Wyniki ankiety dla uczniów. 1. Czy twoim zdaniem trzeba chronić środowisko? Tak : 100% (26 uczniów) Nie: 0% (0 uczniów) Nie mam zdania: 0% (0) Tak : 100%

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Czy Twoje codzienne działania w domu mogą zmienić losy klimatu
Advertisements

Racjonalne gospodarowanie wodą, energią i odpadami
Myślę globalnie, dbam o przyrodę lokalnie!
Myślę globalnie, dbam o przyrodę lokalnie !
Eco-life.
Co możesz zrobić, by walczyć ze zmianami klimatu?
Woda cenniejsza niż złoto, prawda czy fałsz?
Ekorozwój naszej okolicy
Różne odcienie wody.
JAK OSZCZĘDZAĆ WODĘ? ISTNIEJE WIELE SPOSOBÓW OSZCZĘDZANIA WODY. W PONIŻSZEJ PRACY ZAMIEŚCIŁEM NAJPROSTSZE, NAJSKUTECZNIEJSZE I NAJPOPULARNIEJSZCZE METODY.
Oto 10 sposobów na to jak możesz sam chronić środowisko.
OCHRONA ŚRODOWISKA Magdalena Swinarska
"Trudne słowo ekologia"..
22 marca 2010.
WODA Białe bogactwo.
Międzynarodowy Dzień Ziemi
Kliknij, aby edytować styl wzorca podtytułu Przedstawienie projektu Community and Service Projekt dotyczący [environment]ochrony środowiska-akcja zbiórka.
Projekt edukacyjny gimnazjalny „Woda źródłem życia”
Ochrona Środowiska.
Temat: Jak oszczędzać energię elektryczną i cieplną w domu?
Czy Polska stanie się Saharą Europy?
Kulturalny eko-obywatel europy.
JAK OSZCZĘDZAĆ WODĘ.
„Trudne słowo ekologia”
„Jak oszczędzać energię w szkole?”
Czy można zaoszczędzić na wodzie
Szkoła z klasą 2.0 W ramach projektu zajmowaliśmy się spisywaniem licznika wody w naszym domu oraz obliczaniem kosztów zużycia wody.
Przed Po Od 2011 roku trwa w szkole zbiórka baterii które na podstawie umowy odbiera Organizacja Odzysku S.A. Reba.
OSZCZĘDZANIE ENERGII…
Woda Bez wody nie ma życia!!!.
Celem projektu jest, aby nasza szkoła oszczędzała energię, poprzez co można będzie zakupić pomoce naukowe, oraz aby był bardziej przyjazny środowisku.
ANALIZA ANKIET.
Analiza ankiety dla uczniów klas V.
Nawyki ekologiczne mieszkańców gminy Kępno
Weronika Woźniak Klasa 2c Szkoła Podstawowa nr 2 w Wągrowcu
EKOLOGIA.
sprawdzenie wiedzy ludzi na temat wykorzystywania deszczówki zgłębianie wiedzy na temat deszczówki.
Joanna Pawłowska-Kramer nauczyciel przyrody SP nr 31 w Częstochowie
„Woda to dar” Autor: Sara Neumann kl. 1a
Woda to dar Autor : Daniela Piechowiak.
przeprowadzona wśród mieszkańców GMINY BOGDANIEC
Z ekologią na co dzień.
Autor: Agata Kuliberda
Pomóż naszej planecie – oszczędzaj Energię...
10 zasad oszczędzania energii w domu
Energia elektryczna wczoraj, dziś, jutro Projekt „Energia elektryczna – wczoraj, dziś, jutro” jest laureatem Konkursu Grantowego „Sieć dobrych pomysłów”
Zasady Oszczędzania Energii Elektrycznej w Domach
Energia Elektryczna.
1. Jakie czynniki uznaje Pani/Pan za najgorsze dla środowiska naturalnego?
Zestawienie wyników dwukrotnych pomiarów zużycia zasobów naturalnych w gospodarstwach domowych uczniów Analiza pomiarów.
Kto wg Pani/Pana jest najbardziej odpowiedzialny za stan środowiska naturalnego?
ALTERNATYWNE ŹRÓDŁA I OSZCZĘDZANIE ENERGII
Title, time and place of presentation Obniżenie temp. w domu o 1°C ogranicza emisję CO 2 nawet o 300 kg rocznie 70% emisji gazów cieplarnianych z każdego.
„W RÓŻANIE MALUCH I MŁODY DBA O OCHRONĘ PRZYRODY”
W RÓŻANIE MALUCH I MŁODY DBA O OCHRONĘ PRZYRODY
Jak chronić środowisko?
Ekologia Prezentacja.
Ziemia jest coraz bardziej zagrożona zagładą. W powietrzu stężenie dwutlenku węgla jeszcze nigdy nie było tak wysokie jak dziś. Lodowce w ciągu 50 lat.
1.58. Czy jesteś ekologiczny? Opracowała Bożena Smolik Konsultant Arleta Poręba-Konopczyńska.
„EKOLOGIA w moim domu”. Prezentują: 1.Dominika Buss kl.V (Autor rysunków w programie Paint)
,,Krople wody i jej przygody” Grupa II Weronika Forysiak(lider) Amelia Jaros Krzysztof Stępniak Hubert Szymczykiewicz Rafał Jóźwiak.
Co by było gdyby nie było wody ?
Oszczędzanie wody i energii elektrycznej oraz segregacja odpadów dla dobra Ziemi. Jakub Robaczyński Kl. VIc.
- OSZCZĘDZANIE WODY W NASZYM CODZIENNYM ŻYCIU
„ZASOBY WODY W PRZYRODZIE I WPŁYW CZŁOWIEKA NA ICH POZIOM”
„Pij wodę”.
Co możesz zrobić, by walczyć ze zmianami klimatu?
Posprzątajmy razem Ziemię - akcja "Sprzątanie świata".
Sposoby na oszczędzanie wody.
Departament Zrównoważonego Rozwoju Biuro Ochrony Przyrody i Klimatu
Zapis prezentacji:

Wyniki ankiety dla uczniów

1. Czy twoim zdaniem trzeba chronić środowisko? Tak : 100% (26 uczniów) Nie: 0% (0 uczniów) Nie mam zdania: 0% (0) Tak : 100% (15 uczniów) Nie: 0% (0 uczniów) Nie mam zdania: 0% (0) Tak : 100% (26 uczniów) Nie: 0% (0 uczniów) Nie mam zdania: 0% (0) Tak : 100% (24 uczniów) Nie: 0% (0 uczniów) Nie mam zdania: 0% (0) Tak : 100% (24 uczniów) Nie: 0% (0 uczniów) Nie mam zdania: 0% (0)

1. Czy twoim zdaniem trzeba chronić środowisko? Tak : 93,8% (16 uczniów) Nie: 0% (0 uczniów) Nie mam zdania: 6,2% (1) Tak : 100% (11 uczniów) Nie: 0% (0 uczniów) Nie mam zdania: 0% (0) Tak : 100% (16 uczniów) Nie: 0% (0 uczniów) Nie mam zdania: 0% (0) Tak : 100% (15 uczniów) Nie: 0% (0 uczniów) Nie mam zdania: 0% (0) Tak : 100% (19 uczniów) Nie: 0% (0 uczniów) Nie mam zdania: 0% (0)

1. Czy twoim zdaniem trzeba chronić środowisko? Tak: 99,50% (183 uczniów) Nie: 0% (0 uczniów) Nie mam zdania: 0,5% (1 uczeń)

2. Czy segregujesz śmieci? Tak : 23% (6 uczniów) Nie: 76% (20 uczniów) Czasami: 0% (0 uczniów) Tak : 47% (7 uczniów) Nie: 53% (9 uczniów) Czasami: 0% (0 uczniów) Tak : 50% (13 uczniów) Nie: 46% (12 uczniów) Czasami: 4% (1 uczniów) Tak : 37,5% (9 uczniów) Nie: 62,5% (15 uczniów) Czasami: 0% (0 uczniów) Tak : 60% (9 uczniów) Nie: 33,3% (5 uczniów) Czasami: 6,7% (1 uczniów)

2. Czy segregujesz śmieci? Tak : 23,6% (4 uczniów) Nie: 47% (8 uczniów) Czasami: 29,4% (5 uczniów) Tak : 36,4% (4 uczniów) Nie: 54,5% (6 uczniów) Czasami: 9,1% (1 uczniów) Tak : 44% (7 uczniów) Nie: 56% (9 uczniów) Czasami: 0% (0 uczniów) Tak : 46,7% (7 uczniów) Nie: 53,3% (8uczniów) Czasami: 0% (0 uczniów) Tak : 79% (15 uczniów) Nie: 21% (4 uczniów) Czasami: 6,7% (1 uczniów)

2. Czy segregujesz śmieci? Tak: 45,5% (80 uczniów) Nie: 50% (88 uczniów) Czasami: 4,5% (8 uczniów)

3. Czy oszczędzasz energię? Tak : 34,6% (9 uczniów) Nie: 57,7% (15 uczniów) Czasami: 7,7% (2 uczniów) Tak : 66,7% (10 uczniów) Nie: 33,3% (5 uczniów) Czasami: 0% (0 uczniów) Tak : 42,3% (11 uczniów) Nie: 57,7% ( 15 uczniów) Czasami: 0% (0 uczniów) Tak : 62,5% (15 uczniów) Nie: 37,5% (9 uczniów) Czasami: 0% (0 uczniów) Tak : 40% (6 uczniów) Nie: 60% (9 uczniów) Czasami: 0% (0 uczniów)

3. Czy oszczędzasz energię? Tak : 47% (8 uczniów) Nie: 53% (9 uczniów) Czasami: 0% (0 uczniów) Tak : 45,5% (5 uczniów) Nie: 54,5% (6 uczniów) Czasami: 0% (0 uczniów) Tak : 56,3% (9 uczniów) Nie: 43,8% (7 uczniów) Czasami: 0% (0 uczniów) Tak : 66,7% (10 uczniów) Nie: 33,3% (5 uczniów) Czasami: 0% (0 uczniów) Tak : 68,4% (13 uczniów) Nie: 31,6% (6 uczniów) Czasami: 0% (0 uczniów)

3. Czy oszczędzasz energię? Tak: 57% (114 uczniów) Nie: 43% (86 uczniów) Czasami: 1% (2 uczniów)

4. Wymień sposoby oszczędzania energii w gospodarstwie domowym Dokręcanie korków Prysznic zamiast kąpieli w wannie Należy krócej się myć Korzystać ze zmywarki Nie myć naczyń pod bieżącą wodą Zawór ograniczający wodę w spłuczce Nie nalewanie do pełna wody w wannie Wykorzystanie wody z prania do mycia podłogi Korzystanie z kubka przy myciu zębów

Pralka pobierająca mało wody Mycie naczyń we wcześniej nalanej wodzie Napełnianie automatu do pełna Mycie zębów przy zakręconej wodzie Zakręcać zawór wody, żeby nie kapała Sprzęt AGD klasy oczyszczającej wodę Zbieranie deszczówki Dokręcanie kranu 4. Wymień sposoby oszczędzania energii w gospodarstwie domowym

5. Czy człowiek może mieć wpływ na zmiany klimatyczne? Tak : 61,5% (16 uczniów) Nie: 3,8% (1 uczniów) Nie mam zdania: 34,6% (9) Tak : 80% (12 uczniów) Nie: 20% (3 uczniów) Nie mam zdania: 0% (0) Tak : 65,4% (17 uczniów) Nie: 3,8% ( 1 uczniów) Nie mam zdania: 30,8% (8) Tak : 79,2% (19 uczniów) Nie: 20,8% (5 uczniów) Nie mam zdania: 0% (0) Tak : 46,2% (12 uczniów) Nie: 50% (13 uczniów) Nie mam zdania: 3,8% (1)

5. Czy człowiek może mieć wpływ na zmiany klimatyczne? Tak : 100% (17 uczniów) Nie: 0% (0 uczniów) Nie mam zdania: 0% (0) Tak : 0% (9 uczniów) Nie: 0% (1 uczniów) Nie mam zdania: 0% (1) Tak : 81,3% (13 uczniów) Nie: 19,7% (3 uczniów) Nie mam zdania : 0% (0) Tak : 80% (12 uczniów) Nie: 20% (3 uczniów) Nie mam zdania : 0% (0) Tak : 89,5% (17 uczniów) Nie: 10,5% (2 uczniów) Nie mam zdania : 0% (0)

Tak: 77,8% (144 uczniów) Nie: 11,9% (22 uczniów) Nie mam zdania: 10,3% (19 uczeń) 5. Czy człowiek może mieć wpływ na zmiany klimatyczne? Autor: Tomasz Kocot