Problematyka akceptacji nowych technologii e-learningowych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Ramy kompetencyjne projektanta dydaktycznego kursów e-learningowych
Advertisements

Założenia aktualizacji Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Małopolskiego.
Generator przyszłości
CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA
Strategia rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce do roku 2013
Techniki komunikacji prof. Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz przez budżet państwa, realizowany pod nadzorem Wojewódzkiego.
Europejski Instytut Administracji Publicznej
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka Działanie 4.2 Patrycja Dukaczewska.
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu Departament Edukacji Ekologicznej.
1. Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny błąd statystyczny dla takiej.
1. BAROMETR NASTROJÓW EKONOMICZNYCH STYCZEŃ 2009 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1. BAROMETR NASTROJÓW EKONOMICZNYCH WRZESIEŃ 2008 Badanie zrealizowane zostało w dniach 5-11 września 2008 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1. Maj 2010 Barometr nastrojów ekonomicznych Badanie zrealizowane zostało w dniach maja 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków.
1. BAROMETR NASTROJÓW EKONOMICZNYCH LISTOPAD 2008 Badanie zrealizowane zostało w dniach listopada 2008 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1. BAROMETR NASTROJÓW EKONOMICZNYCH GRUDZIEŃ 2008 Badanie zrealizowane zostało w dniach grudnia 2008 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1 Badanie zrealizowane zostało w dniach marca 2011 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny błąd statystyczny dla takiej.
1. Badanie zrealizowane zostało w dniach 5-10 czerwca 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny błąd statystyczny dla takiej.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Korzystanie z usług edukacyjnych w świetle wyników Diagnozy Społecznej 2011 Irena E. Kotowska, Izabela Grabowska Instytut Statystyki i Demografii Szkoła.
(c) W. Cellary 2007, slajd 1 Wojciech Cellary Katedra Technologii Informacyjnych Akademia Ekonomiczna w Poznaniu Mansfelda 4, Poznań
Wdrażanie systemu e-learning w warunkach studiów eksternistycznych Wyższej Szkoły Handlowej w Kielcach dr inż. R. Zbigniew Lis dr Zbigniew E. Zieliński.
ABC e-learningu.
OCENIANIE PREDYSPOZYCJI DO NAUKI PRZEZ INTERNET
NARODOWY PROGRAM FORESIGHT Idea * Metodologia * Działania MINISTERSTWO NAUKI I SZKOLNICTWA WYŻSZEGO Iwona Nowicka Katowice, 24 października 2006 r. Iwona.
„Rynek pracy w powiecie trzebnickim: struktura bezrobocia i miejsca pracy.”
Badanie losów absolwentów
KONFERENCJA Fundusze Strukturalne Szansą Rozwoju RAPORT
Uwarunkowania ekonomiczne a gospodarka zeroemisyjna Jan Brzóska Jan Pyka 24 luty 2011.
Wyniki badań ankietowych uczestników projektu przed i po zakończeniu testowania modelu dr Marzenna Czerwińska Dojrzała przedsiębiorczość – innowacyjny.
Raport z badania sondażowego PIŁA W OCZACH JEJ MIESZKAŃCÓW
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
Badanie opinii uczestników IX Bałtyckiego Festiwalu Nauki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego Koło Naukowe Metod Ilościowych.
Instytut Statystyki i Demografii
Ankieta C Metryczka Rekrutacja.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Sąsiedztwa Polska – Białoruś – Ukraina Interreg III A/TACIS.
GKRPA w PODKOWIE LEŚNEJ
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji 1, 2 i 3 Badania monitoringowego Beneficjentów Indywidualnych Działania 2.3 SPO RZL.
STRATEGICZNY PROGRAM BADAWCZY PPT – BPP
Oczekiwania edukacyjne 15-latków w badaniach PISA w Polsce
Ankieta INER „Rodzina i metody jej planowania”
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Dostępność Internetu a wyniki egzaminów próbnych Dr Jacek Stańdo Politechnika Łódzka.
Zdolności matematyczne Polaków Prezentacja wyników badania.
Andrzej Wodecki Polski Uniwersytet Wirtualny Ogólnopolska Konferencja
1 Umiejętności informatyczne w przygotowaniu zawodowym przyszłych nauczycieli Krystyna Buchta Akademia Wychowania Fizycznego w Warszawie ZWWF w Białej.
BIURO KARIER UNIWERSYTETU RZESZOWSKIEGO Badanie Losów Zawodowych Absolwentów Uniwersytetu Rzeszowskiego Badanie losów zawodowych absolwentów Uniwersytetu.
1. Badanie zrealizowane zostało w dniach 6-10 marca 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny błąd statystyczny dla takiej.
Wyniki badań w zakresie kompetencji cyfrowych przeprowadzonych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach pt. „Opracowanie systemowego podejścia do zrównoważonego.
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GOSPODARKA PRZESTZRENNA II st. Studia stacjonarne 2014.
Monitorowanie rozwoju edukacji w Polsce na tle UE i OECD:  Komisja Europejska – „Education and Training Monitor 2015”  OECD – „Education Policy Outlook:
Komentarz Ankietę przeprowadzono wśród studentów ostatniego roku studiów stacjonarnych II stopnia kierunku Oceanografia wszystkich uruchomionych.
Polacy w internecie 2011 dr Dominik Batorski Uniwersytet Warszawski R ADA M ONITORINGU S POŁECZNEGO D IAGNOZA S POŁECZNA 2011.
Prezentacja Monitora kształcenia i szkolenia 2015 Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Warszawie Warszawa 25 listopada 2015.
XI Posiedzenie Rady WZI PJWSTK w dniu 13 czerwca 2012 r.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Andrzej Syguła, „Metoda warsztatu w nauczaniu informatyki z wykorzystaniem platformy.
Ocenianie na ekranie – wizja strategiczna. Plan C zym jest e-ocenianie Trendy i wdrożenie Powody dla których warto wdrożyć system e-oceniania Wizja strategiczna.
Biuro Urządzania Lasu i Geodezji Leśnej Oddział w KrakowieBiuro Urządzania Lasu i Geodezji Leśnej Oddział w Białymstoku Postrzeganie koncepcji reintrodukcji.
OPINIE MIESZKAŃCÓW CZĘSTOCHOWY NA TEMAT ROZWOJU I PROMOCJI MIASTA JAKO CENTRUM TURYSTYCZNEGO Dr hab. Felicjan Bylok (kierownik badań) Dr Leszek Cichobłaziński.
Analiza wyników ewaluacji form doskonalenia realizowanych przez CEN w Gdańsku w okresie I-VII 2016
Raport z badania efektywności marketingu sensorycznego (aroma- oraz audiomarketingu łącznie) w ogólnopolskiej sieci usługowej z kategorii ”rozrywka”
Badanie losów zawodowych absolwentów Uniwersytetu Rzeszowskiego
„Promocja zdrowia psychicznego w środowisku akademickim, wsparcie studentów z doświadczeniem kryzysu psychicznego”
Ewaluacja szkoleń w Giżycku
Rok szkolny [wpisz rok] Nazwa szkoły Nazwisko nauczyciela Skala ocen
Zapis prezentacji:

Problematyka akceptacji nowych technologii e-learningowych Tomasz Eisenbardt Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu Wydział Zamiejscowy w Chorzowie Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym Poznań 21.11.2013

Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym Metodologia badania: Pytania: 1. W jaki sposób wybrane technologie e-learningowe są postrzegane przez ekspertów? (12 osób) 2. W jaki sposób technologie te odbierają uczący się? (722 osób) Ocena: atrakcyjności, skuteczności, chęci partycypacji, zastępowalności 5-cio stopniowa skala 12 ocenianych technologii Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym Poznań 21.11.2013

Wyniki (grupa ekspertów) Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym Poznań 21.11.2013

Wyniki (podstawowa grupa) Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym Poznań 21.11.2013

Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym Atrakcyjność Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym Poznań 21.11.2013

Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym Skuteczność Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym Poznań 21.11.2013

Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym Chęć partycypacji Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym Poznań 21.11.2013

Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym Zastępowalność Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym Poznań 21.11.2013

Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym Wnioski Duży odsetek respondentów nie miał wcześniej styczności z e‑learningiem. Jedynie 48,2% osób wskazało, że taką styczność uprzednio miało Aż 93,2% uczestników różnych form lifelong learning odpowiedziało, że ma ciągły dostęp do ICTs, a 91,9% osób oceniło swoje umiejętności w zakresie obsługi ICTs jako dość wysokie lub zdecydowanie wysokie Eksperci z dziedziny e-learningu wykazali się ogólną tendencją do wystawiania nieco wyższych not technologiom VLE niż potencjalni beneficjenci e-learningu Oceny uczestników różnych form lifelong learning były mniej radykalne w stosunku do ocen ekspertów Brak zależności pomiędzy miejscem zamieszkania, wiekiem i innymi cechami osobowymi a poziomem akceptacji wskazanych technologii e-learningu. Co więcej, nie znaleziono jednoznacznych korelacji pomiędzy tymi cechami a dostępnością ICTs oraz umiejętnościami obsługi ICTs. Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym Poznań 21.11.2013

Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym Na zakończenie Mamy do czynienia z procesem zacierania się granic pokoleniowych (i innych) pomiędzy członkami polskiego społeczeństwa informacyjnego, a rozwój tego społeczeństwa przyjmuje coraz szerszy, a zarazem zrównoważony charakter Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym Poznań 21.11.2013

Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym Dziękuję za uwagę! Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym Poznań 21.11.2013