Przygotowanie materiałów reklamowych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
mgr inż. Tadeusz Pietrzak
Advertisements

ZAMÓWIENIE.
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnej
Niestandardowe formy reklamowe
Jak promować projekty współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich.
Opracowanie: Aneta Kunecka-Kramarz Bibliotekarz
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Budowa i układ strony dokumentu
Drukarnia.
Autor: Adrianna Dzikielewska
Reklama prasowa.
Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało.
Informacja i promocja Szwajcarsko-Polski Program Współpracy
Co to jest System XL ? System XL System XL jest to pakiet programów do obsługi księgowości małych i średnich firm.małych i średnich firm Jest oparty na.
FASHION I.T. Biznes zaczyna się od stworzenia potrzeby.
Tytuł pracy inżynierskiej PL Tytuł pracy inżynierskiej ENG
Przygotowanie kontentu stron WWW
Korespondencja biurowa
Zarządzanie kredytami i należnościami Praktyka transakcji transgranicznych w UE.
Dorota Janiszewska Wojewódzki Ośrodek Metodyczny, Gorzów Wlkp.
` PREZENTACJA FIRMY 1.
Metodologia badań wydatków reklamowych
Biznes Plan – charakterystyka przedsięwzięcia
Technik Organizacji Reklamy
Ewolucja roli tekstu i obrazu
Prezentacja wyników w postaci plakatu (posteru)
Technik Organizacji Reklamy
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnych
Nowa prezentacja ćwiczenie Gdzie te notatki będą drukowane?
W W W Łukasz Stochniał.
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Prezentacja w Power Point
Marketing usług agroturystycznych
Jak projektujemy prezentację multimedialną?
Nasza koncepcja. Nasz zespół gorliwie myślał nad kierunkiem naszych działań. W naszych głowach powstało wiele pomysłów. A my wybraliśmy ten najlepszy,
Jak przygotować poster naukowy
PRODUKT.
Dokumenty aplikacyjne
Przygotowanie składu Mariusz Dyduch.
Informatyka – szkoła gimnazjalna – Scholaris - © DC Edukacja Tworzenie stron WWW w programie Microsoft FrontPage Informatyka.
Prezentacje multimedialne
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Szkoła Podstawowa nr 7 im. Erazma z Rotterdamu w Poznaniu Jak tworzymy prezentacje czyli kilka zasad, których należy przestrzegać Andrzej Gągało.
Dominik Kędziora Rok akademicki 2013/2014 POL-ART sp. z o.o. ul. Czerniowiecka Warszawa tel tel fax
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
Promocja i informacja Poznań, r.. Podstawy prawne Rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego.
Technik cyfrowych procesów graficznych
Polskie Towarzystwo Wspierania Osób z Nieswoistymi Zapaleniami Jelita "J-elita" Księga znaku logotypu.
 Załącznik nr 2:Informacje dotyczące ogłoszenia zostały opracowane przez nauczyciela oraz wykorzystane ze strony: „Użytkowe formy wypowiedzi”:
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam na prezentacji wizytówki Prezentacja Wizytówki.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
TUTAJ UMIEŚĆ ZNACZEK Uwaga: Ta broszura jest przeznaczona do wydrukowania. Najpierw wydrukuj ją na zwykłym papierze, a jeśli układ jest prawidłowy, wydrukuj.
Reklama to działania, które mają na celu zachęcić klienta do zakupu towaru lub skorzystania z jakichś usług.
Reklama VIB
Jak przygotować poster naukowy
Northwind Traders Kim jesteśmy Podtytuł broszury lub dewiza firmy
Zasady redagowania pism
System Identyfikacji Wizualnej dla Gminy Osiecznica wykonanej w ramach X Konferencji Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich Kliczków, luty 2008.
Kategoria:ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
TECHNOLOGIE MULTIMEDIALNE
Wprowadzenie do edytorów tekstu.
REKLAMA PRASOWA Małgorzata Osinka Małgorzata Matuszewska Marta Gregorczyk Paulina Zazulak.
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
Copywriting Karolina Stróżyk
SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.
Marketing w Firmie.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Tworzenie stron WWW w programie Microsoft FrontPage
Nazwa firmy Produkty i usługi
Pracownia techniki biurowej
Zapis prezentacji:

Przygotowanie materiałów reklamowych

Składniki reklamy obiektu Logo Wizytówka Papier firmowy Reklamowe ogłoszenie prasowe Ulotka reklamowa Folder Prezentacja multimedialna Strona internetowa

Logo Jest znakiem graficznym przedstawiającym najważniejsze cechy firmy lub produktu, opracowanym w celu ich identyfikacji i wyróżnienia na rynku. Pełni ono rolę nie tylko identyfikacyjną i informacyjną, ale także promocyjną. Jego głównym zadaniem jest skuteczne przyciągnięcie uwagi oglądającego, ułatwienie rozpoznania firmy lub produktu, powiązanie firmy lub produktu z pożądanymi emocjami i zobowiązanie sprzedaży produktu wysokiej jakości.

Logo składa się z: Tylko z logotypu – stylizacji literowej Tylko z elementu graficznego będącego symbolem Połączenia obu tych elementów Ze względu na czytelność i łatwość rozpoznawania, logo powinno mieć niezbyt skomplikowane kształty oraz niewielką liczbę kolorów. Powinno mieć wersję pionową i poziomą, konturową – obrysową, monochromatyczną – do wydruku półtonami jednej farby oraz całotonalną – np. do wydruku farbą złotą, ponieważ umieszczane jest na różnych przedmiotach np. kubkach, ręcznikach, samochodach, ulotkach itd..

Wizytówka W sensie poligraficznym jest rodzajem druku akcydensowego (wyrób poligraficzny, jednoarkuszowy). Zazwyczaj jest to prostokątny kartonik zawierający krótką, ale ważną treść, zależną od rodzaju wizytówki. Będąc swoistym rodzajem konwenansu, pomaga w rozpoczęciu konwersacji i nawiązaniu znajomości. Jest oznaką uprzejmości, szacunku i profesjonalizmu. Tworzy pozytywny wizerunek w oczach rozmówcy. Może pełnić funkcje reklamowe.

Podział wizytówek ze względu na przeznaczenie: Firmowe – prezentują firmę lub instytucję, zawierają jej nazwę i logo, dane teleadresowe, rodzaj działalności, niekiedy dane potrzebne do faktur, numer konta bankowego czy mapkę dojazdową. Służbowe – zawierają imię i nazwisko właściciela wizytówki oraz jego stanowisko w firmie oraz podstawowe dane przedsiębiorstwa. Prywatne – w tym: Osobiste – zawierają imię i nazwisko właściciela wizytówki, czasem jego tytuł naukowy, pełnioną funkcję, a także informacje ułatwiające kontakt Rodzinne – zawierają zazwyczaj jedynie imiona i nazwisko bez adresu, dołącza się je przy wysyłaniu prezentu Kombinowane – zawierają elementy wizytówki osobistej i służbowej.

Dobrze zaprojektowana wizytówka powinna być: prosta – czysta, oszczędna forma podkreśla prestiż i profesjonalizm czytelna – pozwalająca na pierwszy rzut oka stwierdzić, kto się nią posługuje i jak się z tą osobą skontaktować oryginalna – charakterystyczna, nietypowa, wyróżniająca się wśród innych np.: kształtem, fakturą papieru, tłoczeniem liter, łączeniem materiałów

Papier firmowy Wymogi jakie powinien spełniać papier firmowy określa Ustawa o Krajowym Rejestrze Sądowym. Dane zamieszczone na nim powinny być zgodne z prawdą. Powinien zawierać nazwę firmy, adres, konta bankowe, numer REGON, NIP. Warto na nim umieścić numery telefonów, fax, e-mail, czy stronę www. Może zawierać krótką charakterystykę obiektu. Format papieru i rozmieszczenie elementów graficznych powinny umożliwiać łatwe archiwizowanie dokumentów na nich drukowanych.

Reklamowe ogłoszenia prasowe Reklama prasowa jest to bezpośredni sposób informowania konsumenta o produkcie. Zachęca i nakłania do zakupu oferowanych usług i produktów. Jej zalety to relatywnie niskie koszty, szybkość przekazu informacji, możliwość wielokrotnego wykorzystania jednego projektu ogłoszenia czy łatwość dotarcia do wyselekcjonowanej grupy klientów.

Rodzaje reklamowych ogłoszeń prasowych Ogłoszenia drobne – krótkie, kilkuwyrazowe teksty informacyjne, zgrupowane na specjalnie wydzielonych stronach ogłoszeniowych. Ogłoszenia modułowe (powierzchniowe) – zajmują większą powierzchnię niż ogłoszenia drobne, oprócz tekstu informacyjnego zawierają też elementy graficzne, najczęściej zajmują1/48 powierzchni strony. Inserty – wkładki reklamowe np.: broszury, foldery, kalendarze, dołączone do wydania gazety. Teksty sponsorowane – artykuły lub wywiady z właścicielem, kadrą menedżerską firmy, drukowane wśród tekstów redakcyjnych, mają sprawiać wrażenie niezależnych, obiektywnych treści dziennikarskich.

Reklama modułowa obejmuje elementy: Nagłówek – zadaniem jego jest wywołanie zainteresowania i nakłonienie do dalszej lektury. Zdjęcia, ilustracje, rysunki – to element skupiający uwagę. Nie powinny zajmować więcej niż 25-65% powierzchni, a zastosowanie elementu kolorowego przyciąga uwagę czytelnika. Tekst zasadniczy – to rozwinięcie myśli zawartej w nagłówku. Należy go pisać prostym i jasnym językiem, krótkimi zdaniami. Ważny jest jego wygląd (rozmiar, krój czcionki, wytłuszczenia podkreślenia, odstępy między literami, wierszami i akapitami). Dane kontaktowe – zawierają nazwę obiektu, jego rodzaj, logo, dane do korespondencji, numer telefonu i faksu, adres internetowy.

Ulotka reklamowa To najprostsza forma prezentacji. Zadaniem jej jest rozbudzić zainteresowanie klienta, zainteresować go ofertą i sprawić by chciał dowiedzieć się więcej. Przekaz zawarty w ulotce powinien być czytelny i przejrzysty dla odbiorcy.

Folder To jeden z najczęściej stosowanych prospektów reklamowych. Jego podstawowym zadaniem jest atrakcyjne zaprezentowanie oferty za pomocą tekstu reklamowego i odpowiednio dobranych fotografii. Może zawierać dodatkowe elementy takie jak mapy, schematy, szkice czy wykresy.