO KTÓREGO CHCE SIĘ WRACAĆ MOJE DZIECKO W KRYZYSIE.
Na co jeszcze czekamy, czyli o nieuchronności Michał Kociankowski
Reforma edukacji Zmiana programowa Informacje dla rodziców.
JANUSZ KORCZAK ,,Dziecko chce być dobre
„Tylko życie poświęcone innym, warte jest przeżycia” Albert Einstein
A MY SIĘ WYZWAŃ NIE BOIMY, MY SIĘ SAMO - RZĄDZIMY!
KIM JESTEŚ CZŁOWIEKU?.
RADY DLA WSZYSTKICH, KTÓRZY CHCĄ BYĆ DOBRYMI RODZICAMI
Myślenie magiczne u marketerów i konsumentów
Kształtowanie poczucia własnej wartości u dzieci.
6-LATEK W SZKOLE.
Wczesne dzieciństwo jako fundament rozwoju w dalszych latach życia
Wczesne relacje jako warunek rozwoju małego dziecka, czyli o istocie wystarczająco dobrej więzi Paulina Gołaska Zakład Psychopatologii Dziecka.
Media Społecznościowe
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI ZADANIA W RAMACH PROJEKTU „MŁODZI GŁOSUJĄ” LEKCJA O PARLAMENCIE EUROPEJSKIM MŁODZIEZOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY KWIDZYN.
Jedna z historii zmieniających życie….
AUTYZM INNY NIE ZNACZY GORSZY
Co chcieliśmy osiągnąć?
Idea oceniania kształtującego
Konferencja przedsezonowa sędziów LZKosz Biała Podlaska Pion Szkolenia Kolegium Sędziów LZKosz przedstawia:
Interakcja człowiek – komputer Podstawy metod obiektowych mgr inż. Marek Malinowski Zakład Matematyki i Fizyki Wydz. BMiP PW Płock.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Zajęcia Integracyjne. Aktywność jest warunkiem prawidłowego rozwoju każdego człowieka, ponadto umożliwia prowadzenie twórczego życia.
Bo wiem, że Ty zawsze jesteś dobry,
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Partycypacja młodzieży Barbara Zwierzyńska-Doskocz.
TADEUSZ KOŚCIUSZKO Był bohaterem wojny o niepodległość Stanów Zjednoczonych i przywódcą pierwszego powstania o wolność Rzeczypospolitej Obojga.
Spotkanie z przeszłością. Lekcja historii klasy III B w Muzeum Powstania Warszawskiego, 18 września 2015r.
Metody komunikacji.
Udany jednostrzALł. Jaki rodzaj jednostrzału? Dla stałej drużyny bohaterów, jako przerywnik w kampanii. Zupełnie oddzielna historia, bądź dziejąca się.
Przyjaciel najcenniejszy dar
Co myślisz o ludziach, którzy przypatrują Ci się na ulicy? Staram się jak najszybciej do tych osób uśmiechnąć. Uśmiech powoduję, że myślę o tych osobach.
AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Wpływ czytelnictwa na rozwój dziecka głuchego
SZKOŁA PODSTAWOWA – 37 uczniów GIMNAZJUM – 28 uczniów
Wykonała:Anna Musiałowska z klasy 5b
Okno na Hooptymistyczny świat
NESCAFE Budzik w iPhone
ROLA RODZICÓW W WYBORZE SZKOŁY ŚREDNIEJ i wyższej dziecka
Jak organizować społeczne środowisko uczenia się dzieci w klasie I?
Radosne chwile!.
Adwent z Piątką Poznańską
„Pokój NIEgościnny” to historia chłopca o imieniu Bunio, który wraz z rodzicami przez wiele godzin szuka pokoju do wynajęcia, podczas wakacji nad morzem.
Co chcieliśmy osiągnąć?
PAN KLEKS AKADEMIA PANA KLEKSA
Dary Ducha Świętego.
Zapis prezentacji:

Człowiek z opaską na oku, czyli w poszukiwaniu sensu rzeczy niezrozumiałych Michał Kociankowski Synergion

Obiekt we własnej osobie Obiekt w umyśle jezioro Pani Walewska czarny kot zapach obiadu stare radio okno sklep osiedlowy remont kuchni ścierka zakład optyczny bezpieczeństwo zapodziane okulary boisko szkolne Obiekt we własnej osobie torebka pierogi wakacje Matka Boska szydełkowanie System takich obiektów i ich powiązań tworzy obraz świata, a przede wszystkim: kierunkuje dążenia pozwala dokonywać wartościowania pozawala podejmować decyzje

Historia przenosi bardzo dużo informacji Jak postępuje? Co ma? Gdzie można go spotkać? Świat jest skomplikowany i zawiera dużo obiektów. Jak to się stało, że udało się przekazać i utrwalić te wszystkie treści? Jak to się dzieje, że w razie potrzeby można je modyfikować? Co robi? Z kim walczy? Czego nie robi? Dla kogo się stara? Do czego dąży? Historie Baśnie Opowieści Co potrafi? Z kim współdziała? Jest w nich coś, co powoduje, że ludzie lubią ich słuchać, łatwo zapamiętują, chętnie powtarzają. Dzięki temu uczą się żyć w taki sposób, jak małe koty polować – przez zabawę.

Historia, czyli narracja o produkcie BOHATER Pozytywne postać z którą łatwo się identyfikować konsument KONFLIKT Ważny cel, który nie może być osiągnięty potrzeba, dążenie AKCJA Walka bohatera o cel kategoria SKAZA Istotny błąd, zaszłość, z którą bohater sobie nie radzi bariera, dylemat ŁUK PRZEMIANY Nowa wartość, moc, która odmienia sytuację bohatera unikalna oferta KATALIZATOR Postać, która wnosi nową wartość marka historie są moralistyczne, czyli zawsze ma końcu dobro wygrywa historie są poza czasem – dotyczy każdego czasu historia nie ma autora – jest relacją historia nie musi być racjonalna – nie wszystko trzeba rozumieć

Sposób na silną markę? Wiele osób potrzebuje jednego i drugiego… Wewnętrzny konflikt, który jest nieustającym magnesem uwagi Marka w procesie, w ciągłym stawaniu się Marka ze stałą zdolnością zaskakiwania Cisowianka Marka pozytywistyczna Marka postmodernistyczna jednoznaczna zasadnicza wspierająca wierna wieloznaczna tolerancyjna towarzysząca prowokująca Wiele osób potrzebuje jednego i drugiego…

I co z tego? Czy marka musi być historią z morałem? Czy badania muszą dawać spójny obraz konsumenta? Jeśli „nie”: Czy umiemy zbadać i opisać niespójność? Czy segmentacje mają sens? Czy umielibyśmy testować komunikację opartą o niejednoznaczność, gdyby ktoś ją stworzył?