Business Analyst Forum

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt realizowany przez Gminę Miejską Kraków przy wsparciu finansowym Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2008 – 2010.
Advertisements

„Na dobry początek – staż”
PRAKTYKA CZYNI MISTRZA!
„E-podręczniki do kształcenia ogólnego”
Myślenie innowacyjne w obszarze polityki społecznej a projekty finansowane ze środków Unii Europejskiej.
Po co ? Wprowadzenie standardów usług edukacyjno – szkoleniowych w Małopolsce jest niezbędne dla stworzenia spójnego i efektywnego systemu edukacji pozaformalnej.
WIELKOPOLSKA – BRANDENBURGIA
30 listopada listopada DZIAŁANIA NA RZECZ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI AKADEMICKIEJ.
Jolanta Ruszel – Esebua 15 grudzień 2010
I Mazowieckie Forum dobrych praktyk dla rozwoju Mazowsza 12 października 2010r. Warszawa hala widowiskowo – sportowa TORWAR Pokażmy razem, jak twoje działania.
Koło Naukowe „Młody Menedżer” jest organizacją studencką z pasją.
Zintegrowane podejście do systemu motywacyjnego w ZUS
Guide Me! Miary jakości w grupowym doradztwie dla osób poszukujących pracy Małgorzata Klimka Projekt zrealizowany przy wsparciu finansowym.
Kryteria wyboru projektów w ramach Działania 8.2 Priorytetu VIII PO KL w 2009 r. w województwie warmińsko-mazurskim.
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL. Bilansowanie kompetencji zawodowych.
Specjalność: Kompleksowe Sterowanie Jakością
OUTPLACEMENT – program zwolnień monitorowanych, którego głównym celem jest złagodzenie skutków, jakie niosą ze sobą zwolnienia, zarówno dla pracowników,
KONCEPCJA DZIAŁALNOŚCI
ETwinning narzędziem realizacji nowej podstawy programowej Warszawa, 18 marca 2010 Iwona Moczydłowska, MSCDN Wydział w Siedlcach Konferencja z okazji 5-lecia.
SKUTECZNA REKLAMA I MARKETING (W TYM PRZEZ INTERNET)
Projekt „Edukacja ku Przyszłości”
INFORMACJE DLA PATRONA MEDIALNEGO
Z Wiekiem na Plus - szkolenia dla przedsiębiorstw
ABC e-learningu.
MIĘDZYNARODOWY PROCES DYDAKTYCZNY CZYNNIKIEM WZROSTU KOMPETENCJI ZAWODOWYCH NAUCZYCIELA.
Oferta dla Sponsora międzynarodowej konferencji Business Analyst Forum która odbędzie się 23 maja 2012 we Wrocławiu.
Projekt finansowany z budżetu województwa Dolnośląskiego
Profesjonalizacja branży eventowej
Warsztat 3 Nowoczesne narzędzia wykorzystywane w cyklu polityk publicznych 26 lipca 2011.
Agenda 1 Tailored Mobile Solutions S.A 2 Aplikacja TMS Finance 3
Strategia rozwoju SBP na lata Sprawozdanie Maria Burchard ZG SBP.
Koło Młodych przy Polskim Stowarzyszeniu Zarządzania Kadrami Warszawa 2005.
Razem dla Północnego Mazowsza Założenia oraz cele projektu.
Wewnętrzny system zapewniania jakości PJWSTK - główne założenia i kierunki działań w ramach projektu „Kaizen - japońska jakość w PJWSTK” Projekt współfinansowany.
Zapraszamy do objęcia patronatem medialnym międzynarodowej konferencji
Tu mieści się Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku oraz firma symulacyjna NaTURa Podlasia sp. z o. o.
Technik Organizacji Reklamy
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Szkoła Podstawowa nr 11 im. Wł. Broniewskiego.
COACHING WEEK Zapraszamy na cykl konferencji w ramach które odbędą się
Zamojskie Centrum Dialogu Społecznego
Inicjatywa MNiSW Inkubator Innowacyjności w Poznańskim Parku Naukowo -Technologicznym.
Ocena efektów wsparcia MŚP w ramach
Prezentacja projektów realizowanych przez BIURO KARIER STUDENCKICH POLITECHNIKI ŚLĄSKIEJ Forum Pracodawców Automatyki, Elektroniki i Informatyki 2014 Gliwice,
Inicjatywa studencka na miarę XXI wieku. Plan prezentacji ● 1. Czym jest BiznesZone? ● 2. Przedsięwzięcia związane z projektem ● 3. Kim są odbiorcy projektu.
Wspieramy budowanie marki
SOCJOLOGIA WYDZIAŁ NAUK ZDROWIU I NAUK SPOŁECZNYCH KIERUNEK SOCJOLOGIA KATEDRA NAUK HUMNISTYCZNYCH I SPOŁECZNYCH.
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Transport i logistyka Studia II stopnia Katedra Transportu.
Komunikacja w pracy audytora wewnętrznego
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
Zapraszają na kolejne spotkanie z cyklu siedziba MDDP Business Consulting, Warszawa, 18 maja 2015 r. Elitarne grono dyrektorów finansowych Możliwość wymiany.
Z A R Z Ą D Z A Ć Potrafię PRAKTYCZNIE WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ PRACY W KATOWICACH.
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Monika Zawadzka Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich Partner Konferencji.
DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE STARTUPY W AKADEMII LEONA KOŹMIŃSKIEGO Daria Kowalska.
Tytuł projektu: Partnerstwo Nyskie 2020 – dialog między Partnerami Nazwa partnerstwa: Partnerstwo Nyskie 2020 Podmiot zgłaszający: Gmina Nysa.
SPOTKANIE UPOWSZECHNIAJĄCE 21 GRUDNIA 2015 WARSZAWA.
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
tel/fax: (34) ul.Jasnogórska 15/ Częstochowa Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
ALEJA POLSKICH INNOWACJI 15 września 2016, Biblioteka Uniwersytetu Warszawskiego.
WOLONTARIAT PRACOWNICZY SZANSA DLA NGO I BIZNESU.
Konferencja współfinansowana z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1 Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa na terenie Powiatu.
KIERUNEK LOGISTYKA WYDZIAŁ EKONOMICZNY
Grupa wychowanie przedszkolne grupa ‘C’
Specjalność konsulting gospodarczy 2017/2018
„Podnosimy bezpieczeństwo pracy w rolnictwie poprzez wymianę naszych doświadczeń szkoleniowych” Projekt nr PL01-KA
16/ Hotel PUŁAWSKA data: 2 wyjątkowe dni tematyczne
Specjalność ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI 2018/2019
Zapis prezentacji:

Business Analyst Forum Oferta dla Sponsora międzynarodowej konferencji Business Analyst Forum która odbędzie się 23 maja 2012 we Wrocławiu

Informacje o cyklu konferencji BAF

Business Analyst Forum Organizator Misją AION jest dostarczanie wiedzy i rozwiązań z zakresu analizy biznesowej oraz systemowej stymulującej organizacje do stałej poprawy prowadzonej działalności poprzez usprawnianie strategii, procesów biznesowych, jak i skuteczne oraz efektywne pozyskiwanie technologii informatycznych. Naszą misję realizujemy poprzez szkolenia i konferencje, prace doradcze, audyt oraz projekty wdrożeniowe.

Poprzednie edycje BAF Tematyka 2008 Business Analyst Forum Capturing Business Needs tematyka: pozyskiwanie i specyfikowanie wymagań stawianych przez przyszłych użytkowników rozwiązań IT 2009 Business Analyst Forum Drawing Analyst Thoughts tematyka: użyteczność specjalizowanych języków modelowania w analizie biznesowej i systemowej 2010 Business Analyst Forum Strategies for Effective Communication tematyka: facylitacja i inne umiejętności niezbędne do prowadzenia warsztatów analitycznych

Poprzednie edycje BAF Prelegenci Howard Podeswa Suzanne Robertson Ingrid Bens Stephen Withall pionier systematycznego podejścia do specyfikowania i zarządzania wymaganiami autor wzorców wymagań autorytet w zakresie wykorzystania UML w analizie biznesowej ekspert w zakresie facylitacji

Poprzednie edycje BAF Prelegenci Artur Kasprzyk Anita Walkowiak Piotr Fick Anna Bujko doradca w zakresie budowania wizerunku i emisji głosu ekspert w dziedzinie modelowania procesów biznesowych oraz analizy biznesowej i systemowej specjalista w dziedzinie modelowania systemów z wykorzystaniem UML specjalista w dziedzinie analizy biznesowej i systemowej

Poprzednie edycje BAF Opinie uczestników Na konferencji przedstawiono przykłady dobrych praktyk zarówno ujęciu dokumentacyjno-analitycznym, jak i socjologiczno-psychologicznym. Koherencja elementów miękkich oraz technikaliów związanych z inżynierią wymagań, na które prezentujący zwrócili uwagę, mogła być inspirująca zarówno dla analityka, jak i programisty czy też menedżera projektu. Mimo faktu, że Suzanne Robertson oraz Stephen Withall nie zgadzają się ze sobą w niektórych poglądach na obszary związane z analizą wymagań, ich sporadyczne różnice zdań były inspiracją twórczych dyskusji. Prezentacje gospodarza konferencji – Pana Artura Kasprzyka rzucały na zagranicznych prezenterów inne światło – były doskonałą klamrą spinającą wystąpienia zagranicznych gości. Klamrą, która udowadniała, że polska myśl w tej dziedzinie nie ustępuje myśli amerykańskiej. Natomiast stricte techniczna prezentacja Pani Anity Walkowiak była kropką nad „i” – twardym i praktycznym dowodem, że odpowiednie zinformatyzowanie notacji zaoszczędza znacząco czas w produkcji oprogramowania. Twardym i praktycznym dowodem tego, że zawód analityka jest potrzebny i ułatwia życie interesariuszom projektów. Bartosz Andrzejewski, RINF Sp. z o.o., Dyrektor IT Serdecznie dziękuję za korespondencje po konferencji. Tego typu podsumowanie i zakończenie jest bardzo potrzebne, szczególnie jeśli chce się podzielić wiadomościami z szefem lub kolegami w pracy. W mojej sytuacji będzie to nieco trudne, bo muszę przetłumaczyć na angielski, jednak jak to mówią 'obraz przemawia zamiast 1000 słów, więc w tym przypadku fotografia z Suzanne Robertson wystarcza. Tak jedynie dla wytłumaczenia chciałam dodać że, Suzanne Roberston przyjeżdża regularnie do Australii i prowadzi kursy dla analityków biznesu. Firma, w której aktualnie pracuję zaadoptowała metodę Volere w roku 2002. Wszyscy nasi pracownicy przechodzą przez kurs i dzięki temu mamy standardy, które obowiązują na wszystkich projektach przez nas prowadzonych. Gratuluję wspaniałej organizacji konferencji. Myślę, że nie będzie żadnego uczestnika, który miałby inne niż bardzo pozytywne wrażenia. Beata Wieczorek, Business Systems Improvement Branch, Senior Business Analyst

Poprzednie edycje BAF Opinie uczestników Byłem pod wrażeniem! Samo miejsce, oprawa i profesjonalna organizacja na dzień dobry nadawało rangę konferencji. Sama konferencja była bardzo ciekawa, prowadzona z polotem, poparta wieloma przykładami. Prowadzona w bardzo swobodnej ale i rzeczowej atmosferze. Możliwość zadawania pytań i włączania się w dyskusję w każdym momencie potwierdza miłą atmosferę pozbawioną sztywnych ram.  W tego typu konferencji uczestniczyłem po raz pierwszy i choćby dlatego nie mam porównania. Jednak poziom oceniam bardzo wysoko. Paweł Dunin, Biuro Informacji Kredytowej S.A., Specjalista Już po raz drugi uczestniczyłam w konferencji Business Analyst Forum. Udział w konferencji pozwala zapoznać się ze światowymi i polskimi standardami pracy oraz narzędziami analityka, i jest okazją do uzupełnienia swoich doświadczeń. Dużym plusem tegorocznej edycji było to, że teoretyczna część wykładów była poparta dużą liczbą praktycznych przykładów, co skłaniało uczestników do dyskusji i wymiany doświadczeń. Z prezentowanych wykładów najbardziej podobało mi się studium przypadku „Analiza systemowa wykorzystująca BPMN, UML i SysML”. Pan Artur Kasprzyk przedstawił kompletny proces analizy biznesowej i systemowej z wykorzystaniem języków modelowania na podstawie rzeczywistego projektu. Sam ten wykład mógłby być podstawą do całodniowego wykładu i dyskusji! Alina Brodzisz, Allianz Direct New Europe Sp. z o.o., Analityk biznesowy

Informacje o tegorocznej konferencji

Business Analyst Forum 2012 Tematyka Osoby odpowiedzialne za bieżące funkcjonowanie organizacji codziennie podejmują dziesiątki decyzji o różnym bezpośrednim znaczeniu dla osiągania założonych celów strategicznych. Bez względu na posiadaną autonomię oraz rangę decyzji, każdy z decydentów musi stosować się do regulacji ograniczających podejmowane przez niego decyzje. Ograniczenia te mogą wynikać z uwarunkowań prawnych, specyfiki branży czy też wewnątrzorganizacyjnych postanowień.   Zbieranie, grupowanie oraz opisywanie tych ograniczeń nie jest zadaniem trywialnym i bardzo często wymaga zaangażowania wielu osób. Efekty ich pracy najczęściej znajdują odzwierciedlenie w wewnątrzorganizacyjnych rozporządzeniach, z których następnie przenikają do procedur postępowania na stanowiskach pracy, czy też dokumentów wspierających procesowe zarządzanie organizacją. Praktyka pokazuje, że wraz ze zwiększaniem się liczby faktów, które należy uwzględnić przy podejmowaniu decyzji, wzrasta prawdopodobieństwo pojawienia się błędów w dokumentach opisujących zasady podejmowania decyzji. Celem tegorocznej konferencji jest przedstawienie najbardziej dojrzałej na rynku metody definiowania reguł decyzyjnych, której stosowanie pozwala specjalistom dziedzinowym na specyfikowanie zasad podejmowania decyzji w sposób maksymalizujący prawdopodobieństwo uzyskania jednoznacznych i kompletnych zasad, którymi powinny się posługiwać osoby podejmujące decyzje w organizacji. Praktyka pokazuje, że utworzony zgodnie z tą metodą model stanowi jednocześnie znakomity wsad do projektów informatycznych, mających na celu pełną bądź częściową automatyzację procesu podejmowania decyzji.

Business Analyst Forum 2012 Prelegenci Larry Goldberg jest Członkiem  Zarządu Knowledge Partners International – światowego lidera w świadczeniu usług doradczych i szkoleniowych z zakresu reguł biznesowych. Organizacja ta została utworzona w 1996 przez Barbarę von Halle, należącą do pionierów koncepcji  reguł biznesowych. Przed przystąpieniem do KPI Larry Goldberg pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu  firmy Sapiens International, był także Prezesem Zarządu PowerFlex Software System. Ponad trzydziestoletnie doświadczenie budował poprzez współpracę z międzynarodowymi organizacjami, specjalizując się w opracowywaniu technologii i aplikacji opartych o reguły biznesowe. Jako architekt odgrywał kluczową rolę w wielu komercyjnych projektach realizowanych, w takich obszarach jak opieka medyczna, łańcuchy dostaw oraz ubezpieczenia. Swoje doświadczenia praktyczne opisuje w książkach i artykułach naukowych.

Business Analyst Forum 2012 Prelegenci Dr Juergen Pitschke  jest założycielem i dyrektorem zarządzającym BCS. Od dawna zajmuje się tematem modelowania i projektowania wizualnego rozwiązań biznesowych. Jest uznanym ekspertem w dziedzinie metodycznego stosowania standardowych notacji modelowania. W swojej karierze zawodowej pomógł wielu organizacjom wprowadzić te standardy i metody w ich codzienną działalność. Jest tłumaczem metodyki RuleSpeak na język niemiecki. Współpracował z takimi firmami jak Kuehne+Nagel (AG & Co.) KG, Class KGaA mbH oraz takimi instytucjami jak Federalne Biuro Policji w Szwajcarii oraz Urząd Hydrograficzny w Wielkiej Brytanii. Jest wykładowcą University of Cooperative Education w Dreźnie, gdzie prowadzi zajęcia z zakresu inżynierii oprogramowania oraz analizy systemowej.

Business Analyst Forum 2012 Prelegenci Artur Kasprzyk prezes zarządu AION, Członek Zarządu ds. Edukacji i Rozwoju Zawodowego polskiego oddziału International Institute of Business Analysis, ekspert w dziedzinie modelowania procesów biznesowych oraz technik analizy systemów informatycznych. Od ponad 16 lat swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje poprzez prowadzenie specjalistycznych szkoleń, doradztwo oraz audyty projektów informatycznych. Uczestniczył jako główny konsultant oraz kierownik projektów w wielu ogólnokrajowych przedsięwzięciach informatycznych. Jest autoryzowanym konsultantem Select Business Solution Ltd. (metodyka wytwarzania systemów informatycznych) oraz Pritchett Ltd. (modelowanie i usprawnianie procesów biznesowych). Od wielu lat stale publikuje w prasie specjalistycznej oraz wygłasza prelekcje na uczelniach wyższych oraz podczas konferencji.  Współautor metodyki AION oraz książki: „Analiza i projektowanie obiektowe”.

Business Analyst Forum 2012 Warsztaty 24.05.2012 Decision Modeling Essentials Prowadzący: Larry Goldberg Warsztat ma na celu przedstawienie analitykom biznesowym koncepcji modelu decyzyjnego oraz podejścia do jego wytwarzania w ramach kompleksowego procesu analitycznego. Uczestnicy warsztatów będą mieli niepowtarzalną okazję zapoznania się z takimi zagadnieniami jak: Teoria Modeli Decyzyjnych Odkrywanie potrzeb biznesowych oraz decyzji biznesowych  Tworzenie szkieletu struktury modelu decyzyjnego w trakcie warsztatów Formalizacja słownika pojęć Uszczegółowienie Modelu Decyzyjnego Ponadto uczestnicy szkolenia otrzymają dostęp do szablonów modeli decyzyjnych dla MS Visio oraz szablonów MS Office do tworzenia rodzin regułowych autorstwa firmy KPI.

Business Analyst Forum 2012 Miejsce W tym roku zapraszamy Państwa do eleganckiego i stylowego Art Hotelu położonego w urokliwym zakątku nieopodal wrocławskiego Rynku. ART HOTEL **** ul. Kiełbaśnicza 20 50-110 Wrocław www.arthotel.pl

Informacje dla Sponsora

Charakterystyka grupy docelowej przewaga mężczyzn osoby w wieku powyżej 41 roku życia osoby zarabiające w przedziale 5000-8000 zł netto oraz powyżej 8000 zł netto osoby na kierowniczych stanowiskach oraz eksperci; osoby decyzyjne za obszar IT w swoich organizacjach *Na podstawie analizy dokonanej przez Agencję Analiz Rynkowych Nisza na zlecenie AION

Profil uczestników Poprzednie edycje BAF W poprzednich edycjach udział wzięli przede wszystkim reprezentanci wyższej i średniej kadry zarządzającej, analitycy biznesowi i systemowi oraz pracownicy naukowi. Reprezentowali oni następujące branże:

Korzyści ze współpracy Możliwość nawiązania kontaktów z kadrą zarządczą i kierowniczą, z osobami odpowiedzialnymi za podejmowanie decyzji w obszarze IT, ekspertami w dziedzinie analizy Promocja oferowanych usług i produktów – możliwość dotarcia do wyselekcjonowanej grupy docelowej Budowa wizerunku firmy aktywnej, obecnej na najbardziej prestiżowych wydarzeniach w branży Kreowanie wizerunku organizacji wspierającej poprawne metody definiowania reguł decyzyjnych Zintensyfikowane działania PR: promocja marki przed, podczas oraz po konferencji W ramach cykli konferencji BAF i BPMF zaufali nam:

Partner Merytoryczny 20 000 zł + VAT Umieszczenie logo Partnera z podkreśleniem rodzaju sponsoringu we wszystkich materiałach promocyjnych i marketingowych konferencji (w tym na zaproszeniach do uczestnictwa w konferencji) Zamieszczenie oddzielnej podstrony reklamowej Partnera na stronie www.analystforum.com.pl Możliwość zamieszczenia artykułu merytorycznego w materiałach konferencyjnych Możliwość przeprowadzenia 4-godzinnego warsztatu (dzień przed konferencją), mającego na celu prezentację narzędzia oraz sposób jego wykorzystania (jeżeli uczestnicy mieliby używać komputerów Partner zobowiązany jest do zapewnienia sprzętu komputerowego) Miejsce za stołem prezydialnym dla przedstawiciela Partnera Możliwość umieszczenia ścianki (roll-up'u, standu, ew. innej formy) z logo Partnera w sali konferencyjnej Umieszczenie jednostronicowej informacji o Partnerze w wydrukowanym programie konferencji Możliwość dołączenia materiałów promocyjnych do pakietu konferencyjnego dla uczestników Możliwość wystawienia stoiska ekspozycyjnego Bezpłatny udział w konferencji czterech pracowników firmy Partnera Bezpłatny udział w warsztatach czterech pracowników firmy Partnera Udostępnienie pełnej listy uczestników konferencji

Sponsor 12 000 zł + VAT Umieszczenie logo Sponsora z podkreśleniem rodzaju sponsoringu we wszystkich materiałach promocyjnych i marketingowych konferencji (w tym na zaproszeniach do uczestnictwa w konferencji) Możliwość zamieszczenia artykułu merytorycznego w materiałach konferencyjnych Zamieszczenie oddzielnej podstrony reklamowej Sponsora na stronie www.analystforum.com.pl Umieszczenie jednostronicowej informacji o Sponsorze w wydrukowanym programie konferencji Miejsce za stołem prezydialnym dla przedstawiciela Sponsora Możliwość dołączenia materiałów promocyjnych do pakietu konferencyjnego dla uczestników Możliwość umieszczenia ścianki (roll-up'u, standu, ew. innej formy) z logo Sponsora w sali konferencyjnej Możliwość wystawienia stoiska ekspozycyjnego o wymiarach max. 2 x 2 m z możliwością oddelegowania dwóch osób do jego obsługi Bezpłatny udział w konferencji dwóch pracowników firmy Sponsora Udostępnienie pełnej listy uczestników konferencji

Stoisko 4 800 zł + VAT Insert materiałów 1 200 zł + VAT Stoisko ekspozycyjne w dniu konferencji z możliwością oddelegowania dwóch osób do jego obsługi (możliwość udziału w wykładach) Prezentacja materiałów promocyjnych na stoisku Insert materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych Insert materiałów 1 200 zł + VAT Insert materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych

Kontakt: Maja Poznańska tel. +48 71 725 79 33 tel Kontakt: Maja Poznańska tel. +48 71 725 79 33 tel. +48 668 406 702 e-mail: maja.poznanska@aion.com.pl Justyna Kafel tel. +48 71 727 90 74 tel. +48 600 972 065 e-mail: justyna.kafel@aion.com.pl